Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Rallimaailm (referaat) (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Rallimaailm-referaat #1 Rallimaailm-referaat #2 Rallimaailm-referaat #3 Rallimaailm-referaat #4 Rallimaailm-referaat #5 Rallimaailm-referaat #6 Rallimaailm-referaat #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-05-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor anna112 Õppematerjali autor
Siin referaadis on juttu rallimaailma kuulsustest. Sinna kuuluvad kaks tuntuimat rallisõitjat, autot ja ralli rada.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
rtf

Subaru

Subaru 1917-1953 Aastal 1917 loodi Jaapani õhusõidukeid ja maatranspordivahendeid tootev firma. Mees nimega Chikuhei Nakajima nägi perspektiivi lennunduses ja avas Jaapanis, Gunma maakonnas, Ota linnas lennunduslabori. Lennunduse kiire areng kasvatas laborist lennundusfirma nimega Nakajiama Aircraft Co.Ltd. Väiksegabariidilised sisepõlemismootorid leiutati 1800 aastate lõpus, nende silindrid asetsesid kas rivis või horisontaalselt kahel pool väntvõlli. Just selle horisontaalselt asetatud kolbidega mootori valis Nakajiama lennumasinate jõuallikaks. Pärast Teist Maailmasõda liitus Nakajiama lennutehasega kompanii Fuji Sanguo Co. Euroopas moodi läinud kaherattalised mootorrattad ja rollerid, levisid kiiresti ka Jaapanisse. Fuji-l oli valmis sobiv mootor ja 1946 valmis ühistööna esimene maasõiduk "Roller Rabbit". Ühisfirma jätkas ka suurte sõidukite projekteerimist ning arendustööd. Suurte jõupingutuste tulemusel valmiski neljakümne

Luksepp
thumbnail
2
doc

Kõne ralli kohta

Tere kallid klassikaaslased ja õpetaja!!! Täna ma esitan teile kõne minu jaoks väga huivataval teemal milleks on autoralli. Minu kõne hõlmab ralli üldist ajalugu selle algusest tänapäevani ja ka eestlasi rallis. Autovõidusõit on sama vana kui autogi. Sellest ajast, kui vähemalt kaks autot ühele teelõigule satusid, on mehed, ja ka jätkuvalt harva ka naised, üksteiselt mõõtu võtnud, selgitamaks paremust nii autode kui ka juhioskuste vallas. Esimesest võidusõidust on möödas enam kui sada aastat: 1894. aasta 22. juulil rivistusid 21 autot Pariisis, et kihutada võidu Roueni. See üritus meenutab põhimõtteliselt rallit

Auto õpetus
thumbnail
2
doc

Ajaleht

Korsika rallit dikteerib Loeb, Aava kerkis «Vasakkaitses Klavani ja Kruglovi vahel valides sai seitsmendaks määravaks Klavani universaalsus,» põhjendas Eesti koondise peatreener Tarmo Rüütli oma valikut. «Nüüd 11.10.2008 16:24 on mul pingilt võtta mees, kes vastavalt vajadusele saab mitut erinevat kohta täita. Ragnar võib mängida kõikjal. See annab meile ühe väga vajaliku käigu juurde.» Küsimusele, kas see võiks ka meeskonnale kasuks tulla, et üks võtmemängijatest pingil alustab, vastas Rüütli:

Informaatika
thumbnail
8
docx

Iseseisev töö Minu lemmik auto

Tartu Kutsehariduskeskus Autode- ja masinate remondiosakond MINU LEMMIK AUTO Iseseisevtöö Tartu 2012 Ajalugu Volkswagen Golf on autoajalooliselt tähtis automudel. Ta on tootmises, küll mitte täpselt algsel kujul, alates 1974. aastast kuni tänapäevani (juba umbes 35 aastat). Samuti oli Golf väga tähtis auto Volkswagenile, sest 1970. aastate alguses oli Volkswagen tõsistes rahalistes raskustes. Volkswageni mudeli Beetle müüginumbrid olid pidevalt langenud ja uute autode ostjatele ei pakkunud enam huvi Volkswageni õhkjahutusega ja tagamootoriga mudelid. Saksa autogigandi päästjaks osutus tema kontrolli all olnud Auto Union, mille omand oli tuntud Audi automark. Auto Unioni kaudu pääses Volkswagen ligi Audi kogemustele vedelikjahutusega mootorite ja esirattaveo valdkonnas, mis olid vajalikud, et luua uus põlvkond Volkswageneid. Audi 50 kontseptsioonil põhinev Golf oli koos Audi 50 teisiku, Volk

Sissejuhatus autotehniku erialasse
thumbnail
16
doc

VOLKSWAGEN GOLF MUDELITE ülevaade

Demos Pulk VOLKSWAGEN GOLF MUDELITE ÜLEVAADE REFERAAT ÕPPEAINES: ANDME-JA TEKSTITÖÖTLUS Transporditeaduskond Õpperühm: AT 22 12.12.2012 TTK Tallinn 2012 2 12.12.2012 TTK SISUKORD Sisukord..............................................................................................................................................3

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
39
pptx

Autondus Eestis

koondisele ,,null-viitest" Vilniuses Lada VFTS-e ehitanud Stasys Brundzal oli ,,null-kaheksast" ehitatud B-rühma prototüüp juba valmis. Jalga ukse vahele saada soovinud eestlastel polnud seega mõtet seda teed minna. · ,,Nii pöörduti Zaporozje tehase poole. Tehas oli väga huvitatud ja saatis 1986. aasta suvel kolm eelseeria · Krimmi rallil startinud masinad osutusid tooreteks ega jõudnud finisisse. Seejärel hukkus 1986. aasta sügisel Korsikal ralli maailmameistrivõistlustel soomlasest tõusev staar Henri Toivonen, millest sai ajend B-rühma keelustamiseks. Ralli-Tauriate areng jäi sellega katki. · Ühte kahest allesolevast ralli-Tauria eksemplarist ehitab mootorispordi muuseum koos Tallinna tehnikakõrgkooliga lõpuni. Arno Sillati sõnul pruugitakse seda tehes küll kaasaegseid meetodeid, näiteks 3D- modelleerimist, kuid tolleaegseid materjale ja agregaate. · Äramärkimist vajavad ka Eesti ühe kuulsama

Auto õpetus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun