Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Scratch "Haikala" (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Sisu ei ole võimalik kuvada
% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 67 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor heleenike246 Õppematerjali autor

Lisainfo

Scratchi arvestulik töö, kus pidi iseseisvalt mängu või mõistatuse püstitama. Mängus viis spraiti, kasutusel mitu skripti, mis teevad omavahel ka koostööd. Mängu eesmärk on kursori abil haikala liigutada ning võimalikult palju kalu ära süüa. Mängus on kolm muutujat: tulemused, maksimaalne aeg ning jooksev aeg. Töö sai arvestusel hindeks "korras".
informaatika , scratch

Kommentaarid (1)

rokimuki profiilipilt
rokimuki: Päris hea
19:18 06-01-2013


Sarnased materjalid


Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun