Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida üritatakse sellega saavutada mis on selle eesmärk?
  • Kes tegutsejatest käivitavad kasutusjuhtumi?
  • Milliseid andmeid tarkvarasüsteemis kasutatakse või muudetakse?
  • Mitme tegutseja jaoks?
  • Milliseid sõnumeid tegutseja ja tarkvarasüsteem omavahel vahetavad?
  • Millal kasutusjuhtum loetakse lõpetatuks ja milline väärtus edastatakse tegutsejale?
  • Mis peab aitama juhil vastata sellistele küsimustele kus on ettevõte praegu?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #1 Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #2 Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #3 Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #4 Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #5 Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #6 Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #7 Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014 #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 87 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Lainc Õppematerjali autor
Kordamis küsimused aine läbimiseks ja kontrolltöö tegemiseks

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

Sissejuhatus infosüsteemidesse · Ettevõtte/organisatsiooni mõiste Paar näidet organisatsiooni definitsioonist: organiseeritud ja koordineeritud inimeste grupp koos vastavate tööviiside, reeglite, rutiinide ja vastastike ootustega, kes koos töötades üritavad saavutada ühiseid eesmärke inimeste sotsiaalne üksus, mis on süstematiseeritult struktureeritud ning hallatud (juhitud), et täita vajadusi või püüelda kollektiivse eesmärgi poole jätkusuutlikul viisil Ettevõtet defineeritakse kui vastastikuses sõltuvuses olevate ressursside (inimesed, protsessid, vastutused ja alluvusseosed, toetavad tehnoloogiad ja kapital) eesmärgipärast kombinatsiooni (n.ö. võrku), mis on: 1. vastastikuses koostoimes selleks, et koordineerida funktsioonide täitmist; vahetada informatsiooni; hankida rahastamist; luua töövooge; teha otsuseid jne 2. koostoimes keskkonnaga selleks, et saavutada ettevõtte eesmärke

Infoharidus
thumbnail
22
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse kordamisküsimused

Mõisted ja teemad kordamiseks 1. Infosüsteemi valdkond- Tegeleb kõigega, mis on seotud inimvõimete suurendamisega infotehnoloogia abil ja see puudutab:  probleemide lahendamist  otsuste vastuvõtmist  vajalike tegevuste sooritamist  arusaamise/mõistmise loomist Täpsemalt tegeletakse probleemidega, mis on seotud infotehnoloogiliste ressursside ja teenuste soetamise, kasutamise ja juhtimisega ettevõttes/organisatsioonis – teiste sõnadega, probleemidega, mis on seotud kasutatavate infotehnoloogiliste infrastruktuuride ning vastavate süsteemide arendamisega organisatsiooniliste tööprotsesside jaoks. 2. Infosüsteemi mõiste- Tehnilises käsitluses mõistetakse infosüsteemi all omavahel seotud komponentide (riistvara, tarkvara, kommunikatsiooniseadmed ja andmeressursid) hulka, mis kogub (või võtab vastu), töötleb, salvestab ja levitab informatsiooni (täpsemalt andmeid) eesmärgi

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

Infosüsteemide (IS) valdkond (IS valdkonna spetsialisti teadmised) Infosüsteemide valdkond Tegeleb kõigega, mis on seotud inimvõimete suurendamisega infotehnoloogia abil ja see puudutab: · probleemide lahendamist · otsuste vastuvõtmist · vajalike tegevuste sooritamist · arusaamise/mõistmise loomist Täpsemalt tegeletakse probleemidega, mis on seotud infotehnoloogiliste ressursside ja teenuste soetamise, kasutamise ja juhtimisega organisatsioonis - probleemidega, mis on seotud kasutatavate infotehnoloogiliste infrastruktuuride ning vastavate süsteemide arendamisega organisatsiooniliste tööprotsesside jaoks. Infosüsteemide valdkonna spetsialisti teadmised · ärialased teadmised · infotehnoloogia-alased teadmised · analüütiline ja kriitiline mõtlemine · suhtlus, meeskonnatöö oskused Kokku võetuna ­ infotehnoloogial põhinevat ettevõtet ja tema arendust puudutavad teadmised Infotehnoloogia (IT) definitsioon Infotehnoloogia (IT) üks v�

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
17
doc

Põhimõisted

toimimissüsteem klient; leping; arve; vara; võlg tehniline süsteem kuvar; masin; nupp; sensor tarkvarasüsteem fail; programm; ikoon; aken Klassidiagramm (Class Diagram) kirjeldab süsteemi staatilise vaate klasside (class) ja nendevaheliste seostena (relationship) Näide: http://www-106.ibm.com/developerworks/rational/library/769.html Mõisted kordamiseks 15 Sissejuhatus infosüsteemidesse IDU3530 © Karin Rava 65. KLASS Klass(class) on omavahel sarnaste omadustega ilmingute hulga kirjeldus. (ntx:tarkvarasüsteem-fail;programmid;ikoon;aken) Klassidiagramm (Class Diagram)kirjeldab süsteemi staatilise vaate klasside (class) ja nendevaheliste seostena (relationship). Klassi omadused klassil on nimi (ainsuses) ja see peab olema pärit probleemvaldkonnast

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused

1. Valige ÕIGE väide. Relatsioonilistes andmebaasides (Näiteks MS Access) hoitakse andmeid Kaustades Vormides Tabelites Failides Raportites 2. Valige ÕIGE väide. Organisatsiooni eesmärgiks on: oma tegevuse kiire lõpetamine oma töötajate arvu suurendamine oma huvigruppide vajaduste rahuldamine oma huvirühmade vajaduste rahuldamata jätmine oma töötajate arvu vähendamine 3. Valige VALE väide. Iteratiivset ja inkrementaalset arendusmetoodikat iseloomustab: mini-kose metoodika korduv teostamine süsteemi "tükeldamine" väiksemateks osadeks programmeerijate arusaamine, et infosüsteemi nõuded on arenduse alguses täpselt teada 4. Valige ÕIGE väide. IT teenuste käitlemisel (Service Operation) toimub: IT teenustega seotud vajaduste analüüs uute IT teenuste väljamõtlemine IT teenuste kasutamiseks ligipääsude võimaldamine 5. Valige VALE väide. Infosüsteemi arenduse kontseptsioon sisaldab: infosüstee

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

Majandusinfosüsteemid 1. Selgita süsteemse käsitluse põhimõtteid. · Süsteemne käsitlus põhineb arvamusel, et süsteemi elemendid toimivad erinevalt, kui need on keskkonnast või tervikust eraldatud. · Mõtlemisviis, mis käsitleb meid ümbritsevas maailmas ja meis endis toimuvat/leiduvat süsteemidena ja süsteemidesse kuuluvana. · Näiteks: majandussüsteemid (kapitalism, turumajandus), õigussüsteem jne. 2. Süsteemi definitsioon, selgita (kasuta joonist). · Süsteem ­ omavahel seotud objektide terviklik kogum, mis on mitteamorfne ja terviklik. Süsteemi iseloomustavad elemendid ehk objektid, sidemed, hierarhia ja käitumine. Sageli on süsteemi piiritlemine keeruline. · Süsteemi struktuur ja omadused peavad garanteerima süsteemi eesmärkide täitmise. · Joonised: Sisendiks on mingi ressurss, tegevus

Majandus
thumbnail
24
docx

Majandusinfosusteemid KT

1. Selgita süsteemse käsitluse põhimõtteid. Süsteemi mõistet kasutatakse väga paljudes valdkondades. Näiteks võib tuua väga üldised eetiliste kategooriate alusel inimühiskonnas loodavad käitumismudelid, ehk süsteemid mida mõjutab kultuur. Võime ka uskuda, et kõrgemalt poolt on ette antud teatav õigussüsteem. Näiteks on olemas majandussüsteemid, sotsiaalsed süsteemid jne. Need süsteemid on tihti vaadeldavad ka mudelitena (nii on neid kasulikum kirjeldada). Mudelid omakorda on ka abstraktsel tasandil arendatavad ja nii võib luua uusi kasulikke süsteeme (tööpingid, robotid, elektrooniline pangandus jne) 2. Süsteemi definitsioon, selgita (kasuta joonist). Süsteem on omavahel seotud objektide terviklik kogum. Ta on mitteamorfne ja terviklik. Joonis 1 süsteem ja alamsüsteemid (dekomponeerimine), seosed ja liidesed 3. Selgita süsteemide klassifitseerimise aluseid. 1. Käitumine­staatilised süsteemid, dünaamilised süsteemid (

Majandusinfosüsteemid
thumbnail
10
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

1. Mida tähistab antud tingmärk tegevusdiagrammil? Tegutsejat 2. Mis ei iseloomusta ettevõtte tippjuhtkonda? Vastutab ettevõtte igapäevase töö korraldamise eest. 3. Milline väide ei kehti andmete (data) puhul? Omavad alati tähendust vastuvõtja jaoks. 4. Täida lünk. “ Avaldust, mis määratleb või piirab organisatsiooni tegemise mingit aspekti eesmärgiga kontrollida organisatsioonis teostavat käitumist nimetatakse…..” Ärireegliks 5. Täida lünk. “Infosüsteemid aitavad kasutajatel …..” Siduda ja töödelda andmeid, et aidata juhtimisalaste otsuste tegemisel. 6. Mille jaoks kasutatakse kasutusjuhte (use ease)? Tarkvarasüsteemi funksionaalsete nõuete esitamiseks. 7. Mis liiki muudatusi on võimalik organisatsioonis läbi viia? Automatiseerimist, informeerimist, teisendamist organisatsioonis 8. Milline väide iseloomustab otsustuspunkti? On vaja selleks, et näidata protsessi hargnemist vastavalt tingimuste täitmisel

Infoedastusseadmed




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun