Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Struktuur majutuses (3)

2 HALB
Punktid

Lõik failist

Struktuur majutuses #1 Struktuur majutuses #2
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 78 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triin222 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Tubade tüübid

Tubade tüübid ja tubade seisud Tubade tüübid on: Standard või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba Superior class room parema sisseseade ja asukohaga tuba Business class room ärikülalisele sisustatud tuba, kus rohkem tehnikat, vaiksem korrus jne Delux luksuslik tuba-suurem, parem sisseseade, parem asukoht Executive floor esinduskorrus, kus on paremad toad; võimalik eraldada Single room(SGL) ühekohaline tuba, üks voodi (>80 x 190 cm ) ühele inimesele Double room(DBL) kahekohaline laia voodiga tuba (>140 x 190 cm ) kahele inimesele Twin room(TWN) kahekohaline kahe eraldi voodiga tuba (>80 x 190 cm )

Majutus
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

, hotelli ja reisibüroo vahelise lepingu alusel( selle puudumisel vaikimisi rahvusvaheline leping) Majutusettevõtte tulukeskused Revenue center, Kohad kus müüakse midagi ( vastuvõtt, restoran baar, kasiino jne. Majutusettevõtte tugikeskused Support center, Kohad kus rahadega ei arveldata. Tavaliselt pole klientide vaateväljas. Administraator, toateenindus, laomajandus. Teenindavad tulukeskused. Majutusettevõtte horisontaalne struktuur Väikesed majutusettevõtted, täisautomaatsed seadm. Majutusettevõtte. 1 isik kellele alluvad kõik Majutusettevõtte vertikaalne struktuur Keskmised ja suured majutusettevõtted, peamine juht, talle alluvad omakorda juhid, kellele alluvad hotelli töötajad. 3 Vastuvõtu osakonna dokumendid Broneerimise register, kinnituskiri, registreerimiskaart, toakartoteek, külalisarve,

Majutus
thumbnail
7
pdf

Nimetu

Hotelliruumide puhastamine Hotelliruumid jagunevad · Üldkasutatavad ruumid o Nt. koridorid, fuajeed, vestibüülid, puhkenurgad, suitsetamisruumid, trepikojad, rõdud, verandad, terrassid, toitlustusruumid jt. · Klientide kasutuses olevad ruumid o Nt. numbritoad, saunad jt. · Töötajate kasutuses olevad ruumid o puhketoad, tualett- ja dusiruumid, riietusruumid, köök, laoruumid jne. NUMBRITUBADE KORISTAMINE Erinevad toatüübid · Standardtuba ­ kõige tavalisem number milles on voodid ja hügieeniruum · Äriklassituba (executive tuba, business room)­ äritegelastele mõeldud tuba, ruumikas kaheks jagatud tuba: magamistuba ja tööruum · Peretuba (family room) o Tuba ühe laia voodiga ja lastele mõeldud voodi(te)ga (nt. nari) o Tuba kahe üheinimesevoodiga ja lahtikäiva diivaniga · Ühendatavad toad ehk kombitoad (connecting room) ­ võimali

Kategoriseerimata
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

15. Milliste dokumentide alusel toimub majutusettevõtte ja edasimüüja vaheline suhtlemine ? Rahvusvaheline Hotellide ja Reisibüroode vaheline suhtlemise reegllistik Hotellileping majutusettevõtte ja edasimüüja vahel. Tellimuskiri, broneerimiskiri- kinnituskiri. 16. Majutusettevõtte tulukeskused? Tulukeskuse, valdkonnad, mis müüvad klientidele erinevaid kaupu ja teenuseid. Valdkonnad, mis toovad tulu, nt, vastuvõtulaud, toidu ­joogikohad. Majutus ­ hindade struktuur, paketid, tuppa majutatute arv, allahindlus poliitika. Toit jook ­ paketid, keskmine kulutus, müük välja, üritused. Lisamüük ­ paketid, rent, vahendus(nt, pakettis mingi matk, teatripiletid..), lisateenused. 9 17. Majutusettevõtte tugikeskused? Valdkonnad, mis otseselt tulu ei too, kuid on väga olulised tulu tootvatele valdkondadele. Nt, majapidamine, ramatupidamine, personali juhtimine, hooldus ja parandustööd.

Majutus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

leida partneritega seonduvad kitsaskohad nt koostöö reisibüroo jt turismiettevõtete teenuste vahendajatega leida ümbruskonnas "kimbutavad" kitsaskohad seotud ümbruskonna teeninduskultuuri ja inimeste külalislahkuse ning teenindusvalmidusega seotud kitsaskohad leida teisi kitsaskohti seotud riigi ja kohaliku turismipoliitikaga, transpordikorraldusega jne 27. Tagasidesüsteem turismiettevõtetes Tagasisidesüsteemid majutuses, toitlustuses ja reisibüroodes on kasutusel. Need võivad olla küsimustikud paberkandjal, internetis. Majutuses ja toitlustuse antakse tavaliselt lahkumisel täitmiseks paberkandjal küsitlus. Reisiettevõtted saadavad enamasti kliendi emailile. Kliendiandmebaas (broneerimisinfo, külastusinfo, eriandmed, kaebused , kiitused). Registreerimiskaardid Müügiaruanded Ankeetküsitlus Suuline küsitlus Intervjuu

Turismiettevõtlus
thumbnail
638
pdf

Eesti eluasemefondi puitkorterelamute ehitustehniline seisukord ning prognoositav eluiga

EHITUSTEADUSKOND Eesti eluasemefondi puitkorterelamute ehitustehniline seisukord ning prognoositav eluiga Uuringu lõpparuanne Ehituskonstruktsioonid Ehitusfüüsika Tehnosüsteemid Sisekliima Energiatõhusus Tallinn 2011 EHITUSTEADUSKOND Eesti eluasemefondi puitkorterelamute ehitustehniline seisukord ning prognoositav eluiga Uuringu lõpparuanne Targo Kalamees, Endrik Arumägi, Alar Just, Urve Kallavus, Lauri Mikli, Martin Thalfeldt, Paul Klõšeiko, Tõnis Agasild, Eva Liho, Priit Haug, Kristo Tuurmann, Roode Liias, Karl Õiger, Priit Langeproon, Oliver Orro, Leele Välja, Maris Suits, Georg Kodi, Simo Ilomets, Üllar Alev, Lembit Kurik

Ehitusfüüsika



Kommentaarid (3)

everleigh profiilipilt
everleigh: Ootasin midagi muud sellest tööst.
13:36 14-03-2011
stella1987 profiilipilt
stella1987: samuti ei saanud infot
21:54 27-09-2011
branxa profiilipilt
branxa: lihtalt tõlge
23:18 03-05-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun