....................................................................................... 3 1.2Depressioon .......................................................................................................................4 2. KOOLISTRESS......................................................................................................................5 2.1 Kooli vaimne keskkond.................................................................................................... 6 2.4 Stress ja tervis................................................................................................................. 11 2.5 Kuidas aidata stressi all kannatavat tuttavat?..................................................................12 KOKKUVÕTE..........................................................................................................................13 1. STRESSIST ÜLDISELT Stressiteooriale pani aluse Kanada teadlane Hans Selye. Tema teooria määratleb stressi
11.klass Juhendaja: Heli Rand Loo 2017 SISUKORD SISUKORD ....................................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS .............................................................................................................. 3 1. STRESS ..................................................................................................................... 4 2. KOOLISTRESS ......................................................................................................... 6 2.1. Koolistressi põhjused ......................................................................................... 7 2.2. Koolistressi avaldumine ....................................................................................
muutused jms , mis võivad takistada kaalulangust, trenni plaani jms. Nendeks on tarvis jätta plaani kindlasti pisut ajavaru ja „õhku“ sisse, sest inimese organism pole masin, ja ei toimi alati ühtemoodi. Tuleb arvestada näiteks sellega, et kaal jääb seisma või ei lange plaanipäraselt hoolimata kõikidest pingutustest, või et tööl tuleb ootamatu koosolek, välislähetus jms. kui asjad ei lähe nii nagu planeeritud, siis tekitab see minus stressi. Stress aga mõjutab omakorda väga tugevalt kaalulangetust, sooritust trennis ja tekitab kontrollimatuid isusid. Une tähtsus 6 Kes soovib kaalust alla võtta, see peab hea une seadma endale prioriteediks. Minu seatud eesmärgi saavutamisel piisav uni ja üldine taastumine on võtmetähtsusega. Toitumine on ka väga oluline, aga õige une ja liikumise kõrval siiski pigem kolmanda järguline.
muutused jms , mis võivad takistada kaalulangust, trenni plaani jms. Nendeks on tarvis jätta plaani kindlasti pisut ajavaru ja „õhku“ sisse, sest inimese organism pole masin, ja ei toimi alati ühtemoodi. Tuleb arvestada näiteks sellega, et kaal jääb seisma või ei lange plaanipäraselt hoolimata kõikidest pingutustest, või et tööl tuleb ootamatu koosolek, välislähetus jms. kui asjad ei lähe nii nagu planeeritud, siis tekitab see minus stressi. Stress aga mõjutab omakorda väga tugevalt kaalulangetust, sooritust trennis ja tekitab kontrollimatuid isusid. Une tähtsus 6 Kes soovib kaalust alla võtta, see peab hea une seadma endale prioriteediks. Minu seatud eesmärgi saavutamisel piisav uni ja üldine taastumine on võtmetähtsusega. Toitumine on ka väga oluline, aga õige une ja liikumise kõrval siiski pigem kolmanda järguline.
muutused jms , mis võivad takistada kaalulangust, trenni plaani jms. Nendeks on tarvis jätta plaani kindlasti pisut ajavaru ja „õhku“ sisse, sest inimese organism pole masin, ja ei toimi alati ühtemoodi. Tuleb arvestada näiteks sellega, et kaal jääb seisma või ei lange plaanipäraselt hoolimata kõikidest pingutustest, või et tööl tuleb ootamatu koosolek, välislähetus jms. kui asjad ei lähe nii nagu planeeritud, siis tekitab see minus stressi. Stress aga mõjutab omakorda väga tugevalt kaalulangetust, sooritust trennis ja tekitab kontrollimatuid isusid. Une tähtsus 6 Kes soovib kaalust alla võtta, see peab hea une seadma endale prioriteediks. Minu seatud eesmärgi saavutamisel piisav uni ja üldine taastumine on võtmetähtsusega. Toitumine on ka väga oluline, aga õige une ja liikumise kõrval siiski pigem kolmanda järguline.
........................................................................24 Pühad.............................................................................................................................................25 Pointer 31: vastupanubioloogia ei puhka.............................................................................25 Kasvata oma stressitaluvust...........................................................................................................26 My Stress Buffer Shield............................................................................................................26 Põhistrateegiad...............................................................................................................................26 Samm 11 - Ületa sild healthy obsessionile.........................................................................................26 Pointer 33: pead kasutama minevikku tuleviku kujundamisel.............................
.........9 Kasutatud kirjandus ........................................................................................10 Lisad ...............................................................................................................11 Sissejuhatus Sellse referaadis kirjutasin koolistressist, kust ta tuleb ja kuidas võitlema temaga. Stress võib positiivne ja negatiivne. Mitte ainult õpilastel kuid ka õpetajatel ja teistel inimestel võib tekkida stress või stresslik situatsioon. Põhjalikumale sellest on kirjutatud allpool tekstis. Loodan et teile meeldib! Koolistress Stress on inimese reageering ümbritseva keskkonna mõjutustele. Stress on bioloogiline muutus, mille toovad kaasa tugevad emotsioonid nagu armastus, vaimustus, joovastus, pettumus, viha, hirm, kadedus, mure. Elus me kohtume paljudega erinevatedega stressoritega. Füüsilised ja füsioloogilised: · Kestev füüsiline pingutus
Sisukord Sisukord............................................................................................................................... 1 Sissejuhatus..........................................................................................................................2 Stressi tekkepõhjused...........................................................................................................3 Kooli stress.......................................................................................................................3 Perestress..........................................................................................................................3 .........................................................................................................................................3 Kuidas vältida liigset stressi?.....................................................................
Kõik kommentaarid