Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Suhtekorralduse eksamiteemad. (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks meediasuhted ?
  • Mis on uudisväärtus ?
  • Kes? Mida? Kus? Millal ?
  • Kelle arvamus loeb/lähebkorda ?
  • Miks on teooria tähtis ?
  • Miks kindlad sihtrühmad meediat kasutavad ?
  • Mis on poliitika ?
  • Miks sisekommunikatsioon ?
  • Miks on sisekommunikatsioon oluline ?
  • Mis on eetika ?
  • Mida suhtekorraldaja teeb ?
 
Säutsu twitteris
Meediasuhted
Avalik arvamus - Ühiskonnas laialt levinud arusaam mingi olukorra/nähtuse suhtes
Sellist arusaama väljendanud mitmed inimesed.
Suhtumine - Hinnang millelegi
Suhtumist kujundavad: Isik, kultuur, haridus , perekond, usk, sotsiaalne taust, rahvus
Suhtumine:
Positiivne – poolt
Negatiivne – vastu
Olematu – neutraalne
  • Miks meediasuhted?
Olla nähtav
Oma seisukohtade esitamine
Osalemine arutelus
Avaliku arvamuse mõjutamine
  • Tulemuslikud meediasuhted
- Head kahepoolsed suhted meediaga
- Ainult strateegiliselt planeerituna

Ostetud,väljateenitud,omakanal
Reklaam - tasutud, kontrollitud sõnum
Väljateenitud - tasuta, kontrollimatu
Kolmanda osapoole heakskiit
Omakanalid
  • Head meediasuhted
Kiire ( fast )
Täpne (factual)
Otsekohene (frank)
Õiglane ( fair )
Sõbralik ( friendly )
  • Ajakirjanike ootused
Usaldatav, kiire, info pakkumisel avatud
Kiirus, avatus, ausus
Suhtekorraldaja kättesaadavus
Ligipääs tippjuhtidele
Partnerlus, teadlikkus
  • Põhilised probleemid

  • Suhtekorraldaja ei tunne oma organisatsiooni
    - Liiga ettevaatlik ja aeglane meediaga suhtlemisel
    - Pudrutamine (ebaselged vastused, probleemidest kõrvalehiilimine , vigade eitamine , olude varjamine )
    - Bürokraatlik suhtlemine

  • Reaktiivsed meediasuhted
Ajakirjanike küsimustele vastamine
Viis ja kiirus!
Vaenulikud küsimused – “ei kommenteeri” pole vastus!
  • Proaktiivsed meediasuhted
Pressiteade – Brošüür - Otsepostitus
Pressimaterjalid - Uudiskiri - Veebileht
Intervjuu – Pressikonverents - Kõne
Arvamusartikkel - Ideed kirjutamiseks
  • Pressiteade
Mis on uudisväärtus? –
Mõjukus
Värskus
Prominentsus
Konflikt
Lähedus
Aktuaalsus
Ebatavalisus
Küsimused
Kes? Mida? Kus? Millal? Kuidas? Miks?
Kelle arvamus loeb/lähebkorda?
1.Pere,sõbrad
2.Tuttavad
3.Enda sarnased
4.Töötajad
5.Eksperdid
6. Kuulsused
7.Juhid
RISK JA KRIIS
Kriis - kreeka keelest, kohtupäev
•Organisatsiooni proovilepanek
Kriisi definitsioonid
•Kriis on olukord, mis on jõudnud murrangulisse faasi, kus on vältimatu oluline ja erakorraline sekkumine selleks, et vältida või parandada väga suurt kahju
•Kriis on ootamatu sündmus, mis põhjustab kahju ning vajab kohest sekkumist. Juhtkonnal on piiratud kontroll olukorra üle, mis äratab avalikkuse ja meedia huvi. Iseloomustab ajanappus. Küsimus: millal?
Kriisi ennetamine: issues management
•Organisatsiooni mõjutada võivate teemade äratundmine ja neile reageerimine
•Võimalike riskide ja kriiside kaardista
Riskikommunikatsioon
•Riskide kaardistamine, mis võivad olla ohtlikud organisatsiooni tegevusele, klientidele, töötajatele, sihtrühmadele
•Koostöö ühise reageerimise leidmisel
•Pidev protsess – kriisiskaneeriminemine
Kriisi märgid e. tunnused
•Üllatus
•Ebapiisav info
•Eskaleeruvad sündmused
•Kontrolli kaotus
•Kasvanud väline huvi
•Kaitsesse tõmbumine
•Paanika
Kriisiga kaasneb:
•Oht elule, turvalisusele, organisatsiooni eksisteerimisele;
•ajasurve, mille tulemusel peavad otsustajad töötama kiiresti, et olukorraga toime tulla;
stress neile, kes vastutavad olukorra normaliseerimise eest
Kriisid : Loodusõnnetused, Tehnilised (tuumaplahvatus jms), vastasseisud (konfliktid, sõda), pahatahtlikkus ( terroristid -prantsusmaa 2015 jaanuar, usa kaksiktornide näide 9.11.day’,valitseva korra muutus, juhtimisvead (valitsus),eskaleerunud isilik kriis ( korruptsioon ,riigirahade valesti kasutamise välja tulemine),
Kriisijuhtimine
•Enne: Kriisiplaan , issues management, risikommunikatsioon
•Kriis
•Pärast: Kriisijärgse olukorraga toimetulek
Kriisijuhtimise eesmärgid
1.Lõpeta kriis kiiresti
2.Piira tekkivat kahju
3.Taasta usaldus
Kriisikommunikatsiooni reeglid
•Valmista end ette
•Mis on teemad?
•Kontaktilist
•Koolita oma meeskonda ja kõneisikuid
•Ole kättesaadav
•Ole usutav
Esmatähtsad grupid
•Ohus olevad inimesed, ohvrid
•Lähedased
•Sisemised rühmad, avalikkus
•Rahvusvaheline meedia
Kriisikommunikatsioon: pea meeles
•Määratle rollid kriisikommunikatsiooni grupis
•Mis on kriisikommunikatsiooni eesmärk sel hetkel?
•Koostöö teiste organisatsioonidega, kes on kriisiga seotud
•Ütle seda, mida
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Suhtekorralduse eksamiteemad #1 Suhtekorralduse eksamiteemad #2 Suhtekorralduse eksamiteemad #3 Suhtekorralduse eksamiteemad #4 Suhtekorralduse eksamiteemad #5 Suhtekorralduse eksamiteemad #6 Suhtekorralduse eksamiteemad #7 Suhtekorralduse eksamiteemad #8 Suhtekorralduse eksamiteemad #9 Suhtekorralduse eksamiteemad #10 Suhtekorralduse eksamiteemad #11 Suhtekorralduse eksamiteemad #12 Suhtekorralduse eksamiteemad #13 Suhtekorralduse eksamiteemad #14 Suhtekorralduse eksamiteemad #15 Suhtekorralduse eksamiteemad #16 Suhtekorralduse eksamiteemad #17
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marleenjeanette Õppematerjali autor

Lisainfo

Meediasuhted, Risk ja kriis, Suhtekorraldusteooriad, Poliitiline kommunikatsioon, Organisatsioon ja sisekommunikatsioon, Suhtekorralduse ajalugu, Suhtekorraldus üldiselt, Eetika, essee
Meediasuhted , Risk , Kriis , Suhtekorraldusteooriad , poliitiline kommunikatsioon , organisatsioon , sisekommunikatsioon , suhtekorralduse ajalugu , eetika , essee

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

45
doc
Suhtekorralduse eksami materjal
14
doc
SUHTEKORRALDUS
14
doc
Suhtekorralduse konspekt
6
docx
Sissejuhatus suhtekorraldusse
12
pdf
Sissejuhatus Suhtekorraldusse-Kordamine Eksamiks
53
doc
Kirjanduse eksami piletid
113
doc
TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
161
pdf
Juhtimise alused





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun