Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Strateegiline juhtimine eksami konspekt (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kus äris me peame olema?
  • Kuidas me konkureerime?
  • Kuidas me toetame äritasandi strateegiat?
  • Keskkonna analuus e missuguste muudatustega tuleb kohaneda?
  • Kus on meie kulueelised või ulekulud?
  • Kelle vajadusi me rahuldame?
  • Milliseid vajadusi me rahuldame?
  • Kuidas me neid vajadusi rahuldame ?
Vasakule Paremale
Strateegiline juhtimine eksami konspekt #1 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #2 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #3 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #4 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #5 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #6 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #7 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #8 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #9 Strateegiline juhtimine eksami konspekt #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-06-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Agnes Talalaev Õppematerjali autor
Strateegiline juhtimine tähendab organisatsiooni keskkonna analüüsist lähtuvate pikaajaliste otsuste tegemist, mis võimaldavad kujundada organisatsioonile konkurentsieelise.

Vajadus strateegilise juhtimise järele tuleneb ka sellest, et ettevõtted tegutsevad kiiresti muutuvas keskkonnas, mida kaasajal iseloomustab:
• muutuste mastaapsuse kasv,
• muutumise kiirenemine,
• mitmesuguste välismõjude komplekssuse kasv.

Strateegilise analüüsi teostamine ning strateegia valik ning uuendamine on ettevõtte tippjuhtkonna vastutusvaldkond.

Strateegia väljatöötamisele eelnevalt tuleks läbi mõelda ning kirja panna organisatsiooni: missioon, visioon, eesmärgid.

• Organisatsioon – Üksvärav: kindla inimrühma terviklikult korraldatud ühendus, mis võimu ja eestvedamise mõjutusel tegevusi kooskõlastades püüab saavutada ühist eesmärki.

• Juhtimine – Üksvärav: tähendab inimeste käitumise ja tegevuse sihipärast suunamist ning üheks hästi toimivaks tervikuks sulatamist selleks, et saavutada org. eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused.

Makrokeskkonda kuuluvad:
• Rahvusvahelised komponendid:
• Majanduslikud komponendid:
• Sotsiaalkultuurilised komponendid:
• Poliitilised ja õigusaktidest tulenevad komponendid.

Veel nt:
Tegevusharu arenguetapid
Strateegilise analüüsi aspektid ja meetodid
Järgnevalt tuleb määratleda ettevõtte positsioon turul:
1. Väärtushinnangute profiil. Väärtushinnangute profiili kindlaks määramine toob välja aktsionäride ja ärijuhtkonna nägemuse sellest, missugune peaks ettevõte olema.........
Äritasandi strateegia valik lähtub kolmest küsimusest....
Ansoffi maatriksis on ...
BCG-maatriksi (Bostoni maatriks) veidi modifitseeritud kuju on esitatud ....
joonised ning seletused.

Tartu Ülikooli Pärnu kolledž , projektipersonali juhtimine, 2017

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

SISUKORD Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse...............................................................................................2 Strateegilise juhtimise olemus......................................................................................................2 Strateegilise juhtimise ajalugu..........................................................................................................4 Ettevõtte strateegiline orientatsioon.................................................................................................8 Strateegia väljatöötamine ja seda mõjutavad tegurid.......................................................................8 Eesmärkide püstitamine....................................................................................................................9 Strateegia väljatöötamise neli tasandit diversifitseeritud ettevõttes..........................................

Juhtimine
thumbnail
8
docx

Strateegilise juhtimise eksamiks

olemasolevalt organisatsioonilt saama kaasa mingi konkurentsieelise eeldused või vastupidi, tema lisandumine peaks tekitama täiendava konkurentsieelise eeldused juba olemasolevatele äriüksustele. SEOTUD DIVERSIFITSEERIMINE Üheks diversifitseerimise võimaluseks on diversifitseerimine ettevõtte senise põhitegevusega seotud valdkondadesse. Sellisel juhul eksisteerib ettevõtte tegevusvaldkondade vahel mingi haakumine ehk strateegiline kokkusobivus. Erinevate äriüksuste väärtusketid on omavahel seotud, see võib pakkuda järgnevaid võimalusi konkurentsieelise loomiseks: 1. Oskusi, tehnoloogiat ja juhtimisalast oskusteavet saab üle kanda ühest valdkonnast teise 2. Erinevate äriüksuste seotud tegevusi saab ühendada kulude vähendamiseks. Mida suurem on mastaabiefekti mõju, seda enam on eeldusi konkurentsieelise loomiseks madalate kulude baasil.

Juhtimine
thumbnail
10
docx

Strateegilise juhtimise eksam

üldistes strateegilistes perspektiivides. Keskkonna koolkond näeb strateegia kujundamist kui keskkonna muutustele reageerivat protsessi. Põhiidee on selles, et jõud väljaspool organisatsiooni, keskkond, ei ole mitte ainult strateegia kujunemist mõjutavateks passiivseteks, vaid pigem aktiivseteks osalejateks selles protsessis. Keskkonnast tulenevad ettevõtte ees seisvad ülesanded ja strateegia tegemine taandub keskkonnamuutusi peegeldavaks protsessiks. Nii juhtimine kui ka organisatsioon alluvad väliskeskkonnale. Konfiguratsiooni koolkond näeb strateegia kujundamist kui transformatsiooniprotsessi. Ühelt poolt kirjeldatakse eri seisundeid ­ organisatsiooni ja teda ümbritsevate keskkonda ­ kui konfiguratsioone. Teiselt poolt on vaatluse all strateegia loomise protsess: kui transformatsioon ühest seisundist teise. 6. pakkuge välja strateegiliste ja finantseesmärkide loetelu valitud ettevõttele.

Juhtimine
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

1. Loeng (1 ptk) Strateegia on levinud teema, mis rõhutab strateegiliste otsuste valikuvõimalusi. Strateegia on valikuküsimus! Strateegiliste otsuste: Eesmärk on luua ettevõttele väärtust (võib realiseeruda või mitte) Tulemusel tehakse olulised ressursipaigutused, et teha muutuseid ettevõtte toodetes, turgudes ja oskuste profiilis Tagasipööramine on keeruline Tunnuseks on pikajaline seotus Strateegiline juhtimine on kontseptsioon, mis integreerib ettevõttevälise strateegilise planeerimise ja ettevõttesisese organisatsiooni kujundamise kui võrdsed valdkonnad. (Strateegiline) juhtimin on alati sammu võrra praktikast maast () Teooria on eduka juhtimispraktika kontsentratsioon Operatiivne ja strateegiline juhtimine Operatiivne juhtimine tagab, et asju tehaks õigesti: Rutiinsus Konkreetsed operatsioonid Väikesemastaabiline muutus

Juhtimine
thumbnail
19
pdf

Strateegiline juhtimine kordamisküsimused

Strateegiline juhtimine Kordamisküsimused 1. Strateegia. x Strateegia on firma otsustusloogika. (Kreitner) x Strateegia kujutab endast teatud hulka hüpoteese põhjuste ja tagajärgede seoste kohta. (Kaplan, Norton) x Strateegia on org.-i eesmärkide ja ressursside ning muutuvate turundusvõimaluste ühildamine. (Kotler) x Strateegia ilma taktikata on kõige aeglasem tee võiduni. Taktika ilma strateegiata on ainult ettevalmistus alistumiseks. (Sun Tzu c. 500 BC)

Strateegiline juhtimine
thumbnail
13
doc

Strateegia - referaat

· reaalsete tulemuste võrdlemine standarditega ­ tulemus peab mahtuma lubatavate hälvete piiridesse · reageerimine kontrolli tulemustele Järelvalvetoimingute lõikes võib kontrolli jagada järgmiselt: · Operatsioonide kontroll ­ kuidas kasutatakse ressursse, kvaliteedikontroll · Finantskontroll · Struktuurne kontroll ­ jälgib, kuidas struktuurielemendid suudavad täita oma eesmärke. · Strateegiline kontroll ­ püüab kindlaks teha, kuivõrd tulemuslikud on funktsionaalse, äri-, ja korporatsioonitasandi strateegiad, saavutamaks organisatsiooni eesmärke. Organisastiooni kultuur Organisatsiooni kultuur on väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõtete kogum, millest ettevõte lähtub oma igapäevastes tegevustes. Organisatsiooni kultuur võub töötajate käitumist oluliselt mõjutada ja seega avaldada ka mõju organisatsiooni strateegiale. Kui on

Juhtimise alused
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turustamine tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet „turustuskanal“). Ettevõtte juhtimise puhul on oluline, et turundus ei oleks lihtsalt mingi osakond. Turunduspõhimõtteid peaks tundma ettevõtte iga töötaja reatöötajast tippjuhini, sh raamatupidaja, tootmistehnoloog, tootearendaja, personalijuht ja loomulikult klienditeenindaja. Kliendikeskne mõtteviis peab olema kodeeritud kogu ettevõtte tegevusse ning igasse töötajasse. Turunduse juhtimine on suunatud teatud sihtgruppidega tulusate vahetusprotsesside kavandamisele, kujundamisele ja tagamisele ettevõtte eesmärkide saavutamise nimel. Turundus ei tohi olla nõudluse suhtes passiivne, vaid peab suutma mõjutada nõudluse suurust ja struktuuri. Üha sagedamini ei ole eesmärgiks mitte ühekordselt müügitehingult maksimaalse kasu saamine, vaid vastastikku kasulike pikaajaliste suhete arendamine (vahendeiks on seejuures kvaliteetsed tooted, mõistlik hind, tasemel teenindus jne)

Turundus
thumbnail
3
doc

Turunduse alused

Firmad toodavad ja müüvad tooteid, mida nad suudavad kõige netohinna ning tootmis- ja turunduskulude vahena); tõhusamalt valmistada ja millele arvatakse leidvat nõudmist. · Kontrollimise läbiviimise kord (planeerimise lõppetapp, Tavaliselt on tegemist masstootmisega, juhtimine keskendub kontrollitakse ülesannete ja eelarvete täitmist kuu- ja tootmise ratsionaliseerimisele ja omahinna alandamisele. Suhteliselt kvartaliaruannete põhjal, kus rentaablust kontrollitakse vähe tähelepanu pööratakse toodete ja teenuste turustamisele. Ollakse

Turunduse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun