Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Rüdiger Penthin, AGRESSIIVNE LAPS 2003 (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS KUTSUB ESILE AGRESSIIVSUST?
  • MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS?
  • Mida tunneb laps?
  • Mida tunneb laps?
  • Mida tunneb laps?
  • Mida tunneb laps?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • Mis kutsub esile agressiivsust?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS ON AGRESSIIVSUS?
  • MIS KUTSUB ESILE AGRESSIIVSUST?
  • MIS KUTSUB ESILE AGRESSIIVSUST?
  • MIS KUTSUB ESILE AGRESSIIVSUST?
  • MIS KUTSUB ESILE AGRESSIIVSUST?
  • Kui ööl lugemine?
  • MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS?
  • MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS?
  • MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS?
  • MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS?
  • MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS?
  • MIDA TUNNEB LAPS?
  • MIDA TUNNEB LAPS?
  • Kuidas reageerida jonnile?
  • Kuidas tuleks jonnile reageerida?
  • Mis kutsub esile agressiivsust?
  • Mis omakorda pärsib lapse et jonniga elab laps välja oma tohutut abitusetunnet Kuidas vihast last?
  • MIDA TUNNEB LAPS?
  • Mis on juhtunud?
  • Mida mõista võimuvõitluse all?
  • Kuidas konflikti positiivselt lahendada?
  • Mille käsutamisel on kerge vigu teha meetod?
  • Kuidas toimida aja mahavõtmise puhul?
  • MIDA TUNNEB LAPS?
Vasakule Paremale
Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #1 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #2 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #3 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #4 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #5 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #6 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #7 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #8 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #9 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #10 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #11 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #12 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #13 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #14 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #15 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #16 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #17 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #18 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #19 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #20 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #21 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #22 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #23 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #24 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #25 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #26 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #27 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #28 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #29 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #30 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #31 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #32 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #33 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #34 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #35 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #36 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #37 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #38 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #39 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #40 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #41 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #42 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #43 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #44 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #45 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #46 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #47 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #48 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #49 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #50 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #51 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #52 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #53 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #54 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #55 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #56 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #57 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #58 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #59 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #60 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #61 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #62 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #63 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #64 Rüdiger Penthin-AGRESSIIVNE LAPS-2003 #65
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 65 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kuzmaria Õppematerjali autor
Kasulikku ja huvitavat infot võid leida antud raamatus "Agressiivne laps" Rüdiger Penthin, 2003 SisukordSissejuhatus 7 MIS ON AGRESSIIVSUS? 10 Melanie juhtum 11 Ralfi juhtum 19 MIS KUTSUB ESILE AGRESSIIVSUST? 23 Instinktiteooria 23 Malliõppimise teooria 24 Hingeelu-teooria 24 Frustratsiooni-agressiooniteooria 25 Sotsioloogilised teooriad 25 Kaasmõjurid 26 SOTSIAALPSÜHHOLOOGILISED RISKITEGURID 28 Riskitegur: vanematepoolne vägivald 28 Riskitegur: emotsionaalse läheduse puudumine 31 Riskitegur: vanemate psüühilised probleemid, alkoholi ja uimastite kuritarvitamine 35 Riskitegur: töötus, vaesus, kehvad elamistingimused 37 Riskitegur: ebapiisav vanemlik järelevalve ja suunamine 39 Riskitegur: massimeedia mõju 42 MIDA TÄHENDAB TEGELIKULT KASVATUS? 46 Ühiselu põhireeglid 48ESIMENE ELUAASTA 52 Mida tunneb laps? 52 Suhted ja kasvatus esimesel eluaastal 54 TEINE JA KOLMAS ELUAASTA 59 Mida tunneb laps? 59 Suhtlemine ning kasvatus teisel ja kolmandal eluaastal 63 NELJAS KUNI KUUES ELUAASTA 73 Mida tunneb laps? 73 Suhtlemine ja kasvatus neljandast kuuenda eluaastani 75 ALGKOOLIAEG 89 Mida tunneb laps? 89 Suhtlemine ja kasvatus algkoolieas 90 KAITSETEGURID VÄLJASPOOL PEREKONDA 100

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
doc

Agressiivsuse põhjused

Agressiivsuse põhjused Sisukord 1. Mis on agressiivsus? lk 1 2. Mis kutsub abressiivsuse esile? lk 1 3. Instinktiteooria lk 1 4. Agressiivsuse kaasmõjud lk 1-2 5. Melanie juhtum lk 2 5.1. Ema probleemid lk 2 5.2. Isa nõudmised lk 2-3 5.3. Vanemad, kes on ise alles lapsed lk 3 5.4. Laps kelle soove ei mõisteta lk 3-4 6. Ralfi juhtum lk 4 6.1. Oodatud laps, ent mitte tunnustatud lk 4 7. Kasutatud kirjandus lk5 Mis on agressiivsus Agresiivsus tähendab pealetükkivust, löögivalmidust. Tänapäeval mõistetakse agresiivsuse all käitumist, mis on suunatud kellegi kahjustamisele. Agressiivsus võib avalduda väga erineval moel. On olemas impulsiivne agressiivsus, s.t. vihast, ärritusest või hirmust tingitud kontrollimatu, hoolimatu vägivallahoog. Inimese vererõhk on kõrge ja süda

Psühholoogia
thumbnail
28
doc

Lapse areng

hilisemas elus põhjustada palju probleeme, näiteks kui osata teha asju, mida teised peavad iseenesestmõistetavateks ning ei mõisteta, millal on küllalt. Järelandlikkus on olemas mingil määral igas perekonnas ning see ei tee halba. Vahetevahel järelandlikkus toob ellu värvi ning rõõmu. Kahjulikuks muutub see siis kui järelandlikkus muutub krooniliseks või automaatseks käitumiseks. Mõisted hellitamine ja liigne järelandlikkus ei ole samad mõisted. Hellitatud laps on selline, kelle käitumine häirib täiskasvanuid, nad käituvad nõudlikult, tänamatult, enesekeskselt ning segavad vahele. Liigses järelandlikkuses kasvanud lapsed on tihtipeale väga võluvad ja hästikasvatatud käitumisega. Arvatakse, et liigne järelandlikkus on rikaste probleem, kuid seda esineb igas klassis. 2 Liigse järelandlikkuse näitajad:

Lapse areng
thumbnail
46
doc

LASTE JA VANEMATE SUHTED PEREKONNAS

..................................................................................... 24 1.7.12 "Küll kasvab ise!"......................................................................................................25 1.8 Kuidas vanemate lahkumineku korral lapsi säästa?.............................................................25 1.8.1 Lapse heaks tegutsege koos..........................................................................................26 1.8.2 Laps pole spioon ega diplomaat....................................................................................26 1.8.3 Lisapinged tuleb maandada...........................................................................................27 2. LASTE ARENG......................................................................................................................................................29 2.1 Tõlgiks laste ja täiskasvanute vahel.......................................

Perepsühholoogia
thumbnail
20
docx

Agressiivne laps ja käitumine

TALLINNA ÜLIKOOL Kasvatusteaduste Instituut Algõpetuse osakond Tiina Tedder AGRESSIIVNE LAPS JA KÄITUMINE Referaat Juhendaja: Helin Puksand Tallinn 2010 Sisukord Lk 3 Sissejuhatus 4 Mis on agressiivsus? 4 – 6 Agressiivse lapse iseloom ja käitumine 6 – 8 Agressiivsuse põhjused 8 – 10 Kuidas agressiivsuse väljakujunemist ära hoida? 11 Kokkuvõte 12 Kasutatud allikad

Arenguõpetus
thumbnail
15
doc

LAPS, VÄÄRKOHTLEMINE JA VÄGIVALD

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendusõppe osakond Mai-Liis Tint LAPS, VÄÄRKOHTLEMINE JA VÄGIVALD Referaat Juhendaja: Jane Rätsep Tallinn 2011 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................3 Väärkohtlemisest üldiselt............................................................................................................4

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
11
doc

Armukadedad lapsed

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendusõppe osakond Janely Grasberg LÕ11 ARMUKADEDAD LAPSED Referaat Juhendaja: Malle Tänav Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS Me kõik vajame elus kindlustunnet ning seda vajab ka laps. Ta on sõltuv täiskasvanust, tema enesehinnang kujuneb lähedaste toetuse, tunnustuse ja armastuse läbi, sõltuvalt sellest, kui kindlalt tunneb ta end oma keskkonnas. Laps vajab kindlustunnet, et talle vajalikud ja head asjad jätkuvad. Lapsed usuvad, et nemad peaksid saama kogu tähelepanu, ükskõik millal nad seda ka ei tahaks. Selline enesekeskne eluvaade on õdede-vendadevahelise võistlemise ja armukadeduse allikas. Kui nad ei saa seda tähelepanu, mida nad tahavad, sest see saab just

Psüholoogia
thumbnail
8
doc

Väike käitumisraamat

4. Tema tähelepanu on kerge kõrvale juhtida. 5 Tähelepanu Me kõik armastame tähelepanu ja lapsed ei ole erandid, kuid tähelepanu jagamiseks on olemas õiged ja valed viisid. Oleme kõik kokku puutunud valesti käituva lapsega ja mõelnud: " Ta teeb seda ainult tähelepanu võitmiseks". Jah, arvatavasti see nii ongi. Hea uudis on see, et kui laps saab piisavalt positiivset tähelepanu, siis ta ei püüa seda võita vastuvõetamatult käitudes. Seega jälgige, et lapsele jagub piisavalt tähelepanu positiivsete tegude eest, nagu viisakas käitumine, õhtul voodisse jäämine, õdede-vendade või sõpradega kenasti mängimine. Suhtlemine Eriti tähtis tegur perekonnas on suhtlemine. Lapse kasvades on vanematel väga lihtne rääkida lapsega ainult siis, kui tahetakse, et ta midagi teeks või ei teeks.

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
12
docx

Lapse arusaam surmast

Laste arusaam surmast Lapse arusaamist surmast mõjutab oluliselt nii tema iga kui ka küpsus. Mida vanem ja küpsem on laps, seda rohkem ta teadvustab oma tundeid ning oskab neid kontrollida. Alla viieaastased lapsed ei mõista veel sageli, et surmaga lõppeb elutegevus ning seetõttu küsitakse sageli näiteks ,,kes annab beebile taevas süüa" vms. Tihti ei saa laps aru, et surm on lõplik (,,millal ema tagasi tuleb?") ning et see puudutab kõiki (,,kas ka poisid surevad ära?). Ka surmapõhjustest on väikelastel täiskasvanute omast erinev arusaamine. Enesesüüdistamine ja häbitunne saavad alguse lapse maagilisest minakesksest mõtlemisest, mistõttu nad peavad oma mõtteid, tundeid ja tegusid toimunu põhjustajateks. Lapse fantaasiates seostub haigus tihti karistusega, seega peaks lapsele kinnitama, et tema pole haiguses süüdi

Sotsiaalteadused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun