Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
TALLINNA TEENINDUSKOOL






PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN
Praktikaaruanne



SDSD

Sisukord

1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 3
2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST 5
2.1 Teenindusvormid ja teenindajate arv 5
2.2 Teenindajate kohustused ja tööjaotus teiste struktuuriüksustega 5
2.3 Teenindajate tööaeg ja töögraafik 6
2.4 Klienditeeninduse korraldus 7
2.5 Arvelduse korraldus, töövahendid ning arvutiprogramm 7
2.6 Ametijuhendid 8
VASTUVÕTU TEENINDAJA 8
ÖINE VASTUVÕTU TEENINDAJA 10
PORTJEE 12
3. ÜLEVAADE KONVERENTSIOSAKONNAST 13
4. TEOREETILISTE TEADMISTE KINNITAMINE PRAKTIKAS: 14
5. SITUATSIOONI KIRJELDUS: 15
5.1. Probleem: 15
5.2 Lahendus: 15
5.3 Isiklik kommentaar: 15
6. ÜLEVAADE PRAKTIKAST MINU VAATEVINKLIST 16
6.1. Minu tööalane areng praktika käigus 16
7. KOKKUVÕTE 17
8. Lisad: 18


1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS


Omandivorm: Kuulub The Rezidor Hotel Group`i Täpne nimetus: Radisson BLU Hotel Tallinn Liik: a) Sihtturg: äri-, konverentsi- ja puhketurist b) Õigusvorm: rahvusvaheline hotelligrupp c) Teenindustase: kõrgtaseme teenindus ja hinnaklass Äriidee: majutamine, konverents ja toitlustus Visioon : The Rezidor Hotel Group visioon on olla atraktiivseim täisteenust pakkuv kõrgema klassi hotell, kus peatuda , kus töötada ja kuhu investeerida. Missioon : Radisson BLU missioon on olla parim hotell Baltimaades puhkuse-, konverentsi- ja ärikülalistele. Asukoht: Asub Tallinna kesklinnas, vaid lühikese jalutuskäigu kaugusel nii keskaegsest vanalinnast kui parimatest kaubamajadest. Tallinna lennujaam on 3 km ja sadam kõigest 2 km kaugusel. Bussijaam jääb hotellist 1,5 km kaugusele ning Balti jaam on 3 km kaugusel. Rävala puiestee 3, Tallinn. Avatud oleku aeg: Avati 1. veebruaril 2001, nüüdseks siis kokku 9 aastat Suurus: Kokku on 280 numbrituba (7-22 korrusel), millest 10 on sviidid, 3 executive sviidid, 1 presidendi sviit, 46 äriklassi- ja 220 standardklassituba. 139 tuba on vanniga ning 138 tuba dušiga. Kaheksas korrus on suitsetajatele. 280-st toast kolm on allergilistele inimestele, 4 tuba on puuetega inimestele ning 12 tuba on ühendatavad toad. Töötajate arv ettevõttes: 170-200 inimest (vastavalt hooajale). Menüü: a-la- carte Hinnatase: Oleneb väga palju sellest, kas on madal või kõrg hooaeg. Madal hooajal on hinnad 1893 EEK-i ja 15992 EEK-i vahel, kõrghooajal 2410 EEK-15992 EEK. Ettevõtte olulisemad sisseostetavad teenused: . Üks tähtsamaid sisseostetavaid teenuseid on pesupesemine. Seda teenust pakub firma nimega Saarmas . Iga päev viib pesufirma majast musta pesu ning asendavad selle puhtaga. Firma viib ise musta pesu korruste pealt vastavate kärudega, kus on ka pesulehed, et kui palju antud päeval mingit tüüpi pesu pesumajja on läinud ning vastupidi. Põhiteenused: Majutus , toitlustus ja konverents Lisateenused: . Ärikeskus. Asub konverentsikeskuse teisel korrusel ning on avatud kõigile soovijatele. Sissepääseb vaid hotelliteenindajaga, kes ukse spetsiaalse kaardiga avab, sest ärikeskuse kasutamine on tasuline. . Autode parkimisteenus. Teostavad portjeed, autod pargitakse maja küljes olevasse Rävala parkimismajja. Parkimine on klientidele tasuline.
. Pesupesemisteenus. Külastajate jäetud pesu pesemine ja töötajate pluuside ja teiste kergemate riiete pesu toimub majas kohapeal ja teostatakse majapidamise poolt. Kliendi soovil on teostatav ka keemiline puhastus, kuid see toimub majast väljas. . Tervisekeskus. Asub hotelli 7.-l korrusel, on avatud kõigile hotellis ööbivatele klientidele. Standarklassi klientidele on see teenus tasuline, sviidis ning äriklassi tubades ööbivatele klientidele tasuta. . Posti- ja kullerteenused. On korraldatud vastuvõtu kaudu. Kui hotelli tulev kiri või pakk on kliendile, siis portjeed viivad selle talle tuppa . Kui klient soovib midagi saata, siis seda aitavad teha kas vastuvõtu administraatorid. . Room Service. Hotell pakub 24h numbritubade teenindust, mille kaudu on võimalik tellida nii toite kui ka jooke . . Saun . Hotellikülastajatele on hommikusauna külastus hinna sees. Hotellis on ka veel kaks sauna, mida saab välja üürida kas siis hotelliklientidele ja ka külalistele väljastpoolt hotelli. Üüritavat sauna saab üürida tundide kaupa, hinna sees on rätikud ja 6 pudelit õlut. . Valuutavahetus . Valuutat saab vahetada vastuvõtuteenindaja juures. Hotellis on võimalik arveldada sularahas vaid Eesti Vabariigi kroonides . . Shuttle teenus. Korraldab soovi korral vastuvõtu töötaja kuna concierge'i enam pole. . Catering . Ürituste toitlustamine ning vajadusel tehnikaga varustamine, st välja rentimine , väljaspool hotelli toimuvatele üritustele, ka nende teenindamine kui nii on tellitud. Sellega tegelevad nii restoran , konverents ja köök.


2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST


2.1 Teenindusvormid ja teenindajate arv


Naisadministraatoritel on vormiriietuseks must, õrna sinise ruuduga seelik või püksid, vest või pintsak, valge pluus (lühikeste või pikkade varrukatega), ning mustad kingad . Meesadministraatoritel
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #1 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #2 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #3 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #4 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #5 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #6 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #7 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #8 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #9 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #10 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #11 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #12 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #13 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #14 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #15 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #16 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #17 Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-08-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 151 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ssiirreett Õppematerjali autor

Lisainfo

Mõisted

Sisukord

  • PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN
  • ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS
  • Omandivorm
  • Täpne nimetus
  • Äriidee
  • Visioon
  • Missioon
  • Asukoht
  • Avatud oleku aeg
  • Suurus
  • Töötajate arv ettevõttes
  • Menüü
  • Hinnatase
  • Ettevõtte olulisemad sisseostetavad teenused
  • Põhiteenused
  • Lisateenused
  • ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST
  • VASTUVÕTU TEENINDAJA
  • Ametinimetus
  • Struktuuriüksus
  • Alluvus
  • Asendab
  • Asendaja
  • Esmane ülesanne
  • Töökohustused
  • ÖINE VASTUVÕTU TEENINDAJA
  • Ametinimetus
  • Struktuuriüksus
  • Asendab
  • Asendaja
  • PORTJEE
  • ÜLEVAADE KONVERENTSIOSAKONNAST
  • TEOREETILISTE TEADMISTE KINNITAMINE PRAKTIKAS
  • Tellimuse tegemine
  • Sissekirjutamine
  • Väljakirjutamine
  • SITUATSIOONI KIRJELDUS
  • ÜLEVAADE PRAKTIKAST MINU VAATEVINKLIST
  • Minu tööalane areng praktika käigus
  • KOKKUVÕTE
  • Lisad

Teemad

  • Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud
  • ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS
  • Liik
  • Visioon
  • Missioon
  • Asukoht
  • Suurus
  • Menüü
  • Hinnatase
  • Ettevõtte olulisemad sisseostetavad teenused
  • Põhiteenused
  • Lisateenused
  • ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST
  • Teenindusvormid ja teenindajate arv
  • Teenindajate kohustused ja tööjaotus teiste struktuuriüksustega
  • Teenindajate tööaeg ja töögraafik
  • Klienditeeninduse korraldus
  • Arvelduse korraldus, töövahendid ning arvutiprogramm
  • Ametijuhendid
  • Alluvus
  • Esmane ülesanne
  • Töökohustused
  • ÜLEVAADE KONVERENTSIOSAKONNAST
  • TEOREETILISTE TEADMISTE KINNITAMINE PRAKTIKAS
  • Tellimuse tegemine
  • Sissekirjutamine
  • Väljakirjutamine
  • SITUATSIOONI KIRJELDUS
  • Probleem
  • Lahendus
  • Isiklik kommentaar
  • ÜLEVAADE PRAKTIKAST MINU VAATEVINKLIST
  • Minu tööalane areng praktika käigus
  • KOKKUVÕTE
  • Lisad

Kommentaarid (1)

kdhdfis profiilipilt
kdhdfis: väga hea.
14:39 02-03-2011


Sarnased materjalid

42
docx
Ettevõtte iseloomustus
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
4
docx
Õpikäikude raport hotellimajanduse alustes
46
doc
Turunduse lõpupraktika-Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis
6
docx
5 tärni hotellide võrdlus
27
docx
Tartu kutsehariduskeskuse hotell
34
doc
Vastuvõtutöö
1072
pdf
Logistika õpik





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !