Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI (0)

3 HALB
Punktid
 
Säutsu twitteris

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
Ettevõtluse õppetool
Strateegiline juhtimine




ILUSAIM KLUBI
Strateegiline plaan


Juhendaja :


Tallinn 2012
SISUKORD



Sissejuhatus 3
3. SITUATSIOONIANALÜÜS 4
3.1 Makrokeskkonna analüüs 4
3.2 Mikrokeskkonna analüüs 6
3.3 Asukohaanalüüs 7
3.4 SWOT analüüs 7
4. ETTEVÕTTE MISSIOON , VISIOON , EESMÄRGID 8
5. SIHTTURU VALIMINE JA KONKURENTS 9
6. TURUNDUSSTRATEEGIA JA TURUNDUSKULUDE PLANEERIMINE 11
7. TURUNDUSMEETMETE KOMBINATSIOON 7P-d 12
7.1 Pakutava teenuse kirjeldus 12
7.1.1 Turg 13
7.1.2 Tugevused 14
7.2 Hind 14
7.3 Turunduskommunikatsioon 15
7.4 Personal 15
Personal palgatakse aastaringselt. Palkame koristajad, kes koristavad terve maja. Koristajate ülesanneteks on hoida puhtana ja korras klubis asuvad ruumid. 15
7.5 Protsessijuhtimine 17
9. KOKKUVÕTE 20
KASUTATUD ALLIKMATERJALID 21


  • Sissejuhatus


    Minu firma „Ilusaim klubi“ tegeleb iluteenuste pakkumisega, pakkudes lisaks veel spordiklubi teenust ning erinevaid koolitusi. Soovi korral on võimalik ka rentida ruume , sünnipäevade või muude kokkutulekute jaoks.
    Minu väike ettevõte asub Harjumaal Tallinna linnas ilusas Nõmme roheluses. Hoone ümber on ka veidi maad, kus on võimalik samuti pidada soojemal ajal sünnipäevi või muid kokkutulekuid.
    Hoone asub metsa piiril. Alumisel korrusel asub administratsioon, ooteruum ja pood. Teisel korrusel on ilusalong , mis koosneb: kosmeetiku toast , juuksurite ruumist, küünetehnikute ruumist, massaaži toast ning solaariumi ruumist. Kolmandal korrusel on spordiklubi mis koosneb: jõusaalist, 3 rühmatreeningute saalist, naiste ning meeste pesuruumidest koos saunadega.
    Ooteruumis saab oodata oma protseduuri algust. Seal on diivanid, kus saab jalgu puhata , ajakirjad, televiisor ja kohviautomaat, kust saab soovi korral kas siis tavalist musta kohvi, esspresot või lattet. Hubane interjöör, hoolitsev suhtumine igasse klienti ning esmaklassiline teenindus muudavad ajaveetmise meie salongis unustamatuks elamuseks!
    Poest on võimalik soetada endale juuksuritooteid, kosmeetikatooteid, massaaži õlisid, spordivarustust, spordijooke ning toidulisandeid.
    Juuksurisalongis tegeletakse juuste lõikamise, värvimise, keemiliste lokkide ja soengute tegemise ning juuste pikenduste panekuga. Maniküürija hoolitseb küünte ja käte ilusa väljanägemise eest. Kosmeetik hoolitseb teie värske jume ning hea enesetunde eest. Massööride hoolitsevad käed aitavad teil igapäevased stressi ja argimured unustada, võimaldavad teil lõõgastuda ning saada positiivseid emotsioone pikaks ajaks.
    Kõik meie treenerid on kõrge kvalifikatsiooniga oma ala spetsialistid , kelle käe alt on läbi käinud sadu inimesi. Spordiklubis on võimalik tegeleda erinevate rühmatreeningutega ning treenida jõusaalis treeneri juhendusel.
    Korraldame ka kliendipäevasid korra kuus, kus klubiliikmetele on erisoodustused ning treeningkavades on spetsiaalsed muudatused nagu teema trennid.
    Ilusaim salong eelised on asukoht – asume Harjumaal, Tallinna linnas, kesklinnast 12 km, mustamäelt 6 km ja lasnamäelt 17 km kaugusel. Lähikonnas on ka toidupood , paari kilomeetri kaugusel ka ujula ning kool.
    Meil on head sportimise – ja lõõgastumise võimalused. Parim koht lõõgastuda, tegemist leidub nii väikestele kui suurtele. Lisaks on meil olemas ka tasuta parkimisvõimalus.
    Hinna püüame hoida konkurentsi võimelise. Püsiklientidele ja peredele , teeme hinnasoodustusi. Ettebroneerimisel alati soodsamad hinnad.
    2. ÄRIVALDKONNA MÄÄRATLUS
    Ilusalong kuulub teeninduse ärivaldkonda. Teenindus kuulub majandussektorisse ja täpsemalt tertsiaalsesse sektorisse. Teeninduse ärivaldkond on tugevalt seotud majandusolukorraga. Rasketel aegadel on iluprotseduurid esimene asi, millest inimesed on nõus loobuma . Antud valdkonnas tehakse paljud otsused ettevõtjate enda kogemusi või tarkusi arvestades. Teenindus valdkond mõjutab olulisel määral maakonna elutegevust: aitab luua uusi töökohti, lisab raha maksutulude näol ning samuti toob sisse ka välisraha. Kuid eelnevale positiivsele loetelule peab lisama ka negatiivset: kliendi külastusest jääb maha prügi, samuti on oht ettevõtjatele, et halvad kliendid võivad lõhkuda inventari või või jätta oma teenuste eest tasumata.

    3. SITUATSIOONIANALÜÜS

    3.1 Makrokeskkonna analüüs


    Uue ettevõtte sisenemine turule sõltub olulisel määral riigi poliitilisest ja majanduslikust olukorrast. Kui intressimäärad on madalad, siis inimesed eriti ei soovi teenust, vaid kasutavad sissetulekust suurema osa tarbimiseks .
    Tagajärjeks on nõudluse kasv ja hindade tõus.
    Tootmistegurite hindade tõus mõjutab kogupakkumist. Rahvamajanduse ja sisemajanduse kogutoodang vastab reaalselt kogunõudlusele. Ideaalne on olukord, kus turg on tasakaalus, see on pigem teoreetiline nähtus. Tavapraktikas leidub alati neid, kes ei ole rahul. See on aga edasiviiv nähtus, sest kui oleksime kõigega rahul, siis ei toimuks arengut.
    Tarbimistase oleneb toodete ja teenuste hulgast, mida me turul pakkuda suudame.
    Poliitilised tegurid
    Poliitiliselt seisukohalt mõjutavad meid kõige enam kehtiv seadusandlus
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #1 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #2 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #3 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #4 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #5 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #6 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #7 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #8 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #9 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #10 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #11 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #12 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #13 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #14 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #15 Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI #16
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-10-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 101 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor L2tsss Õppematerjali autor

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    34
    docx
    Strateegiline juhtimine
    161
    pdf
    Juhtimise alused
    105
    doc
    Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    60
    doc
    Ettevõtluse alused
    120
    docx
    TURUNDUSE ALUSED
    73
    docx
    Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse
    138
    doc
    STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun