Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on Teie programmi kõige tugevamad küljed?
  • Mis on Teie programmi riskid ja arendamist vajavad küljed?
  • Millist tegevuskava kavatsete rakendada oma programmi tõhususe täiustamiseks?
  • Kui ei toeta siis kuidas rehabilitatsiooniprogramm katab ära sihtgrupi vajaduse?
  • Mil määral on võimalik kasutada integreeritud rahastust rehabilitatsiooniprogrammi osutamisel?
  • Keskkonna tegureid puudutavad eesmärgid Milliseid keskkonna mõjutegureid soovitakse programmi tulemusena muuta ja soodustada?
  • Mille alusel otsustatakse et klient on programmi läbinud aeg läbi tulemuse hindamine?
  • Keskkonna tegureid puudutavad eesmärgid Milliseid keskkonna mõjutegureid soovitakse programmi tulemusena muuta ja soodustada?

Lõik failist


Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga 
Arvutipõhine COGPACK treening Aspergeri sündroomiga lastel
___________________________________________________________________________
2015
Dokumendi ülesehitus ja struktuur tugineb UEMSi (ingl European Union of Medical Specialists) rehabilitatsiooni sektsiooni akrediteeringu ankeedile, mis on läbinud kaheaastase proovietapi. Lisainfo http://www.euro-prm.org/
Struktuuri on kohandatud Eesti oludele ESF programmi „Töölesaamist toetavate rehabilitatsiooniprogrammide pakkumine 2010-2013“ raames esitatud rehabilitatsiooniprogrammide kirjelduste alusel.
Programmi vormi struktuur tuleneb UEMSi ankeedist.
JUHEND VORMI TÄITMISEKS
Käesolev vorm on töödokument, mis kannab mitut ülesannet:
  • annab rehabilitatsiooniprogrammist ülevaate ja tagab, et on edastatud kogu info, mis on vajalik rehabilitatsiooniprogrammi tegevuste mõistmiseks;
  • paneb rehabilitatsiooniprogrammi osutaja läbi mõtlema planeeritud tegevuste läbiviimise erinevad aspektid ja sõnastama need mõistetavalt;
  • võimaldab rehabilitatsiooni planeerijatel, juhtumikorraldajatel ja klientidel ning nende pereliikmetel valida sobiv rehabilitatsiooniprogramm;
  • võimaldab rehabilitatsiooniprogramme võrrelda;
  • aitab hinnata rehabilitatsiooniprogrammide eesmärkide saavutamist ja efektiivsust peale tegevuste läbiviimist.

Rehabilitatsiooniprogrammi vormi täitmisel juhinduda põhimõttest:
  • kirjutada nii vähe, kui võimalik, kuid piisavalt, et tekiks ülevaade tegevustest.
  • kasutades kirjandust ja erinevaid allikaid, tuleb neile viidata ja vormi lõpus allikad loetleda ;
  • kuigi osades peatükkides saate küsimusele vastata JAH/EI, on siiski alati soovitav vastust täpsustada vastavas lahtris .
  • Tärniga (*) märgitud küsimused ei ole kohustuslik täita, kuid on soovitav täita, kui see annab rehabilitatsiooniprogrammile lisandväärtust

SISUKORD
I. Programmi esitaja andmed 4
II. Kokkuvõte 5
III. Programmi üldised alused 6
A. Rehabiliteerimist vajava seisund, põhjused ja kulg 6
B. Tegutsemis- ja osaluspiirangud 7
C. Keskkonnategurid 7
D. Sotsiaalmajanduslikud tegurid 7
E. Programmi peamised põhimõtted 8
F*. Epidemioloogilised andmed 9
Kui palju antud probleemi esineb. Kohalike andmete puudumisel on soovitatav tugineda WHO ja teiste Euroopa riikide andmetele 9
G*. Sotsiaalvaldkonna teenused rehabilitatsiooniprogrammi sihtrühmale Eestis 9
H*. Sotsiaalvaldkonna prioriteedid 9
IV. Programmi sihtgrupp ja eesmärgid 10
A. Sihtgrupp 10
1. Programmi suunamise kriteeriumid. 10
2. Lisainformatsioon ja täpsustused 10
B. Programmi eesmärgid ja tulemused: 11
1. Tegutsemist ja osalemist puudutavad eesmärgid 11
2. Keskkonna tegureid puudutavad eesmärgid 11
3. Ühiskonnas osalemist puudutavad eesmärgid (töötamine, õppimine, sotsialiseerumine ) 11
V. Programmi keskkond 13
A. Programmi keskkond ja intensiivsus 13
1. Programmi kättesaadavus ja füüsilise keskkonna kirjeldus 13
2. Programmi intensiivsus 13
VI. Programmi kirjeldus 14
A. Programmi ettevalmistamine 14
B. Hindamine ja planeerimine 14
C. Sekkumine 15
D. Tulemuste hindamine 15
E. Programmi lõpetamine , pikaajalise tagasiside planeerimine 15
VII. Kvaliteedi täiustamine 17
A. Mis on Teie programmi kõige tugevamad küljed? 17
B. Mis on Teie programmi riskid ja arendamist vajavad küljed? 17
C. Millist tegevuskava kavatsete rakendada oma programmi tõhususe täiustamiseks? 17
VII. Viited 18
A. Kasutatud materjalide loetelu 18
B. Riiklike dokumentide allikad ja üksikasjalik teave 18
Lisa 1_ PROGRAMMI TULEMUSTE KOKKUVÕTE 19
1. Tegutsemist ja osalemist puudutavad eesmärgid 19
2. Keskkonna tegureid puudutavad eesmärgid 19
3. Ühiskonnas osalemist puudutavad eesmärgid (töötamine, õppimine, sotsialiseerumine) 19
4. Täiendav informatsioon osutatud rehabilitatsiooniprogrammi kohta 20
Lisa 2_ Programmis kasutatavad hindamisvahendid 21

I. Programmi esitaja andmed

Organisatsiooni ja programmi eest vastutava isiku andmed.
Vasakule Paremale
Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #1 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #2 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #3 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #4 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #5 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #6 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #7 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #8 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #9 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #10 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #11 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #12 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #13 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #14 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #15 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #16 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #17 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #18 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #19 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #20 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #21 Rehabilitatsiooniprogrammi vorm koos vormi täitmise juhendiga #22
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kirsika105 Õppematerjali autor
Arvutipõhine COGPACK treening Aspergeri sündroomiga lastel. Juhend vormi täitmiseks ühe näite põhjal.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
109
doc

Rehabilitatsiooni portfoolio kokkuvõte

TALLINNA ÜLIKOOL Rakvere Kolledz Rakenduslik sotsiaaltöö Anna-Margarita Nukk REHABILITATSIOONI TEOORIAD, MEETODID JA KORRALDUS Portfoolio Juhendaja: Karin Hanga Rakvere 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS 1. REHABILITATSIOONI TEOORIAD, MEETODID JA KORRALDUS LOENGU MATERJAL ....................................................................................... 4 2. MÄRKSÕNAD 2.1. Rehabilitatsioon ............................................................................................ ....... 68 2.2. Rehabilitatsiooni teoreetilised lähtekohad ning seos praktikaga ........................ 69 2.3

Rehabilitatsiooni teooriad, meetodid ja korraldus
thumbnail
28
docx

18 kuu kuni 5 aasta vanuste laste erivajaduste ja puuete analüüs

sotsiaalsete veidruste, tähelepandamatuse ja halbade organiseerimisomadustega. (Smart, 2012, lk 251) Mõnel Aspergeri sündroomiga inimesel on suurepärased matemaatilised oskused, võib olla musikaalne, omada väga häid ja varajasi lugemisoskusi, mõistavad suurepäraselt keemiat ja füüsikat või suudavad kirjutada väga loovalt. (Smart, 2012, lk 252) Retti sündroom Retti sündroom on neurogeenne sündroom, mis sisaldab eelnevalt omandatud kõne kadumist koos sotsiaalsete puudujääkidega. Retti sündroom on neuroloogiline puue, mida põhjustab X- kromosoomi mutatsioon. Retti sündroomiga imikud arenevad normaalselt 6- kuni 18- kuuni. Need sümptomid sisaldavad endas mikrotsefaaliat, lihastoonuse taandumist, kognitiivset ja funktsionaalset arengu tagasilööki ja algavad stereotüüpsed käeliigutused. Need sümptomid muutuvad ajaga halvemaks. (Smart, 2012, lk 252)

Rehabilitatsiooni teooriad, meetodid ja korraldus
thumbnail
18
docx

Projektitöö eksam koos vastustega

lahendamisel tihedam koostöö süsteemiarhitekt-arendaja ning analüütik-testija vahel. Selle tulemusel otsitakse kõige optimaalsem lahendus. Eriti suurt rõhku paneme koostööle just rakenduse kavandamise ja planeerimise etapis. 3) Projekti tulem ei vasta nõuetele (on madala kvaliteediga) ja seetõttu ei võeta kasutusse. Vastumeede: kvaliteedikontroll, kasutajate tagasiside analüüs. 4) Projekti täitmine ületab tähtaja. Vastumeede: pidev kontroll ajakava täitmise üle, viivituste põhjuste analüüs ja töö ümberorganiseerimine, et olukord ei süveneks. 5) Projektimeeskonna liikme lahkumine projekti täitmise ajal. Vastumeede: organisatsioonis hea töökliima hoidmine, probleemide teadvustamine. Projektiga seonduva teadmuse kogumine, et töötaja lahkumine projekti ei hävitaks. 6) Mõni meekonnaliige ei tööta projekti huvides. Vastumeede: Probleemi kiire teadvustamine ja optimaalse lahenduse leidmine.

Infosüsteemide analüüs ja projekteerimine
thumbnail
3
doc

Keskkonnamõjude hindamine - spikker

negatiivsete mõjude JA KESKKONNAJUHTIMISSÜSTEEMI SEADUS (RTI, hindamise algatamise otsuse tegemist koostab ekspert või leevendamine/kompenseerimine. 24.03.2005, 15, 87) ja selle allaktid. Leiate eksperdirühm eksperdi juhtimisel koos arendajaga Leevendamismeetmed (Mitigation measures) keskkonnaministeeriumi kodulehelt. keskkonnamõju hindamise programmi, milles esitatakse: Selleks on vaja: 2

Keskkonnamõjude hindamine
thumbnail
8
doc

Küsimused-vastused eksamiks

2) KMH ekspertgrupp 3) KMH koostamise ja avalikustamise ajakava 3.KMH Programmi kinnitamine Parandatud KMH Programm esitatakse kinnitamiseks Keskkonnaministeeriumile või kohalikule piirkondlikule keskkonnaametile, so. järelvalvajale. 7. Keskkonnamõju hindamise programm: koostamine, nõuded, ekspertgrupi moodustamine Pärast kavandatava tegevuse keskkonnamõju hindamise algatamise otsuse tegemist koostab ekspert või eksperdirühm eksperdi juhtimisel koos arendajaga keskkonnamõju hindamise programmi, milles esitatakse: 1) kavandatava tegevuse eesmärk; 2) kavandatava tegevuse ja selle reaalsete alternatiivsete võimaluste lühikirjeldus; 3) teave kavandatava tegevuse ja selle reaalsete alternatiivsete võimaluste keskkonnamõju hindamise sisu kohta, sealhulgas teave kavandatava tegevuse ja selle reaalsete alternatiivsete võimaluste eeldatavate mõjuallikate, mõjuala suuruse ning mõjutatavate keskkonnaelementide kohta;

Keskkonnamõjude hindamine
thumbnail
22
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid kordamisküsimused

Ei saa, sest siis ei teata, mida tahetakse. 12. Tarkvara protsessiraamistike ja protsesside näited: ISO/IEC 12207, CMMI, COBIT ISO/IEC 12207- Tarkvara elutsükli protsessid (primaar-, abi-, organisatsioonilised protsessid). CMMI- Ülevaade hankimistegevustest (hanke, arenduse, teenuse mudelid) COBIT- Üldine auditi korraldus, viimastel aastatel pigem üldine protsessiraamistik 13. Tarkvara protsessiraamistikud ja elutsükli mudelid – mis on vahe, kas neid saab koos kasutada? Raamistik- iseloomustab kõiki protsesse. Elutsükkel- iseloomustab arendusprotsessi. Levinud raamistikud lubavad arendusprotsessis kasutada erinevaid elutsükli mudeleid. 14. Näited erinevate elutsükli mudelite kohta: kosemudel, V-mudel, spiraalmudel, XP, Scrum, testipõhine arendus. Kosemudel- iga tegevus toimub eraldi etapina. Eelmine etapp peab olema lõpetatud, enne kui minna täitma järgmist etappi.

Tarkvara kvaliteet ja standardid
thumbnail
32
doc

Projektijuhtimine konspekt

Probleemide seoste määramine Ajurünnaku tulemusena on meil suur hulk erineva üldistusastmega probleeme. Nüüd on vaja tuvastada, millised probleemid on omavahel seotud ja milline on nende seos. Näiteks "liiklusummikute" ja "liiklustehnika rikete" probleemid on omavahel põhjus ­ tagajärg seoses: rikki läinud tehnika, näiteks valgusfoor , põhjustab liiklusummikuid. Samas ei ole probleemid "bussijuhtide madal distsipliin" ja "busside halb tehniline seisund" omavahel otseselt seotud, koos põhjustavad nad probleemi "bussid hilinevad sageli". Probleemide omavaheliste esoste määramine võib sageli olla keerukas. Seega tuleb protsessis osalejatel paratamatult vaielda ja argumenteerida. Argumendid ja selgitused aitavad sidusrühmade esindajatel paremini aru saada üksteise probleemidest ning see omakorda soodustab hilisemat koostööd. Probleemide hierarhia määramine Järgmiseks tuleb seoste analüüsi kaudu määratleda probleemide hierarhia ehk milline

Raamatupidamise alused
thumbnail
21
docx

Tarkvara kvaliteet ja standardid

Teisel etapil toimub valikute hindamine ja riskianalüüs. Kolmas etapp on tootearendus, mis sisaldab disaini, kodeerimist, testimist ja integreerimist. Neljandal etapil saadakse kasutaja hinnang ning minnakse üle järgmiste etappide planeerimisele. Spiraalmudeli põhjal toimuvas arenduses luuakse tavaliselt mitu tarkvaraversiooni. Esimene on prototüüp, järgmised võivad olla juba lõplikud, sõltuvalt kasutaja hinnangust. Detailne spiraalmudel koos kõigi alametappidega on liiga kulukas väikeste projektide jaoks, kuid selle üldist loogikat saab rakendada ka väikesemahulistes projektides ning seda on rakendatud ka erinevate hilisemate metoodikate väljatöötamisel. XP (Extreme Programming) üheks eesmärgiks on suurem paindlikkus muutuvate nõuete tingimustes. Testipõhisel arendusel (test driven development) luuakse testid enne realiseerimist kliendi kasutuslugude põhjal

Tarkvara kvaliteet ja standardid




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun