Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Situatsiooni ülesanne - Keskhaigla (7)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised olid valed otsused mida tegi Riho firma juhtimises?
  • Keskel ilmus huvilistele nii spordiajakiri kui ajaleht" Tagajärg?
  • Miljon krooni miks?
  • Kes nad on kuidas võib nende tegevus mõjutada meid?
  • Mis on neis erilist?

Lõik failist

Situatsiooni ülesanne - Keskhaigla #1 Situatsiooni ülesanne - Keskhaigla #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 157 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 7 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor E Kaalikas Õppematerjali autor
Majanduskool, Maie Kotkas. „Mis oli strateegial viga?“ situatsiooniülesanne

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Rahapesu situatsioon

MA Situatsiooniülesanne (15.03.2011) Riho Kullasepp asutas 90ndatel ,,raha pesuks" kõrgkvaliteetse spordipäevalehe, mille põhiline müük pidi toimuma kioskite kaudu. Edu saavutamiseks investeeris kaasaegsesse tipptehnoloogiasse (paber) ja tööjõudu (meelitas konkurentidelt üle ajakirjanikud makstes 3-5 korda rohkem palka). Ostis tugeva ülepakkumisega tehase. Kapitalimahutused nõudsid poole tema varandusest. Kuna ajalehe turg oli küllastunud, tekkisd esimesel aastal juba raskused. Oodatud tulu jäi saamata. Paljud inimesed eelistasid kioskist ostmise asemel aga kojukannet ning Riho pidi tegema lisainvesteeringuid. Lõpuks ilmnes, et Eestis pole piisavalt spordifanaatikuid, kes oma päevalehte loeks. Teisel aastal kuulutati välja pankrot. 1.PROBLEEM Probleemi tasand? Probleem on kogu organisatsiooniga seotud.Kellel on probleem? Probleem on ettevõtte juhil/

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
4
doc

Riho Kullassepp, Rahapesu - situatsiooniülesanne

SITUATSIOONIÜLESANNE 1. PROBLEEM · Tasandiks on organisatsioon ning probleem on Riho Kullassepal, kes on ettevõtte juht. · Probleem haarab kogu organisatsiooni, mõju on suur, kuna probleem viis ettevõtte juba teisel aastal pankrotti. Tunnus Põhjus Tagajärg -Saadav tulu oli oodatust väiksem -Riho paigutas raha valesti. -kulutused ületasid ning kulutused suured ,,Esimesel ,,kapitalimahutused nõudsid poole mitmekordselt tulud tegevusaastal jäid müük ja tema varandusest; kõrgekvaliteetne reklaamist saadav tulu oodatust paber pidi ületama konkurent nii märksa väiksemaks" ,,kuus korda trükitehniliselt kui sisuliselt; parimad nädalas ilmuva ajalehe hind oli viis spordiajakirjanikud, makstes neile krooni"

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
8
docx

Rahapesu situatsiooni ülesanne

SITUATSIOONIÜLESANNE Probleem on kogu organisatsiooni tasandil. Otseselt esisneb probleem ettevõtte omanikul Riho Kullassepal, kes peaks ka probleemile lahenduse leidma. Probleemi mõju ulatus on suur, haarates kogu organisatsiooni, sest viis ettevõtte juba teisel väljaandeaastal pankrotti. Probleemi tunnused 1. Müügist ja reklaamist saadav tulu jäi oodatust väiksemaks. 70% müügitulust pidi laekuma ajalehtede müügist ja 30% reklaamist. 2. Klientide puudus, kuna põhilevi toimus kioskites kuid kliendid eelistasid kojukannet. 3. Lugejaskond polnud piisavalt suur, et ostaks spordipäevalehte. „Eestis pole pisavalt spordifanaatikuid, kes loeksid oma päevalehte.“ Põhjused kohe iga tunnuse kohta, eraldi 1. Riho Kullassepp paigutas raha valesti. Ta investeeris esimesel aastal algkapitali liigselt: ostis tugeva ülepakkumisega tehasehoone kesklinna lähedal, hankis kaasaegse tipptehnoloogia, miljoni

Rahanduse alused
thumbnail
3
docx

Situatsiooniülesanne, spordiajaleht

Mis oli strateegial viga? Situatsiooniülesanne 1. Probleem Situatsiooniülesande puhul on probleemiks see, et juba teisel ajalehe väljaandeaastal tuli välja kuulutada pankrot. Mõju on suur ning mõjutab tervet organisatsiooni. Probleemi tasandiks on organisatsioon ning probleem on ettevõtte juhil, Riho Kullassepal. Probleemi tunnused  Müük ja saadav tulu jäid oodatust väiksemateks, kulutused aga olid suured.  Inimesed ei soovinud ajalehti osta mitte kioskist, vaid nad eelistasid kojukannet.  Selgus, et ei ole piisavalt lugejaskonda, kes nende lehte ostaks. Probleemi põhjused  Raha paigutus oli vale - kapitalimahutused nõudsid poole Riho varandusest; ajaleht pidi ületama konkurente nii trükitehniliselt kui sisuliselt; parimatele ajakirjanikele maksti palgaturutasemest kolm kuni viis korda rohkem; kirjeldused olid illustreeritud rohkete fotod

Eesti keel
thumbnail
4
docx

SITUATSIOONIÜLESANNE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä11KÕ SITUATSIOONIÜLESANNE Juhendaja: Virve Transtok, MBA Mõdriku 2014 SITUATSIOONIÜLESANNE 1.PROBLEEM Ettevõtte juhil Riho Kullassepal on probleem. Tasandiks on organisatsioon. Tunnus: Saadav tulu oli plaanitust väiksem. Juba esimesel tegevusaastal ilmnesid mitmed raskused. Põhjus: Ettevõtte juht tegi raha paigutades valesid otsuseid. Kapitalimahutused nõudsid ligi poole tema varandusest, lisaks kõrgekvaliteetne paber, ülemakstud spordiajakirjanikud ja liialt suur ajalehe maht. Tagajärg: Kulutused ületasid mitmeid kordi tulusid. Tunnus: Inimesed ei soovinud ajalehte osta kioskist vaid eelistasid kodukannet. Põhjus: Turgu ei uuritud piisavalt, klientide soovidega poldud kursis. Põhirõhk pandi kioski müügile. Tagajärg: Oodatav müügitulu jäi kasinaks, lisaks t

Majandus
thumbnail
4
doc

Mis oli strateegial viga

üldse toimub spordiajakirjanduse turu. Paistis et Riho hindas ennast kohe kõigist üle ja ei hakanud analüüsi tegemisega ennast vaevama. Teiste valdkondadega sujus ta ärid hästi millega oli ta suured rahad kokku ajanud, siit ka enese hinnang väga suur. 3 3. Analüüsi olukorda vastavalt korporatsiooni ja äritaseme strateegiatele. Sellise situatsiooni või olukorra ära hoidmiseks, oleks pidanud ettevõtte juht kasutama planeerimist, rakendamist ning hindamist. Olukorrast võib välja lugeda, et eeltöö polnud juhil tehtud ja ta ruttas turu parima positsiooni haaramisega pea eest vette. Tegi suured kulutused, hindas oma nägemust üle tehes suuri kulutusi hea kvaliteedi saavutamiseks ning unustas ära teha uuring, kus oleks tulnud välja tänapäeva mugavus tsooni eripära, kus inimesed tellivad

Majandus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

 konversioonne turundus – mingi kauba suhtes on negatiivne nõudmine, seda toodet eitatakse. N.: taimetoitlase eitava suhtumise puhul lihasse on turunduse ülesandeks siin luua nõudmine.  Stimuleeriv turundus – turul puudub nõudmine. N.: kaup pole inimesele vajalik (kõrbes ei vajata kelke), aga tuleb luua nõudmine.  Arenev turundus – nõudmine on olemas, kuid ta ei väljendu tarbimises. N.: nikotiinivaba suits. Siin on turunduse ülesanne arendada tootmist.  Re-turundus – nõudlus langeb, turunduse ülesanne on seda tõsta.  Sünkroturundus – nõudmine võib kõikuda, turunduse ülesanne seda balansseerida.  Säilitav turundus – turul on hetkel täisnõudlus, aga et see nii ka jääks, siis turunduse ülesanne hoida nõudlust.  De-turundus – nõudlus on ülemäära kõrge, ülesanne vähendada.

Turunduse alused




Kommentaarid (7)

Uwe profiilipilt
Uwe Sööt: Väga hästi tehtud
16:03 04-03-2013
anotska profiilipilt
anotska: kõik on suuper
20:09 07-11-2010
katlyyna profiilipilt
katlyyna: Väga põhjalik
21:29 24-11-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun