REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE (0)

5 Hindamata
 
REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE
Referaat
SISUKORD
1 Reklaamiefektiivsus ja selle mõõtmine.......................................................................2
1.1 Turunduskampaania edukus................................................................................. 2
1.2 Efektiivsus vs kreatiivsus..................................................................................... 2
1.3 Ideaalne kampaania on ühtaegu nii loov kui efektiivne....................................... 3
1.4 Reklaami märgatavuse mõju uuringutest............................................................. 3
1.5 Reklaami efektiivsuse mõõtmine......................................................................... 6
1.6 Reklaamiefektiivsuse uurimist mõjutavad asjaolud............................................. 6
1.7 Reklaami efektiivsuse hindamine.........................................................................6
1 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE
Reklaami efektiivsus sõltub reklaami kujundusest, reklaamitavast tootest, sõnumi
sisust ja asjakohasusest ning paljudest muudest teguritest ja selle mõõtmiseks on välja
töötatud mitmeid mudeleid.
1.1 Turunduskampaania edukus
Millest siis sõltub ühe konkreetse turunduskampaania edukus? Kriitilisi edutegureid
on rohkem, kui me teada tahaksime. Mõned olulisemad küsimused, mida endalt
küsida, on järgmised (Sinisalu, H. 2005):
1. Toode või teenus ise ­ kas see on piisavalt hea ja konkurentsivõimeline?
1) Hind ­ kas see on õige?
2) Jaotuskanalid ­ kas toode või teenus on hästi kättesaadav?
3) Kampaania ajastus ­ kas tarbijatel on just praegu seda toodet või teenust vaja?
4) Kampaania loovlahendus ­ kas reklaamiagentuuri välja pakutud idee töötab?
5) Meediavalik ­ kas meediaplaneerija koostatud plaan viib reklaamisõnumi
sihgtrupini?
6) Kampaania eelarve ­ kas see on sõnumi kohaleviimiseks piisav?
7) Kas müügiosakond suudab tarbijate nõudlusele reageerida ja toote/teenuse ka
84% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #1 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #2 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #3 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #4 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #5 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #6 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #7 REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE #8
10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2014-05-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
30 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Hey Õppematerjali autor

Lisainfo

Reklaam ja isiklik müük iseseisev töö. Sooritatud positiivselt.


SISUKORD
1 Reklaamiefektiivsus ja selle mõõtmine 3
1.1 Turunduskampaania edukus 3
1.2 Efektiivsus vs kreatiivsus 3
1.3 Ideaalne kampaania on ühtaegu nii loov kui efektiivne 4
1.4 Reklaami märgatavuse mõju uuringutest 4
1.5 Reklaami efektiivsuse mõõtmine 7
1.6 Reklaamiefektiivsuse uurimist mõjutavad asjaolud 7
1.7 Reklaami efektiivsuse hindamine 7

reklaam , efektiivsus , turundus , mõõtmine , hindamine

Dokumendis esitatud küsimused

  • Millest siis sõltub ühe konkreetse turunduskampaania edukus ?

Mõisted

Sisukord

  • REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE
  • SISUKORD
  • REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE
  • Sinisalu, H. 2005)
  • KASUTATUD KIRJANDUS

Teemad

  • REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE
  • Turunduskampaania edukus
  • Sinisalu, H. 2005)
  • Efektiivsus vs kreatiivsus
  • Sinisalu, H. 2005)
  • Ideaalne kampaania on ühtaegu nii loov kui efektiivne
  • Reklaami märgatavuse mõju uuringutest
  • Reklaami
  • märgatavuse mõju uuringutest 2005)
  • Reklaami märgatavuse mõju uuringutest 2005)
  • Reklaami märgatavuse mõju
  • uuringutest 2005)
  • Reklaami märgatavuse mõju
  • Arvamused
  • Meelis Vill Inorek ja Grey: Inimesed kipuvad valetama
  • Reklaami märgatavuse mõju uuringutest
  • Reklaami märgatavuse mõju uuringutest 2005)
  • Erika Saks OÜ Pult projektijuht: Reklaamid ei vaja järeltesti
  • Tiia Nõmm reklaamiagentuuri Korpus juht: Sõnumi kohalejõudmist tasub
  • mõõta
  • Hanno Kindel Media Housei arendusdirektor: Reklaami mäletamist testitakse
  • palju
  • Reklaami efektiivsuse mõõtmine
  • Reklaam ja kommunikatsioon 2014)
  • Reklaamiefektiivsuse uurimist mõjutavad asjaolud
  • Reklaam ja kommunikatsioon 2014)
  • Reklaami efektiivsuse hindamine
  • Turunduskommunikatsioon 2014)
  • Reklaamiefektiivsuse hindamise mudelid (Turunduskommunikatsioon 2014)

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

11
doc
71
docx
1072
pdf
990
pdf
161
pdf
66
pdf
343
pdf
168
pdf





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto