Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Saksa rahvusköök (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Saksa rahvusköök #1 Saksa rahvusköök #2 Saksa rahvusköök #3 Saksa rahvusköök #4 Saksa rahvusköök #5 Saksa rahvusköök #6 Saksa rahvusköök #7 Saksa rahvusköök #8 Saksa rahvusköök #9 Saksa rahvusköök #10 Saksa rahvusköök #11 Saksa rahvusköök #12 Saksa rahvusköök #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Jublikas Õppematerjali autor
Saksa rahvusköök. õppejõud Anne Roosipõld soovib lisaks alkoholi markide kohta kommentaare, mida leiab tema raamatust.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
pptx

Saksamaa köök slideshow

Söögikorrad Hommikusöök- mittelahustuv kohv, apelsinimahl, juust, jogurt, kuivad helbed, sink, salaami, dzemm, prantssai Keskhommik- snäkid Lõunasöök- päeva tähtsaim söögikord! 12.00-13.00 supp; liha- või kalaroog aedviljade, kartuli või nuudlitega joogiks mahl, mineraalvesi, õlu või vein(Reinvein) Õhtuoode- kohv ja kook Õhtusöök e. abendbrot- 19.00-20.30 sarnaneb lõunasöögiga, kuid juurde pakutakse leiba Tüüpiline Saksa toit on üks rasvane ja tugev talupojalõuna 4,5 miljn. tonni sealiha aastas Valmistusviisid Lihast ja köögiviljadest valmistatakse pajaroogasid Kala hautatakse või keedetakse Aedvilju keedetakse, marineeritakse ja kasutatakse toorelt Piirkondlikud erinevused Põhja-Saksamaale on iseloomulikud mereannid: heeringas, forell, angerjas Lõuna-Saksamaa: erinevad pastatooted Lääne-Saksamaa: mõjutused Prantsusmaalt

Toiduainete õpetus
thumbnail
5
doc

Saksamaa köök

SAKSAMAA KÖÖK Referaat Tallinn 2012 Saksamaa köök SISUKORD 1. ENIMKASUTATAVAD TOIDUAINED..................................................................3 2. SÖÖGIKORRAD JA TÜÜPILISED TOIDUD.........................................................4 3. PIIRKONDLIKUD ERINEVUSED..........................................................................5 4. TÜÜPILISED JOOGID JA TOOSTID......................................................................5

Toiduainete õpetus
thumbnail
13
pptx

Saksamaa

Õhtusööki kutsutakse Abendbrotiks (see tähendab ,,õhtuleib"). Tavaline õhtusöögiaeg on 19-20.30ni. Pidulikud õhtusöögid algavad tavaliselt kella 20.00 ajal. Õhtusöök võib sarnaneda lõunasöögiga, kus võib pakkuda liharoogasid, kala, aedvilju ja desserte. Kindlasti kuulub sinna juurde ka leib. Saksa köögil on üldiselt vilets maine, kuna leitakse, et nende toidud sisaldavad liiga palju rasva ja süsivesikuid, kuid väga vähe muud, mis vajalik. Tüüpiliseks saksa toiduks on üks rasvane ja tugev talupojalõuna. Sakslased söövad ligikaudu 4,5 miljonit tonni sealiha ühe aasta jooksul. Lauakombed Saksamaa rahvusjoogiks on õlu, kõige levinuim toost on Zum Wohl! (veiniga) ja Prost! (õllega)- mõlemal juhul soovitakse head tervist. Kui olete Saksamaal ja istute söögilaua taga siis ei tohi enne sööma hakata, kui võõrustaja on öelnud: Guten Appetit! Nuga on paremas ja kahvel vasakus käes. Kui söömine on

Geograafia
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun