Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Reklaaamipsühholoogia konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuivõrd pakutud kaup toetab minu soovitud "mina" saavutamist?
  • Kui nt ühisreklaami kandja?
  • Mis pidurdab turu normaalset tegutsemist?
  • Miks vastuvõtjal võib sõnum saamata jääda või miks ta seda adekvaatselt ei mõista?
  • Mis juhtub esmaste vajadustega siis kui toitu on piisavalt ja rohkemgi veel?
  • Keskendub neist esimesele v teisele?
  • Mida võiks sellest järeldada?
  • Mida peetakse täna eetiliseks?
  • Milleks maine kujundaminejuhtimine e reputation management?
  • MIS tootega on tegemist?
  • KES peaksid seda toodet tarbima?
  • MIKS peaks tarbija seda toodet ostma?
  • MIDA peaks reklaami vahendusel loodetavale tarbijale ütlema?
  • KUIDAS peaks selle sõnumi vormistama?
  • Mis sunnib meid valikuid tegema?
  • Kuidas määrata mälu et saavutada vajalik tähelepanu?
  • Kuidas saada infot tähelepanu keskmesse?
  • Kuidas seda teadmist disainis rakendada?
  • Kuidas seda teadmist disainis arvestada?
  • Kuidas pilk liigub?
  • Kuidas positsioneerib hind toote väärtust?
  • Kuidas ja kas saab hind kujundada nõudmist?
  • Mis on hea kellele on see hea?
  • Kes seda otsustab?
  • Mis on hea" ja õige"?
Vasakule Paremale
Reklaaamipsühholoogia konspekt #1 Reklaaamipsühholoogia konspekt #2 Reklaaamipsühholoogia konspekt #3 Reklaaamipsühholoogia konspekt #4 Reklaaamipsühholoogia konspekt #5 Reklaaamipsühholoogia konspekt #6 Reklaaamipsühholoogia konspekt #7 Reklaaamipsühholoogia konspekt #8 Reklaaamipsühholoogia konspekt #9 Reklaaamipsühholoogia konspekt #10 Reklaaamipsühholoogia konspekt #11 Reklaaamipsühholoogia konspekt #12 Reklaaamipsühholoogia konspekt #13 Reklaaamipsühholoogia konspekt #14 Reklaaamipsühholoogia konspekt #15 Reklaaamipsühholoogia konspekt #16 Reklaaamipsühholoogia konspekt #17 Reklaaamipsühholoogia konspekt #18 Reklaaamipsühholoogia konspekt #19 Reklaaamipsühholoogia konspekt #20 Reklaaamipsühholoogia konspekt #21 Reklaaamipsühholoogia konspekt #22 Reklaaamipsühholoogia konspekt #23 Reklaaamipsühholoogia konspekt #24 Reklaaamipsühholoogia konspekt #25 Reklaaamipsühholoogia konspekt #26 Reklaaamipsühholoogia konspekt #27 Reklaaamipsühholoogia konspekt #28 Reklaaamipsühholoogia konspekt #29 Reklaaamipsühholoogia konspekt #30 Reklaaamipsühholoogia konspekt #31 Reklaaamipsühholoogia konspekt #32 Reklaaamipsühholoogia konspekt #33 Reklaaamipsühholoogia konspekt #34 Reklaaamipsühholoogia konspekt #35 Reklaaamipsühholoogia konspekt #36 Reklaaamipsühholoogia konspekt #37 Reklaaamipsühholoogia konspekt #38 Reklaaamipsühholoogia konspekt #39 Reklaaamipsühholoogia konspekt #40 Reklaaamipsühholoogia konspekt #41 Reklaaamipsühholoogia konspekt #42 Reklaaamipsühholoogia konspekt #43 Reklaaamipsühholoogia konspekt #44 Reklaaamipsühholoogia konspekt #45 Reklaaamipsühholoogia konspekt #46 Reklaaamipsühholoogia konspekt #47 Reklaaamipsühholoogia konspekt #48 Reklaaamipsühholoogia konspekt #49 Reklaaamipsühholoogia konspekt #50 Reklaaamipsühholoogia konspekt #51 Reklaaamipsühholoogia konspekt #52 Reklaaamipsühholoogia konspekt #53 Reklaaamipsühholoogia konspekt #54 Reklaaamipsühholoogia konspekt #55 Reklaaamipsühholoogia konspekt #56 Reklaaamipsühholoogia konspekt #57 Reklaaamipsühholoogia konspekt #58 Reklaaamipsühholoogia konspekt #59 Reklaaamipsühholoogia konspekt #60 Reklaaamipsühholoogia konspekt #61 Reklaaamipsühholoogia konspekt #62 Reklaaamipsühholoogia konspekt #63 Reklaaamipsühholoogia konspekt #64 Reklaaamipsühholoogia konspekt #65 Reklaaamipsühholoogia konspekt #66 Reklaaamipsühholoogia konspekt #67 Reklaaamipsühholoogia konspekt #68 Reklaaamipsühholoogia konspekt #69 Reklaaamipsühholoogia konspekt #70 Reklaaamipsühholoogia konspekt #71
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 71 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor angiez Õppematerjali autor
Reklaamipsühholoogia ja reklaamiteooria konspekt

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil. Süüdistuskok

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
70
docx

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS Tiina Hiob, Helen Noormets 2012 ÄP Turunduse käsiraamat (sept)  Sotsiaalturunduse mõistest  Sotsiaalseosega turunduse mõistest  Sotsiaalturunduse põhimõtted ja teoreetilised alused  4 P mudel sotsiaalturunduses  Efektiivsuse mõõtmine  Sotsiaalturunduse ja sotsiaalseosega turunduse eetikast  Kaasus „Kumm on seks“. Tänane ühiskond – siin kontekstis vahet tegemata heaolu- ja arenguühiskondade vahel – on jõudnud otsekui uude paradigmasse, kus ühiskonna liikmetelt eeldatakse suuremat osalust elukesksete otsuste tegemisel ja neil on ka tänapäevase meedia toel selleks oluliselt suurem võimalus. Kujunemas on kodanikuühendused, moodustuvad organisatsioonid ning rahvaühendused, vähenemas on poliitiliste valitsuste poolt levitatud sõna mõjujõud ning kasvanud rahva arvamuse osa otsuste tegemisel. On kasvanud informeeritus ja teadlikkus nii lokaalset

Turundus
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Reklaam on mitteisiklik infoedastusmeetod, mille eest tuleb kanda kulusid ja see on üldjuhul veenva iseloomuha ja sisaldab teavet toote teenuse kohta ning edastatakse mingis meediakanalis. On levitaja kasumile orienteeritud infoedastus, mis sisaldab probleemi ja selle lahendust. Reklaamobjektid: subjektid, äriobjektid, isikud/ühendused, tegevused/väärtused. Reklaami rollid:  majanduslik/turunduskil roll-Eesti elanikud on muutunud reklaami suhtes kriitilisemaks, kuid peavad seda enesestmõistetavaks ja normaalseks nähtuseks, millel on majandust soodustav mõju. Reklaam on ühiskonnale vajalik, sest reklaami kaudu saavad ettevõtted tutvustada oma tooteid ning soodustada seeläbi majanduse arengut. Samuti saab reklaamis edastada ühiskonna seisukohalt vajalikke üksikisikut harivaid ja teavitavaid sõnumeid, näiteks suitsetamisvastaseid kampaaniaid või heategevusprojektide reklaame. Küsitletute jaoks on reklaam i

Reklaam
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

Reklaamipsühholoogia Reklaamipsühholoogia- psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega: · Hoiak · Taju · Mõjustamine · Mõtlemine · Otsustamine · Mälu · Tähelepanu · Emotsioonid jne Reklaamipsühholoogia ei ole isoleeritud valdkond- ta on seotud majandusega, juhtimisega, turundusega, rahandusega, logistikaga, kommunikatsiooniga; samuti semiootikaga, lingvistikaga, esteetikaga, disainiga, õigusteadusega jne

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
15
docx

ckospekt

reklaamipsühholoogia Reputatsioon ­ klientide, investorite, töötajate ja avalikkuse emotsionaalne reaktsioon ettevõtte nime kuuldes. Maine pole midagi rohkemat ega vähemat kui peegeldus sellest, mida peetakse eetiliseks konkreetses ühiskonnas teatud aja jooksul Maine ja imago ei ole toote küljes kinni. Ei ole nende objektiivne omadus. Reputatsiooni ei saa 100% kontrollida, saab aga juhtida. Saab anda endast parima, et suunata oma ettevõtte mainet nö positiivse suunas. Konkreetse ettevõtte või toote puhul n oluline faktor ka collective reputation of the industry st tööstusharu või tootekategooria maine üldiselt. Milleks maine kujundamine? Tänapäeval on mainega tegelemiseks ka nn stakeholder's society kjunemine ja sotsiaalse meedia jõulisus. Maine on konkurentsieelis ­ sellega saab tõdeda, et maine, kui selline, muutub oluliseks siis, kui tekib konkurentsisituatsioon. Maine juhtimisel arvestatakse sidusgruppidega. Reputation Quotient mainemudel. Koosneb kuuest mainef

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
6
docx

BRÄND

BRÄND Tooted on need, mida ettevõte valmistab, brändid on ned, mida tarbija ostab. Väidetavalt luuakse maailmas iga päev 10 000 brändi. Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET. Omadused: Kaubal on objektiivsed omadused(kauba- disaini ja pakendikesksed, pmst need, mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning subjektiivsed omadused(psüühilises reaaluses ­ imidz, kujutlused, maine) Bränd on hea mitte emotsionaalsete ja mittematerjaalsete omaduste poolest. Koos moodustavad beed BRÄNDI kui margitoote omadused. Tunnused Brändi materiaalsed omadused: toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed omadused: logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus. St, jah, okei, sa saad kopeerida toodet, nt iga nutitelefoniga saab helistada, kuid selle imidz jms mittemateriaalsed omadused on just need, mida kopeerida ei saa. Bränd võib olla kui kollektiivne vahendatud kogemus. Re

Reklaam
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

Tooteelutsükli mudel (faasid) Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turundus- Turu Turu Turuosa Saagikoristus eesmärk loomine, hõivamine, kaitsmine, , rentaabluse tarbija eeliste brändilojaals tõstmine, teavitamine, rõhutamine use toote poolehoiu säilitamine kõrvaldamine võitmine Käive Väike, Kiiresti Stabiliseeruv, Kahanev kasvav kasvav kahanev Kasum Negatiivne,v Kasvav, Kahanev Kahanev, äike suurim väike, 0, negatiivne Konkurents Puudub Suureneb Suur Kahanev Tarbijad Liidertarbijad Esmastarbija Hilinenud Mahajäänud d

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

TURUNDUSE ALUSED Sisukord 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE....................................................................................................16 5.SUHTLUSTURUNDUS...................................................................................................26 6.TOODE JA BRÄND.........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS.......

Turunduse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun