Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI - sarnased materjalid

salong, spordiklubi, turundus, reklaam, pakett, ilusalong, kosmeetik, töötus, klubil, konkurents, parima, juuksuri, turg, klubis, treener, broneering, pood, treeneri, nõudlus, tehnoloogia, aastaringselt, massaaz, irma, jõusaal, soodsam, massöör, massaas, pakkudes, ruume, kosmeetiku, jõusaalis, spetsiaalsed, valdkond, parimat, missioon, visioon
thumbnail
18
doc

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs.

turult. Aga võime muutuda eedlab ka võimet õppida. Selletõttu on näiteks Coca-Cola, General Electric ja Skandia juhtide palkamisel lähtunud tedamistest, õppimisvõimest ja intellektuaalsest kapitalist. Juhi ülesandeks on välja töötada teadlik juhtimissüsteem, mis võimaldab firmal trende ja suundumusi kiiresti tundma õppida. Viimased aitavad mõjutada ostjaid, konkurente, turustajaid ja tarnijaid (Kotler, 2007: 5). Antud töö ülesandeks on analüüsida Tartus asuva Fittest spordiklubi hetkeseisu P. Kotleri & G. Armstrongi tootemudeli alusel ja võrrelda toodet/teenust kahe konkurendi toote/teenusega ning esitada strateegilised ettepanekud toote arendamise seisukohast valitud ettevõtte juhtidele. Lisaks uurida ka klienditeekonda kliendi osaluse ja kontaktitiheduse seisukohast. Töös on lisaks analüüsitava ettevõte tutvustusele kaks peatükki, firma teenuse analüüs P. Kotler ja G. Armstrong tootemudeli alusel ja klienditeekonna analüüs

Turism
151 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Juuksurisalongi äriplaan

elanikud on muidugi väga tundlikud hindade suhtes nagu väikestele kohtadele iseloomulik. Alguses on kindlasti raske, sest enamikul inimestest on välja kujunenud omad juuksurid, kelle juures nad käivad, aga tundes inimeste uudishimu siis nad kindlasti tahavad järgi proovida uute juuksurite tööoskusi ja seda hästi tehes ning reklaamides saavutame endale oma klinetuuri. Arvan, et meie juuksurisalong sobib sellesse piirkonda, kuna suudame klientidele pakkuda palju uut ja huvitavat. Valgas on salong nimega ,,Orhidee", kes seni ainukesena pakub juuksepikenduste paigaldamisteenust, mis on muidugi ka meie pakutavates teenuste nimekirjas olemas. Suur salong siin on veel ka A-Karuse ilusalong, kus on teenindus hea, aga võrreldes teiste salongidega hinnad tunduvalt kallimad, kuigi saad sama teeninduse. Ruumideks valisime peatänava ääres oleva maja teisel korrusel olevad ruumid, kus kunagi asus salong ,,Meliisa", aga paar kuud tagasi kolisid nad teise kohta. Äriplaani oli huvitav

Juuksur
670 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaani vorm 2014

......................................................................7 7. Turg ja kliendid.......................................................................................................................8 7.1 Turg...................................................................................................................................8 7.2 Kliendid.............................................................................................................................8 8. Konkurents..............................................................................................................................8 9. Turundustegevus.....................................................................................................................9 9.1 Hinnakujunduse alused ja müügihind...............................................................................9 9.2 Turundus.................................................................................................

Ettevõtlus
21 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond SUGARCLUB Uurimustöö Juhendaja: dotsent Tiina Merkuljeva Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Pragusel ajal on peaaegu et traditsiooniks saanud iga nädalavahetuseline pidutsemine. Olgu selleks kodused peod, väljas sõpruskonnaga kokteiliklaasi taga aja veetmine või täiesti tavaline reedene filmiõhtu ­ pärast südaööd leiavad paljud noored end ikka ööklubidest. Otsustasime grupiga anda teeninduskvaliteedi hinnangu Pärnu ühele külastatavamale klubile ­ ööklubi Sugar. Uurimustöö on jaotatud kaheks osaks. Esimene osa ettevõtte tausta kirjeldus ja teeninuskvaliteedi hindamisega seotud teoreetiline taust. Töö teine osa koosneb andmestikust, kuhu on kogutud kirjeldus, kuidas koostasime SERVQUAL ankeedi, millised olid uuringu tulemused ning järeldused. 1. ETTEVÕTTE TAUST 1.1.Teeninduskvaliteedi hindamisega seot

Ettevõtluskeskkond
75 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

......................................................................12 2.2 Potentsiaalsed tarbijad ................................................................................................ 13 2.3 Turu-uuring ..................................................................................................................14 2.4 Turu suurus .................................................................................................................. 15 2.5 Konkurents .................................................................................................................. 15 3TURUNDUSEESMÄRK .......................................................................................................19 4TURUNDUSSTRATEEGIA ................................................................................................. 19 5 TEGEVUSKAVA .................................................................................................................20

Turundus
456 allalaadimist
thumbnail
42
docx

ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

.............3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS............................................................................................11 7 RISKIANALÜÜS.......................................................................................................................14 8 FINANTSPLAAN JA FINANTSPROGNOOSID.....................................................................16 2 1 KOKKUVÕTE

Ettevõtluse alused
52 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

......4 1.1 ÄRIIDEE KIRJELDUS..............................................................5 1.2 Asukoht....................................................................................7 1.3 Töötajad....................................................................................7 1.4 Vajalikud vahendid....................................................................7 1.5 Algbilanss.................................................................................7 2. TOOTMINE JA TURUNDUS.......................................................8 2.1 Teenuse osutamine....................................................................8 2.2 Turu analüüs.............................................................................9 2.3 Konkurendid..............................................................................9 2.4 Toodete turustamine müügiprognoos..............................................10 3 FINANTSOSA........................................................

Ärijuhtimine
626 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

ettevõtte reklaamimiseks võrreldes muu meediaga. Selleks loome atraktiivse, lihtsa ja informatiivse kodulehekülje, kus klient saab meie kohta esialgset infot. Lisaks paneme üles meie ettevõtte lingid teistele internetis leiduvatele lehtedele nt. ajaleheportaalid, uudisteportaalid jne. Eraisikuid on kõige efektiivsem leida trükimeedi abil. Selleks teeme ise reklaamlehed ja viime postkontorisse ning palume igale ajalehele või ajakirjale reklaam kaasa panna. Samuti paneme üles plakatid nt. avamise puhul soodustused...jne. Kasutame suulist info edastamist igal võimalusel ning jätame oma visiitkaardi. Kõigil meie töötajatel on vähemalt 25 tuttavat/sõpra, kellele edastame oma ettevõtte reklaami e-kirja teel. Kõik need, kes kirja edasi saadavad vähemalt 5 inimesele on esimene keemiline puhastus tasuta. Selleks on meil loodud kodulehel keskkond,

Kliendisuhete juhtimine
146 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaan

......................................................................................................................................................6 1.4 VAJALIKUD VAHENDID....................................................................................................................................6 1.5 ALGBILANSS....................................................................................................................................................7 2.TOOTMINE JA TURUNDUS............................................................................................................................ 8 2.1 TOOTE KIRJELDUS JA HINNAKUJUNDUSE PÕHIMÕTTED...................................................................................8 2.2 TOOTMISPROTSESS..........................................................................................................................................9 2.3 MAJANDUSKESKKOND................................................

Ärijuhtimine
1361 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaan ilusalongist

Maniküürija hoolitseb küünte ja käte ilusa väljanägemise eest. Klient leiab meid reklaamkleepsude abil, mis on pandud korteri tänavapoolsele aknale ja uksele. Kontakti saab võtta telefoni teel või Internetis koduleheküljelt. Aega saab kirja panna telefoni teel või ise salongi kohale tulles ja kokku leppides. Salongis on kaks juuksurit ja maniküürija. Visiitkaardil on juuksurite ja maniküürija nimed, kontaktandmed, salongi aadress, kodulehekülg ja lahtioleku ajad. Salong on avatud esmaspäevast reedeni kella 9-19.00. Laupäeval on salong avatud kella 10-17.00. Igapäevaselt on salongis kaks juuksurit, maniküürija tootab ülepäeviti, kuid ka siis, kui klient saab maniküürijaga kokkuleppele, millal tema teeneid vaja on, sest maniküürija on iga päev salongis kohal. Salongi rätikud ja muud pesemist vajavad riideesemed pestakse salongis olemas olevas pesumasinas ja kuivatatakse kuivatis. Sellega säästetaksee raha pesumaja arvelt.

Majandus
86 allalaadimist
thumbnail
34
odt

Äriplaan: Ilusalong BeautyLand

Maniküüris hoolitseb teenindaja küünte ja käte ilusa väljanägemise eest. Klient leiab meid reklaamkleepsude abil, mis on pandud korteri tänavapoolsele aknale ja uksele. Kontakti saab võtta telefoni teel või Interneti koduleheküljel. Aega saab kirja panna telefoni teel või ise salongi kohale tulles ja kokku leppides. Salongis on kaks juuksurit ja üks maniküürija. Visiitkaardil on juuksurite ja maniküürija nimed, kontaktandmed, salongi aadress, kodulehekülg ja lahtioleku ajad. Salong on avatud esmaspäevast reedeni kella 9-19.00. Laupäeval on salong avatud kella 10-17.00. Igapäevaselt on salongis kaks juuksurit, maniküürija töötab ülepäeviti, kuid ka siis, kui klient saab maniküürijaga kokkuleppele, millal tema teeneid vaja on, sest maniküürija on iga päev salongis kohal. Salongi rätikud ja muud pesemist vajavad riideesemed pestakse salongis olemas olevas pesumasinas ja kuivatatakse kuivatis. Sellega säästetakse raha pesumaja arvelt.

Äriplaan
232 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

6. LAHKUMISETAPP 6.1. Vastuvõtupersonali tegevused külastajate hotellist lahkumisel Lahkumine on kliendi külalistsükli viimane etapp. Kliendi hotellikülastuse lõpetab tema väljaregistreerimine ja arveldamine. Hotellides on paika pandud toast välja registreerimise aeg. Tavaliselt loetakse arvestustunniks kella 12. Kui klient ei vabasta oma tuba õigeks ajaks, võib hotell tema arvele lisada tasu toa hilise vabastamise eest. Arusaamatuste vältimiseks kliendi ja hotelli vahel tuleb klienti juba sisseregistreerimisel teavitada toa vabastamisajast. Vastuvõtutöötajad on kohustatud külastajaid informeerima lisanduvatest tasudest hilisel väljaregistreerimisel. Väljaregistreerimise aeg on mõnikord reisigruppidele liiga varane. Puhkereisijad, kelle buss lahkub alles kell 16, ei pruugi soovida oma tube kell 12 vabastada. Sellistes situatsioonides organiseerib hotell klientide pagasi kas ühte hotellituppa või pagasiruumi ning selle eest lisatasu ei võeta. Kasu on mõlemapooln

Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Põhjalik äriplaan

Seoses püsiklientuuri väljakujundamisega hoitakse hinnatase ühtlane ning kliendile taskukohane. Kavandatava ettevõtte omanik Sten Lippur on Eesti Töötukassas arvel töötuna. Ta taotleb Eesti Töötukassast ettevõtlusega alustamise toetust summas 4474 eurot kaamerate soetamiseks. Muud kulutused ja tehnika kaetakse omavahenditest. [email protected] Üritusi – kontsert, koolitus, teabepäev, firmaüritus, kooli lõpetamine jms. Lavastatud asju – teater, film, lühifilm, reklaam, sotsiaalse sisuga video jne. Kõike muud – intervjuud, lühiklipid jms. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi Sten Lippur Filming OÜ Ettevõtte juriidiline vorm OÜ Aadress Haapsalu, Lihula mnt 7 Telefonid 56700525 E-mail [email protected] Juhatuse liikmed Sten Lippur

Ettevõtlus alused
85 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

Majutusettevõttes külastaja registreerimine on turismiseadusest tulenev nõue, mille täitmata jätmisel karistuseks rahatrahv kuni 30 000kr. Registrikaart on kooslus, mida riigi statistika nõuaab, mida Turismiseadus nõuab ja mida asutus ise vajab. Isikuandmed: nimi, kodakondsus, sünniaeg, elukoht, passinumber, telef nr, E-post, auto nr, allkiri, Administraator lisab saabumiskuupäeva, lahkumiskuupäeva ja toa nr-i. Turundus: koguda andmeod,, kas võib saata uusi pakkumisi, (meil , telef,) Turvalisus: (auto nr) ekstreem olukorras saadakse kiirelt auto omanik kätte, tasulise parkimise tsoon, autole kleeps, Turvalisus ka teistele hotelli külalistele ja varale, ning hotelli töötajatele- teatakse, kes sa oled ja kus sa ööbid. Teenindaja viisakalt nõuab registrikaardi täitmist, ..mittetäitmisel on teenindajal õigus teenindamisest keelduda

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
14
doc

äriplaan spordijuhtimises

2.1 Otsesed konkurendid Otsesed konkurendid kiiruisutamise alal puuduvad. Harrastusuisutamises ja liuvälja üürimise teenuses spordiklubidele pakub konkurentsi Tartu Lõunakeskuse Liuväli. Kuna ruumiliselt asub kavandatav kiiruisuhall Lõunakeskuse Liuväljast kaugel, võib see konkurentsi leevendada. 2.2 Kaudsed konkurendid Kaudseteks konkurentideks võib pidada kõiki Tartumaa sporditeenuseid pakkuvaid asutusi ja spordiklubisid, eriti aga läheduses asuvaid A Le Coq spordihoonet, Arctic Spordiklubi ja Eedeni kaubanduskeskuses tegutsevaid bowlinguklubi ning Fittest spordiklubi. 2.3 Organisatsiooni SWOT analüüs Organisatsiooni tugevused: · Originaalsus · Tühimiku täitmine Eesti spordikultuuris · Mitmekülgsus (erinevad tegevused, erinevad sihtgrupid) · Sporditeadlikkus · Valmidus kasutada kõrgema kvalifikatsiooniga spetsialistide abi · Hea koolitusega treenerid, professionaalsus · Harivus · Huvi · Asukoht (puudub otsene konkurents)

Spordijuhtimine 1
297 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Töövihik

Tabel. Kvaliteedistandardid ja -nõuded. Kvaliteedistandardi Tagab nõude täitmist Sertifikaadi olemasolu kood Ohutusnõuded? Tabel. Tootmisvõimsus. Toode Maksimaalne Toodetavate Toodangu tootmisvõimsus (ühikute seadmete arv rahaline väärtus arv kuus) 3.koolituspäev VI Klient, turg ja konkurents. Ülesanne nr.7. Koostage oma keskmise kliendi profiil. Äriidee elluviimisel on kõige tähtsamaks teguriks teadmine, kes ostavad Teie poolt pakutavat teenust või toodet. Oma klientide põhjalik tundmine võimaldab ettevõttel olla kindel, et toode vastab kõige paremini nende vajadustele. Püüdke kirjeldada kliendigruppe üldiselt ja määratleda ka arvuliselt potentsiaalsete klientide arvu ja nende jaotust erinevates gruppides. Selle alusel on võimalik hinnata, kas Teie kaubal on

Äriplaan
720 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.................................................................. 9 4 VÄLISKESKKONNA PESTLE ANALÜÜS JA MÕJU HANSO TURISMISTALULE.................................................................................................................. .......................................................................................................................................... 10 5 KONKURENTS JA TURG ........................................................................................... 12 5.1 Haaslava valla piirkonna kirjeldus ............................................................................ 12 5.2 Turule sisenemine ja konkurents ............................................................................... 14 5.3 Toote/turu maatriks.................................................................................................... 15

Ettevõtlus alused
589 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

................................................ 5 3.2.Mikrokeskkonna analüüs............................................................................................................5 3.3 Tarnijad/koostööpartnerid:..........................................................................................................5 4. SWOT-ANALÜÜS...........................................................................................................................6 1.TOODE/TEENUS, TURG JA KONKURENTS............................................................................... 7 5.1.Toode/teenus...............................................................................................................................7 5.2.Turusituatsioon ja arengutrendid................................................................................................ 7 5.3.Turu analüüs................................................................................................................

Ettevõtlus
70 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - Autotöökoda

.............................................5 3.2.2. Hinnakujunduse alused...................................................................................................................5 3.2.3. Majanduskeskkond.........................................................................................................................5 3.3. Turg ja tarbijad...................................................................................................................................6 3.4. Konkurents.........................................................................................................................................6 3.4.1. Konkurendid teenuste lõikes...........................................................................................................6 3.4.2. Firma konkurentsieelis....................................................................................................................7 3.5. Turustamine....................................................

Majandus
153 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Kui see enam ei tööta, siis lõpeta, aga seni ­ jätka! 20. Lisa uusi kasumi valdkondi Mine teiste ettevõtete juhtide juurde, kes on juba samas valdkonnas edukad. Näiteks: kui sa täna müüd kontoritarbeid ja oled otsustanud hakata müüma ka kontorimööblit, leia partner, kellel juba on kontorimööbli äri. Lepi temaga kokku vahendustasus. Tema saab läbi sinu uusi kliente. 21. Kui sa nagunii oled otsustanud reklaamile kulutada, siis tee reklaam, mis saab ka korralikku vastukaja. On viis peamist komponenti, millest üks hea reklaam koosneb: 1. Haara tähelepanu 2. Näita kliendile oma toote/teenuse kasutamise eelist 3. Tõesta, et ka sellel, mida sa reklaamid, on sama eelis. 4. Veena inimesi sellest eelisest kinni haarama. 5. Lisa reklaamile call to action (tegevusele suunamine). 22. Kasuta lihtsaid (legaalseid) võimalusi, kuidas müügi soodustamisel tekkinud kulusid vähem maksustataks.

Ettevõtlus
30 allalaadimist
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

Kvaliteedistandardi Tagab nõude täitmist Sertifikaadi olemasolu 5 kood Ohutusnõuded? Tabel. Tootmisvõimsus. Toode Maksimaalne Toodetavate Toodangu tootmisvõimsus (ühikute seadmete arv rahaline väärtus arv kuus) VI Klient, turg ja konkurents. Koostage oma keskmise kliendi profiil. Äriidee elluviimisel on kõige tähtsamaks teguriks teadmine, kes ostavad Teie poolt pakutavat teenust või toodet. Oma klientide põhjalik tundmine võimaldab ettevõttel olla kindel, et toode vastab kõige paremini nende vajadustele. Püüdke kirjeldada kliendigruppe üldiselt ja määratleda ka arvuliselt potentsiaalsete klientide arvu ja nende jaotust erinevates gruppides. Selle alusel on võimalik hinnata, kas Teie kaubal on

Äriplaan
76 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

Mikrokeskkond on asjade, suhete ja tingimuste süsteem, millest otseselt sõltub ettevõtte eesmärkide saavutamine ja seeläbi ka majanduslik edukus (nt tooted, kliendid, koostööpartnerid, konkurendid). Makrokeskkonna alla kuuluvad poliitiline keskkond, majanduslik keskkond, sotsiaalne keskkond, tehnoloogiline keskkond, seadusandlik keskkond ja ökoloogiline keskkond. Kõige tähtsamaks mõjuteguriks pean ma sotsiaalset keskkonda sest taaskasutuskeskused on tõusev trend ning konkurents on suur. Tähtsaim tegur on asukoha valik, sellega on seotud ettevõtte kliendibaas ja käive. Lihtne näide: Tartu Annelinna rajades, külastaks minu taaskasutuskeskust üle 50% vene rahvusest inimesi seega pööratakse tähelepanu ka kultuurilisele erinevusele. Teiseks teguriks on tarbijaostukäitumine. Oluline on transpordiga ligipääs ning bussipeatuse olemasolu läheduses. Nii saan garanteerida, et inimestel ei teki takistusi, miks nad ei saa tulla minu keskusesse

Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

majandusaasta aruannete ja vahearuannete koostamist. Vajadusel esindame ettevõtet Maksu- ja Tolliametis ning pakume finantsnõustamist. Oma teenust kavatsetakse pakkuda alustavatele ja juba eksisteerivatele väikestele äriühingutele, FIE-dele, korteriühistutele ja mittetulundusühingutele. Ettevõtte põhiliseks finantseerimisallikaks on 32500 eurot, mis omanikud on saanud päranduseks. Projekti maksumusse lähevad ruumi rent, kontorimööbel, programm Merit Aktiva, reklaam ning kommunaalmaksed. Ettevõtte visiooniks on hakata pakkuma üle-Eestilist raamatupidamist. Ettevõtte missiooniks on pakkuda kvaliteetset ja seadusandlusele vastavaid teenuseid, lähtudes iga kliendi konkreetsetest vajadustest. Eesmärgiks on esimese aasta lõpuks teenida tagasi kahekordne osakapitali summa. Samuti kavatsetakse kasvada üheks kiiremini arenevaks raamatupidamisbürooks Eestis ning 5 aasta pärast pakkuda kõikide Paides alustavatele ettevõtetele raamatupidamisteenust.

Raamatupidamine
142 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Äriplaan "Arvutiabi"

minu korteris, mis on ära sisustatud mulle endale. Kollektiivi suurenedes hakkame mingit suuremat kohta rentima. Teenindamine hakkab välja nägema nii. Klient helistab või võtab meilitsi ühendust. Täidame tellimus paberid ära ja kirjutame üles kliendisoovid. Samuti on tal võimalik kasutajaliiidese kaudu kodulehel ise täita tellimusvorm. Loomisfaasis pakkume madalaid hindu. Minu koht on turul järjest arenev, sest paljudel puudub teeninduses selline kaugabi võimalus. Reklaam toimub nüüdisühiskonna kõige populaarsemas keskkonnas facebookis, sest see on tasuta ja jõuab iga inimeseni. Samuti suur osa reklaamist käib inimeselt inimesele soovituse tulemusena. Kui firma on tööd teinud hästi jääb klient rahule ning soovitab enda tuttavatele ja sõpradele. Minu pakun enda poolt head töö tulemust ja suurt pühendumust. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi FIE Steven Parm arvutiabi

Asjaajamine
83 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

Müük ja turustamine Et kliendid meid üles leiaks, on peamiseks keskkonnaks, kus ettevõtet reklaamime, internet. Seega tegeleme palju internetiturundusega, sest paljud meid tulevikus külastavad kliendid veedavad palju aega internetikeskkonnas. Seega, et meid kõigepealt internetis üles leitaks: 1) Koostöö otsingumootoritega, et kui inimene trükib otsingusse äratuskell, siis oleks meie kodulehekülg esimesel vastuste leheküljel. 2) Klikipõhine reklaam - erinevatele veebisaitidele panna üles väike reklaamiaken, kuhu klikates jõuab klient meie koduleheküljele. Näiteks: postimees.ee lehekülje all nurgas olevad reklaamid (tee 3 kükki ja võidad Metallica kontserdi piletid) millele klikates jõuame hoopis mõne ettevõtte koduleheküljele. 3) Suhtearendus ja usalduse loomine - Kuidas tõsta usaldust enda suhtes? Mismoodi kasutada ära kliendisoovitusi? Kuidas demonstreerida oma ekspertteadmisi või näidata vähemalt, et

Turundus
899 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ISIKLIK SPAA

soodsamad. Kindlasti tuleks sealt meile esimesed kliendid. Järgmiseks kuulutaks oma infot tuttavate ringis ning saadaks infot firmade avalikele e-maili aadressidele . Pärast seda tuleks kindlasti suunduda portaali www.facebook.com. Kuna praegusel hetkel on ikkagi internet kõige parem koht, kus ennast reklaamida, siis kõige suurem rõhk lähekski interneti peale. Kui pärast esimest kuud on asi käima läinud, saaks ka kuulutada meie teenust raadios ning ka võimalusel teles. 5 KONKURENTS Kuna meie firma on ainus Eestis, siis otsest konkurenti ei ole, siiski on meil konkurentsi palju. Meie konkurentideks on kindlasti päris spaa-d, kuhu inimesed saavad minna perega puhkama ja nautima kõiki võimalusi, samas ka lisateenuseid, mida me ei pruugi pakkuda. Lisaks on meile konkurenti pakkuvateks firmadeks kõik ilusalongid, sest nendes saavad inimesed samamoodi kõik teenused kätte ja lisaks veel juuksuri, keda meie jälle ei paku.

Ärijuhtimine
227 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Nimetu

..................................................................................................4 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated..............................................................................5 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus............................................................................... 5 2.2 Kliendid.............................................................................................................................5 2.3 Konkurents........................................................................................................................5 2.4 Ettevõtte konkurentsi eelis............................................................................................... 6 3. Ettevõtte SWOT-analüüs.........................................................................................................7 3.1.1 Marketing ...........................................................................................

Majandus
413 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan - OÜ Rekkaparadiis

...................................................................................................3 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated............................................................................. 3 2.1. Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus..................................................................................3 2.2. Kliendid................................................................................................................................4 2.3. Konkurents ..........................................................................................................................4 3.1.1. Marketing..................................................................................................................5 4. Missioon ja Visioon 4.1. Missioon...............................................................................................................................5 4.2. Visioon.............................................................

Majandus
88 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

.................... 5 3. Ärikeskkonna analüüs......................................................................................... 6 4. SWOT ja strateegia............................................................................................. 7 4.1. Konkurentsi- ja turundusstrateegia..............................................................7 4.2. SWOT-analüüs............................................................................................. 8 5. Teenus, turg ja konkurents.................................................................................. 8 5.1. Teenusest..................................................................................................... 8 5.2. Turg.............................................................................................................. 9 5.3. Konkurendid................................................................................................. 9 6. Juhtimine ja personal...........................

Äriõigus
69 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

Oluline on prognoosida sõltumatuid muutusi, nende muutuste arengut ja kasutada võimaluse korral muutusi ettevõtte huvides. Makrokeskkonna analüüs käsitleb makromajanduslikke muutusi riigis, kus me tegutseme ning riikides, kus asuvad meie kliendid/konkurendid. Makrokeskkonna faktorid on näiteks: · Poliitiline keskkond (seadusandlus, majanduspoliitilised prioriteedid jne). · Majanduslik keskkond (majandustsüklid, töötus, inflatsioon jne). · Sotsiaalne keskkond (demograafiline seisund, religioossed iseärasused jne). · Tehnoloogiline keskkond (uurimis-ja arendustöö tase, tootearendus jne). · Seadusandlik keskkond (kehtivad seadused, väliskaubandusbarjäärid jne). · Ökoloogiline keskkond (keskkonnaõigus, ilm jne). Et prognoosida oma võimalusi tulevikus ja maandada ärikeskkonnast tulenevaid riske: · vali välja ettevõtte seisukohast olulised ärikeskkonna faktorid;

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

Tehnoloogilised faktorid, mis mõjutavad on pigem köögiseadmed ja tehnika, mida on vaja pidevalt hooldada. Tehnika võimaldab ettevõttel tegutseda, kuid ettevõtte edukus sõltub siiski rohkem ettevõtte töötajate teadmistest ja oskustest. 11 2.2 Lähikeskkonna analüüs Tabel 2. Lähikeskkonna analüüs Mõju faktor Lahendused Harusisese Kaudne konkurents on Turul eristumine, konkurentsi tihe kvaliteetne ning mahe intensiivsus tooraine Uute konkurentide Suur Püsikliendiprogramm, tekke oht pidev turundamine, kampaaniad, pidev toodete täiustamine

Äriplaan
784 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

............................................................. 8 3. TOOTE (TEENUSE) KIRJELDUS .............................................................................................................. 8 4. ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS ................................................................................................ 10 5. TURG .................................................................................................................................................. 11 6. KONKURENTS..................................................................................................................................... 12 7. KONKURENTSIEELISED ....................................................................................................................... 15 8. TÜÜPKLIENDI PROFIIL ........................................................................................................................ 15 9. TOOTMISPROTSESSI KIRJELDUS ........................................

Majandus
69 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs”

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoologia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs” Stones Health spordiklubi infosüsteem Julia Visnapu 094244IABB Vassilina Matvejeva 094076IABB Juhendaja: Lea Elmik Tallinn 2012 Sisukord Esimene Iteratsioon 1.1 Taust................................................................................................................................................................3 1.2 Lausendid ........................

Kontseptuaalne...
22 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun