Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

SWOT analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Järvamaa Kutsehariduskeskus
Müügikorraldaja
MK – 15
SWOT analüüs
Ave Mändmaa
Paide 2015
TUGEVUSED
osavõtlik
usaldusväärne
heatahtlik
mõistlik
kannatlik
NÕRKUSED
tagasihoidlik
kompleksid (punastamine)
mugavus/ laiskus
VÕIMALUSED
luua oma kliendibaas
suurendada klientuuri
koolitada võrgustik
OHUD
usaldamatus
võimaluste mitteärakasutamine
konkurents

SWOT analüüs #1 SWOT analüüs #2
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 41 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 279794 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
odt

Turundusplaan: Remniku Puhkekeskus

ja sellest sõltub ka nende hind 2.Turu ülevaade Peamised turud mis on sellel ettevõttel, suvised suvitajad ja turistid kes on tulnud nautima Peipsi Järve äärset ilusat loodust, toredaid suve üritusi ja loomulikult inimesed kes on tulnud nautima kala roogi. Suvel läheb sellel ettevõttel väga hästi. Praaegused eelistused ei ole kõige paremad, kuna talve hooajal ei käi seal niipalju kliente kui suvel, talve põhi klientideks on kalurid. 3.Swot analüüs Ettevõtte sisesed tugevused- kõige tugevam on pakutavad Peipsi järvest püütud kaladest valmistatud road. Ettevõtte sisesed nõrkused- talveperioodil vähe klient. Väliskeskonnas tulenevad võimalused- suvel kindlasti rannamõnude nautimine, scootritega sõitmine, veesuusad, paadi ja kanuumatkad järve suubuvates jõgedes ja kindlasti kalapüük Peipsi järvest. Väliskeskonnast tulenevad ohud- Eesti heitlik kliima, kas hakkab rannahooaeg liiga hilja või on suvi lihtsalt vihmane.

Turundus
thumbnail
18
pdf

Praktikaaruanne

Ma tegin endale selgeks, kuidas töö väikeses ettevõttes välja näeb ja kas ma tahan tulevikus seal töötada või mitte. Selle praktika jooksul ma arendasin ka oma suhtlemisoskusi. Sain palju kasulikke teadmisi erinevates programmides ja tegevusvaldkondades. 1.9 Analüütiline hinnang ja ettepanekud praktikaettevõttele tegevusele Ettevõttel on olemas oma nõrkused ja tugevused ja selle analüüsimiseks mina koostasin SWOT tabeli. SWOT analüüs on tehnika, mida saab rakendada oma toodete, teenuste või mistahes uue ettevõtmise kohta, et hinnata selle tugevaid ja nõrku külgi, kasvu ja arenemise võimalusi ning isegi väliskeskkonna ohtusid ellujäämise aspektist lähtuvalt. SWOT-i näol on tegemist inglisekeelse akronüümiga, mis moodustub hinnangu aluseks olevast neljast parameetrist (strengths – tugevused, weaknesses – nõrkused, opportunities –

Uurimustöö
thumbnail
20
doc

Äriplaan OÜ Keeglisaal

Eesmärgid Lühiajalised eesmärgid: Esmaseks eesmärgiks on paari kuuga ennast sisse seada ja võimalikud probleemid likvideerida. Esimese aastaga saada omale kindel klientuur. Võimalikud stsenaariumid esimeseks majandusaastaks:  Pessimistliku stenaariumi järgi: väike klientuur ja probleemid keegliradadega  Optimistliku stenaariumi järgi: populaarne harrastajate hulgas ning ka tavainimeste jaoks hea koht. Turundusplaan Ettevõtte SWOT- analüüs Tugevused: Nõrkused: Hea teenindustase Suhteliselt väikesed ressursid Klientide soovidega arvestamine Suvekuudel klientide vähesus Hea asukoht Vananev tehnika Vähe otseseid konkurente Kvaliteetsed tooted Võimalused: Ohud: Tööjõu laialdane valik Majanduslangus

Äriplaan
thumbnail
7
doc

Äriplaan

.....................................................................3 Üldandmed:.................................................................................................................................3 Missioon ja eesmärgid.................................................................................................................3 Teenuse kirjeldus.........................................................................................................................3 SWOT analüüs............................................................................................................................4 Turg.............................................................................................................................................5 Konkurents..................................................................................................................................5 Turustamine...........................................................................

Ettevõtlus
thumbnail
10
docx

Kompaktvann

...............................................................................2 Toote ja ettevõtte kirjeldus...............................................................................................................3 Ülevaade Eesti makromajandusest..................................................................................................4 Alamsektor ­ mööblitööstus............................................................................................................5 SWOT analüüs.................................................................................................................................6 Konkurents.......................................................................................................................................7 Bilanss, kasumiaruanne ja rahavoog................................................................................................8 Kasutatud materjalid.......................................................................

Äriplaan
thumbnail
15
doc

SWOT

C. R. Jakobsoni nim. Gümnaasiumi SWOT-uuringu aruanne Analüüsi teostaja: Lembit Õunapuu Viljandi 2006 SISUKORD SISUKORD.......................................................................................................................................................................... 2 1. ARUANNE 1: SWOT ANALÜÜSI TULEMUSTE FAKTORISEERING................................................................3 1.1. TUGEVUSED................................................................................................................................................................3 1.2. NÕRKUSED................................................................................................................................................................. 5 1.3

Majandus
thumbnail
32
docx

Äriplaan "Õpiabiteenus"

... 6 4. VISIOON, MISSIOON............................................................................................ 7 4.1 Visioon........................................................................................................... 7 4.2 Missioon........................................................................................................ 7 5. ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS................................................................................... 8 5.1 Makrokeskkonna analüüs.............................................................................. 8 5.2 SWOT analüüs............................................................................................... 8 5.3 Mikrokeskonna analüüs................................................................................. 9 6. KONKURENTSIANALÜÜS.................................................................................... 10 7. TURU ANALÜÜS...........................................................

Ettevõtluse alused
thumbnail
17
doc

Analüüs Eesti mõisahotellide kohta

.......................... 5 1.3 Toote hinnakujundusega seonduvad aspektid..........................................................7 1.4 Edustus ...................................................................................................................9 2. MÕISATE KUI TURISMIKESKUSTE TURU ANALÜÜS .................................... 10 2.1 Konkurentsiteooria.................................................................................................10 2.2 S.W.O.T analüüs...................................................................................................11 2.3 PORTERI viie konkurentsijõu mudel....................................................................12 2.4 PEST - analüüs.......................................................................................................14 KOKKUVÕTE ...............................................................................................................16 KASUTATUD ALLIKAD............

Turunduse alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun