Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Strateegiline juhtimine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millesse organisatsioon usub?
  • Kes veel kinos käib?
  • Kes on konkurent?
  • Mida kliendid tahavad?
  • Mis tagab konkurentsis ellujäämise?
  • Kelle läpakal on veel CD-seade?
  • Mis on meie reputatsioon sihtgrupi seas?
  • Milline on meie intellekutaalne omand?
  • Millist turu segmentide ja trendide infot omame?
  • Millised on praegu kasumlikkus rahavoog ja varada?
  • Mis on meie võtme kompetentsid?
  • Kuidas tooteidteenuseid pakkuda?
  • Millistel turgudel ja millistes äris tegutseda?
  • Mis võib diferentseerimisel valesti minna?
  • Miks minna rahvusvaheliseks?
Vasakule Paremale
Strateegiline juhtimine #1 Strateegiline juhtimine #2 Strateegiline juhtimine #3 Strateegiline juhtimine #4 Strateegiline juhtimine #5 Strateegiline juhtimine #6 Strateegiline juhtimine #7 Strateegiline juhtimine #8 Strateegiline juhtimine #9 Strateegiline juhtimine #10 Strateegiline juhtimine #11 Strateegiline juhtimine #12 Strateegiline juhtimine #13 Strateegiline juhtimine #14 Strateegiline juhtimine #15 Strateegiline juhtimine #16 Strateegiline juhtimine #17 Strateegiline juhtimine #18 Strateegiline juhtimine #19 Strateegiline juhtimine #20 Strateegiline juhtimine #21 Strateegiline juhtimine #22 Strateegiline juhtimine #23 Strateegiline juhtimine #24 Strateegiline juhtimine #25 Strateegiline juhtimine #26 Strateegiline juhtimine #27 Strateegiline juhtimine #28 Strateegiline juhtimine #29 Strateegiline juhtimine #30 Strateegiline juhtimine #31 Strateegiline juhtimine #32 Strateegiline juhtimine #33 Strateegiline juhtimine #34
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 34 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-05-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 62 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kristina Orehhova Õppematerjali autor
eksamiks

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

SISUKORD Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse...............................................................................................2 Strateegilise juhtimise olemus......................................................................................................2 Strateegilise juhtimise ajalugu..........................................................................................................4 Ettevõtte strateegiline orientatsioon.................................................................................................8 Strateegia väljatöötamine ja seda mõjutavad tegurid.......................................................................8 Eesmärkide püstitamine....................................................................................................................9 Strateegia väljatöötamise neli tasandit diversifitseeritud ettevõttes..........................................

Juhtimine
thumbnail
10
doc

Strateegilise juhtimise konspekt

Strateegiline juhtimine Kordamisküsimused 1. kontrolltööks 1. Strateegilise juhtimise olemus Edukate ettevõtete edu tugineb alati heale ja läbimõeldud strateegiale. Ettevõtte strateegiline juhtimine seisneb strateegia väljatöötamises, elluviimises, kontrollimises ja hindamises. Strateegia väljatöötamisele eelneb tavaliselt ettevõtte välis- ja sisekeskkonna analüüs. Mõneti võib strateegiat käsitleda kui üldist kirjeldust käitumisest ja astutavatest sammudest, mille abil ettevõte kavatseb oma eesmärgid saavutada. Strateegia seisneb püüdest mõista, kus sa tahaksid olla, realistlike võimaluste hindamises, kuidas liikuda ühest punktist teise 2

Strateegiline juhtimine
thumbnail
10
docx

Strateegilise juhtimise eksam

üldistes strateegilistes perspektiivides. Keskkonna koolkond näeb strateegia kujundamist kui keskkonna muutustele reageerivat protsessi. Põhiidee on selles, et jõud väljaspool organisatsiooni, keskkond, ei ole mitte ainult strateegia kujunemist mõjutavateks passiivseteks, vaid pigem aktiivseteks osalejateks selles protsessis. Keskkonnast tulenevad ettevõtte ees seisvad ülesanded ja strateegia tegemine taandub keskkonnamuutusi peegeldavaks protsessiks. Nii juhtimine kui ka organisatsioon alluvad väliskeskkonnale. Konfiguratsiooni koolkond näeb strateegia kujundamist kui transformatsiooniprotsessi. Ühelt poolt kirjeldatakse eri seisundeid ­ organisatsiooni ja teda ümbritsevate keskkonda ­ kui konfiguratsioone. Teiselt poolt on vaatluse all strateegia loomise protsess: kui transformatsioon ühest seisundist teise. 6. pakkuge välja strateegiliste ja finantseesmärkide loetelu valitud ettevõttele.

Juhtimine
thumbnail
13
doc

Strateegia - referaat

· reaalsete tulemuste võrdlemine standarditega ­ tulemus peab mahtuma lubatavate hälvete piiridesse · reageerimine kontrolli tulemustele Järelvalvetoimingute lõikes võib kontrolli jagada järgmiselt: · Operatsioonide kontroll ­ kuidas kasutatakse ressursse, kvaliteedikontroll · Finantskontroll · Struktuurne kontroll ­ jälgib, kuidas struktuurielemendid suudavad täita oma eesmärke. · Strateegiline kontroll ­ püüab kindlaks teha, kuivõrd tulemuslikud on funktsionaalse, äri-, ja korporatsioonitasandi strateegiad, saavutamaks organisatsiooni eesmärke. Organisastiooni kultuur Organisatsiooni kultuur on väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõtete kogum, millest ettevõte lähtub oma igapäevastes tegevustes. Organisatsiooni kultuur võub töötajate käitumist oluliselt mõjutada ja seega avaldada ka mõju organisatsiooni strateegiale. Kui on

Juhtimise alused
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

Strateegiline juhtimine Kordamisküsimused 1. Strateegia. x Strateegia on firma otsustusloogika. (Kreitner) x Strateegia kujutab endast teatud hulka hüpoteese põhjuste ja tagajärgede seoste kohta. (Kaplan, Norton) x Strateegia on org.-i eesmärkide ja ressursside ning muutuvate turundusvõimaluste ühildamine. (Kotler) x Strateegia ilma taktikata on kõige aeglasem tee võiduni. Taktika ilma strateegiata on ainult ettevalmistus alistumiseks. (Sun Tzu c. 500 BC)

Strateegiline juhtimine
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

INTEGREERITUD TURUNDUS ­ kõik turundustegevused ­ toode ja hinnakujundus -> kommuni-katsioon (reklaam, müügitoetus, üritused, avalikud suhted, otseturundus, isiklik müük) -> jaotuskanalid -> SIHTTURG SOTSIAALSELT VASTUTUSTUNDLIK TURUNDUS ­ tarbijate vajaduste rahuldamine, samal ajal võimalikult minimeerides ümbritsevale keskkonnale tehtavat kahju SIHTTURUNDUS ­ parnerlus kõigi ettevõtte osapooltega (kliendud, hankijad, vahendajad jne) -> kliendisuhete juhtimine põhineb headel kliendiandmetel; -> väärtuspõhine juhtimine põhineb turunduse kui investeeringu käsitlemisel; -> suust-suhu turunduse puhul ärgitatakse oma lojaalseod kliente soovitama konkreetseid tooteid ka oma sõpradele Ettevõtte edukus 1. Konkurentsivõime - Turuosa - Suhteline turuosa - Patendid - Sihtgrupi katvus 2. Turu atraktiivsus - Turu kasv - Innovatsioon - Kliendi mõjujõud

Turundus
thumbnail
8
docx

Strateegilise juhtimise eksamiks

olemasolevalt organisatsioonilt saama kaasa mingi konkurentsieelise eeldused või vastupidi, tema lisandumine peaks tekitama täiendava konkurentsieelise eeldused juba olemasolevatele äriüksustele. SEOTUD DIVERSIFITSEERIMINE Üheks diversifitseerimise võimaluseks on diversifitseerimine ettevõtte senise põhitegevusega seotud valdkondadesse. Sellisel juhul eksisteerib ettevõtte tegevusvaldkondade vahel mingi haakumine ehk strateegiline kokkusobivus. Erinevate äriüksuste väärtusketid on omavahel seotud, see võib pakkuda järgnevaid võimalusi konkurentsieelise loomiseks: 1. Oskusi, tehnoloogiat ja juhtimisalast oskusteavet saab üle kanda ühest valdkonnast teise 2. Erinevate äriüksuste seotud tegevusi saab ühendada kulude vähendamiseks. Mida suurem on mastaabiefekti mõju, seda enam on eeldusi konkurentsieelise loomiseks madalate kulude baasil.

Juhtimine
thumbnail
26
doc

Ettevõtluse eksami kordamisküsimused 2016

Ettevõte võib kujuneda lüpsilehmaks, mille arvelt püütakse katta pereliikmete kõikvõimalikke kulusid. Pereettevõtte juht juhib ettevõtet keskmiselt märksa kauem, kui keskmine tegevjuht teistes ettevõtetes (USAs on see vahe koguni 6 kordne). Suurem riskide vältimine võib olla küll eeliseks, kuid ka puuduseks. Näiteks jäetakse seetõttu kasutamata osa laienemisvõimalusi. Sageli puudub pereettevõttes strateegiline planeerimine ja juhtimine ­ sellega kaasnevad ohud eriti ettevõtja vananemise ja terviseprobleemide korral. Pereettevõttesse investeeritakse lisaks rahale ka töö, hing ja tervis. Suur löök võib olla see, kui lapsed ei ole ettevõttest huvitatud ning elutöö tuleb müüa. Põlvkonnavahetus - ideaaljuhtum: Juhtimise üleandmise etapid: 1) Senine juht (sageli ettevõtte rajaja ja omanik) juhib ise ettevõtet.

Ettevõtluse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun