Reklaame näeme me iga päev telekas, tänavatel, ajalehtedes- ajakirjades ja paljudes kõikjal enda ümber.Aga kui küsida kui suur hulk reklaami on vajalik, vastaks igaüks arvatavasti erinevalt, kuna kõigil on siiski õigus oma arvamusele. On olemas palju erinevaid reklaame. Näiteks toiduainete, kodutarvete, teenuste jaoks või isegi poliitika jaoks. Ka Eestis näidatakse neid kõiki loetelus olevaid reklaame. Minu arvates on neist kõige halvemad reklaamid pesupulbri omad. Paratamatult me kuulume Ida- Euroopa regiooni alla ning seetõttu näidatakse siin odavaid Poola pesupulbrireklaame. Arvan, et neid polekski üldse vaja, kuna siiski pesupulber on pesupulber. Poliitreklaamid mõjutavad minu arvates mingil määral inimeste mõttemaailma ning arvan, et poliitreklaamide sisu võiks olla paika pandud seadusega, sest minu arvates ei ole see eetiline, kui sellises ametlikus reklaamis mustatakse inimesi ja erakondi. Siinkohal tooks
...........................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus......................................................................9 2.2 Reklaamipsühholoogia ,,kuldreeglid"................................................................11 2.3 Reklaamsõnumi ülesehitusest............................................................................12 2.4 Reklaam, kui protsess.........................................................................................14 2.5 Reklaam ja hoiakute muutmine..........................................................................15 2.6 Margiteadvus......................................................................................................17 III Mõjumehhanismid & psühholoogilised efektid................................................18 3.1 Mõjumehhanismide üldliigitus................................
Reklaami analüüs Võtsin vaatluse alla veebilehe www.e24.ee reklaamid. Esilehel oli kohe märgata nelja reklaami. Reklaamiti uut Porchet, AS krediidiinfo veebilehte, mis pakub erinevadid reitingu teenuseid, aruandeid ja raporteid.Reklaamiti veel mööbli müüjat Tank, mis tegeleb mööbli müügi ja paigaldamise teenusega. Näha oli ka e24 siseseid reklaame nagu näiteks nende uudiskirja tellimise reklaami. Neljast reklaamist kolm asusid lehe ülaosas ning neid märkas kohe kui lehele siseneda. Kolmas
Filmi tööleht Filmi "99 Franki" tööleht: 1. Mis on copy-writeri töö? Loominguline töö, ta peab reklaame välja mõtlema ja kujundama. 2. Miks tasub reklaamis nalja teha? Sest kui reklaam ajab inimese naerma siis jääb talle see toode meelde rõõmsamana/õnnelikumana kui tavalise reklaami puhul ning poest toodet ostes võib just inimene sellepärast osta selle kindla toote,kuna talle jäi see meelde naljakana. 3. Miks on vaja toote reklaami jaoks määrata sihtgrupp (väsinud koduperenaine jogurtile näiteks)? Sest see kindel toode on mõeldud ühele kindlale sihtgrupile. Näiteks jogurtit ostavad
hinnanguliste arvudega. 3. reaalajas jälgitavad tulemused analüütika abil on võimalik hinnata strateegia efektiivsust ning puuduste korral teha kiireid muudatusi. Kui ärikataloogi uuendatakse kord aastas, siis kodulehte on võimalik uuendada iga minut. 4. demograafiline segmenteerimine - võrreldes traditsioonilise turundusega, on internetis sihtgrupi määratlemine oluliselt täpsem. Nt Facebook suudab suunata reklaame täpselt valitud sihtgrupile ja näidata, kui paljude klientideni reklaam jõudis. 5. pikaajaline mõju - traditsioonilise turunduse kampaania eluiga on keskmiselt 1-4 nädalat. Digitaalse turunduse puhul on see pidev protsess mis toob ühtlaseid tulemusi. http://www.wsionline.ee/turundus Internetiturundus ehk online reklaam (nimetatud veel ka kui online turundus või e- turundus) on kaupade või teenuste reklaamimine ja turundamine interneti teel. Näiteks kuuluvad internetiturunduse alla suunatud reklaamid otsingumootorite tulemuste lehel,
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool XXX XXX REKLAAM Essee Õppejõud: Eva Vahtramäe, MA Mõdriku 2014 Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Kirjad ja sümbolid kaubapakenditel, pilkuköitvad kaupluseaknad, plakatid ja elektroonilised tablood majadel ning teede ääres, reklaamiga kirjutatud autod, reklaamipausid TVs, brošüürid ja kataloogid, banneritega üleküllastatud internetiväravad ning veel palju muud on saanud tavanähtusteks. Eestikeelne termin reklaam pärineb ladina keelest, kus reclamare tähendas karjumist, kõvasti hüüdmist
Reklaamiuuring Finish Nõudepesumasina tabletid 1.Reklaamitakse Finishi nõudepesumasinasse käivaid pesutablette. Reklaamis öeldakse, et iga inimene, kes ostab finisit ja räägib sellest oma sõbrale, kui hea see on, paneb ahela liikuma. Tekib domino efekt- iga ostja räägib järgmisele edasi kui hea see nõudepesu tablett on ja soovitab seda. Reklaamis näidatakse ka illustreeringuks langevaid domino klotse. Ma arvan, et see reklaam on suunatud neile koduperenaistele, kes ei ole oma praeguse nõudepesumasina pesu tabletiga rahul või on see suunatud näiteks suurperedel kellel polegi nõudepesumasinat, aga nähes seda reklaami-kui puhtaks ja kui väikse vaevaga nõud saavad- paneb see neid peresid endale võib-olla nõudepesumasina ostma ja siis ka loomulikult reklaamitavat toodet. 2.Ergas , kerge, rõõmsameelne taustamuusika. Reklaamis olevate inimeste rõõmus meel,
Reklaampsühholoogia "KULDREEGLID" TOODA SEDA, MIDA INIMESED TAHAVADD OSTA, MITTE ÄRA PÜÜA REKLAAMIDA JA MÜÜA SEDA, MIDA SA JUHTUMISI TOODAD! Tarvis on tunda inimveste vajadusi, mõtekamalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest "vägistatud" kampaaniatest. REKLAAM ALGAB FIRMA VÕI KAUBA NIMEST Oluline nimi, päritolu, tähendus, märgi visuaalne kujundus. Levinud perekonnanime kasutamine. Pakend nime propageerimimiseks Järjekindel värvikombinatsioon, paindlik firmamärk, hästiloetav kiri. HEA IDEE ON KÕIGE ALUS ! Teostamiseeldused taanduvad hea ideeta nulliks. Oluline leida suur idee (25 sõna). Oluline silmas pidada strateegia ja idee erinevust. Idee lisab strateegiale
Kõik kommentaarid