Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on kvartali müügitulemused võrreldes eelmise aasta sama perioodiga?
  • Milline on tööjõu voolavuse näitaja?
  • Millises suunas peaks organisatsioon arenema milliseid tegevusvaldkondi muutma juurde tooma?
  • Mitu protsenti klientidest ostavad leiba ja õlut koos?
  • Miks on tähelepanu all protsessid?
  • Mida üritatakse sellega saavutada mis on selle eesmärk?
  • Kes tegutsejatest käivitavad kasutusloo?
  • Milliseid objekte süsteemis kasutatakse või muudetakse?
  • Mitme tegutseja jaoks?
  • Milliseid sõnumeid tegutseja ja süsteem omavahel vahetavad?
  • Millal kasutuslugu loetakse lõpetatuks ja milline väärtus edastatakse tegutsejale?
  • Milliseid väärtusi see võib omada?
  • Kuhu organisatsioon tahab pikaajalises perspektiivis välja jõuda suund?
  • Kuidas organisatsioon saaks konkurentidega võrreldes nendel turgudel paremini tegutseda eelised?
  • Millised välised keskkondlikud tegurid mõjutavad organisatsiooni konkureerimisvõimet keskkond?
  • Millised on nende väärtushinnangud ja ootused kes omavad mõju organisatsiooni üle huvirühmad?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #1 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #2 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #3 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #4 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #5 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #6 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #7 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #8 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #9 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #10 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #11 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #12 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #13 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #14 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #15 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #16 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #17 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #18 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #19 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #20 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #21 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #22 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #23 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #24 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #25 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #26 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #27 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #28 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #29 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #30 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #31 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #32 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #33 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #34 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #35 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #36 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #37 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #38 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #39 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #40 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #41 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #42 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #43 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #44 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #45 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #46 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #47 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #48 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #49 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #50 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #51 Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria #52
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 52 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-06-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 329 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Bixter Õppematerjali autor
Loengute konspekt kontrolltöö sooritamiseks

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

Ainus tõestus selle kohta, kas töö on hästi tehtud ­ klient, kes on valmis selle eest maksma. · Infosüsteemi mõiste Tehnilises käsitluses mõistetakse infosüsteemi all omavahel seotud komponentide (riistvara, tarkvara, kommunikatsiooniseadmed ja andmeressursid) hulka, mis kogub (või võtab vastu), töötleb, salvestab ja levitab informatsiooni (täpsemalt andmeid) eesmärgiga toetada otsuste tegemist, ettevõttes koordineerimist ja kontrolli. Infosüsteem võib aidata juhte ja töötajaid probleemide analüüsil, keerukate teemade visualiseerimisel ja uute toodete loomisel. Alljärgnevalt illustratsioon infosüsteemi käsitluse kohta tehnilisest aspektist: Teine infosüsteemi käsitlus, mida kasutatakse ka selle aine kontekstis, hõlmab lisaks tehnilisele aspektile ka sotsiaalse aspekti ehk inimesed, kes neid tarkvarasüsteem kasutavad koos nende töö tegemise tavadega, kultuuriga

Infoharidus
thumbnail
8
docx

Sissejuhatus infotsüsteemidesse kordamisküsimused 2014

ja/või kättesaadavaks tegemiseks ehk andmetöötluseks. Andmed salvestatakse andmehoidlatesse, kust need peavad olema rakendussüsteemide jaoks kättesaadavad. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis Infosüsteemidealast hetkeseisu ettevõtetes iseloomustavad alljärgnevad märksõnad: killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid; ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad; IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. Ettevõtete/organisatsioonide kriitiline nõue Selleks, et konkurentsis püsida, on ettevõtete jaoks kriitiliseks nõudeks nende võime pidevalt oma tegutsemist parendada. Võtmemõisteteks on tegutsemise agiilsus (lihtsus) ja paindlikkus. Selleks, et saada rohkem

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
17
doc

Põhimõisted

6. Organisatsiooni definitsioonid organisatsioon on toimimissüsteem, mis koosneb: ülesehitusest (osakonnad/ametikohad/rollid) inimestest, kes ressursse kasutades töötavad kindlate reeglite ja protseduuride alusel teisendades sisendeid väljunditeks 7. Organisatsiooni üldine eesmärk oma huvirühmade vajaduste rahuldamine: omanikud, kliendid, juhid, töötajad Mõisted kordamiseks 1 Sissejuhatus infosüsteemidesse IDU3530 © Karin Rava omanike huvid: raha vm mõõdetava väärtuse teenimine klientide huvid: madalam hind, parem teenindus, kõrgem kvaliteet, toote/teenuse unikaalsus juhtide huvid: minimaalsete kuludega maksimaalsete tulemuste saavutamine töötajate huvid: töötajatele turvalise ja rahuldust pakkuva töökeskkonna loomine ja hoidmine 8. Organisatsiooni eesmärgi täitmine teostades protsesse

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
22
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse kordamisküsimused

infrastruktuuride ning vastavate süsteemide arendamisega organisatsiooniliste tööprotsesside jaoks. 2. Infosüsteemi mõiste- Tehnilises käsitluses mõistetakse infosüsteemi all omavahel seotud komponentide (riistvara, tarkvara, kommunikatsiooniseadmed ja andmeressursid) hulka, mis kogub (või võtab vastu), töötleb, salvestab ja levitab informatsiooni (täpsemalt andmeid) eesmärgiga toetada otsuste tegemist, ettevõttes koordineerimist ja kontrolli. Infosüsteem võib aidata juhte ja töötajaid probleemide analüüsil, keerukate teemade visualiseerimisel ja uute toodete loomisel. 3. Infosüsteemide hetkeseis ettevõttes/organisatsioonis:  killustatud ja/või dubleeritud äriprotsessid  ülekattega, omavahel kokkusobimatud ja killustatud infosüsteemid ja andmehoidlad  IT süsteemid, rakendused ja andmehoidlad on loodud ettevõtte konkreetse allüksuse jaoks arvestamata ettevõtet kui tervikut. 4

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse testi vastused

infosüsteemi protsesse infosüsteemi muutmiseks vajalikku rahahulka 10. Valige ÕIGE väide. Infosüsteemi muutmine jadamisi tehtavate arendustegevustega (kose-metoodikaga) on kasulik kui: tellijapoolsed nõudmised arendatavale infosüsteemile pidevalt muutuvad infosüsteemi enamus tööprotsesse on lineaarsed projektijuht ja -meeskond ei oma varasemaid töökogemusi infosüsteemi muutmise alguses ei ole täpset arusaamist selle kohta, milline peaks olema infosüsteem pärast muutmist 1. Valige ÕIGE väide. Süsteemiarendusmetoodika valimise aluseks on: arendatava süsteemi kriitilisus süsteemi arenduseks kasutatav ajahulk süsteemiarendajate oskused töö tegemise suhtes 2. Valige VALE väide. Infosüsteemi arendamise tulemusena toimub: paberi peal olevate andmete muutmine elektrooniliseks töötajate vahel andmetega seotud tegevuste ümberjagamine organisatsiooni eesmärkide muutmine 3. Valige ÕIGE väide. Andmebaas on:

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
26
docx

Majandusinfosüsteemid

o erinev detailsuse tase esitlusviisidel (ülevaade vs detailne kirjeldus). Mudeleid on vaja süsteemi visualiseerimiseks ning selleks, et süsteem ja selle toimimine oleks üheselt mõistetav. 6. Too erinevaid infosüsteemi definitsioone ja eesmärke ning selgita neid. on võimalik andmeid töödelda, salvestada või edastada tehniliste süsteemidega, mis kaasab normaalseks talituseks vajalike vahendite, resursside ja protsessidega Infosüsteem on mingi informatsiooni, selle töötlemist käsitlevate reeglite ja vajalike vahendite kompleks. Ehk: informatsioon kui süsteemi sisend, reeglid ja vajalikud vahendid ehk sisendi teisendamine ja vastavad vahendid süsteemis. · Infosüsteem on info liikumist käsitlevate reeglite kogumik. · Infosüsteem on teatav andmete süstemaatilise töötlemise ja säilitamise viis. Paberil, arvutis jne. 7. Info, andmed ..

Majandus
thumbnail
6
doc

Konspekt - IT korraldus

Strateegia on kaugema eesmärgi savutamiseks koostatud tegevuskava. Strateegia on suur pilt, näiteks eesmärk suurendada ettevõtte turuosa, või võita tagasi sõjas kaotatud alad, võita sõjas mõni uus ala vms.. Strateegia erineb taktikast, mis on konkreetne plaan mingi tegevuse läbi viimiseks. IT STRATEEGILISE JUHTIMISE LÜHITUTVUSTUS IT-strateegia on moodsa organisatsiooni üldise strateegia üks põhielemente. See sisaldab eeldatavaid sooritustasemeid ja edukriteeriume, samuti infosüsteemide arenduse eesmärke, vajalikke ressursse ja teenuseid koos nende teostuse põhimõtetega. STRATEEGIAS KÄSITLETAVAD 2 TEEMAT · Arendusstrateegia · Haldusstrateegia Mõlemas jaotuses käsitletakse: 1. organisatsiooni ülesehitust (otsuste kord, koostöö allüksustega, projektijuhtimine); 2. kvaliteedi juhtimist ja hindamisaluseid 3. riskihaldust Iga valdkonna olemasolevat ja soovitatavat olukorda kirjeldavad järgmised kriteeriumid: sobivus,

It korraldus
thumbnail
24
docx

Majandusinfosusteemid KT

mõõtkavas koopia). Mudel võib eksisteerida ka vaid modelleerija meeltes. Mudelit saab luua erinevatest sisulistest valdkondadest (eesmärkidest) ja vaadetest ehk perspektiividest. Mudeleid on võimalik esitada väga erineval viisil ja selleks on välja töötatud erinevaid standarte, mille alusel meeskonnad võiksid ühiselt mõista süsteemi toimimist. 6. Too erinevaid infosüsteemi definitsioone ja eesmärke ning selgita neid. · Infosüsteem on Info liikumist käsitlevate reeglite kogumik (Näiteks raamatupidamise infosüsteem) · Infosüsteem on mingi informatsiooni, selle töötlemist käsitlevate reeglite ja vajalike vahendite kompleks. · Praktilises keeles võiks öelda, et infosüsteem on teatav andmete süstemaatilise töötlemise ja säilitamise viis. Olgu siis viisiks paber-blankett, pliiats-pastakas ning inimese taibukus, rahvaluule vms. Reeglite keerukus-hulk vastandub justkui

Majandusinfosüsteemid




Meedia

Kommentaarid (2)

oskarl profiilipilt
Oskar Liblik: päris hea
22:55 26-11-2012
Gegegerda profiilipilt
Gegegerda: hea
19:31 06-12-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun