lokivedeliku abil. Ilusa keemilise loki tegemisel on väga oluline roll keemilise loki rullide keeramisel. Keemilise loki rulle keeratakse erinevate rullikeeramisskeemide järgi. Rullikeeramisskeemide valik sõltub sellest, kuidas klient oma juukseid kannab ja kui pikad on kliendi juuksed. Esimesi elektriloki aparaate Keemilise loki rulli keeramistehnika Kuidas keerata keemilise loki rulli? Mida tuleb jälgida, et lõpptulemus oleks kena? Küsimustele vastused leiad altpoolt. Ühele peale läheb vaja sõltuvalt kliendi pea suurusest ja juuste pikkusest 55-65 erineva läbimõõduga ja keemilise loki rulli ja 30 plastmassist rullinõela. Keemilise loki rullid on valmistatud plastmassist. Keemilise loki rulle on kahe erineva pikkusega, pikemad on 9 cm ja lühemad on 7 cm pikad
Mõisted Värvitöötluse terminid, mida peaks teadma iga juuksur: A-telg e. otsejaotus. A-telg jaotab pea kaheks paremaks ja vasakuks pooleks. Blondeerimine - loomulike ja keemiliste (kunstlike) pigmentide heledamaks muutmine kunstlikke värvipigmente lisamata. B-telg- juuste jaotamine kõrva kõrgemast tipust läbi pöörise teise kõrva kõrgema tipuni. Emulgeerimine - värvimassi peanahalt lahti hõõrumine vähese veega enne juuksevärvi maha loputamist. Esmavärvimine - värvimata, toonitamata ja blondeerimata juuste esmakordne värvimine. Heledamaks värvimine - juuste loomuliku pigmendi tugev helendamine ja vähese hulga kunstlike värvipigmentide lisamine. Juuste kujundlik värvimine - eraldatud juusteosade värvimine. Kergvärvimine - juuste värvimine kuni 4%-lise vesinikemulsiooniga. Värvipigmentide kinnitumine kiudkihi pinnale (värvipigmendid läbivad soomuskihi). Pastellkoloratsioon -
· Föön käsiföönid peavad olema alates 1200W, peaks olema vähemalt 2 kiirust ja 2 kuumust külma õhu nupp. Föön peaks olema piisavalt kerge ja kaasas olema kõik vajalikud lisad. Üks tähtsamaid on tuulesuunaja, difuuser. · Tuulesuunaja aitab suunata õhku sinna kohta, mis vajab tõstmist · Difuuser kuivatatakse loomulikku või keemilist lokki. Aitab saavutada lokilisemat tulemust. · Kuppelföönid - Kasutatakse põhiliselt soengurullide ja vesilaine kuivatamiseks. Neil on märgitud ära kuumus ja aeg. Normaalne kuumus on 50-60 kraadi (rullide kuivatamiseks). Aeg oleneb juuste pikkusest, paksusest, rullide arvust ja jämedusest. Pigem määrata kuivamise aeg pikem kui lühem ja vahepeal võib kontrollida, kas juus on kuiv. Tavaline aeg on 20 min ja rohkem 2. Soengute modelleerimiseks kasutatavad viimistlus vahendid. Soengute viimistlus vahendid.
Horisontaalset, vertikaalset ja diagonaalseid jaotusjooni illustreerivad joonised on pärit raamatust "The Scientific Approach to Hair Sculpture: Ladies" Näiteid erinevatest lõikuste jaotusjoontest: Peakujud ja juuksekasvupiirjoon Inimestel on erinevad peakujud ja näokujud. Ideaalne on ovaalne pea- ja näokuju, kuid ideaali esineb väga harva ning juuksuri ülesanne on sõltuvalt inimese pea- ja näokujust aidata valida ja teostada tema jaoks sobivaim juukselõikus ja soeng. Seega aitab juuksur liikuda ideaali poole. Järgnevatel joonistel on näha erinevad peakujud ning peakujude lõikuste abil parandamise tulemused. Ovaalne peakuju on ideaalne. Ovaalse peakuju joonis on pärit WELLAkoolitusprogrammi materjalidest Erinevad peakujud. Erinevate peakujude joonised on pärit raamatust " " Juukselõikuse teostamisel on vaja kindlasti teada, milline on kliendi juuksekasvusuund, juuste tihedus ja juuksekasvupiirjoon. Juuksekasvusuunad
liikumise väntvõlli pöörlevaks liikumiseks, mis jõuülekan- deseadmete kaudu kantakse mootorratta veorattale. Vänt- laga. Alumine pea on enamasti mittelahtivõetav ja selles võlli osade komplekti kuulub ka hooratas, mis ühtlustab võlli asub ühe- või kaherealine rull-laager. Laagri rullid võivad pöörlemiskiirust,, abistab mootorit ülekoormuse hetkil ja veereda kas alumisse peasse pressitud tsementeeritud sooritab- töötsükli abitaktid. teraspuksil («Turist-M», «Jawa» jt.) või vahetult pea sise- Väntvõll koosneb enamasti pressliitega ühendatud osa pinnal, mis sel juhul on termiliselt töödeldud. Seejuures dest, harvem valatakse-ta tervikuna malmist (MT-9). Vänt- võivad rullid olla paigutatud üksteisest eraldatuna nn
1) Nuivibraatorid. Allen Engineering Corporation nuivibraatorid Köik nuivibraatorid töötavad bensiinimootoriga. Kergeimal mudelil on mootor käepideme küljes. Keskmist tüüpi nuivibraatori mootor ripub rihmadega betoneerija seljas. Suurim, kahe nuiaga komplekt, saab töövoolu bensiinimootori körgsagedusgeneraatorist. Firma "Tremix" edasimüüja Eestis AS TALLMAC pakub erineva konstruktsiooniga nuivibraatoreid (tabel ): · täismehhaanilisi tüüp 1 mis koosneb mootorist, vahetükist, võllist ja vibraatornuiast. Mootoriga ühendatakse vahetüki abil erineva pikkusega võll ning erineva diameetriga tööorgan. · tüüp 2 - kergeid nuivibraatoreid, , mis koosneb mootorist ja tööorganist koos võlliga. Seda kasutatakse väikesemahuliste betoneerimistööde tegemisel · tüüp 3 - kõrgsagedusel töötav nuivibraator mis koosneb sagedusmuundurist ning tööorganist koosvoolujuhtmega. Sagedusmuundajast väljuva voolu sagedus on 200 Hz ja pinge 42 V. 20
Laevaehitus Eksamipiletite küsimused 1. Laevade spetsialiseerumine. Erinevate lastide veoks ja erinevate ülesannete täitmiseks ette nähtud laevade omapära. Meretranspordilaevad jagunevad kahte suurde gruppi: kaubalainerid e. liinilaevad, mis on ette nähtud regulaarseteks kaubareisideks kindlate sadamate vahel ja jälgivad sõiduplaani; tramplaevad e. "hulkurlaevad", mis teevad kaubareise erinevate sadamate vahel sõltuvalt kauba olemasolust. Tänapäeva transpordilogistikas on kaubalainerid eelistatumad. Vastavalt klassifikatsioonile otstarbe järgi vaatleme transpordilaevu: kaubalaevad; kauba-reisilaevad; reisilaevad. Kaubalaevade alaliikideks on: segalastilaevad e. nn. generaallastilaevad; puistlastilaevad e. balkerid; vedellastilaevad e. tankerid; kombineeritud lasti laevad. Segalastilaevad on arvukaim kaubalaevade alaliikumbes 80% üldarvust. Omakorda on see ka alaliikide poolest arvukaim: universaal
Laevaehitus Eksamipiletite küsimused 1. Laevade spetsialiseerumine. Erinevate lastide veoks ja erinevate ülesannete täitmiseks ette nähtud laevade omapära. Meretranspordilaevad jagunevad kahte suurde gruppi: kaubalainerid e. liinilaevad, mis on ette nähtud regulaarseteks kaubareisideks kindlate sadamate vahel ja jälgivad sõiduplaani; tramplaevad e. "hulkurlaevad", mis teevad kaubareise erinevate sadamate vahel sõltuvalt kauba olemasolust. Tänapäeva transpordilogistikas on kaubalainerid eelistatumad. Vastavalt klassifikatsioonile otstarbe järgi vaatleme transpordilaevu: kaubalaevad; kauba-reisilaevad; reisilaevad. Kaubalaevade alaliikideks on: segalastilaevad e. nn. generaallastilaevad; puistlastilaevad e. balkerid; vedellastilaevad e. tankerid; kombineeritud lasti laevad. Segalastilaevad on arvukaim kaubalaevade alaliikumbes 80% üldarvust. Omakorda on see ka alaliikide poolest arvukaim: universaal
Kõik kommentaarid