Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Siseklient ja teeninduskeel (4)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on siseklient ?
  • Kuidas siseklienti teenindada ?
  • Milline on teeninduskeel organisatsiooni teeninduskultuuri kandjana ?
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž





SEMINARIDE 1 JA 2 KIRJATÖÖD

Seminaritöö
Juhendaja : dotsent Heli Tooman


Pärnu 2011
Sisukord
Sissejuhatus 3
1. Esimene seminaritöö 4
2. Teine seminaritöö 6
Kokkuvõte 8
Viidatud allikad 9

Sissejuhatus


Seminaritöö eesmärk on tutvuda sisekliendi teenindamisega ja teeninduskeelega. Tuua näiteid omast kogemusest või hetkeolukorrast. Anda lühiülevaade mõlemast teemast.
Uurimisülesanded:

Uurimisülesannete lahendamiseks tuleb uurida sisekliendi olemust. Samas tuleb uurida ka, kuidas organisatsioonid teenindavad oma sisekliente. Lisaks sellele tuleb uurida teeninduskeele olemust. Töö esitatakse kirjeldavas vormis ning lähtutakse eelkõige elektroonilistest materjalidest ja teenindusalasest kirjandusest.
Töö koosneb kahest osast. Esimeses osas on esimese seminari kirjatöö kohta ehk räägib sisekliendist ja tema teenindamisest. Töö teine osa keskendub teise seminari kirjatööle ja räägib teeninduskeelest kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandjast.

1. Esimene seminaritöö


Grönroos-Gummessoni kohaselt on siseklient organisatsiooni töötaja. Organisatsioonikultuur ja maine määratakse seestpoolt väljapoole, omavaheline suhtlemine on siinkohal väga oluline. Siseklientidena käsitletakse niisiis
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Siseklient ja teeninduskeel #1 Siseklient ja teeninduskeel #2 Siseklient ja teeninduskeel #3 Siseklient ja teeninduskeel #4 Siseklient ja teeninduskeel #5 Siseklient ja teeninduskeel #6 Siseklient ja teeninduskeel #7 Siseklient ja teeninduskeel #8 Siseklient ja teeninduskeel #9 Siseklient ja teeninduskeel #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 284 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Greks Õppematerjali autor

Lisainfo

Mõisted


Kommentaarid (4)

Snickare profiilipilt
Snickare: Suhteliselt hea ülevaade teemast ning sisaldas eeldatud ühe seminari asemel kahes käsitletut.
15:26 08-12-2012
caramelll profiilipilt
caramelll: Suht jama oli, ei aidanud kahjuks eriti, liiga pealiskaudne
16:57 19-11-2012
gregorikene123 profiilipilt
gregorikene123: Liiga lühike töö. Mõningane info on olemas
11:29 15-11-2014


Sarnased materjalid

11
doc
Siseklienditeeninduse analüüs
113
ppt
Klienditeenindus ja teeninduskultuur
113
ppt
Klienditeenindus ja teeninduskultuur
13
doc
Klienditeeninduse konspekt
66
doc
Klienditeenindus
9
docx
Siseklienditeenindamine
30
docx
Klienditeeninduse alused
27
doc
Klienditeenindus



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun