Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #1 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #2 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #3 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #4 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #5 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #6 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #7 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #8 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #9 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #10 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #11 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #12 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #13 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #14 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #15 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #16 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #17 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #18 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #19 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #20 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #21 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #22 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #23 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #24 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #25 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #26 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #27 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #28 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #29 RAHVUSVAHELISE AUTOKAUBAVEOLEPINGU KONVENTSIOON #30
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-03-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ESYIceMan Õppematerjali autor
CMR

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
rtf

Transpordi infrastruktuurist kuni sõidumeerikuni.

Eur alus- 1200*800 Fin alus- 1200*1000 Veoste laadimine ja kinnitamine veokile. Veoste kinnitusvahendid. Veoste kinnitamiseks võib kasutada: · sidumisvöösid ( koormarihm). · Kette · Trosse · Tugiposte ja teisi vahendeid. Sidumisvööle peab olema märgitud tema tõmbetugevus ja valmistaja. Sidumisvöö pingutusseade peab olema sama tõmbetugevusega mis sidumisvöögi. Sidumisvööl ei tohi olla rebenemisi. Aluspakk ja küljetoed. - Kasutatakse pikkade materjalide veol, näiteks: palgid, torud, talad. Aluspakud võivad olla kas puidust või metallist. Puitmaterjali veol peab aluspakul olema ülaservas 10mm kõrgune terava äärega metallserv. Aluspaku otstesse kinnituvad küljetoed, mis peavad olema piisavalt tugevad et hoida koormat laiali vajumise eest. Koorem tuleb kinnitada sidumisvööga iga aluspaku vahelt. Kui aluspakkude vahe on üle 2,5m siis tuleb kastuata igas vahes kahte sidumisvööd. Veose sidumine.

Autojuhi ametikoolitus
thumbnail
62
pdf

Transport - logistika 1 töö konspekt

piirdutakse üldjuhul ainult tollitõkendite (plommide) terviklikkuse kontrolliga. 9.05.2010 Transport ETV0120 4 2 Rahvusvahelised konventsioonid (1) · ÜRO Rahvusvahelise Autokaubaveolepingu Konventsioon (CMR), sõlmitud Genfis 1956, täiendatud 1978, Eesti ühines 1993 · Käsitleb saatja, vedaja ja kaubasaaja suhteid · Kohaldatakse igasuguse autokaubaveo lepingu suhtes, mida tehakse tasu eest, kui lepingus näidatud kauba vastuvõtmise ja kauba üleandmise koht asuvad erinevates riikides, millest vähemalt üks on konventsiooniosaline · Konventsiooni ei kohaldata: ­ vedudele, milliseid sooritatakse kooskõlas rahvusvaheliste postikonventsioonidega ­ surnute veol

Kategoriseerimata
thumbnail
6
docx

Mere- ja transpordiõiguse Eksami kordamisküsimused

2) kohtu- või vahekohtukulude hüvitamise nõuete suhtes. 10. Reederi vastutuskindlustus. https://www.riigiteataja.ee/akt/241458 7 peatükk Mina ei leidnud täpset vastust aga ilmselt kogu krempel sealt :D 11. Reederi auditeerimine. https://www.riigiteataja.ee/akt/131122010063 Paragrahv 6 · Meresõiduohutusalase auditeerimise eesmärk on kindlaks teha, kas reederi rakendatud meetmed vastavad rahvusvahelise konventsiooni inimelude ohutusest merel nõuetele. · Reederi nõuetele vastavust tõendab vastavuse tunnistus (DOC) ja laeva nõuetele vastavust meresõiduohutuse korraldamise tunnistus (SMC). · Reederi ja tema laeva meresõiduohutusalast auditeerimist korraldab Veeteede Amet ning selle edukalt läbinud reederile ja tema laevale väljastatakse käesoleva paragrahvi lõikes 12 nimetatud tunnistused.

Mere- ja transpordiõigus
thumbnail
4
docx

MERETRANSPORDI KOMMERTSEKSPLUATATSIOON II KODUTÖÖ

sätete võrdlus merevedaja vastutuse kohta. Vastused tuua lühidalt koos viidetega vastavale sättele reeglites ja/või seaduses. Sätted HVR HR RR KMS Vedaja peab enne reisi ja reisi Vedaja peab 1. Laeva alguses olema nõuetekohane, et Konventsioon ei ütle Vedaja on kohustatud hoolitsema selle eest, merekõlblikkuse muuta laev merekõlblikuks midagi laeva enne meresõitu, et laev oleks reisi nõue (enne reisi, merekõlblikkuse nõue merereisi alguses ja ajal alustamisel reisi alguses, kogu Artikkel 3 eest. nõuetekohaselt merekõlblik,

Meretranspordi kommertseksplutatsioon
thumbnail
28
docx

Transport ja ekspedeerimise eksami/arvetuse kordamisküsimuste vastused

määratud aruandlusperioodil vedajate poolt vastavasse riiki tehtud sõitude arv, mis on teostatud nii CEMT-i kui kahepoolsete veolubade alusel. Nimetatud riikides kehtivad CEMT-i veoload jaotatakse proportsionaalselt pingerea alusel, milleks on vedajate poolt vastavasse riiki teostatud sõitude arv kahanevas järjekorras.  CEMT-i veoluba võib kasutada ainult tasuliseks rahvusvaheliseks veoseveoks, kaasa arvatud veoseta sõidud, mis on tasulise rahvusvahelise veoseveoga seotud;  CEMT-i veoluba ei kehti vedudeks CEMT-i liikmesriigi ja kolmanda riigi vahel;  CEMT-i veoluba võib üheaegselt kasutada ainult ühe sõidukiga;  CEMT-i veoluba võib kasutada autorongiga, mille haagis või poolhaagis ei ole registreeritud veoloa kasutaja nimele või on registreeritud või kasutusele võetud mõnes teises CEMT-i liikmesriigis; 7. TIR-, ATA süsteemid TIR- konventsioon - 14

Transport ja ekspedeerimine
thumbnail
13
doc

Lapse õiguste konventsioon

miinimumeeskirju (The Beijing Rules) ja naiste- ja lastekaitse deklaratsiooni ootamatute õnnetusjuhtumite ja relvastatud kokkupõrgete puhul, tunnustades, et kõigis maailma maades on lapsi, kes elavad eriti rasketes tingimustes ja et niisugused lapsed vajavad erilist tähelepanu, võttes arvesse iga rahva traditsioonide ja kultuuriväärtsute tähtsust lapse kaitsmisel ja tema harmoonilises arengus, tunnustades rahvusvahelise koostöö tähtsust laste elutingimuste parandamisel kõikides riikides, eriti arengumaades, on kokku leppinud alljärgnevas. I OSA Artikkel 1 Käesolevas konventsioonis mõistetakse lapse all iga alla 18 aastast inimolendit, kui lapse suhtes kohaldatava seaduse põhjal ei loeta teda varem täisealiseks. Artikkel 2 1. Osalisriigid tunnustavad käesolevas konventsioonis esitatud õigusi ja tagavad need igale

Politoloogia
thumbnail
12
docx

Kaubaveo korraldamine arvutil

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse- ja kaubandusosakond Emmi Ojala KAUBAVEO KORRALDAMINE ARVUTIL Iseseisevtöö Juhendaja Tiina Kraav Tartu 2010 1. KAUBAVEO LEPING Kaubaveolepinguga kohustub üks isik (vedaja) teise isiku (saatja) ees vedama vallasasja (veos) sihtkohta ning andma selle üle kolmandale isikule (saajale). Saatja kohustub selle eest maksma vedajale tasu (veotasu). Kaubaveolepingule kohaldatakse töövõtu kohta sätestatut, kui käesolevas jaos sätestatust ei tulene teisiti.See ei sätestu veose vedamisele merel. 2. VEOTEENUSTE KORRALDAMINE Reisijateveo teenus maksustatakse Eestis, kui teenust osutatakse täies ulatuses Eestis. Reisijateveo teenused, mis täielikult osutatakse välisriigis, maksustatakse 0%-lise maksumääraga. Reisijateveo teenuse maksustamisel 0%-lise maksumääraga ei oma tähtsust, kas veoteen

Laomajandus
thumbnail
11
docx

Mereõiguse eksami kordamisküsimused

regulatsioonidele ja hea merepraktika nõuetele. Kapten – kõrgeim võimukandja laeval, kes on ka laevaomaniku esindaja Kapten on laevas olevate kaupade omanike esindaja kõikides kauba igapäevast majandamist puudutavates küsimustes. Kapten on kogu reisi aja lipuriigi võimuorganite asendaja, täites ametlikke funktsioone, näiteks kohaldab distsiplinaarmeetmeid allumatute ja kuritahtlike tegude korral laevapardal, koostab sünni- või surma kohta protokolli. 5. Laev rahvusvahelise mereõiguse subjektina. Laeva definitsioonid erinevates regulatsioonides. Laeva tunnused. Laeva elutsükkel, eksistentsi lõpp ja algus. Laevaks nimetatakse ujuvat ehitist, mis on võimeline püsima veepinna suhtes kindlas asendis või muutma seda asendit liikumistingimuste muutumise korral ettenähtud viisil, kandma kindlaksmääratud koguses lasti või muud koormat ja olema võimeline liikuma vajalikus suunas ettenähtud kiirusega. Definitsioonid:

Kategoriseerimata




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun