Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Rahvusvahelise singnaalkoodi lipud (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

lipud
A – ALFA - Mul on tuuker vee all. Hoidke eemale või mööduge väikese käiguga.
  • B – BRAVO - Ma laadin või lossin õhtlikku laadungit või mul on pardal ohtlik laadung
  • C – CHARLIE - Jaatav või eelmise grupi tähendus tuleb lugeda jaatavaks
  • D - DELTA - HOIDKE MINUST EEMALE, MINU JUHITAVUS ON RASKENDATUD
  • E – ECHO - MUUDAN OMA KURSI PAREMALE - ÜKS LÜHIKE HELI
  • F – FOXTROT - OLEN KAOTANUD JUHITAVUSE, HOIDKE MINUGA SIDET
  • G – GOLF - VAJAN LOOTSI . MEREL KALASTAV LAEV: MA VEAN PÜÜGIVAHENDEID
  • H – HOTEL - MUL ON LOOTS PARDAL
  • I – INDIA – MUUDAN OMA KURSI VASAKULE. KAKS LÜHIKEST HELI.
  • J – JULIETT – HOIDKE MINUST EEMALE. LAEVAS ON TULEKAHJU JA PARDAL OHTLIK LAAADUNG VÕI MINU LAEVAST LEKIB OHTLIKKU LAADUNGIT
  • K – KILO – MA SOOVIN TEIEGA ÜHENDUST VÕTTA
  • L – LIMA – PEATAGE OMA LAEV OTSEKOHE
  • M – MIKE – MINU LAEV ON PEATATAUD JA EI OMA KÄIKU VEE SUHTES
  • N – NOVEMBER – EITAV , EELNEV LOETAKSE EITAVAKS, AINULT VISUAALSELT VÕI HELIGA ANTAKSE, HÄÄLE VÕI RAADIOGA LOETAKSE EITAVAKS
  • O - OSCAR – INIMENE ÜLE PARDA – HELISIGNAAL KA
  • P – PAPA – SADAMAS: KÕIK PARDALE LAEV VÄLJUB, MEREL: TEATAB HELIGA ET VAJAB LOOTSI, MEREL: KALASTAVA LAEVA VÕRGUD ON PÕHJAS KINNI
  • Q – QUEBEC – MINU LAEVAL EI OLE NAKKUSHAIGUSI. PALUN VABA PRAKTIKAT
  • R – ROMEO – EI OLE TÄHENDUST
  • S – SIERRA – MINU MASINAD TÖÖTAVAD TAGASIKÄIGUL – KOLM LÜHIKEST HELI
  • T – TANGO – HOIDKE MINUST EEMALE, MA TEOSTAN PAARISTRAALIMIST
  • U – UNIFORM – TE LÄHENETE OHULE
  • V – VICTOR – MA VAJAN ABI
  • W – WHISKEY – MA VAJAN ARSTIABI
  • X – X-RAY – LÕPETAGE OMA TEGEVUS JA JÄLGIGE MINU SIGNAALE
  • Y – YANKEE – MIND TRIIVIB ANKRUL
  • Z – ZULU – MA VAJAN PUKSIIR LAEVA, MEREL: KALALAEVAD TEATAVAD ET LASEVAD VÕRKE MERRE
  • Rahvusvahelise singnaalkoodi lipud #1
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-10-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 49 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor cover Õppematerjali autor
    Rahvusvahelise singnaalkoodi lipud, merel; tähis,nimetus ja tähendus

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    58
    doc

    Praktika aruanne

    ........................................................................................14 2 Lateraal märgid.............................................................................................................15 .........................................................................................................................................15 3 Nimetu grupp................................................................................................................15 Rahvusvahelise signaalkoodi lipud................................................................................17 Lastiseade ( peelestik ja taglas) ja lastioperatsioonide läbiviimine, lasti kinnitamine.. .19 Sildumisseade.................................................................................................................21 Ankruseade.....................................................................................................................23 Pääste vahendid.....................

    Merendus
    thumbnail
    5
    doc

    Laeva ekspluatatsioon eksam

    Ankrupeli võlli otstel on kopad triipude ja kahe musta kera järgi topis vt pilet lootsiväljakutse, loots pardal kinnitusotste pingutamiseks. Sidurid ühendavad nr 2 joonist; Ida poid poid on võimalik ära Vastaval rahvusvahelise signaalkoodile on ja lahutavad trumleid võlliga nii, et need võivad 2 Pilet tunda tema must-kollane-must triipude järgi ja tähed H ja G. töötada teineteisest sõltumatult. topifiguuri kahe vastassuunalise koonus abil

    Laeva ekspluatatsioon
    thumbnail
    52
    docx

    Madruse eksami piletid 2016

    PILET 1 • Terastrosside ehitus, hooldamine, otstarve. Nende head ja halvad omadused. Terastrosside ehitus- Peenikesed tsingitud terastraadid (0,4–3 mm, 12-24 traati) keeratakse kokku südamikuga kardeeliks. Kuus kardeeli keeratakse parempoolse keeruga (z-keeruga) kokku trossiks, millel on taimkiust südamik. Südamik on immutatud õliga. Õline südamik ei võta vett sisse ja õlitab trossi seest poolt. Hooldust eriti ei nõua, sest nad tuuakse laevale puust poolidel ja on kaetud paksu määrdega, mis kindlustab pikaajalise poolil hoidmise (poolil lipik üldiste andmetega ja kaasas tunnistus täpsemate andmetega). Liigitatakse: painduvateks, poolpainduvateks ja jäikadeks.Peenest traadist tehakse ka terasliine- neid kasutatakse paatide kinnitamiseks, antennide tõstmiseks, jahtlaevadel jooksvas taglases jne. Jäigad trossid sobivad seisvaks taglaseks. Painduvaid kasutatakse lossipoomi ronneril, et see hästi kee

    Madruse koolitus
    thumbnail
    103
    doc

    Meresõiduohutus ja laeva juhtimine

    Eksamiküsimused Meresõiduohutus ja laeva juhtimine Semester 4.3 2008. a. Esimesed küsimused 1. Laevas tehtavad ettevalmistused tormi lähenemisel. Valmistumine meresõiduks tormi tingimustes. Hea merepraktika nõuab, et vaatamata sõidurajoonile ja ilmaprognoosile oleks laev merele minnes valmis kohtama igasugust ilma. Seega algab tormiks valmistumine ammu enne otsest mereleminekut. Lastiplaan (lastipaigutus) peab tagama üldise ja kohaliku tugevuse, püstuvuse ja muud mereomadused nii merele mineku hetkel kui ka varude kulumisel reisi jooksul. Mitme reisipunkti korral, milles toimuvad lastioperatsioonid, tuleb last paigutada nii, et ta jääks kinnitatuks (et teda saaks kinnitada) nii ülesõitude ajaks kui ka mittetormikindlas sadamas töid katkestades merele tormi möödumist ootama minnes. Enne sadamast merele väljumist: teostatakse laevakere ja vaheseinte ülevaatus seest ja väljast (veel enne lastimist); enne lasti laadimist kontrollitakse pilsside ja nende kuiven

    Ohutus ja ohuteave
    thumbnail
    32
    doc

    Laeva hoolduse ja ekspluatatsiooni eksami piletid ja vastused

    Pilet No. 01 1. Lateraalne ujuvmärgistus Kasutatakse laevatee märgistamiseks (faarvaatris). Euroopas kasutatakse IALA „A“ süsteemi kus paremale küljele jääb roheline poi (koonus, Fl G) ja vasakule punane poi (silinder, Fl R) ja Ameerikas kasutatakse IALA „B“ süsteemi kus on vastupidi. Lateraalsüsteem määratletakse põhimõttel, et laev liigub merelt maa poole, suuremast veest väiksemasse vette. Punased on paaris numbrid, rohelised paaritud. Topimärgid on mõlemas süsteemis samad vasakul silinder, paremal koonus. 2. Laevades kasutatavad tuletõrjevahendid Laevaehituslikud vahendid: konstruktiivsed (tulekindlad vaheseinad), tuletõrje süsteemid (vee-, auru-, süsihappegaasi-, vahu-, sprinkleri- ja inertsete gaaaside süsteem), tuletõrjesignalisatsioon (andurid laeva ruumides), tuletõrje varustus. Tuletõrje vahendid: tuletõrjevoolik joatoruga (Ruumides on vooliku pikkus 10-20m

    Laeva ekspluatatsioon
    thumbnail
    252
    doc

    Merekool praktika aruanne tüürimeestele

    suunavad tulekesed näitavad teed koridoridest välistekile. Tuleohutuse alased märgid aitavad orienteeruda ka kalda päästeteenistuse töötajatel, kui tulekahju ajal seisab laeva sadamas. 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 Rahvusvahelised signaalkoodi ühetähelised signaalid Rahvusvahelised signaalkoodi ühetähelised signaalid ehk lipud on ühed sidepidamisvahendid laevas teise laevaga. Signaalkoode antakse edasi läbi lippude. Juhul kui ükski teine sidepidamisvahend ei tööta on nad väga vajalikud. Kui laeval toimub mingi tegevus, millest teised laevad peaksid teadlikud olema peab laeval lehvima lipp, mis näitab millega on laeval tegu. Juhul kui laev veab ohtlikku laadunigi(näiteks gaasi või naftat) või kui laeval toimub punkerdamine, sel juhul peab lehvima B ehk Bravo lipp, kui aga laeval on

    Praktika aruanded
    thumbnail
    0
    docx

    A.dumas Kolm musketäri terve raamat

    Alexandre Dumas _ «Kolm musketäri» EESSÕNA, milles selgitatakse, et is- ja os-lõpuliste nimedega kangelastel, kelledest meil on au oma lugejatele jutustada, ei ole midagi ühist mütoloogiaga. Umbes aasta tagasi, kogudes kuninglikus raamatukogus materjali «Louis XIV ajaloo» jaoks, sattusin ma juhuslikult «Härra d'Artagnani memuaaridele», mis oli trükitud -- nagu suurem osa selle ajajärgu töid, kus autorid püüdsid kõnelda tõtt nii, et nad ei satuks selle eest pikemaks või lühemaks ajaks Bastille'sse -- Pierre Rouge'i juures Amsterdamis. Pealkiri võlus mind: võtsin memuaarid koju kaasa, muidugi raamatukoguhoidja loal, ja lugesin nad ühe hingetõmbega läbi. Mul ei ole kavatsust hakata analüüsima seda huvitavat teost, piirduksin ainult tema soovitamisega neile lugejatele, kes tahavad saada pilti ajastust. Nad leiavad sealt meistrikäega joonistatud portreid, ja kuigi need visandid on enamuses tehtud kasarmuustele ja kõrtsiseintele, võib neis siiski niisama tõep�

    Kirjandus
    thumbnail
    281
    docx

    M.Twain Tom Sawyeri seiklused, terve raamat

    Tom Sawyeri seiklused EESSÕNA Suurem osa siin raamatus kirjapandud seiklustest on tõesti juhtunud; mõned nendest on mu enda elamused, teised poiste omad, kes olid mu koolivennad. Huck Finn on võetud elust; Tom Sawyer samuti, kuid mitte üksikisiku järgi; ta on kombinatsioon kolme poisi karakteristikast, keda ma tundsin, ja kuulub seepärast arhitektuuri segastiili. Ebausk, mida siin on puudutatud, valitses läänes üldiselt laste ja orjade hulgas selle loo ajajärgul, see tähendab, kolmkümmend või nelikümmend aastat tagasi. Kuigi mu raamat on mõeldud peamiselt poiste ja tüdrukute meelelahutuseks, loodan, et seda ei lükka tagasi ka mehed ja naised, sest minu plaani kuulus püüda täisealistele meeldivalt meelde tuletada, mis nad olid kord ise, kuidas nad tundsid, mõtlesid ja rääkisid ja missugustest kummalistest ettevõtetest nad mõnikord osa võtsid. 1. P E A T Ü K K «Tom!» Ei mingit vastust. «Tom!» Mingit, vastust. «Huvitav, kus see poiss peaks olema. Kuule, To

    Kirjandus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun