Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Restorani ruumid (0)

1 Hindamata
Punktid
Restorani ruumid #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor gdjgdg gdjdg Õppematerjali autor
Millised peavad olema restorani ruumid ja mis reeglid seal kehtivad.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

 Kasutatakse masinamuusikat. Ööklubid  Neis võidakse kasutada kõiki eelnimetatud ajaviitmise võimalusi.  Põhirõhk on baarijookidel ja suupistetel.  Teenindus on korraldatud baarileti kaudu. Toitude serveerimisel kasutatakse osalist lauas teenindust.  Hinnatase on tavaliselt kõrge. -------------------------------------------------------------------------------------------------- KORDAMISEKS 1. Mis teenuseid pakub hotelli restoran? 2. Mis ettevõtetes on võimalik korraldada bussituristide ette tellimata toitlustust? ÜLESANDED 1. Koostage vastavalt alltoodud näitele võrdlustabel erinevate restoranide 17 äriideedest. Äriidee Kliendid Tooted/teenused Teeninduse Imago Näited korraldus (mulje,

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

konkurentide omi Suhtlemistakistused: Füüsilised takistused Kultuurimõju Tagasiside puudumine Rolliootused ja status Sõnumi sisu 18. Kliendile soodsa esmamulje jätmine Pane tähele! Tereta! Puhtus Näita ülesse soovi aidata Ole sõbralik ja tähelepanelik. Kontrollida tööpäeva jooksul sageli oma välimust Hoidke oma töökoht , esiuks ja üldkasutatavad ruumid alati puhtad Üldiselt teenindatakse klienti seistes. Kui istute peab klient olema samal tasandil Tervitage esimesena. Kui ei ole võimalik tervitada, siis naeratage või noogutage Ärge hinnake inimesi nende välimuse järgi ja naeratage siiralt kõikidele sisenejatele Käituge kehtestavalt nii klientide kui oma kaastöötajatega Ärge unustage oma kehaasendit, peahoiakut ja näoilmet

Turismiettevõtlus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun