Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kategooria programeerimise põhikursus(java) - 13 õppematerjali

Informaatika >> Programeerimise põhikursus(java)
thumbnail
1
odt

Eksami spikker

static int bar1(int n,int m) { int x; if (n <= 0) x = m; else x = (n+m)*bar1(n-1,m); return x;} static int bar2(int n, int m) { int x=0; if (n <= 0) x = m; else for (int i = 0; i < n + m; i++) { x = x + bar2(n-1,m);} return x;} ______________________________________ public class Male { public static void main(String[] args) { JFrame frame = new MaleFrame(); frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); frame.setSize(400, 400);frame.setVisible(true); } } class MaleFrame extends JFrame { MaleFrame frame; JPanel toppanel; JPanel buttonpanel; DrawPanel drawpanel;int nupp = 0; MaleFrame() { toppanel = new Jpanel(); buttonpanel = new JPanel(); drawpanel = new DrawPanel(); JButton button = new JButton("Vajuta!"); buttonpanel.add(button); toppanel.setLayout(new BorderLayout()); button.addActionListener(new ActionListener() { public void actionPerformed(ActionEvent e) { nupp = 1; drawpanel.repaint(); } } ); toppanel.add...

Informaatika → Programeerimise...
183 allalaadimist
thumbnail
0
java

Tikumang.java

docstxt/122242089015064.txt

Informaatika → Programeerimise...
73 allalaadimist
thumbnail
0
java

Tikumäng

docstxt/123895676954597.txt

Informaatika → Programeerimise...
94 allalaadimist
thumbnail
0
rar

HangMan - I kodutöö

docstxt/135065699549.txt

Informaatika → Programeerimise...
33 allalaadimist
thumbnail
1
pdf

Programmeerimise põhikursus Java-s 4. loengu konspekt

Programmeerimise põhikursus JAVA-s IV loengu konspekt Error ja exception. Error on selline, mille puhul kasutajal pole midagi teha (paneb programmi töö seisma), aga exception on selline asi, mille puhul kasutaja saab parandada, nt kui ta on sisestanud numbri asemel tähe vms. Programmikoodi saab panna try+catchi sisse ja sees kasutada throw exceptioneid, milled siis catch kinni peab püüdma (kõigi exceptionitega ei pea tegelema, nt runtimeexception...). Kui ise exceptioneid kasutada, siis panna exceptioniks mitte lihtsalt exception, sest see on kõigi exceptionite ema, vaid mõni täpsem madalama klassi exception. Kõrgema klassi exception püüab kinni ka kõik madalama taseme exceptionid. Saab ise teha madalamate tasemete exceptioneid, sel juhul nad peavad extendima mõnda kõrgema taseme exceptionit. Spetsiifilisemad exceptionid peab catchima eespool, muidu kui üldisem catchitakse juba ära, siis spetsiifilisemat enam käima ei panda. I/O...

Informaatika → Programeerimise...
47 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Java põhikursus - 2. praktikum - Panoramio

docstxt/13900488882534.txt

Informaatika → Programeerimise...
30 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Programmeerimise algkursus

Arvutitest ja programmeerimisest · Riistvara: o loogikaelemendid, kahendsüsteem, 16-süsteem, 8-süsteem, teisendused, ... o protsessor (CPU) - juhtseade (CU), aritmeetikaseade (ALU), registrid, taimer, ... o põhimälu - muutmälu (RAM), püsimälu (ROM), ülekirjutatav püsimälu, ... o adresseerimine - bitt, bait, sõna, aadress, aadressruum, ... k - kilo (10^3), M - mega (10^6), G - giga (10^9), T - tera (10^12), P - peta (10^15), E - eksa (10^18), Z - zeta (10^21), Y - jota (10^24) o siinid - andmesiin, aadress-siin, juhtsiin, ... o välisseadmed - välismälu, sisend/väljundseadmed, kontrollerid, ... · Programmi täitmine arvutis: o masinkäsud - protsessori käsustik o operandid, aadresside moodustamine o andmete kujutamine madaltasemel: täisarvud, ujupunktarvud, sümbolid ja stringid (sõned), ... ...

Informaatika → Programeerimise...
146 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Programmeerimiskeele JavaScript omandamine kasutades eestikeelset Code Academy (Progetiiger) e-õppekeskkonda

Tallinna Inglise Kolledž Tauri Pupart 8a klass Programmeerimiskeele JavaScript omandamine kasutades eestikeelset Code Academy (Progetiiger) e-õppekeskkonda Uurimistöö Juhendajad: Kersti Jankovski Paavo Viilup 1 SISUKORD SISUKORD 2 SISSEJUHATUS 3 1. Projekt progeTiiger 4 1.1. Code Acadamy 5 1.2. Eestikeelse programmeerimise e-õppekeskkonna kasutatavus 5 2. Mis on JavaScript? 5 3. Teiste kasutajate arvamused programmeerimise e-õppest 6 4.Minu teadmised enne õppima asumist 6 5. Praktiline õpe Progetiigri e-õppe keskkonnas 7 5.1 Sissejuhatus JavaScripti 7 5.2 Fun...

Informaatika → Programeerimise...
22 allalaadimist
thumbnail
0
java

Google docsi pärimine javaga

docstxt/1336120720103680.txt

Informaatika → Programeerimise...
33 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Mull java

docstxt/1336120892103680.txt

Informaatika → Programeerimise...
40 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Algoritmid - 2. praktikum

docstxt/13900488882849.txt

Informaatika → Programeerimise...
26 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Java põhikursus - 1. praktikum - trips-traps-trull

docstxt/13900488883393.txt

Informaatika → Programeerimise...
55 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Java põhikursus - 3. praktikum - Kimp

docstxt/13900488882034.txt

Informaatika → Programeerimise...
28 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun