Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Proffessionaalne Müük II (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas erinete konkurentidest?

Lõik failist


Estonian Business School
Ettevõtluse õppetool


KONTROLLTÖÖ
BEB-3
Õppejõud: Kristo Krumm

Tallinn 2010
Heakook OÜ on Tallinna kesklinnas tegutsev kohvik-kondiitriäri. Vaja on luua ettevõttes uus kliendihaldusprogramm (CRM) ja sellele baseeruv klientide lojaalsust tagav püsikliendiprogramm.
  • Oma kliente kategoriseerime käibe ja ostude järgi.
    Meie ettevõtte klientide hierarhja:
    Partner –nö äriklient, kes tellib meilt üritusteks vajaminevat
    Sõber – pikaajaline klient , kes alati leiab tee meie juurde
    Maiustaja – käib kohvikus või tellib meie tooteid aeg-ajalt/ pikema aja tagant
  • Panna kirja, milliseid andmeid Te soovite teada saada nende klientide kohta. Pange kirja CRM-i peamised andmeväljad.
    Andmed, mis meie jaoks olulised:
    a)PARTNER:
    Ettevõtte nimi
    Firma sünnipäev
    Tegevusala
    Võtmeisik
    Ostude sisu (kas kogu catering või tordid /kringlid)
    Milliseid sündmusi ettevõte tähistab (jõulud, töötajate sünnipäevad jne)
    Keskmise ostu suurus
    Käive
    b)SÕBER:
    Nimi
    Ostude sagedus
    Keskmise ostu suurus
    Pereseis (üksik/abielus/lapsed)
    Ostude sisu (kas kogu catering või tordid/kringlid)
    Lemmikloomad
    Käive
    c)MAIUSTAJA:
    Nimi
    Ostude sagedus
    Keskmise ostu suurus
    Ostude sisu
    Käive
  • Kuidas Te suhtlete oma klientidega, st pange kirja, millised on igale kliendigrupile mõeldud tegevused ja tegevuste sagedus.
    PARTNER: kui oleme teada saanud, millised sündmused on ettevõtte jaoks olulised, siis teeme sellele vastavalt oma nö. tähtpäevapakkumised. Peale tellimuste täitmist uurime alati kas kõik vastas ootustele ja mis oleks võinud teisiti olla.
    SÕBER: 4x aastas``kliendiõhtud`` (vt punkt nr 4-sõber), meilinglistiga liitunutele uudised ja pakkumised meilile, uurime telefoni/meili teel meilt tellinud klientidelt kas kõik vastas ootustele ja kas saaksime midagi paremaks muuta (anname näiteks vastutse variandid ka viimasele küsimusele ja ühe tühja rea) –
  • Proffessionaalne Müük II #1 Proffessionaalne Müük II #2 Proffessionaalne Müük II #3 Proffessionaalne Müük II #4 Proffessionaalne Müük II #5
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-12-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 64 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor M6NU Õppematerjali autor
    Ettevõte on Heakook OÜ
    - kontrolltöö nr. 1

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    20
    pdf

    Turundus eksami kordamine

    personaalsemat suhet; Tugevdada klientide lojaalsust; Planeerida hästi toimivaid projekte; Koostada kliendiandmebaase Meetodid – otsepostitus; telefonimüük; ukselt uksele; kataloogimüük; tv-shop; võrkturundus; elektroonsed reklaamkirjad(spämm); mobiilsed lahendused; video text ja interaktiivne tv Otsepostituse puudused – maksumus; kadu läbi ära viskamise; võõrandumine Otseturundus – nii otse kui läbi vahendaja Otsepost – läbi vahendaja Otsemüük – müük vahendajata, müüjalt otse kliendile Otsemüük on tarbekaupade ja teenuste turustamine otse tarbijale inimeselt-inimesele printsiibil, mis leiab üldjuhul aset tarbija kodus, või võõrustaja kodus, tarbija töökohas või muudes paikades, mis ei ole seotud püsivate jaemüügi kohtadega. Otsemüük ei ole müümine interneti, telefoni või posti kaudu tellimise teel. Viimati nimetatud müümise võimalused kuuluvad vahendatud müügi alla.

    Turundus
    thumbnail
    51
    pdf

    Turundusplaani koostamise juhend

    Turundusplaani koostamise juhendmaterjal Tellija: Juhendmaterjali koostajad: 2005 Sisukord EASi pöördumine ......................................................................................................................2 Eessõna ....................................................................................................................................2 PLANEERIMISE ETTEVALMISTUS ............................................................................................6 Plaani koostamise vajalikkus ....................................................................................................6 Turunduse planeerimise protsess.............................................................................................7 Projekti ettevalmistus ja läbiviimine ..........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu...

    Ainetöö
    thumbnail
    59
    doc

    Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

    Teenindussuhtlemine ­ kliendikesksus Kosmoseuuringute alguspäevad.. Canaveraly neemel asuv NASA keskus. President Kennedy oli seal parasjagu kohtumas paljude kuulsate teadlaste ja uurijatega. Ta kohtus inimestega, kelle ülim eesmärk oli vallutada kosmos ning jalutada kuu pinnal. Ta kohtus raamatupidajate ja administraatoritega, kes olid andnud suure panuse projekti õnnestumisse. Seega oli kohtunud paljude sihikindlate, uhkete ja oma eesmärki uskuvate meeste ja naistega. Kui ta jalutas mööda koridori tagasi limusiini juurde, põrkas ta kokku küürutava hallipaise mehega, kellel oli ämber ühes ja mopp teises käes. Küsimus tundus üpriski ülearune, aga president küsis siiski: ,,Ja mida teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen

    Teenindus
    thumbnail
    45
    docx

    ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

    Ettevõttel on hästi kujundatud kodulehekülg ja ettevõttelt ettevõttele suunatud müügistrateegia. Ettevõte tutvustab ennast selle ala professionaalse ettevõttena. Ettevõtte juht püstitas meile ülesande, et me kaardistaks ettevõtte äriprotsesse. Ta soovis oma ettevõtte tegevusest paremini aru saada, s.t millised protsessid toimuvad tema ettevõttes. Alaeesmärk oli kaardistada üheksast peatükist koosnev äriprotsesside moodul: strateegiline juhtimine, turundus ja müük, finantsjuhtimine, tootmisjuhtimine, kvaliteedijuhtimine, teenindusjuhtimine, äriprotsesside analüüs, logistika ja personalijuhtimine. Erinevate moodulite eesmärk on aru saada, miks me neid protsesse ja eesmärke enda jaoks püstitame. Kas Baltikumi ja Skandinaavia turu jaoks tegutseme õigesti ja efektiivselt. Kas me oleme tüüpiline rendiettevõte, või oleme me lihtsalt piisavalt eristuv ettevõte, et teiste seas oma klientidele silma paista

    äriprotsesside juhtimine
    thumbnail
    40
    doc

    E-turunduse eksami kordamisküsimused

    Kodulehe testimine, sellele info sisestamine ning terviklikkuse ja kujunduse kontrollimine. 5) Juurutamine - Kodulehe Internetis avaldamine, koostöös arendajatega vigade ja ebakõlade lahendamine. 6) Hooldus - Kodulehe regulaarne ülevaatamine, muutmine ja täiendamine. 8. Millised on kodulehe haldamise erinevad tööülesanded peale uue kodulehe avamist? 1) Järelvalve 2) Kommunikatsiooni juhtimine 3) Klienditeenindus 4) Müük 5) Hooldustööd 6) Arendustööd 4 MORAAL: Kodulehte ei tohi ripakile jätta! 5 9. Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk? Hea turunduseesmärk peab olema selgelt mõõdetav. Mis on ROI (return on investment e investeeringutasuvus)? Ligi 90%-l Eesti kodulehtedest ei ole selgelt mõõdetavat eesmärki

    Turundus
    thumbnail
    168
    pdf

    E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

    TARTU ÜLIKOOL Sotsiaal- ja haridusteaduskond Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE Magistritöö Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel .....

    Turundus
    thumbnail
    46
    docx

    Turunduse alused kordamisküsimused

    ....................................................................................... 15 7.Turundustegevus ettevõttes.................................................................................. 17 8.Müügitoetus........................................................................................................... 19 9.Hinnakujundus....................................................................................................... 23 1. Turunduse olemus 1. Kas turundus ja müük on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? Müük ehk turustus on turunduse osa. Turundus algab enne müüki ning ettevõtte turundusstrateegia kujundamine ning eesmärkide seadmine loob alustalad heale müügile. 2. Kas mõisted "tarbija" ja "klient" on sünonüümid? Kui ei, siis milles on erinevus? „Klient“ on individuaalne tarbija ehk konkreetsete vajaduste ja soovidega isik. Tarbija on üldine mõiste mis hõlmab endas kõiki kliente. 3

    Turundus
    thumbnail
    66
    doc

    Klienditeenindus

    sõpru ja sugulasi. Tegemist on igapäevase suhtlemisega. Iga inimene tahaks saada kõigiga hästi läbi ka siis, kui ta seda endale ei tunnista. Neil, kes igapäevaselt õpivad teenindades ja analüüsivad kogemusi, on eeldused saada tõeliselt heaks suhtlejaks. Teenindus on kellegi vajaduste rahuldamine. Kvaliteetne teenindus on teiste vajaduste professionaalne rahuldamine ületades konkreetse partneri ootusi. Lisaväärtuse müük on lisaks konkreetse vajaduse rahuldamisele, teiste vajaduste ja ootuste selgitamine või nende tekitamine ning seejärel rahuldamine. Pos. kogemus ­ üllatus Kliendi Teenindaja OOTUS TEGEVUS Elamus ­ rahulolu Neg. kogemus ­ nördimus, viha 4

    Kommunikatsioon




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun