Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Programmeerimine keeles C kodune töö 2 (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Programmeerimine keeles C kodune töö 2 #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-06-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 68 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mikk õun Õppematerjali autor
Kirjutage programm, mille kasutamine nõuab parooli sisestamist.Paroolis peavad olema vähemalt üks väiketäht (a-z), suurtäht (A-Z),number ja erimärk (valite ise erimärkide hulga). Teisimärke paroolis olla ei tohi. Parooli pikkus peab olemavähemalt 6 märki.Programmi esmakordsel käivitamisel tuleb küsida parooli ning kontrollida,kas paroolile esitatud nõuded on täidetud. Kui ei, anda vastavveateade; kui jah, küsida parooli kontrolli mõttes teistkorda. Kui parool sisestati teistkordselt õigesti, siis salvestadata faili; kui aga valesti, lõpetada programmi töö teatega ja veakoodiga 1.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 1

#include #include using namespace std; int main() { char s[50]; int i,n=0; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; do{ cout << "Sisesta auto mark: "; cin >> s; cout << endl; n++; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if ((s[0,1] >= '0' && s[0,1] <= '9' && s[3] >= 'A' && s[3] <= 'Z' && uppercase==3)) { printf("Autom2rk on tavaline!\n"); } else if((s[i-1] >= '0' && s[i-1] <= '9' && uppercase==(i-1))){ printf("Automark on eritellimusel tehtud!

Informaatika
thumbnail
17
doc

Algoritmide ja andmestruktuuride praktikum

Algoritmide ja andmestruktuuride Praktikum Sügis 2009 Koostas: Elli Kopli Juhendas: Ain Isotamm Praktikum 2 (14.09.2009) Ülesanne 1 Koosta programm, mis küsib kasutjalt lause ja siis pöörab selle ümber. Programmi ajaline keeukus on O(n). Lahendus #include #include #include int main(){ char jutt[100]; char a,b; int i,n,m; printf("Palun sisesta oma tekst.\n"); memset(jutt,'\0',100); //Täidab listi sümpolitega 0 gets(jutt); //küsib stringi if(strlen(jutt)==0){ //Kui string on tühi printf("Sisestatud string on tühi!\n"); return(0); }else{ printf("jutt :",jutt); //keerab ringi n=strlen(jutt); //n on stringi pikkus m=n>>1; for(i=0; i

Algoritmid ja andmestruktuurid
thumbnail
3
docx

Programmeerimine 2. esimene kodutöö

txt"; char f3[]="f3.txt"; FILE *fp1,*fp2,*fp3; /* Funktsioon sisendfaili olemasolu kontrolliks ja kirjete arvu määramiseks failis **/ int sisendfaili_kontroll(void) { char rida[122]; // Maksimaalne tähemärkide arv ühel failireal on 120 märki int n=0,p; // n - ridade arvu loendur, p - ühe failirea tähemärkide arv fp1=fopen(f1,"r"); // Faili avamine lugemiseks if (fp1==NULL) // Kontrollime, kas fail on olemas { printf("Sisendfaili %s avamine ebaõnnestus!\n",f1); exit(1); // Programmi töö lõpetamine } else { while (!feof(fp1)) { fgets(rida,122,fp1); // Failist andmete lugemine ridade kaupa p=strlen(rida); if (p>1) n++; // Kontrollime, et failirida ei koosneks üksnes reavahetusest } } fclose(fp1); return n; // Tagasta ridade arv sisendfailis } /** Funktsioon väljundfailide tekitamiseks ning tühjendamiseks **/ void tekita_failid(void) { fp2=fopen(f2,"w"); fclose(fp2); fp3=fopen(f3,"w"); fclose(fp3); return; } /** Funktsioon isikuandmete väljastamiseks failidesse **/

Informaatika 2
thumbnail
2
docx

Programmeerimine keeles C 1. kodutöö

#include #include using namespace std; int main() { // Kajar Murumaa - 131034 IAPB23 /* Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele mittevastava numbrimärgiga. Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad kolm tähte. Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud erinumbrid on kuni 9-märgilised, millest vähemalt üks on number, teised on tähed. Näiteks "MEDIA7", "R2", "MARIKA13". Esitamise tähtaeg - 3. märts 2014 */ char regn[100]; int length = 0, i, j=0; printf("Sisesta registreerimism4rgi number > "); scanf("%s", regn); length = strlen(regn); //printf("%d\n\n", length); // 1 Reeglitele vastavus // 1.1 Reg. nr. pikkus if ( length < 2 || length > 9 ){ printf("\nReg. number %s ei vasta reeglitele!\n", regn); return 0; } // 1.2 Sisaldab vähemalt 1 numbrit for(i=0,

Informaatika
thumbnail
7
docx

PROGRAMMEERIMINE 1-KONTROLLTÖÖ VARIANT C 2021

Ül1 #include #include int main(void) { int i,j,sonadeArv; printf("Sisesta sonade arv\n"); scanf("%d", &sonadeArv); char sonad[sonadeArv][20]; int massiiv[sonadeArv]; printf("Sisesta %d sona:", sonadeArv); for(i = 0; i < sonadeArv; i++) { scanf("%s", sonad[i]); } for(i = 0; i < sonadeArv; i++) { int r = strlen(sonad[i]); int min = 0; int max = 0; if(r < 2) { massiiv[i] = 0; continue;; } for (j = 0; j < r-1; j++) { if (sonad[i][j] > sonad[i][j + 1]) { min++; } if (sonad[i][j] < sonad[i][j + 1]) { max++; } } if(min == 0 && max != 0) { massiiv[i] = 2; } else if(max == 0 && min != 0) { massiiv[i] = 3; } else { massiiv[i] = 1; } } for (i = 0; i < sonadeArv; i++) { printf("Sona %s ",sonad[i]); switch (massiiv[i]) { case 0: printf("liiga luhike"); break; case 1: printf("pole sorditud"); break; case 2: printf("sorditud kahanevalt"); break; case 3: printf("sorditud kahanevalt"); break; default: printf(" "); break; } printf("\n"); } return 0; } Ül2 #include

Programmeerimine
thumbnail
3
doc

Programmeerimine 2 kodutöö 2 R-26

mille abil: 1. klaviatuurilt sisestatakse reaalarvulised X (X<1) ja (0<<1); 2. rekursiivse funktsiooni abil moodustatakse reaalarvuline massiiv A elementidega A0 = 1, A1 = ­X2/2!, A2 = X4/4!, . . . kuni massiivi A elementide arv L kas vastab tingimusele AL ­ AL ­ 1 või (kui see tingimus ei ole rahuldatud) L = 15; 3. faili F väljastatakse massiivi A elementide arv L ning elemendid koos indeksitega. Programmi kood C keeles #include #include #include float* array; int size; int flag; void setData(); void printData(); int fact(int); int main() { printf("Homework 2 ­ R26 \n"); setData(); printData(); return 0; } void setData() { float e; float X; do { printf("Enter progression step.\n"); scanf("%f",&X); printf("Enter max(not more than 1 or less than 0) difference between two consecutive elements of array.\n"); scanf("%f",&e);

Programmeerimine 2
thumbnail
12
docx

Labyrinth 2. kodutöö

#include #include #include "Room.h" #include "Player.h" #include "maze.h" using namespace std; string Sisestus() { string cmd; cout << ">>"; getline(cin,cmd); return cmd; } int main() { Labyrinth1: Maze *maze= new Maze("labyrinth1"); Room *B4 = maze->getEntry()->addNorth("A3") ->addEast("B3") ->addSouth("B4"); //a4-b4 Room* C4 = B4->getNeighborRoom('N') ->addEast("C3") ->addSouth("C4"); // b3-c3 Room *D4= C4->getNeighborRoom('N') ->addEast("D3") ->addSouth("D4"); // c3-d4 Room *D2= D4->getNeighborRoom('N') ->getNeighborRoom('W') ->addNorth("C2") ->addNorth("C1") ->addEast("D1") ->addSouth("D2"); Room *A2= D2->getNeighborRoom('N') ->getNeighborRoom('W') ->getNeighborRoom('S') ->addWest("B2") ->addWest("A2"); Room *A1= A2->getNeighborRoom('E') ->addNorth("B2") ->addWest("A1"

Keel c ja objektorienteeritud programmeerimine
thumbnail
15
docx

Battlearene 3. kodutöö

#include "Arena.h" Arena::Arena() { //ctor } void Arena::enter(Character *character){ unsigned int i=0; bool exist=0; for(;iinArena(); cout<getType()<<" \""<getName()<<"\" entered the arena"<getName()<<" vs "<< op2->getName()<isPlayer(); bool isOp2Player=op2

Keel c ja objektorienteeritud programmeerimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun