Kuidas netis maksad? Vasta


Sissejuhatus psühholoogiasse- kontrolltööd (4)

3 KEHV
 
Sissejuhatus psühholoogiasse
(Videoloengutel põhinevad kontrolltööd moodles)
Kontrolltöö 1: Motivatsioon
1) Kognitiivse dissonantsi teooria kohaselt....:
võib inimesel olla kaks või enam vastuolulist motiivi
2) Kultuurilis-sotsiaalsed vajadused on ....:
sotsiaalsed ja vaimsed ehk intellektuaalsed vajadused
3) Motivatsioon on:
üldisem asjaolude kogum, mis paneb meid tegutsema ja hoiab tegutsemas
4) Maslow motivatsiooniteooria progressiooni printsiibi kohaselt on kõrgemate
vajaduste rahuldamine võimalik ka juhul kui madalamad vajadused on täiesti
rahuldamata
Väär
5) Funktsiooni ja füüsilise aktiivsuse vajadused on vajalikud ohu märkamiseks ja
vältimiseks ning inimese arenemiseks.
Õige
6) Kultuur ei mõjuta inimese sotsiaalseid ja intellektuaalseid vajadusi mitte mingil
89% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Sissejuhatus psühholoogiasse- kontrolltööd #1 Sissejuhatus psühholoogiasse- kontrolltööd #2 Sissejuhatus psühholoogiasse- kontrolltööd #3 Sissejuhatus psühholoogiasse- kontrolltööd #4 Sissejuhatus psühholoogiasse- kontrolltööd #5 Sissejuhatus psühholoogiasse- kontrolltööd #6
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2012-03-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
76 laadimist Kokku alla laetud
4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Ritskaaa Õppematerjali autor

Lisainfo

Videoloengute põhjal olevad kontrolltööd moodles.
Kontrolltöö 1: Motivatsioon
Kontrolltöö nr 2: vaimsed võimed
Kontrolltöö 3: Emotsioonid
Kontrolltöö 4

sissejuhatus psühholoogiasse , psühholoogia , motivatsioon , kognitiivne dissonants , emotsioonid

Dokumendis esitatud küsimused

  • Millise intelligentsusega tegemist on ?
  • Mis asi on R.Sternbergi kohaselt praktiline intelligentsus ?
  • Millised omadused ei iseloomusta isiksusejooni ?

Mõisted

Teemad

  • Kontrolltöö 1: Motivatsioon
  • Kognitiivse dissonantsi teooria kohaselt…
  • Kultuurilis-sotsiaalsed vajadused on …
  • Motivatsioon on
  • Maslow motivatsiooniteooria progressiooni printsiibi kohaselt on kõrgemate
  • vajaduste rahuldamine võimalik ka juhul kui madalamad vajadused on täiesti
  • rahuldamata
  • Funktsiooni ja füüsilise aktiivsuse vajadused on vajalikud ohu märkamiseks ja
  • vältimiseks ning inimese arenemiseks
  • Kultuur ei mõjuta inimese sotsiaalseid ja intellektuaalseid vajadusi mitte mingil
  • viisil
  • Üheks inimest iseloomustavaks tunnuseks on peetud tema kontrollikeset
  • J.Rotter). Pange vastavusse inimese kirjeldus ja kontrollikeskme tüüp
  • Eesmärk on tegelik või kujuteldav objekt või seisund, mille saavutamise nimel
  • inimene tegutseb
  • Mil viisil inimesed võivad reageerida, kui neil tekivad erinevad takistused oma
  • vajaduste rahuldamisel?
  • Kas on võimalik, et vahend mingi vajaduse rahuldamiseks (nt. eluase
  • taastumisvajaduse jaoks - magamine) võib ühel hetkel ise muutuda vajaduseks
  • mille rahuldamiseks on vaja leida uusi vahendeid (nt. mööblit
  • remondivahendeid)?
  • Kontrolltöö nr 2: vaimsed võimed
  • J.Alliku kohaselt on võimalik intelligentsustestide tulemuste põhjal ennustada
  • kuivõrd edukas on inimene oma edasistes õpingutes või tööalases elus
  • R.Catelli kohaselt peegeldab see vaimne võimekus inimese üldist vaimset
  • potentsiaali ning väljendub inimese võimes arutleda ja infot kasutada, toime tulla
  • uute
  • olukordadega ning koguda uusi teadmisi. Millise intelligentsusega tegemist on?
  • Millist tüüpi mõõtvahenditega hinnatakse psühholoogias inimese vaimset
  • võimekust?
  • kasutatakse kõiki eelpool nimetatud vahendeid
  • Vaimsed erivõimed on omavahelises seoses
  • C.E.Spearman rääkis oma teoorias sellest, et vaimne võimekus jaguneb kaheks
  • osaks – üldiseks vaimseks võimekuseks ning erivõimeteks. Kumma kohta kehtib
  • järgnev kirjeldus: tegemist on kaasasündinud võimekusega, mis püsib
  • ühetaolisena läbi inimese elu
  • Vaimse võimekuse uurijate kohaselt on intelligentsus
  • Intelligentsuskvoot (IQ) on
  • Voolav intelligentsus vanemas eas
  • Mis asi on R.Sternbergi kohaselt praktiline intelligentsus?
  • Vaimsete võimete puhul eristatakse kolme üldist liiki võimeid. Pange iga võime
  • vastavusse õige kirjeldusega
  • Kontrolltöö 3: Emotsioonid
  • Tunnete puhul on inimesel võimalik kognitiivse ümberhindamise ja tunnete
  • mahasurumise teel suures ulatuses kontrollida mida, millal ja kui intensiivselt ta
  • tunneb
  • Hirmu tundega kaasneb kiirem südame töö. Kui inimesel kutsutakse esile
  • südamepekslemine, siis kas inimesel tekib kindlasti ka hirm?
  • Põhiemotsioonid väljenduvad…
  • Inimesel on võimalus oma tundeid reguleerida kahe erineva viisi kaudu. Üks
  • neist on kognitiivne ümberhindamine. Mis asi see on?
  • Järgnevalt on esitatud kaks väidet. Seadke väidete pooled vastavusse nii, et
  • väited oleksid tõesed
  • Emotsiooni kogemisel toimuvad muudatused…
  • Kes eestlastest on rahvusvaheliselt tunnustatud emotsioonide neurofüsioloogia
  • uurija ning on rääkinud sellest, et meil on peaajus 4 närviringet?
  • Katsed inimestega on näidanud, et ka mitmekümne näo hulgast märkab inimene
  • esimesena negatiivseid tundeid väljendavat nägu. Miks see on nii?
  • Schachter-Singeri teooria kohaselt tekivad konkreetsed tunded meil ennekõike
  • tänu sellele, et tõlgendame meiega toimuvaid sündmusi
  • P.Ekmani kohaselt ei kuulu põhiemotsioonide hulka viha, rõõm ja kurbus
  • Kontrolltöö 4
  • Sotsiaal-kognitiivse paradigma kohaselt on isiksus midagi, mis on
  • arenemisvõimeline ja isiksuse arengu tipuks tuleks pidada eneseteostust
  • Jooneteooriatest on kõige tuntum lähenemine (Costa & McCrae), kus isiksuse
  • baasomadusteks peetakse…
  • Jooneteooriatest on kõige tuntum lähenemine, kus isiksuse baasomadusteks
  • peetakse…
  • Isiksus on
  • Pange vastavusse isiksuse uurimise paradigma kohase käsitlusega inimese
  • isiksusest
  • Psühhodünaamilise paradigma kohaselt inimese isiksuse määrab see, kas ja
  • kuidas ta tuleb toime arengu jooksul esinevate teadvustamatute konfliktidega
  • Isiksuse uurimise keskkondliku programmi kohaselt…
  • Millised omadused ei iseloomusta isiksusejooni?
  • Projektiivmeetodid, mida kasutatakse isiksuse uurimisel, lähtuvad peamiselt
  • psühhodünaamilistest lähenemistest

Kommentaarid (4)


katyys: Arvan et on abiks
20:37 15-11-2012

kärolis kungla: ei olnud abiks
13:41 27-11-2012

L2tsss: Kahjuks mitte
20:22 20-11-2012


Sarnased materjalid

990
pdf
343
pdf
477
pdf
106
pdf
937
pdf
161
pdf
524
doc
1072
pdf





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto