Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

SPM Automootor eksamiküsimused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on vedelik jahutussüsteemi eelised õhkjahutuse ees millised on puudused?
  • Kuidas üldiselt on lahendatud jahutusvedeliku ringlus mootoris st suund kuhu suunatakse radiaatorist tulev vesi jne?
  • Millisel eesmärgi kasutatakse jahutussüsteemis termostaatklappi?
  • Kui suur on ligikaudu jahutussüsteemi juhitud soojushulk ?
  • Kui suur on radiaatorisse mineva ja sealt tuleva jahutusvedeliku temperatuuride vahe?
  • Kuidas tarbib elektriliselt käitatav veepump mootori võimsust?
  • Kui jahutusvedeliku paisupaagikorgile on paigaldatud alarõhuklapp siis mis otstarve sel on ja mida peab seejuures sõidukiomanik arvestama?
  • Milline parameetritest määrab kõige rohkem jahutussüsteemi võimekuse ja miks?
  • Mis eesmärk on drosselklapil?
  • Milliste aspektidega peab arvestama mootorile drosselklapi valikul ?
  • Millistel puhkudel kasutatakse individualseid drosselklappe st igale silindrile on oma drosselklapp mis on nende eelis ühe drosselklapi ees?
  • Milline tehniline lahendus tagab drosselklapi sujuva töö ka talvetingimustes?
  • Mida iseloomustab mootori liitervõimsus kWliiter?
  • Mis eesmärk on sisselaskekollektori juures pleenumil?
  • Mida nimetatakse sisselaskesüsteemis primartoudeks ja mida sekundaartorudeks?
  • Milles seisneb inertsülelaade efekt vabalthingava mootori juures?
  • Kuidas see mõjutab mootori täiteastet?
  • Kuidas see mõjutab mootori täiteastet?
  • Mida iseloomustab mootori keskmine efektiivrõhk miks on see oluline?
  • Keskmise efektiivrõhu maksimaalväärtused on samadel mootoripööretel?
  • Miks on tõukurvarrastega klapiajam leidnud järjest vähem kasutust vähemalt Euroopa ja Jaapani autodel kus sellist lahendust veel kasutatakse?
  • Mitme kalpiga lahendus rohkem kui kolm klappi silindri kohta on oma olemuselt parem kui kaheklapiga lahendus kui jah siis miks?
  • Miks ei ole tänapäeval levinud rohkema kui nelja klapiga mootorid kuigi mõned autotootjad on seda lahendust kasutanud?
  • Millised ülesanded on nukkvõllil jaotusvõllil?
  • Mis ülesanne on lisaks klapipesal ja juhtpuksil?
  • Miks kasutatakse väljalaskeklapi täitmisel soodiumi?
  • Mida näitab nii sisse- kui ka väljalaskeklapi juures voolutegur cf?
  • Miks on oluline sisselaskeklapi sulgemise ajastus mootori täteastme seisukohalt?
  • Miks kasutatakse muutuvate gaasijaotusfaasidega klapiajameid?
  • Miks kasutatakse gaasijaotusmehhanismi ajami keti või hammasrihma puhul pingutit justveetaval poolel?
  • Milleks kasutatakse ajamiketi juures mõningatel juhtudel ka ajamirihma puhul keti rihma taldu?
  • Mille poolest erineb väljalaskesüsteem kõige rohkem sisselaskesüsteemist?
  • Kui suur on heitgaaside maksimaalne temperatuur väljalaskesüsteemis suurusjärk?
  • Milline mootori parameeter mõjutab heitgaaside temperatuuri kõige rohkem?
  • Miks kasutatakse summutite täitmisel klaasvilla vms materjali kuumuskindlat?
  • Millist efekti annab meile väiksemat vasturõhku tekitava summuti paigaldamine mootori võimsuskõverale?
Vasakule Paremale
SPM Automootor eksamiküsimused #1 SPM Automootor eksamiküsimused #2 SPM Automootor eksamiküsimused #3 SPM Automootor eksamiküsimused #4 SPM Automootor eksamiküsimused #5 SPM Automootor eksamiküsimused #6 SPM Automootor eksamiküsimused #7 SPM Automootor eksamiküsimused #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-04-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kalarobi Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
90
pdf

Soojustehnika eksami küsimused

Sellelt lingilt saab tõmmata Arvo otsa soojustehnika raamatu. http://digi.lib.ttu.ee/i/?967 Faili lõpus on eksami näide, mida tunnis vaadati. 1. Termodünaamika põhimõisted, termodünaamiline süsteem, termodünaamiline keha jatermodünaamilised olekuparameetrid. Termodünaamiline süsteem. Nimetus „termodünaamika” hõlmab see mõiste kõik nähtused mis kaasnevad energiaga ja energia muundusega. Jaguneb füüsikaline, keemiline ja tehniline termodünaamika. Tehniline termodünaamika käsitleb ainult mehaanilise töö ja soojuse vastastikuseid seoseid. Termodünaamiline süsteem on kehade kogu, mis võivad olla nii omavahel kui ka väliskeskkonnaga energeetilises vastasmõjus. Väliskeskkond on termodünaamilist süsteemi ümbritsev suure energia mahtuvusega keskkond, mille teatud olekuparameetrid (T, p jne.) ei muutu, kui süsteem mõjutab teda soojuslikul, mehaanilisel või mõnel muul viisil. Termodünaamilise süsteemi üks lihtne näide on gaas balloonis. Süsteemi j

tehnomaterjalid
thumbnail
16
docx

TTÜ Arvutid eksamiküsimused

LCD, LED, OLED ja plasma kuvarid. Passiivmaatriks ja aktiivmaatriks. LCD ­ kahe soontega klaasplaadi vahel on vedelkristallid, mis juhivad valgust. Vedelkristallid võtavad soontega sama suuna ning kuna sooned on risti, siis tekivad keerdunud ahelad. Kui lasta valgust läbi, siis oleks polarisatsioon 90 kraadi. Kui nüüd vedelkristalli mõlemale poole panna elektroodid ja juhtida sealt läbi pinge, siis oleks polarisatsioon endine. Luues 3-kihilise elemendi -> filter (0 pol) ­ valgusallikas ­ vedelkristall ­ filter (0 pol) ja juhtides sealt läbi pinge, siis ei laseks filter valgust läbi. Kui pinge maha keerata, siis oleks polarisatsioon jälle 90 kraadi. LCD kuvarid vajavad valgusallikat. Nt: ekraanitagune peegel (kelladel), ekraanitagune aktiivne valgusallikas, kombineeritud. LED ­ valgusallikaks valgusdiood, mis võimaldab teha õhemaid ekraane (nt läpakas). LEDil halvem kvaliteet, kui LCD, nt väga heleda valguse korral ekraani raske näha. Vähem jahutada, sest tarbim v�

Arvutid
thumbnail
13
pdf

Elektrotehnika eksamiküsimused

1. Alalisvooluringide omadused.- Vooluring koosneb 3: toiteallikas, tarbija e koormus ja ühendusjuhtmed. Vooluringi graafilist kujutist nim skeemiks. Vooluringi osa, kus vool on ühe ja sama väärtusega nim haruks (3 või enam haru). Kalbaanilist ühenduskohta nim sõlmeks. Kui vooluringis oleva elemendi pinge ja vooluline sõltuvus on lineaarne, siis nim selliseid elemente sisaldavaid vooluringe lin vooluringideks. Kui sõltuvus ei ole lineaarne, siis on tegemist mittelin vooluringiga. Kui vooluringivool ei muutu aja jooksul suuruselt ega suunalt nim seda vooluringi alalisvooluringiks. Suletud vooluringis eks vool, kui eks potensiaalide vahe ehk pingeallika klemm. Vool kulgeb vooluringis kõrgemalt madalamale potensiaalile 2. Alalisvooluringide arvutamine Ohmi ja Kirchhoffi seaduste alusel. OHMi seadus: I = U/R (vool juhtmes võrdeline pingega tema otstel ja pöördvõrdeline juhtme takistusega). Kirchhoffi I seadus: Hargnemispunkti

Elektrotehnika
thumbnail
29
docx

Sotsioloogia eksamiküsimused

Kordamisküsimused eksamiks Allpool on kordamisküsimused, mis teil tuleb materjalide põhjal endale selgeks teha. Eksamil ei küsi ma ainult definitsioone, vaid te peate oskama tuua seoseid erinevate teemade vahel, nt kuidas mõjutab religioon majanduses erinevate astmete tootmist (primaarset, sekundaarsed, kolmanda astme tootmist) ning näiteid peate osakama tuua praktiliselt iga küsimuse juurde ka siis, kui ma pole seda eraldi välja kirjutanud. Definitsioone ei pea sõna-sõnalt pähe õppima, vaid peate oskama oma sõnadega selgitada vastavat teemat. Kui definitsioon on peas, siis võite julgelt ka seda kasutada. Kui mõni küsimus on selline, et üldse vastust ei leia, siis tuleb õppejõule kirjutada. Head õppimist! 1. Mis on sotsioloogia? (Mida sotsioloogia uurib?) Sotsioloogia uurib inimesi teiste inimeste keskel. 2. Mille poolest erinevad omavahel psühholoogia ja sotsioloogia, kuigi mõlema uurimisobjektiks on inimene ja tema käitumine? Sotsioloogia vs a

Sotsioloogia
thumbnail
18
docx

Sissejuhatus Erialasse

Aeglustid: Mootoripidur ­ Osale veoauodest on valmistaja seadnud nn mootoripiduri, mille töö põhineb mootori seiskamise süsteemi rakendamisel liikumise ajal ja väljalasketorus seleava klapi tõttu tekkivas lisatakistuses mootori kolbide liikumisele, mis omakorda pidurdab läbi jõuülekande tagarattaid. Mootori seiskamise lülitile vajutamisel liigutab õhusilinder kõrgrõhupumba kammaslatti pumba kerest välja kütuse etteande 0 ­ asendisse ja samal ajal sulgub mootori väljalasketorus klapp, seega mootor jääb tööle kompressorina. Hüdrauliline ­ on kas käigukasti küljes või kardaanülekandel paigaldatuna eraldi karterisse. Auto ratastel on sõltuvalt arenguetapist kas trummel- või ketaspidurid. Knorr-Bremse alusas õhkajamiga ketaspidurite tootmist 1996. Aastal. Aastal 2000 esitleti uut, teise põlvkonna ketaspidurit, mis kaitsti patendiga. Selle ehituses on piduriketas iseseisev detail, mis kinnitub rummu külge hammasliitega

Auto õpetus
thumbnail
22
odt

Automootor

Termostaat paikneb nende kahe veesärgi vahel ja reguleerib seal mootori jahutusvedeliku temperatuuri. Kindlasti tekkis teil küsimus, et kuidas ta seda teeb ? Kui te käivitate auto mootorit on jahutusvedelik külm ning termostaadi klapp on suletud ja jahutusvedeliku ei lasta jahutusradiaatorisse. Kui jahutus vedelik on mootori plokis soojenenud juba piisavale tasemele ( reeglina on see temperatuur vahemikus 80-92`C ) siis avaneb termostaadi klapp ja jahutusvedelik suunatakse jahutusradiaatorisse kus toimub vedeliku jahtumine. Nüüd kui jahutusvedelik on juba piisavalt maha jahtunud hakkab termostaadi klapp jälle sulguma ning jahutusvedeliku temperatuur hakkab tõusma. Selline protsess toimub mootoris lugematuid kordi ning sellega tagatakse mootori ühtlane temperatuur. 20 6.2 Õhkjahutus Kaasaja õhkjahutusega mootori silinder on varustatud alumiiniumvalu

Auto õpetus
thumbnail
26
docx

Mootor

GJM-i arengusuunad on: 1) nukkvõlli valmistamine torumaterjalist, millele paigaldatakse pingistuga eksentrikelemendid; 2) eriliiki gaasijaotusfaasi muutemehhanismide valmistamine; 3) gaasijaotusmehhanismi asendamine elektro-hüdraulilise täiturmehhanismiga; 4) eritüüpi GJM-ide juurutamine mootori ehituses. Klappidega GJM-i põhiosad on: 1) nukkvõll, 2) nukkvõlli muutemehhanism, 3) tõukur (seen-, rull-, tass- ja hüdrotõukur), 4) nookur (kiik-, nook- ja liitnookur), 5) klapp, 6) vedru (ühe- ja kahekordne kruvivedru ning kahepoolne silindervedru), 7) klappide pöördeseade. Liug laager Millest liuglaager valmistatakse miks Millest sõltub kuju Millistest osadest koosneb Mootori plokk Millest mootoriplokki valmistatakse miks Millest sõltub kuju Millistest osadest koosneb Hülss Millest hülss valmistatakse miks Millest sõltub kuju Millistest osadest hülss koosneb Kuidas toimub tihendamine Hülss Kuiv Sleeves:

Auto õpetus
thumbnail
20
doc

Automootor

Termostaat paikneb nende kahe veesärgi vahel ja reguleerib seal mootori jahutusvedeliku temperatuuri. Kindlasti tekkis teil küsimus, et kuidas ta seda teeb ? Kui te käivitate auto mootorit on jahutusvedelik külm ning termostaadi klapp on suletud ja jahutusvedeliku ei lasta jahutusradiaatorisse. Kui jahutus vedelik on mootori plokis soojenenud juba piisavale tasemele ( reeglina on see temperatuur vahemikus 80-92`C ) siis avaneb termostaadi klapp ja jahutusvedelik suunatakse jahutusradiaatorisse kus toimub vedeliku jahtumine. Nüüd kui jahutusvedelik on juba piisavalt maha jahtunud hakkab termostaadi klapp jälle sulguma ning jahutusvedeliku temperatuur hakkab tõusma. Selline protsess toimub mootoris lugematuid kordi ning sellega tagatakse mootori ühtlane temperatuur. 18 6.2 Õhkjahutus Kaasaja õhkjahutusega mootori silinder on varustatud alumiiniumvalu

Auto õpetus



Lisainfo

Enamus küsimustest on vastatud.

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun