Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ruutvõrrand keeles C# (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
Ruutvõrrand keeles C #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Nel Õppematerjali autor
Ruutvõrrandi koostamiseks kirjutatud programm keeles C#

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
184
docx

Andmebaasipõhiste veebirakenduste arendamine Microsoft Visual Studio ja SQL Server’i baasil

kasuks rakendada saab. Töötav näide on üks hea kindel tugipunkt nagu üks suur puu lagendikul, kuhu oskab alati tagasi minna. Juhul, kui muutmistega on õnnestunud oma koodilõik nii sõlme keerata, et see sugugi enam töötada ei taha, saab alati võtta materjalist taas algse töötava näite ning sealt juurest katsetama hakata. Kes pikemalt mitmesuguseid rakendusi kirjutab, avastab mõne aja pärast, et samas keeles kirjutatud programm võib vähemalt esmapilgul mõnevõrra erinev välja näha sõltuvalt sellest, kas programm käivitatakse veebist, tegutsetakse nuppudega ja tekstiväljadega aknas, väljundiks on mobiiltelefon või piirdub kogu tegevus tekstiaknaga. Esimesel korral võib tunduda, et oleks nagu täiesti eri keeltes ja eri moodi kirjutamine. Ühes kohas on alati koodi juures salapärane button1_click, teises public static void Main ning kolmandas veel midagi muud

Algoritmid ja andmestruktuurid
thumbnail
85
doc

C# materjal

kasuks rakendada saab. Töötav näide on üks hea kindel tugipunkt nagu üks suur puu lagendikul, kuhu oskab alati tagasi minna. Juhul, kui muutmistega on õnnestunud oma koodilõik nii sõlme keerata, et see sugugi enam töötada ei taha, saab alati võtta materjalist taas algse töötava näite ning sealt juurest katsetama hakata. Kes pikemalt mitmesuguseid rakendusi kirjutab, avastab mõne aja pärast, et samas keeles kirjutatud programm võib vähemalt esmapilgul mõnevõrra erinev välja näha sõltuvalt sellest, kas programm käivitatakse veebist, tegutsetakse nuppudega ja tekstiväljadega aknas, väljundiks on mobiiltelefon või piirdub kogu tegevus tekstiaknaga. Esimesel korral võib tunduda, et oleks nagu täiesti eri keeltes ja eri moodi kirjutamine. Ühes kohas on alati koodi juures salapärane button1_click, teises public static void Main ning kolmandas veel midagi muud

Programmeerimine - c sharp
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

või mitut spetsialiseeritud keelt. Programmeerimiskeeled on formaalsed keeled, mis on ette nähtud arvutiprogrammide koostamiseks. Keel määrab kindlad reeglid programmi võimaliku struktuuri, selle komponentide ning töödeldavate andmete ja objektide jaoks. Programm koosneb tavaliselt mitmest suhteliselt sõltumatust osast ehk programmiüksusest. Keeled nimetavad neid mitmeti ja programmiüksustel võib olla erinev struktuur ja töökorraldus. Samas keeles võib kasutata erinevat tüüpi üksusi. C# (hääldatakse c-sharp, mitte nagu Eestis levinud c-trellid) on otseselt .NET platformi jaoks loodud ja ka kõige rohkem kasutatav dotnet-keel. C# meenutab süntaksilt eelkõige C'd, kuid kuna selle loomisel olid tegevad ka Delphi loojad, siis on nii süntaks kui ka kogu keel C'st oluliselt inimsõbralikum. C# on kindlasti kõige paremini disainitud keel

Arvutiõpetus
thumbnail
575
docx

Nimetu

Õppematerjali väljatöötamist toetasid Microsoft Eesti, BCS Koolitus ja Tiigrihüppe Sihtasutus. Avastamisrohkeid õpinguid! Erki Savisaar ja Jaagup Kippar BCS Koolituse lektorid Õppematerjali kasutamise juhis Siinses materjalis on hulgem lehekülgi ja peatükke. Esimese hooga võib see tekst väljatrükituna kätte võttes suisa ära ehmatada. See pole aga sugugi autorite eesmärk. Kirjutist koostades on mõeldud nii algajate kui edasijõudnute peale. Et eesti keeles pole .NETi kohta midagi põhjalikumat kirjutatud, siis püüab see õppematerjal sobida võimalikult paljudele, kel teema kohta huvi või vajadus. Eks edasijõudnud suudavad juba ise sobivaid teemasid leida ning ka veebist ja suurematest targematest raamatutest juurde otsida. Siin aga peaksid siiski nii veebirakenduste, andmebaaside kui ka ,,puhta" programmeerimise kohta olema sees põhitõed, mille abil on enamik ettetulevatest

Informaatika
thumbnail
61
doc

Ekspertsüsteem erialase spetsialiseerumise valimiseks

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFORMAATIKAINSTITUUT Ekspertsüsteem erialase spetsialiseerumise valimiseks Projekt / iseseisev töö aines 'Ekspertsüsteemid ­ projekt' (IDX5702) Koostaja: Eero Ringmäe Õpperühm: LAP62 Matrikli nr: 010636 Esitatud: .................. Juhendaja: Jaak Tepandi TALLINN 2004 Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 1. Sissejuhatus........................................................................................................4 1.1 Lähteolukord ja ülesande püstitus................................................................ 4 1.2 Nõudmised......................

Ekspertsüsteemid
thumbnail
24
doc

PPK(outdated)

Arrays 1. Delete certain integer from array int[] massiv={}; int b = 5; int count = 0; for (int i : massiv) { if (i == b) count++; } int[] temp = new int[massiv.length - count]; int x = 0; for (int j = 0; j < massiv.length; j++) { if (massiv[j] != 5) temp[x++] = massiv[j]; 2. Find the longest numbers sequence (for example out of array [1111223344] -> sequence of number 1) int[] massiv = {}; int count = 1; int result = 0; int number = -1; for (int i = 1; i < massiv.length; i++) { if (massiv[i] == (massiv[i-1])) { count++; } else { count = 1;}обновляем, если цифра поменялась if (result <= count) {

Java programmeerimine
thumbnail
49
doc

Java programmeerimise konspekt

("tyhi maatriks!"); int y = maatriks [0].length; if (y == 0) throw new IllegalArgumentException ("tyhi rida!"); double[][] result = new double [y][x]; for (int i=0; i keeles Java Seni oleme vaadelnud: 1. lihtmuutujaid, mis on mõeldud ühe kindlat tüüpi (kas algtüüpi või objektitüüpi) väärtuse salvestamiseks 2. massiive, mis suudavad salvestada etteantud arvu samatüübilisi väärtusi, tehes neil vahet indeksi järgi 3. objekte (kirjeid), mis võimaldavad ühte "kapslisse" koondada erinevat tüüpi (aga sisuliselt seotud) väärtusi - iga väärtust esindab üks isendimuutuja (instance variable)

Java programmeerimine
thumbnail
2
txt

Massiivid

//lesanne // 1. klaviatuurilt sisestatakse tippude arv N(1<=N<=10) ja nende koordinaatide reaalarvulised massiivid X ja Y // 2. ekraanile vljastatakse antud hulknurga klgede pikkuste reaalarvuline massiiv L. #include #include //math.h tahab ubuntus(linux) gcc failinimi.c -lm int sisestus(){ //Sisestatakes kolmnugra tippude arv int n; printf("Sisesta hulknurga tippude arv: nn"); printf("Tippude arv võib olla 1 kuni 10n"); scanf("%d" , &n); return n; } void sisestus2(int n,double p[2][n] ){ //Sisestatakse tippude x ja y koordinaadid int a; for(a=0; a

Programmeerimine




Kommentaarid (2)

Tamme420 profiilipilt
Tamme420: Minul see kood tööle ei hakka
10:49 17-06-2019
Rego profiilipilt
Rego Lehtsaar: Hea (y) =D
17:19 01-12-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun