Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES (1)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuid kuidas seda saavutada ?
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Majandusteaduskond
Juhtimise ja turunduse instituut
Turunduse õppetool


Britta Peetso


SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES
Referaat



Tartu 2003
Sisukord
Sissejuhatus 3
Strateegiline planeerimine 4
Teenuste turundus – sisemine turundus 7
Kokkuvõte 9
Kasutatud kirjandus 10


Sissejuhatus


Teenindus nagu paljud teisedki tegevusharud on läbinud suuri muudatusi. Muudatused omakorda tähendavad võimalusi ja ettevõtte ülesandeks siinkohal oleks nende võimaluste kapitaliseerimine, millest saavad tulu nii tarbijad, aktsionärid, töötajad, juhtkond kui ka terve ühiskond. Ulatuslikud muutused toimuvad kindlasti ka edaspidi ja tulevikus võib nende kiirus veelgi suureneda puudutades kõiki teenindusäri aspekte .
Ettevõtte üheks konkurentsieeliseks võib olla hea klienditeenindus , mille tulemuseks on vankumatu kliendi lojaalsus. Kuid kuidas seda saavutada? Siinkohal võib kvaliteetse teeninduse eelduseks pidada organisatsioonisisest turundust mille väljundiks on organisatsiooniväline edu turunduses . Ettevõttesisest turundust võib defineerida kui ettevõtte, tema toodete või tootegruppide põhjalikku tutvustamist oma töötajatele.
Et seda saavutada peab edu tagamiseks tippjuhtkond täielikult sellist strateegiat toetama, kuna sisemise turunduse idee teostus peab algama juhtimishierarhia ülemistelt astmetelt ja liikuma alla kuni ettevõtte madalaimate osadeni. Sisemine turundus on kui suhete müümine firma sees, mis eeldab arusaamist , et firma esimene ja tähtsaim klient on oma töötaja. Hea teeninduse eeltingimuseks ongi kliendi ootuste mõistmine, kuna kliendid hindavad ettevõtte poolt pakutava teenuse kvaliteeti võrreldes eeltingimusi oma ootustega.
Sisemine turundustegevus on oluline kindlasti kõigis tegevusvaldkondades, kuid eriti oluline on see kindlasti teeninduse alal. Antud töös on vaadeldavad teemad tuginevad osaliselt finantsteenuste sektorile ja pangandusele, tuues välja vastavasisulisi näiteid ja soovitusi .

Strateegiline planeerimine


Turunduse seisukohast vaadatuna on siseturundus üks võimalik vahend firma strateegiate elluviimise kindlustamiseks – vahend juhtkonna otsuseid teadvustada ning personali firma eesmärkide elluviimisega siduda. Siseturunduse eesmärk on panna töötajad uskuma ja mõistma:
  • firma äriideed,
  • pikaajalisi eesmärke,
  • strateegiaid ,
  • organisatsiooni,
  • firma süsteeme.

Suur osa strateegilise planeerimise analüüsist panganduses hindab tarbija praegust arvamust pangast, tema toodetest, teenustest ja konkurentidest. Panga edu või läbikukkumine sõltub suuresti tema valitud strateegiast ja ettevõttesisene turundus on strateegia oluline komponent
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #1 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #2 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #3 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #4 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #5 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #6 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #7 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #8 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #9 SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 37 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor joosep kruusmaa Õppematerjali autor

Lisainfo

siseturundus
turundus

Mõisted


Kommentaarid (1)

ssepa profiilipilt
ssepa: Asjalik
16:29 30-05-2017


Sarnased materjalid

7
doc
Siseturundus
9
docx
Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes
20
docx
TURUNDUSE EKSAM
168
pdf
E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE
69
doc
Turunduse eksam
110
docx
Turunduse alused konspekt
69
doc
TURUNDUS
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun