Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Probleemne käitumine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Midagi tõestada või näidata enda probleemse käitumisega?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Probleemne käitumine #1 Probleemne käitumine #2 Probleemne käitumine #3 Probleemne käitumine #4 Probleemne käitumine #5 Probleemne käitumine #6 Probleemne käitumine #7 Probleemne käitumine #8 Probleemne käitumine #9 Probleemne käitumine #10 Probleemne käitumine #11 Probleemne käitumine #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 79 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor l6vitydruk Õppematerjali autor
Kindlasti kui loete, siis võtke ka arvesse, et seda referaati hinnati "B"' ga. See ei ole ideaal.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
docx

Sotsiaalsete oskuste areng

sageli ühised huvid ja ühised ettevõtmised. Koos mängides ja tegutsedes tekib olukordi, kus lapsed peavad lahendama tekkinud probleeme ja lahendama need. Koolieelsesse ikka jääb lapse sotsiaalse tundlikkuse aeg ja sel ajal vajab laps teiste lastega suhtlemist. Sotsiaalsed oskused annavad lapsele võime saada hästi hakkama erinevates olukordades. Mängides on suhtlemine eakaaslastega eriti intensiivne ja selle baasil arenevadki sotsiaalsed oskused. Kui lapse käitumine on häiritud ja sotsiaalsed oskused nõrgad, ei soovi kaaslased temaga koos olla. Kahjustada võib saada lapse sotsiaalne ja emotsionaalne areng. Et seda vältida, peab laps omandama vajalikud sotsiaalsed oskused ja täiskasvanud peavad toetama tema arengut. . Lapse oskus luua häid suhteid kaaslastega on väga tähtis sotsiaalse arengu osa. Kui mõnel lapsel on sellega raskusi, siis suure tõenäosusega on probleemid ka hilisemas eas. Kahjuks on

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
29
doc

Kasvatustöö-ja probleemid konspekt

Kasvatusiga lõpeb täiskasvanuikka jõudmisega ehk kasvatus toimub lapse- ja noorukieas. Sissejuhatus: põhimõisted 26.september 2011 Kristi Kõiv: ,,Mida teha siis, kui sinu laps..." Abnormal - anormaalne, ,,mitte" normaalne. Normist kõrvalekaldumine olenemata vanusest, sotsiaalsest rollist või arengulisest perspektiivist. Teisisõnu kohanematu käitumine. Acting out behavior - kitsam termin, mis on üks probleemse käitumise liike. See on teatud liiki vaenulik käitumine ehk tahtlik agressiivne käitumine, mille all on veel ühtliiki probleeme. Märgistab ära sellist tahtlikku käitumist, mille all on alateadlikud defektid, keelatud mõtted ja allasurutud emotsioonid. Sellega toimetulekus ei sobi karmistamine, sest siin tuleb lastel lasta vabalt väljendada, kõike mis on psüühikas allasurutud. Aitab selle

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
38
pdf

Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013

keelatud surutud mõtted, mahasurutud emotsioonid. Need selle all, et indiviid teiste suhtes käitub, väljendades agressiooni. Nt 3-a õde lööb 3-a venda, sest arvab, et ema armastab venda rohkem kui teda. Nt 6-a laps räägib isale vastu, sest all emotsioon, et ta ei pea isa autoriteediks. Võrdleb näiteks naabritüdruku isaga. Keelatud tõke, emotsioon maha surutud. Kontrolli alt on väljas, alla surutud ­ agressiivne käitumine; seksuaalne käitumine ­ alla surutud seksuaalsed impulsid. Opereeruvad mitteteadlikul tasandil, väljendudes agressiivses käitumises. Aggression ­ tahtlik kahju või haiget tegemine teisele inimesele. Siia alla lähvad ka objekti suhtes tegemine. Saab olla suunatud ka enda vastu ­ eneseagressioon. Halb käiumine. See ei tule motiivist- seega motiiv ei loe. Agressioon on käitumuslik väljendus. Asocial ­ mittesotsiaalne. Eitus seotud sotsiaalse aspektiga. Käitumine, mis ei vasta ühiskonna normidele

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
17
doc

Pedagoogilise suhtlemise osade teemade konspekt

PROBLEEMNE KÄITUMINE Ei tohiks nimetada last probleemseks, vaid tuleb märgistada käitumist. Probleemne käitumine on käitumine, mis häirib õppeprotsessi, takistab õpilase võiklassigruppi normaalset tegevust ja selletagajärjel ei tööta õpilane ega klass efektiivselt. 5%-6% - riskirühma kuuluvad, kellel probleemid suurenevad. Kellel on probleemid laste eas, neist on pooltel probleemid noorukieas ja neist pooltel täiskasvanuaes. Üldiselt probleemse käitumisega õpilaste numbrid ei ütle midagi. Selgitada täpselt välja probleemse käitumisega õpilasi javaadata, kas probleemid arenevad edasi, on raske

Pedagoogiline suhtlemine
thumbnail
22
docx

SOTISAALPEDAGOOGIKA

olema asjakohane. Raul Heido ­ lasteahistamise temaatika (Lõuna ringkonnaprokuratuur). Tel. 7500737 21.10 loeng Sotsiaalpedagoogilised probleemid: sotsiaalne tõrjutus/ekslusioon, deprivatsiooni ring - sotsiaalpedagoogika kui võimalus ennetada ja leevendada sotsiaalset tõrjutust 4.11 loeng Sotsiaalpedagoogiliste probleemide avaldumine üldhariduskoolis, antisotsiaalne käitumine koolis. Sotsiaalse taustaga probleemid koolis 13 Õpi- ja käitumisprobleemid Tõrjutus kooliklassis ja ühiskonnas Koolikohutstuse mittetäitmine Antisotsiaalne ja delinkventne käitumine Narkootiliste ainete tarvitamine Kodu ja kooli koostöö Kutsenõustamine ­ motiveeriv vestlus Laste sotsiaalsete oskuste vähesus Hariduslikud erivajadused

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
2
docx

Poisid ja tüdrukud õpivad erinevalt.

Essee Poisid ja tüdrukud õpivad erinevalt. Poisid ja tüdrukud on erinevad ja nad õpivad ka erinevalt. Õppimise näol on tegemist keerulise psüühilise protsessiga, mida on püütud aegade jooksul korduvalt seletada. Õppimine on võime, mis on evolutsiooni käigus loomadel ja inimestel kujunenud kohanemiseks keskkonnaga. Õppimise edukust mõjutavad väga tugevasti lapse varase arengu tingimused (alates esimestest elupäevadest). Paari viimase aastakümne uuringud maailmas on tõestanud, et just koolieelsetel aastatel luuakse vundament lapse edasiseks arenguks. Alates 11. ­ 12. eluaastast toimub lapse õppimises oluline murrang ­ laps hakkab mõtlema abstraktselt, peegeldades maailmas toimuvat üldistavalt. Ta suudab püstitada hüpoteese. Õppimise eesmärk ei saa olla ainult teadmiste ja oskuste omandamine, kuigi see on laialt levinud lähenemine. Teadmisi ja oskusi õpitakse eelkõige selleks, et ise muutuda arukamaks, tegutse

Pedagoogika
thumbnail
12
doc

Ennetustöö

TALLINNA ÜLIKOOL Rakvere Kolledz Sotsiaalpedagoogika RSP I kõ Merilin Uder KURITEOENNETUS Referaat Juhendaja: Helve Jaanimägi, lektor MAARDU 2010 SISUKORD Sissejuhatus................................................................................................................3 Alaealiste antisotsiaalse ja delinkventse käitumise riskitegurid...................................4-5 Kohtulik ja korrektsiooniline kuriteoennetus.............................................................5 Kogukonnapõhine kuriteoennetus.........................................................................6 Koolipõhine kuriteoennetus..............................................................................................6-7 Perekonnapõhine kuriteoennetus............................................................................7-9 Perepõhine sekkumine Eestis.................

Ennetustöö, alaealiste komisjonid ja...
thumbnail
7
docx

Lapse arengu tundmaõppimine ja mõjutamine

võiks märgata. Virtuaalne ­ reklaam, porno, meedia. Lapsed väsinud, arvutisõltlased jne. 4. Arenemissituatsioonid ja nende olemus Tõene või mänguline ­ tõeses situatsioonis toimub eesmärgipärane tegevus, mängulises situatsioonis aga pole eesmärk põhitähtis, olulisem on protsess ja mängureeglite täitmine (usalduse ja tunnetega mängitakse, parteide vahelised hõõrumised, pulm ja matus on mäng-rituaalid. Mäng on tähtis, aga vaja reegleid. Probleemne või absurdne ­ Probleem on vahe ideaal- või soovitud olukorra ja hetkeseisu vahel. See erinevus motiveerib tegutsema ja seeläbi probleemi lahendama. Absurdisituatsioonis aga rahuldav lahendus puudub. (Probleemid panevad inimesi arenema, katsetama. Absurdisituatsioonis midagi ei arene ega toimu). Valiku- või sundsitutatsioon ­ tõelise valikuga on tegemist, kui alternatiive on vähemalt 2 ja neid võib juurdegi lisada ning ükski valik ei too kaasa sanktsioone. Sundsituatsioonis

Lapse areng




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun