Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sisekomminukatsiooni uuring (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis tõi teid siia organisatsiooni tööle?
  • Kui võrd teadlik olete te organisatsiooni sihtidest?
  • Kuidas te seda teate?
  • Mis motiveerb teid selles organisatsioonis töötamisel kõige rohkem?
  • Kui lihtneraske on teil omaprobleemiga juhataja poole pöörduda?
  • Mil määral juhid arvestavad teie arvamusega?
  • Milliseid väärtusi te hindate enda juhis kõige enam?
  • Milline on teie organisatsiooni kõige efektiivsem suhtluskanal?
  • Kuidas te suhtute organisatsioonis läbiviidavatesse koosolekutesse?
  • Kui te saaksite oma organisatsioonis midagi muuta siis mis see oleks?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Sisekomminukatsiooni uuring #1 Sisekomminukatsiooni uuring #2 Sisekomminukatsiooni uuring #3 Sisekomminukatsiooni uuring #4 Sisekomminukatsiooni uuring #5 Sisekomminukatsiooni uuring #6 Sisekomminukatsiooni uuring #7 Sisekomminukatsiooni uuring #8 Sisekomminukatsiooni uuring #9 Sisekomminukatsiooni uuring #10 Sisekomminukatsiooni uuring #11 Sisekomminukatsiooni uuring #12 Sisekomminukatsiooni uuring #13 Sisekomminukatsiooni uuring #14 Sisekomminukatsiooni uuring #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-09-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 117 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kedy.viitas Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Juhtimise alused

AVALIKUSSUHTED:Ükski organisatsioon ei eksisteeri isoleerituna oma kesskonnast. Tema toimimine, kaasarvatud kommunikatsioon on üksikisiku ja keskkonna vastastikuses mõjusfääris. Organisatsiooni üks eesmärke on genereerida hästimõtlemisi nii oma töötajate hulgas kui ka väliskeskkonnas. Organisatsiooniväline kommunikatsioon hõlmab endas avalikkussuhteid ja nende juhtimist. Hästi planeeritud ja korraldatud avalikkussuhete kaudu saab organisatsioon suurenda oma usaldust kõikide osapoolte silmis ja ühiskonnas tervikuna. Avalikkussuhted ei tähenda ainult suhteid meediaga (kirjutava-, rääkiva- ja telepressiga) või reklaami, vaid hõlmab endas palju laiemat suhete spektrit nagu näiteks turunduse- ja müügialane suhtlemine, suhtlemine väliste partnerite ja teiste organisatsioonidega ning suhted kohaliku võimuorganite, valitsusega ning oma personaliga. INTERVJUUD: Intervjuu on suhtlemisvorm, mil

Juhtimine
thumbnail
11
doc

Organisatsiooni sisene suhtekorraldus

Loeng 2 - Organisatsiooni sisene suhtekorraldus ­ Organisatsioonikultuur Sisekommunikatsioon, selle eesmärgid ja sihtrühmad Sisekommunikatsiooni strateegia ja taktikad Sisekommunikatsiooni audit Sisekommunikatsiooni kanalid Sisekriisid Konfliktijuhtimine Organisatsioonikultuur P3.5.1 Väärtuste, hoiakute ja põhimõtete kogusumma, st mida inimesed orgis mõtlevad ja usuvad: · kuidas peab tööd tegema mis on lubatud ja mis keelatud milline on õige ja milline vale käitumine kuidas firmas omavahel suheldakse kuidas lävitakse klientide ja partneritega Org-i kultuuri kujunemise määravad: asutajate väärtushinnangud, suhtumised tippjuhtide ja liidrite mõju töötajate üksteisele edastatavad kogemused ja teave org-is toimimise tavadest Sisesuhted Korporatiivses kommunikatsioonis: Personalijuhtimine Informatsiooni talletamin

Suhtekorraldus
thumbnail
71
doc

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine

Teises osas kirjeldatakse uuritavat ettevõtet ja antakse ülevaade uuringuküsimustest ning uuringumeetoditest. Välja on toodud Fortum Termest ASi strateeegia, eesmärgid, väärtused ja juhtimispõhimõtted, samuti personali ja personalipoliitika lühikirjeldus. Tuuakse välja uurimisküsimused, millele taheti uuringuga vastuseid saada, et jõuda töö eesmärgini. Kirjeldati uuringu läbiviimiseks kasutatud meetodeid ja põhjendati valimi valikut. Uuring viidi läbi 2005. aasta septembris ja oktoobris. Kolmandas osas tuuakse välja uurimistulemused, analüüsitakse uurimise käigus saadud informatsiooni ja küsitluste vastuseid, nende põhjal tehakse järeldused ja antakse soovitused tulemuste kasutamiseks koolitustegevuse arendamisel. Bakalaureusetööl on praktiline väärtus uuritavale ettevõttele, kuna seal puuduvad käesoleval hetkel kindel koolituste korraldamise kord, süsteem ja juhendid. Ettevõte

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
39
docx

Juhtimispraktika

ettevõtte juhtkond suudaks pakkuda personalile rahuldustpakkuvat tööd, töökeskkonda ning töötingimusi. Erinevate motivatsioonisüsteemide abil tõsta aga veelgi töötajate rahulolu oma tööga jamotiveeritust oma tööd paremini teha ning luua tingimused, et töötajal ei tekiks vajadust ettevõttest lahkuda, kuna töö ei paku talle enam rahuldust. (Personali töörahulolu ja motivatsiooni uuring Pärnumaa Kutsehariduskeskuses 2009) Kasutasin uuringu läbiviimiseks empiirilist kvantitatiivset uuringut, kasutades uuringu läbiviimiseks ankeetküsimustikke. Uuringu tulemusena üritan välja selgitada kuivõrd rahulolevad ja motiveeritud on Aru Grupi töötajad, kuidas tajuvad nad ettevõtte mainet, kuidas on suhted ülemuse ja töökaaslaste vahel, uurisin rahulolu tasustamispaketiga ja arenemisvõimaluste osas.

Juhtimine
thumbnail
17
odt

ÄRIEETILISED PROBLEEMID ETTEVÕTTES

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09KÕ Nastasja Musienko ÄRIEETILISED PROBLEEMID ETTEVÕTTES uurimistöö õppejõud: Heve Kirikal Mõdriku 2012 Sisukord Sissejuhatus..................................................................................................................................3 1. Ärieetika..............................................................................................................................5 1.1. Probleemid ettevõttes..................................................................................................5 1.2. Eetiline juhtimine........................................................................................................6 2. Probleem , eesmärk ja ülesanded............................................

Ärieetika
thumbnail
70
doc

Personali planeerimine

Tallinna Majanduskool Täiskasvanute Koolituskeskus PERSONALI PLANEERIMINE õppematerjal Personalitöö eriala õppegrupile Õppeaine nimetus: PERSONALI PLANEERIMINE Õppeaine üldeesmärk: Anda teadmisi ja oskusi organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna analüüsimiseks ning piisava hulga nõutavate teadmiste ja oskustega töötajate olemasolu tagamiseks organisatsioonis Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:  Oskab analüüsida organisatsiooni sise- ja väliskeskkonda ning teha järeldusi organisatsiooni personali planeerimiseks  Oskab koguda ja kasutada personali planeerimiseks vajalikku informatsiooni  Oskab kasutada erinevaid meetodeid personali lühiajaliseks, keskpikaks ja pikaajaliseks planeerimiseks  Oskab analüüsida tööjõu liikumist organisatsiooni sees ja organisatsioonide vahel, kasutades vastavaid mõõdikuid (sh tööjõu voolavuse ja tööjõu stabiilsuse indeksid)  Oskab teha organisatsioonile et

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
24
pdf

Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid

implementeerimine organisatsioonis. Kuna tänapäeval on organisatsioonid muutumas järjest inimesekesksemaks, siis see nõuab töötajatelt rohkem iseseisvust, loovust kuid ka tihedamat meeskonnatööd. Enam ei eeldata, et organisatsioonis teeb juht otsuseid ainult enda arusaama järgi, vaid otsustustegevuses oodatakse rohkem ka töötajate kaasarääkimist. Kui Eestis tehti edukate juhtide seas uuring selle kohta, milliseid kompetentse juhid ise kõige enam kasutavad, siis kõige esimeseks osutus meeskonnatöö. Selline juhtimisstiil, mis keskendubki meeskonnatööl, nimetatakse osalusjuhtimiseks. (Merkuljeva, T., London, K. 2011) Põhjus, miks osalusjuhtimine on saamas kõige populaarsemaks juhtimisstiiliks, seisneb selles, et selle stiiliga kaasneb suurem tulemuslikkus. Kui töötajatele antakse suurem võimalus

Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid
thumbnail
20
docx

Ettevõtte tutvustus

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool K11 Kairi Jõe Egle Pikhof Kristiina Tiitsu JUHTIMISE ALUSTE AINE LÕPUTÖÖ RAKVERE MAKSIMARKETI NÄITEL Uuringuaruanne Õppejõud: Heli Freienthal, MBA Mõdriku 08.01.13 SISSEJUHATUS Ettevõtte alustamiseks on juhil vaja kaaluda kõiki tekkida võivaid miinuseid ja plusse. Enne personali värbamist peab juht koostama või laskma koostada kõikvõimalikud dokumendid, juhendid ja eeskirjad. Juht peab olema varemalt läbinud oma ettevõtte madalamad töökohad, alustades transporttöölisest ja müüjast kuni andmesisestaja ja raamatupidajani välja. Kui juht ei ole nendel töökohtadel töödanud, siis juhina ei oska ta hinnata nende töökohtade tähtsust ja raskusastmeid. Oma juhtimisaluste aine lõputööks pidime valima vähemalt ühe meie grupi l

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun