Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

„Sellised nad on … hispaanlased" (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

-Sellised nad on … hispaanlased #1 -Sellised nad on … hispaanlased #2 -Sellised nad on … hispaanlased #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-05-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 204317 Õppematerjali autor
hispaanlaste olemusest ning nende kommetest ja tavadest üldisemalt kahe raamatu “Kultuuride vahelised erinevused” ja “Sellised nad on ...hispaanlased” põhjal.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Hispaanlaste eripära

Hispaanlaste eripära Hispaania on riik Edela-Euroopas Pürenee poolsaarel. Läänenaabriks on neil Portugal ja põhjanaabriks Prantsusmaa. Rahvaarvuks on neil ligi 47 miljonit inimest 2009 aasta andmete järgi. Hispaania keelt kasutab emakeelena umbes 350 miljonit inimest mis paneb ta emakeeleks olevate keelte edetabelis teisele kohale. Hispaanlased on kultuuri ja traditsioonide poolest väga rikas rahvus. Hispaanlast kohates tunnete ta arvatavasti ära, kuna tegemist on väga isepärase rahvusega. Hispaanlastele on elus kõige tähtsam lõbutsemine. Kui asi pole lõbus, siis seda lihtsalt eiratakse. Nende tohutu võime ja tahtmine lõbutseda viib aga selleni, et mis tahes ootamatu meelelahutusvorm võtab võimust kõige muu üle ning ülejäänu unustatakse. Hispaanlased ja

Organisatsiooni käitumine
thumbnail
44
docx

Suhtlemist mõjutavad tegurid kultuurilise mitmekesisuse taustal

SISSEJUHATUS Kuna rahvusvaheline kaubandus ja teaduslik ning poliitiline koostöö tihenevad, teevad akadeemikud, rahvusvahelised organisatsioonid ning koguni rahvad ja valitsused järjest suuremaid pingutusi, et parandada omavahelisi suhtlemisvõimalusi ja dialoogi. Üha enam saab selgeks, et selle eesmärgi saavutamiseks on lisaks võõrkeelte õppimisele senisest märksa laiemas ulatuses soovitatav ka heatahtliku, mõistva suhtumise kujundamine teiste rahvaste tavadesse, nende ühiskonna ja kultuuri eripäradesse. (Lewis, 2003, lk 24) Kuna Eesti ettevõtted on hakanud ja hakkavad tõenäoliselt ka edaspidi järjest rohkem koostööd tegema välismaal asutavate ettevõtetega, siis on töötajatel vaja tundma õppida erinevaid kultuure, kuidas ületada kultuuribarjääre ja kuidas erinevast kultuurist inimestega peaks suhtlema. Ka juhiabi, tase 6 kutsestandardis kutset läbivates kompetentsides on selgelt öeldud, et juhiabi rakendab klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, e

Suhtlemine
thumbnail
21
doc

Maailmakirjandus II (keskajast klassitsismini)

Kestis 16.saj lõpuni. Avaldus kultuurilise murranguna, millele olid iseloomulikud humanism ja huvi antiigi vastu. Keskmesse tõusis vabalt arenev ja kordumatu isiksus oma õiguste ning loomupäraste huvidega. Antiikkultuuri väärtusi aitasid tundma õppida türklaste vallutuste eest läände põgenenud kreeka humanitaarteadlased. Kirjanduses olid esimesed renessanslikud viljelejad itaalia luuletajad Dante ja Petrarca, järgnesid prantslased (Erasmus), hispaanlased (Cervantes) ja inglased ­ Shakespeare, Thomas More. Renessanssiajal tõrjusid rahvuskeeled välja ladina k, zanridest viljeldi novelli, romaani, eepost, lisandus tragikomöödia. Eristatakse vara-, kõrg- ja hilisrenessanssi. Dante Alighieri kohta on öeldud, et ta seisis ühe jalaga keskajas, teisega renessansis. Dante (13.­14.saj) loomingut raamistavad keskaegsed sümbolid ja maailmapilt, samas tõuseb ta isiksuse geniaalsus kõrgemale senisest keskaegsest poeesiast

Kirjandus
thumbnail
72
docx

Euroopa ideede ajalugu

Euroopa ideede ajalugu I loeng 07.09.2012 Inimene kui ühiskondlik olend. Moraalsed ja poliitilised ideed ­ kuidas on seotud? Kes on inimene ja mis on tema eesmärgid, ihad? Üksikisiku tegutsemise sfäär ehk moraalsed ideed ­ õnn, au etc Poliitilised ideed ­ riik, demokraatia etc Moraalifilosoofia Varauusajal räägiti praktilisest filosoofiast, mis jagunes kolmeks ­ eetikaks (üksikisiku elu), ökonoomikaks (perekonnaelu) ja poliitikaks (ühiskondlik elu). Eetika ­ inimestevahelised suhted (õnn, au...), teaduslik lähenemine sõprusele (mis hoiab sõprussidemeid koos, sõprus erinevate klasside vahel jne). Kuidas see mõjutas poliitilist filosoofiat? Kas inimestevahelised sõprussidemed tulevad poliitikale kasuks või vastupidi - kas poliitiline süsteem peaks olema üles ehitatud nii, et sõprus ei mõjuta poliitikat, nii et poleks korruptsiooni? Poliitiline filosoofia Riik ­ kuidas on tekkinud, kes peaks valitsema, alamate ja valitseja

Euroopa ideede ajalugu
thumbnail
38
doc

Üldine Teatriajalugu I

Erilist vürtsi andis asjale see, et see on ülimalt ohtlik ja tihti on palju surnuid selle lõpuks, inimene seisis vastamisi jõhkra loomaliku jõuga. Kui hiljem toreadoor härja orgi otsa torkas, siis see tähendas võitu loomaliku stiihia üle. Hispaanlased eelistasid õnneliku lõpuga komöödiaid, mitte nagu inglased, kellel võidutsesid maha raiutud jäsemed ja laibad. Verine finaal ei olnud hispaanlastel teretulnud. Neil ei olnud tragöödia mõistet, draama oli aga mitte tragöödia. Hispaanlased tänu kõrgendatud emotsionaalsusele tabasid palju rohkem pooltoone ja nüansse ja olid kirgede suhtes ettevaatlikumad. Inglastel oli lavaehitus lihtne (poodiumlava ja rõdu), hispaania lava keerulisem, kuigi välimuselt sarnane inglise omale. Hispaania lava algkujuks sai siseõu majade vahel. Siseõu ehk Correal, kus esinesid algselt rändtrupid väikese poodiumi peal. Üsna varsti hakkasid religioossed vennaskonnad ehitama spetsiaalseid kohti, kus etendada näidendeid. Juba 1580.

Üldine teatriajalugu
thumbnail
65
doc

Rüdiger Penthin, AGRESSIIVNE LAPS 2003

õ hoiaks ja tema eest hoolitseks. Neiu vajas kind- u lustunnet, mida ta oma vanemad talle kunagi d ei olnud suutnud anda. Kuid Maik ei vastanud m Heike ootustele. Ja nüüd oli Heike äkki i soovimatult rasestunud! Mis selle pisikese s beebiga peale hakata? Ta oli ju alles ise abivajav e laps. Heike teatele, et ta ootab last, reageeris l Maik päris kurjalt. Tüdruk ei olnud noormeest . kunagi sellisena näinud, jäi mulje, nagu oleks juhtunu ainult Heike süü. Sellised vihahood S hirmutasid Heiket, muutes ta veelgi 12 MIS ON AGRESSIIVSUS? MIS ON AGRESSIIVSUS? 13 Puuduvat Isa nõudmised ta oma poja sõpru. Maik ei rääkinud oma elust ning ema ei haseks.

Avalikud suhted
thumbnail
107
doc

Saatanlik piibel

unenägudest, vampiiridest, libahuntidest ennustustest, tseremoniaalsest maagiast ja paljust muust. Need loengud huvitasid paljusid teadlasi, kunstnikke ja ärimehi. Lõpuks kasvas neist loenguist välja Maagiline Ring. Ringi peaülesanne ei olnud kokku tulla ning sooritada rituaale, mida LaVey oli avastanud või ise loonud. LaVey kogus kirjandusteoseid, mis kirjeldasid Musta Missat ja teisi tseremooniaid, mida praktiseerisid sellised grupid, nagu Knights Templar 14. sajandi Prantsusmaal ning Hell Fire Club ja Golden Dawn 18.-19. sajandi Inglismaal Nende rühmituste eesmärk oli teotada ja naeruvääristada kristlikku kirikut ning anduda Saatanale, kes oli nende jaoks inimesekujuline jumalus ning vastand kristliku kiriku jumalale. LaVey arvates ei olnud Saatan see. Tema meelest oli Saatan küllaltki tume, peidetud loodusjõud, mis vastutas maiste sfääride ees, jõud, mida teadus ega religioon pole uutnud seletada. LaVey

Maailmavaateõpetus
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

/.../ Uue hariduselu põhiprintsiibiks peab saama see, et laiskvorstid ja puupead ei tohi ennast kuidagi tunda tarkadest ja usinatest õppuritest viletsamatena. See poleks "demokraatlik". Erinevusi õpilaste vahel - sest pimegi näeks, et need on individuaalsed erinevused ­ tuleb maskeerida. Seda saab teostada mitmel tasandil. Ülikoolides tuleb eksamid korraldada nii, et peaaegu kõik üliõpilased saaksid head hinded. Sisseastumiseksamite nõuded peavad olema sellised, et ülikoolidesse võiksid minna kõik kodanikud, ükskõik kas neil siis on võimeid (ja soovi) kõrgemast haridusest kasu saada või ei. Koolides võib lapsed, kes on liiga rumalad või laisad, et õppida keeli, matemaatikat või kodulugu, panna tegema seda, mida lapsed varemalt tegid vabal ajal. Las nad näiteks mätsivad mudakooke ja nimetavad seda modelleerimiseks. Kuid kõik see aeg ei tohi millegagi vihjata sellele, nagu oleksid nad teistest õppivatest lastest viletsamad

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun