Reklaaamipsühholoogia konspekt (0)

5 Hindamata
 
· 1953 Karl Hovland's model
Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine,
mäletamine) (Behavioral) Change
(Communication and Persuasion, 1953)
Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur
Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951
· 1961 R. J. Lavidge, G. A. Steiner'i mudel:
teadlik/tahtlik mõtlemine (conscious thinking) emotsioonid/tunded
hoiaku muutus otsus
· 1957 Festinger'i kognitiivse dissonantsi teooria:
Inimene püüdleb/taotleb tunnetuslikku kooskõla/järjepidevust (cognitive consistency) ja satub segadusse, kui ebakõlad ilmnevad
tema uskumuste/tõekspidamiste ja reaalstelt kogetu/tajutu vahel.
Kui inimene sooritab ostu ja hiljem saab teada, et see kaubamärk on kahtlase väärtusega, siis ta kas on õnnetu v silub dissonantsi
suhtumise muutmisega: hakkab ostu õigustama.
Festingeri katse: Ees ootab tüütu ja vastik ülesanne.
Grupil tudengeil, kes selle juba sooritasid, paluti rääkida teistele ülesande täitmist ootavatele
tudengitele, et milline see eesolev ülesanne on.
A kirjeldada ülesannet ja seda ilma rahata s.t.
B 1 USD + palve valetada see ülesanne meeldivamaks
C 20 USD + palve valetada see ülesanne meeldivamaks
Siis küsiti neilt endilt, et kuidas see ülesanne oli.
1
A igav ja vastik
B mitte nii igav ja vastik!!!
C igav ja vastik
MIKS?

· 1967 Daryl Bem: Self-perception theory / enesetaju teooria (SPT),
Festingeri teooria alternatiiv e
1 USD katses grupp, kelle tasu valetamise eest oli disproportsioonis
ülesande sisuga (liiga suur vale liiga väikese raha eest), ei valetanud siis, kui
neilt enestelt küsiti hinnangut töö kohta ­ nad hakkasid seda ise reaalselt
uskuma teistele tudengitele valetamise käigus.
Nagu me mõjustame teisi, nii me võime mõjustada ka ennast ja seega suunata
Oma käitumist terviklikuma enesetaju saavutamiseks.
Imagoreklaam kasutab seda ära pakkudes nö valmislahendusi.
SPT selgitab imidzireklaami efektiivsust: me vaatleme
ennast kõrvalt nagu me vaatleme ka teisi; tarbimisotsused
(nt. edev sportauto) näitab meid teatud moel.
Enesetaju sunab käitumist, käitumine viimistleb
enesekuvandit...

· 1981 Petty, Cacioppo ­ Elaboration Likelihood Model (keerukuse/ümbertöötamise/töötlemise tõenäosuse mudel)
(ELM): kui on huvitav ja keeruline info, siis tähelepanu süveneb ja on lootust efektiivsemalt mõjustada (+
osalusmäära/involvement mõiste).
98% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Reklaaamipsühholoogia konspekt #1 Reklaaamipsühholoogia konspekt #2 Reklaaamipsühholoogia konspekt #3 Reklaaamipsühholoogia konspekt #4 Reklaaamipsühholoogia konspekt #5 Reklaaamipsühholoogia konspekt #6 Reklaaamipsühholoogia konspekt #7 Reklaaamipsühholoogia konspekt #8 Reklaaamipsühholoogia konspekt #9 Reklaaamipsühholoogia konspekt #10 Reklaaamipsühholoogia konspekt #11 Reklaaamipsühholoogia konspekt #12 Reklaaamipsühholoogia konspekt #13 Reklaaamipsühholoogia konspekt #14 Reklaaamipsühholoogia konspekt #15 Reklaaamipsühholoogia konspekt #16 Reklaaamipsühholoogia konspekt #17 Reklaaamipsühholoogia konspekt #18 Reklaaamipsühholoogia konspekt #19 Reklaaamipsühholoogia konspekt #20 Reklaaamipsühholoogia konspekt #21 Reklaaamipsühholoogia konspekt #22 Reklaaamipsühholoogia konspekt #23 Reklaaamipsühholoogia konspekt #24 Reklaaamipsühholoogia konspekt #25 Reklaaamipsühholoogia konspekt #26 Reklaaamipsühholoogia konspekt #27 Reklaaamipsühholoogia konspekt #28 Reklaaamipsühholoogia konspekt #29 Reklaaamipsühholoogia konspekt #30 Reklaaamipsühholoogia konspekt #31 Reklaaamipsühholoogia konspekt #32 Reklaaamipsühholoogia konspekt #33 Reklaaamipsühholoogia konspekt #34 Reklaaamipsühholoogia konspekt #35 Reklaaamipsühholoogia konspekt #36 Reklaaamipsühholoogia konspekt #37 Reklaaamipsühholoogia konspekt #38 Reklaaamipsühholoogia konspekt #39 Reklaaamipsühholoogia konspekt #40 Reklaaamipsühholoogia konspekt #41 Reklaaamipsühholoogia konspekt #42 Reklaaamipsühholoogia konspekt #43 Reklaaamipsühholoogia konspekt #44 Reklaaamipsühholoogia konspekt #45 Reklaaamipsühholoogia konspekt #46 Reklaaamipsühholoogia konspekt #47 Reklaaamipsühholoogia konspekt #48 Reklaaamipsühholoogia konspekt #49 Reklaaamipsühholoogia konspekt #50 Reklaaamipsühholoogia konspekt #51 Reklaaamipsühholoogia konspekt #52 Reklaaamipsühholoogia konspekt #53 Reklaaamipsühholoogia konspekt #54 Reklaaamipsühholoogia konspekt #55 Reklaaamipsühholoogia konspekt #56 Reklaaamipsühholoogia konspekt #57 Reklaaamipsühholoogia konspekt #58 Reklaaamipsühholoogia konspekt #59 Reklaaamipsühholoogia konspekt #60 Reklaaamipsühholoogia konspekt #61 Reklaaamipsühholoogia konspekt #62 Reklaaamipsühholoogia konspekt #63 Reklaaamipsühholoogia konspekt #64 Reklaaamipsühholoogia konspekt #65 Reklaaamipsühholoogia konspekt #66 Reklaaamipsühholoogia konspekt #67 Reklaaamipsühholoogia konspekt #68 Reklaaamipsühholoogia konspekt #69 Reklaaamipsühholoogia konspekt #70 Reklaaamipsühholoogia konspekt #71
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 71 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2016-11-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
1 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
angiez Õppematerjali autor

Lisainfo


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

20
docx
64
docx
106
pdf
240
docx
990
pdf
74
docx
36
docx
69
odt





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto