Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Referaat düsleksia (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Referaat düsleksia #1 Referaat düsleksia #2 Referaat düsleksia #3 Referaat düsleksia #4 Referaat düsleksia #5 Referaat düsleksia #6 Referaat düsleksia #7 Referaat düsleksia #8 Referaat düsleksia #9 Referaat düsleksia #10 Referaat düsleksia #11 Referaat düsleksia #12 Referaat düsleksia #13 Referaat düsleksia #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 55 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor GreenLC Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
doc

Düsleksia

Tallinna Ülikool Düsleksia kui kaasaegne probleem ­ kuidas abistada lugemishäirega last Referaat Tallinn, 2011 2 SISUKORD Sisukord...................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus.................................................................................................................................3 Ajalugu.............

Koolipedagoogika
thumbnail
12
doc

Referaat, Düsleksia.

TALLINNA ÜLIKOOL KASVATUSTEADUSTE INSTITUUT DÜSLEKSIA Referaat Tallinn 2009 SISUKORD DÜSLEKSIA...................................................................................................................................1 SISSEJUHATUS.............................................................................................................................3 1. KIRJUTAMISE- JA LUGEMISE RASKUSED KUI SPETSIIFILISED ÕPIRASKUSED ......4 2. DÜSLEKSIA MÕISTE.................................................................................

Erivajadustega õppija
thumbnail
20
rtf

Düsleksia väljaselgitamine

• tihti väga hea vaistuga • tunneb suurt huvi selle vastu, kuidas asjad töötavad • väga teadlik ümbritsevast keskkonnast, tihti märkab detaile • originaalse mõtlemisega • tajub tervikut • sageli lapsena väga hea legodega mängija 67 Lapsel võib esineda üks või mitu nimetatud tunnust, ent tasub silmas pidada, et õpikeskkond võib düsleksiaga lapse koolis edasijõudmist tugevalt mõjutada. Kui keskkond on düsleksiasõbralik, aitab see düsleksia mõju vähendada (Reid 2007:xi). Kui õpetaja ei arvesta düsleksiaga õpilase vajadustega, võib see tekitada lapses tugevat ärevust ning mõjutada tema õpitulemusi. Briti Düsleksiaühingu kodulehelt võib leida lisainfot düsleksia kohta, samuti nõuandeid düsleksiaga inimestele ja lapsevanematele (http://www.bdadyslexia.org.uk) Düsleksia kindlakstegemine ja hindamine klassis Et düsleksiaga laps koolis hästi edasi jõuaks, on tähtis, et düsleksia avastataks

Eripedagoogika
thumbnail
4
pdf

Düsleksia mõju lapse tajule ja töömälule

Erinevused sõltuvad sellest, millised kõrvalekalded esinevad kognitiivsetes funktsioonides. Õpiraskused võib jagada üldisteks- ja spetsiifilisteks õpiraskuseks. Üldise õpiraskuse puhul esinevad raskused õppimisprotsessis ja see avaldub enamus ainetes. Spetsiifilise õpiraskuse korral avalduvad raskused vaid lugemise, arvutamise või kirjutamise omandamisel. Üheks kõige sagedamini esinevaks spetsiifiliseks õpiraskuseks on düsleksia, mille all kannatavad eri allikate andmetel 80% õpiraskustega õpilastest. Diagnoosimata häire nii düsleksia kui mõne muu õpiraskuse puhul, hakkab mõjutama lapse õpitulemusi ja enesehinnangut. Düsleksia ja selle mõju tajule Düsleksia ehk spetsiifiline lugemishäire on neuroloogiline arenguhäire (Karande & Agarwal, 2017), mille korral laps loeb aeglaselt ja vigaselt, jättes vahele või lisades juurde tähti ja silpe (Klein, 2014)

Kategoriseerimata
thumbnail
5
doc

Erivajadustega õppija - Düsleksia

Tallinna Ülikool Kasvatusteaduskond Klassiõpetaja kõrvalerialaga EKL-1kõ Erivajadustega õppija Essee Düsleksia Koostaja: Kadri Kivirand Juhendaja: Marianne Martinson Tallinn 2008 Raskused põhioskuste omandamisel on seotud suures osas düsleksia ehk lugemisraskustega. Mõiste düsleksia on kasutusel ligikaudu sada aastat, tõsisemalt hakati seda uurima 1970ndate aastate algul. Sel ajal loodi maailmas ka esimesed düsleksia organisatsioonid, näiteks Briti Düsleksia Assotsiatsioon. Üks varasemaid teooriaid kirjeldab seda kui kesklassi haigust, sest just keskklassi kuuluvad vanemad lasid oma lapsi diagnoosida düsleksia suhtes, samal ajal kui alamasse klassi kuuluvad inimesed mõistsid seda kui laiskust või alaarengut.

Erivajadustega õppija
thumbnail
8
doc

Düsleksia ja pärilikkus-referaat

DÜSLEKSIA JA PÄRILIKKUS Referaat SISUKORD Sissejuhatus................................................................................3 1. Düsleksia mõiste, definitsioonid ja avaldumine..............................4 2. Düsleksia põhjused ja pärilikkus...............................................5 2.1. Düsleksia põhjus peitub ajus...................................................5 2.2. Pärilikkus.........................................................................5 Kokkuvõte..................................................................................7 Kasutatud kirjandus........................................................................8 2 SISSEJUHATUS

Arstiteadus
thumbnail
30
pdf

Lugemis-ja kirjutamisraskused

................................................................................ 3 SISSEJUHATUS ..................................................................................................................................... 4 1. LUGEMIS-JA KIRJUTAMISRASKUSED ........................................................................................ 5 1.1. Lugemis-ja kirjutamisraskuste põhjused ...................................................................................... 5 1.2. Düsleksia ehk lugemispuue .......................................................................................................... 5 1.3. Düsleksia uurimise ajalugu .......................................................................................................... 7 1.4. Düsgraafia ehk kirjutamispuue..................................................................................................... 8 1.4.1 Agraafia ..................................................................

Pedagoogika
thumbnail
16
docx

Kirjaliku kõne uurimine ja hindamine

Kirjaliku kõne uurimine ja hindamine (Maris Juhkam, täiendused: Kaja Pastarus) KIRJALIKU KÕNE UURIMINE JA HINDAMINE Sissejuhatus Lapse üks olulisematest ülesannetest koolis on kirjaliku kõne (inglise keeles literacy skills) omandamine ehk lugema ja kirjutama õppimine. Koolis (ja teatud määral juba enne kooli) toimub suur osa teadmiste omandamisest tekstide lugemise kaudu, lugemisoskus on vajalik igas ainetunnis (loodusõpetus, matemaatika, muusika jne). Kirjutamise tähtsaim funktsioon on mõtete/teabe edasiandmine kirjalikul kujul. Ka enese kirjalik väljendamisoskus (kirjutamine, sh õigesti kirjutamine) on igas ainetunnis vajalik. Seega lugemise ja kirjutamise oskusest sõltub paljuski edasine edu koolis (akadeemilise hariduse omandamine) ja toimetulek elus (ka igapäevaelus toimub ju suur osa teabe hankimisest ja edastamisest kirjalikult, st lugedes ja kirjutades). Keelespetsiifikaga arvestamine. Lugema ja kirjutama õppimisel ja õpetamisel tule

Alternatiivpedagoogika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun