Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

SWOT analüüsi ristanalüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
SWOT analüüsi ristanalüüs #1 SWOT analüüsi ristanalüüs #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-02-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 92 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor knaprits Õppematerjali autor
SWOT analüüsi ristanalüüsi näidis MyFitnessi kohta

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
39
doc

Turunduse alused

....................................................................................................................16 2.2 Situatsiooniülesanded...................................................................................................17 3.TURUNDUSE PLANEERIMINE....................................................................................... 19 3.1 Turunduse planeerimisetapp..........................................................................................19 3.2 SWOT analüüs...............................................................................................................19 3.3 Bostoni maatriks............................................................................................................21 3.4 Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks).............................................................................22 3.5 Küsimused...........................................................................................................

Turundus
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

...... 7 1.6 Turunduse tegevussfäärid................................................................................................8 2. TURUNDUSKESKKOND......................................................................... 11 3.TURUNDUSE PLANEERIMINE....................................................................................... 15 3.1 Turunduse planeerimisetapp..........................................................................................15 3.2 SWOT analüüs...............................................................................................................15 3.3 Bostoni maatriks............................................................................................................17 3.4 Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks).............................................................................18 4.TURG...................................................................................................................

Turunduse alused
thumbnail
21
docx

Ettevõttemajandus

Väliskeskkond kas pakub võimalusi või ohte. Tegevusharu keskkond · Tegevusharu majanduslike iseärasuste väljatoomine; · Konkurentsijõudude hindamine; · Strateegiliste gruppide (lähedane positsioon turul) väljatoomine; · Tegevusharu peamiste liikumapanevate jõudude mõju hindamine; · Kriitiliste edutegurite määratlemine (tootmine, turundus, tehnoloogia, organisatsioonilised võimed, muud tegurid) Tegevusharu analüüsi eesmärgiks on hinnata haru atraktiivsust ning tegevuskoskkonnast tulenevaid võimalusi ja ohte. Strateegilise analüüsi meetod SWOT 1. Tugevused (strengths) 2. Nõrkused (weakness) 3. Võimalused (opportunities) 4. Ohud (threats) Edu põhialuseks on õigeaegsed ja õige suunaga otsused. Konkurentsieelis saavutatakse rajades strateegia ettevõtte tugevatele külgedele. Strateegia põhielemendid:

Majandus
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

Kuna tegemist on pereettevõttega , on töötajad nõus töötama väiksema tasu eest. Et ka vältida majanduse madalhooaja riske siis korraldame ka valmistoodangule sooduspakkumisi. Oskustööjõu puudumine on meie firmale väga suur risk. Meil ei ole võimalik palgata inimest, kes ei oma mingit aimu puidutööst. Meie sihiks on pakkuda parimat hinna ja kvaliteedi suhet.Seega valime enne hoolikalt inimest, keda me endale tisleriks võtame. 1.13. Swot analüüs FIRMA SISEMISED TUGEVUSED JA NÕRKUSED TUGEVUSED NÕRKUSED · Piisavad rahalised vahendid · Vähesed juhtimisoskused · Head finantsressursid · Vähene tuntus turul · Tugev juhtkond · Napid sidemed · Kõrge maine ostjaskonna hulgas · Kahanev konkurentsivõime

Äriturismi alused
thumbnail
25
docx

Oranisatsioonijuhtimine - eksam

Strateegiline juhtimine ehk pikemalt ettevaatav planeerimine. Kunagi ajaloos oli sõjategevusega seotud. Põhiliselt kasutatakse suuremates ettevõtetes, kuid on võimalik edukalt rakendada ka väikeettevõtluses. Strateegilise juhtimise protsessi 4 põhietappi - strateegiline analüüs ehk positsioneerimine; analüüsitakse EV sise- ja väliskeskkonda, et panna paika enda positsioon keskkonnas ning strateegilised tegurid, mis võivad tulevikus EV positsiooni mõjutada. Analüüsi abiga enda positsioneerimine peab andma vastuse, kuidas väliskeskkond kõigi oma muutujatega võib ettevõtet mõjutada, millised on ettevõtte enda võimekused ja võimalikud piirangud ning kuidas mõjutab EV tegevus erinevaid huvigruppe. Enne analüüsi juurde asumist sõnastada äriidee, ettevõtte visioon ning osaliselt ka missioon, mis paigutaks ettevõtte keskkonda, mida uurima asuda. Analüüs on strateegia

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
21
doc

Äriplaan OÜ KiirKuller

............................................................................................. 5 2. 2 Kliendid.....................................................................................................................5 2.3 Konkurendid.............................................................................................................. 5 2.4 Turuuuring................................................................................................................. 7 3. SWOT.......................................................................................................................... 8 4. Ettevõtte tulevik............................................................................................................. 10 4.1 Visioon.....................................................................................................................10 4.2 Eesmärgid...........................................................................................

Majandus
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

.......................................................14 Tegevusharu olukorra analüüs....................................................................................................15 Kriitilised edutegurid......................................................................................................................18 Ettevõtte analüüs.............................................................................................................................21 SWOT analüüs, SWOT maatriks, Tasakaaluanalüüs, Tasakaalujoon, Tuumkompetents...............22 Ettevõtte kasvupotentsiaal ja elutsükkel.........................................................................................26 Tasakaalus tulemuskaart (TTK) 1 The Balanced Scorecard...........................................................27 Tasakaalus tulemuskaart (TTK) 2 The Balanced Scorecard...........................................................35 ETTEVÕTETE KONKURENTSIVÕIME............................

Juhtimine
thumbnail
16
docx

Strateegiline plaan - ILUSAIM KLUBI

ei pea kliendid oma turvalisuse pärast muretsema, vaid saavad keskenduda vaid oluliseimale ehk lõõgastumisele. Tulevikus on plaanis ehitada aeda ka laste mänguplats. Tulevikus pole konkurentsi tugevnemist ette näha, kuna piirkonnas on vähe kohti kuhu sellist ettevõtet rajada. Edukalt tegutsedes saab oma klubi laiendada ning ka külalisi juurde meelitada. Ilusaim klubi 3.4 SWOT analüüs Tabel 1. Swot analüüs Tugevused Nõrkused · Vajadus pakutava teenuse järele · Vähene tuntus tegevusvaldkonnas · Klubil on hea asukoht · Ettevõtte tegevus algstaadiumis · Soov ja tahe pakkuda kliendile parimat · Kõrged hinnad teenindust ja teenust · Klubi pole veel lõpuni ehitatud · Koostööd teiste klubidega

Juhtimise alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun