Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Reklaami analüüs Pentax'ist ja Renault'ist (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kellele on reklaam suunatud ja kuidas on reklaami sihtgrupp välja toodud?
  • Kelle nimel reklaam räägib ja kuidas see väljendub?
  • Milline on reklaami eesmärk ja strateegia kuidas see väljendub?
  • Milliseid keelelisi vahendeid kasutatakse tähelepanu äratamiseks?
  • Milliseid mõjutamisvõtteid kasutatakse?
  • Mis väärtusi reklaamitakse ja mis vahenditega?
  • Kellele on reklaam suunatud ja kuidas on reklaami sihtgrupp välja toodud?
  • Kelle nimel reklaam räägib ja kuidas see väljendub?
  • Milline on reklaami eesmärk ja strateegia kuidas see väljendub?
  • Milliseid keelelisi vahendeid kasutatakse tähelepanu äratamiseks?
  • Milliseid mõjutamisvõtteid kasutatakse?
  • Mis väärtusi reklaamitakse ja mis vahenditega?
Reklaami analüüs Pentax ist ja Renault ist #1 Reklaami analüüs Pentax ist ja Renault ist #2 Reklaami analüüs Pentax ist ja Renault ist #3 Reklaami analüüs Pentax ist ja Renault ist #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kalev111 Õppematerjali autor
Tegemist on 11. klassi õpilase Reklaami analüüsiga.Failis on kaks ajakirjapõhist reklaami analüüsi: 1)Pentax peegelkaamera kohta 2)Renault Capturi kohta.Mõlemad analüüsid annavad vastused küsimustele: 1)Kellele on reklaam suunatud ja kuidas on reklaami sihtgrupp välja toodud? Põhjenda.2)Kelle nimel reklaam räägib ja kuidas see väljendub? Näited, põhjendused.3)Milline on reklaami eesmärk ja strateegia, kuidas see väljendub? Näited, seosed, põhjendused.4)Milliseid keelelisi vahendeid kasutatakse tähelepanu äratamiseks? Näited, põhjendused. 5)Milliseid mõjutamisvõtteid kasutatakse? Näited, põhjendused, miks nii arvad?6)Mis väärtusi reklaamitakse ja mis vahenditega? Näited, põhjendused. Küsimuste all on ka mõlemast reklaamist tehtud pilt.Loodan, et oli abiliseks ;)

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Reklaam meresuu

Me oleme alati sinu jaoks olemas... Võtsin vaatluse alla veebilehe www.meresuu.ee reklaami. Esilehel oli kohe märgata ilusat reklaami. Reklaamiti Meresuu Spa & Hotel’i veebilehte, mis pakub erinevaid puhkajatele teenuseid. Antud reklaam on suunatud enamjaolt just kõikidele puhkajatele. Samas võib öelda, et antud reklaam on suunatud ka inimestele kellel on huvi oma tervise kohta. Reklaami sihtgrupp on toodud välja suures ning kohe väljapaistvas pealkirjas „Me oleme alati sinu jaoks olemas...“, mis meelitab kindlasti inimesi seda kohta külastama. Reklaam räägib puhkajahuviliste nimel. See tuleneb ka sellest, et veebilehel on paigaldatud erinevast küljest vaadeldavad ilusad, erksad fotod Meresuu Spa & Hotel’ist. Lisaks fotodele, on reklaamil ka mitmeid Meresuu andmeid, millest arusaamiseks peaks inimene olema teadlik erinevatest pakkumistest

Eesti kirjandus
thumbnail
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

… (1. loeng puudu) Konstruktiivne tekstianalüüs – tekstid konstrueerivad mingi pildi maailmast ja teevad seda keeleliste valikute kaudu. See on edasi arenenud kriitiliseks tekstianalüüsiks ja lingvistiliseks tekstianalüüsiks. Mõlema lähtekoht on ühesugune, aga rõhuasetus erinev. KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs Küsimus keelest ja võimust, st keelekasutuse seos ühiskonnas valitsevate võimuvahekordadega. Püüab näidata keeleliste valikute seost ideoloogiaga, võimu ja kontrollimehhanismidega, sest keelekasutusega kontrollitakse ja juhitaks ühiskonda. Keelekasutust vaadeldakse ühiskondliku tegevusena, mis mitte ainult ei kirjelda, vaid ka kujundab ja konstrueerib ühiskonda. Tekste uuritakse kui sotsiaalse suhtlemise vorme ja tegelikkust kujundavaid tähenduskooslusi.

Foneetika
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa

Ökoloogia ja keskkond
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strateegia....................................................................9 2

Turunduse alused
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

SOTSIAAL - HUMANITAAR INSTITUUT Sotsiaalteaduste teaduskond. REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA Meeste ja naiste reklaami tajumise iseärasused. Genderi aspektid. TALLINN 2008 SISUKORD Sissejuhatus...............................................................................................................3 I Reklaami ja reklaamipsühholoogia mõiste............................................................5 1.1 reklaamipsühholoogia põhiprobleemid...............................................................6 1.2 Reklaami ajaloost................................................................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus....................................

Psühholoogia
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada

Turunduse juhtimine
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

o rahvastikuregister, Siseministeeriumi kodulehekülg, statistikaamet  külmkappe omavate perekondade osakaal Eestis o külmkappe tootvate/müüvate ettevõtete müügistatistika, vastavate ettevõtete majandusaruanded, rahvaküsitlus  väljaantud eluasemelaenude üldmaht o Eesti Panga majandusaastaaruanne, rahvaküsitlus  tarbijate kulutused kestvuskaupade ostuks viimastel aastatel o kestvuskaupade müügikäibe analüüs ettevõtete kaupa juhul kui puudub konkreetse tootegrupi kohta tehtud analüüs 4. Too näiteid juhtumitest, kus Eesti võimuorganite tegevus on oluliselt mõjutanud mingi tegevusala ettevõtteid! http://www.aripaev.ee/uudised/2014/06/11/palo-turg-pangakontorite-sulgemise- probleemi-ei-lahenda Näide sellest, kuidas riik sekkus kui pangad soovisid suure osa oma kontoritest sulgeda ning riik pidi sekkuma tavainimeste ja ettevõtete kaitseks. „Selge, et turg ja

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

...................................................................................62 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1 TURUNDUSE MÕISTE JA AJALUGU „Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu.“ (P. Kotler) „Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst.“ Turundusel on kaks mõõdet:  strateegiline turundus – analüüsile orienteeritud protsess (tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, konkurentide analüüs);  taktikaline turundus – keskendub konkreetse tegevuskava paikapanemisele (pannakse paika turundusmeetmestik – toode, hind, jaotus, toetus – ja turunduseelarve ning ajakava). Turunduse kohta on loodud väga palju mõisted. On ka markantsemaid, N.: Turunduseta äri on kui poisi silmapilgutus pimedas, ei näe seda tüdruk ega keegi muu; Turundus on kõik jne. jne.

Turunduse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun