Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sekretäri ja juhi koostöö (4)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui palju sildu sa seda tehes enda järel põletad?
Vasakule Paremale
Sekretäri ja juhi koostöö #1 Sekretäri ja juhi koostöö #2 Sekretäri ja juhi koostöö #3 Sekretäri ja juhi koostöö #4 Sekretäri ja juhi koostöö #5 Sekretäri ja juhi koostöö #6 Sekretäri ja juhi koostöö #7 Sekretäri ja juhi koostöö #8 Sekretäri ja juhi koostöö #9 Sekretäri ja juhi koostöö #10 Sekretäri ja juhi koostöö #11 Sekretäri ja juhi koostöö #12 Sekretäri ja juhi koostöö #13 Sekretäri ja juhi koostöö #14 Sekretäri ja juhi koostöö #15 Sekretäri ja juhi koostöö #16 Sekretäri ja juhi koostöö #17 Sekretäri ja juhi koostöö #18 Sekretäri ja juhi koostöö #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 272 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Jane Normann Õppematerjali autor
Tegin kursusetöö vastavalt sisukorras toodud punktidest

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
23
docx

Motivatsioon ja sekretäritöö

kuidas peaks seda tegema ettevõtte juht. Leian, et see teema on igati aktuaalne nii sekretäride töös kui ka individuaalselt. Ühiskond ei kahtle, et kõige olulisem resurss iga firma jaoks on ettevõtte oma töötajad. Siiski paljud juhid ei tea, kui raske on juhtida seda ressurssi. Mida efektiivsem ja tõhusam on iga töötaja töö, seda edukam on ettevõte. Tööga rahulolu tekkib siis, kui töö toob tulemust, valitsevat head suhet ja jätkub ka ruumi isiklikuks arenguks. Sekretäri töös on olulisel kohal ka oskus ise püstitada eesmärke ja hinnata oma tööd. Sekretäri töö võib sisaldada palju erinevaid tööfunktsioone ja erineva tasemega vastutust. Tööülesannete mitmekesisus nõuab kiiret ja paindlikku tegutsemist, korrektsust, täpsust, pigetaluvust nong oskust planeerida oma tööd ja aega. Rahulolu tööga ja töökohaga tekib siis, kui töötaja näeb oma tegevuses resultaate. Olulist rolli mängib töö vajalikkus ja sekretäri tähtsus organisatsioonis

Meeskonnatöö
thumbnail
4
doc

Sekretär lühikirjeldus

OLULISED MOMENDID · Organisatsioonisisese ja ­välise infovahetuse tagamine, dokumendihalduse korraldamine ja selle kaudu organisatsiooni töö efektiivsuse tagamine · Eelduseks täpsus ja korrektsus TÖÖ ISELOOM Sekretäritöö on äärmiselt tänuväärne ­ hea sekretäri teeneks on see, kui kogu asjaajamine ja kontorikorraldus laabub tõrgeteta ning juhid ja spetsialistid võivad muretult pühenduda oma põhitööle. Ta oskab asutuses luua sõbraliku ja positiivse õhkkonna, mis soodustab efektiivset tööd, kuid ei jää märkamata ka külalistele. Sekretär on ühenduslüliks kontori ja välismaailma vahel. Sekretärid tegelevad ettevõtte või organisatsiooni dokumendihalduse ning nii asutusesisese kui asutustevaheliste suhete korraldamisega.

Dokumendihaldus
thumbnail
12
docx

Sekretäritöö etikett

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ametnikutöö osakond xxx xxx SEKRETÄRI ETIKETT Referaat Juhendaja: Sekretäritöö õppejõud xxx Tallinn 2013 SISSEJUHATUS Sekretär olla on elulaad. Amet vormib inimese käitumise ja sekretär jääb ka pensionil olles oma olemuselt sekretäriks. Väljaõppinud sekretäri tunneb ära tema tehtud tööst, kõnest, kõnnakust, riietusest ja veel paljudest pisidetailidest, mida võib nimetada ühisnimetusega ­ sekretäristiil. Selleks, et elada sisse sekretäristiili tuleb õppida nagu näitleja oma osa, sotsiaalset rolli mängima. Iga detail kõneleb midagi ja sekretär peab oskama oma käitumist juhtida ja une pealt õigesti tegutseda. Milline on õige sekretär, kui palju ta tohib endale lubada edevust ja tippmoodi. Kuidas on

Sekretäritöö
thumbnail
23
doc

Kursusetöö: KONFLIKT SEKRETÄRITÖÖS JA ORGANISATSIOONIS

Kuna iga muudatus organisatsiooni struktuuris muudab organisatsiooni konteksti, ei ole konflikti alati võimalik vältida. Järgmine staadium ongi tajutav konflikt. Selles faasis hakkab ühe grupi tegevus teise grupi tegevust ebasoovitavalt mõjutama. Kui juhid hakkavad siis vastavalt kujunenud olukorrale tegutsema, muutub tajutav konflikt tuntavaks konfliktiks. Selles faasis hakkavad juhid üksteist konflikti tekitamises süüdistama ja kannavad konflikti üle isikutele. Tunda on koostöö ja integratsiooni vähesust. Kui konflikti selles faasis lahendada ei suudeta, läheb see üle manifesteerituks. Grupid hakkavad avalikult võitlema oma eesmärkide saavutamise eest ja teiste eesmärkide saavutamise vastu. Selline konflikt võib võtta mitmeid vorme. Üks võimalus on avalik agressioon: ühe allüksuse juht hakkab teise allüksuse juhti süüdistama probleemide tekitamises. Teiste üksuste kohta levitatakse kuulujutte ning püütakse neid igati kahjustada.

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

keskele trükitähtedega. Lubatud on kasutada paksu kirja ja sõrendamist. ? Koostamise või väljaandmise koht 6,3 cm lehe ülaservast ehk ülejärgmisel real, mis trükitakse kirjatähtedega nimetavas käändes. ? Dokumendi kuupäev ja number paremas veerus, vormitatakse sõnalisnumbriliselt. ? Pealkiri asub vasakus veerus, 8,5 cm plangi ülaservast. ? Tekst türkitakse kaks rida pealkirjast allpool. ? Allkiri. ? Koopia(d): jaotuskava käskkirjal. ? Viisad (käskkirjal). 3) Sekretäri suhtlemisetikett külastajatega. · Sekretär on firmas esimene isik, kellega külastaja kokku puutub. Seega on ta firma ,,visiitkaart". Külastaja sisenemisel on sekretäril mõni hetk aega, et lõpetada pooleliolev töö ja tervitada. · Auväärse külalise saabudes tõuseb sekretär tervitamiseks ja väljub laua tagant. Sekretäri näoilme, estid, poos ja hääl peavad väljendama viisakust kohtumisel, huvi kuulamisel, vastutulelikkust suhtlemisel ja taktitunnet kriitika puhul

Sekretäriõpe
thumbnail
6
docx

Ergonoomika. Psühholoogilised ohutegurid

t temal pole selge, mis temalt oodatakse või nõutakse. Lahendus: kui tööülesannetes või vastutuses jääb midagi selgusetuks, siis täpsustab seda otsese juhiga Vägivalla oht ­ Vägivald seab ohtu töötaja tervise, ohutuse ja heaolu ning võib olla näiteks rassilise või seksuaalse suunitlusega. Lahendus: Rääkida sellest kindlasti kellegagi, keda võib usaldada ­ oma otsese juhi, kolleegi või personalitöötajaga ­, ning säilitab tõendid (e-kirjad, tunnistajate ütlused) võimaliku hilisema vaidluse tarbe. Ülekoormatus ­ Ettevõtte omanike soov kiirelt rikastuda, organisatsiooni kulude kärpimine jms muutused nõuavad inimestelt lisaaega ja -energiat, töö on intensiivsem ja keerulisem, mis viib kokkuvõttes kurnatuseni. Lahendus: Vahel kuhjuvad ülesanded üksteise otsa ja ainus, mis aitab, on

Ergonoomika
thumbnail
6
odt

Juhtimisfunktsioonid.

Inimeste tagasiside andis selgelt märku, et neile meeldiks McDonald'sis peale söömise ka rohkem aega veeta, võtta tass kohvi, suhelda. Nii võeti ette pikaajaline strateegiline suund renoveerida olemasolevad restoranid ja samal ajal restoranide ketti siin piirkonnas laiendada. Mõju on olnud väga otsene ­ inimestele meeldib! McDonald'sil on rohkem külastajaid kui kunagi varem ja kliendid veedavad McDonald'sis rohkem aega kui enne. McDonald'si Baltikumi juhi Tomasz Nawrock leiab, et ettevõtet ei tohiks juhtida poole aasta või aasta perspektiivist lähtuvalt, sest nii on väga suur oht turule jalgu jääda. Nawrock ütleb: ,,Me oleme alati lähtunud vähemalt viie aasta visioonist ja liikunud edasi, kuulates väga hoolikalt oma kliente ning pöörates samas vähem tähelepanu konkurentidele ja majandussituatsioonile. Kui nendes toimub olulisi arenguid, kajastuvad need klientide kaudu.

Juhtimise alused
thumbnail
7
docx

Stress 2019. ergonoomika ja tervis

Mis on psühholoogilised ohutegurid? (Märkida 3-4 näidet)  Töötajatel on ebapiisavad oskused tööülesannete täitmiseks või puudulikud ressursid eesmärkide saavutamiseks, mis on antud nendele, näiteks juhataja poolt;  Töötajatel on võimetus määrata oma töötempot või otsustada, kuidas oma tööülesandeid täita;  Kui tekkivad robleemid, siis töötaja ei saa pöörduda juhi poole või saa loota kaastöötajate abile ja toetusele;  Tööalased suhted on pingelised, tööalane kiusamine või selle tunnistajaks olamine.  Töötaja ei tea täpselt, mis on tema kohustused ja vastutus, tööülesanded on vastukäivad, töö seos ettevõtte üldiste või inimese isiklike eesmärkidega on ebaselge;  Puudub kindlustus, töökorralduse muutmisesse ei kaasata töötajaid ning ei anta

Ettevõtluskeskkond




Kommentaarid (4)

anneliruu profiilipilt
anneliruu: Palju kirjavigu, üldine tekst, polnud põhjalikult tehtud.
20:40 12-02-2014
RiinT profiilipilt
RiinT: Väga hea materjal oli.
15:17 17-11-2010
mimp4u profiilipilt
mimp4u: Mind aitas. Tänud!
15:18 03-11-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun