Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Praktiline töö PN3 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millisel rõhul hakkavad kolvid silindris liikuma?
  • Mis juhtub kui kolbide liikumisel rõhu suurendamine peatada miks?
  • Milline on rõhk silindris kui kolvid jõuavad plussasendisse?
  • Mis on selle põhjus?
  • Mis on selle põhjus?
  • Millist jõudu tuleb rakendada kolvile selleks et kolb liiguks tühikäigul plussasendisse?
  • Millist jõudu tuleb rakendada kolvile selleks et kolb hakkaks liikuma?
  • Milline tähtsus on saadud tulemustel?
  • Miks on tarvis teada selle rõhu suurust?
  • Millest sõltub selle rõhu suurus?
  • Millega võrdub rõhk jaoti väljundavas A 2?

Lõik failist


Tallinn 2019
LELOL
Praktiline töö PN3
praktiline töö
Õppeaines: Hüdro - ja pneumoseadmed
Mehaanikateaduskond
Õpperühm: MI-31B
Juhendaja : lektor Samo Saarts
1. Tööülesanne
Vastata antud küsimustele.
PN3.H1
Küsimused:
  • Millisel rõhul hakkavad kolvid silindris liikuma?
  • Mis juhtub, kui kolbide liikumisel rõhu suurendamine peatada, miks?
  • Milline on rõhk silindris, kui kolvid jõuavad plussasendisse?
  • Kas kolvid silindrites liiguvad sünkroonselt, mis on selle põhjus?
  • Kas kolbide liikumine on ühtlane ( sujuv ), mis on selle põhjus?
    • Lähtudes katse tulemustest, arvutada:

  • Millist jõudu tuleb rakendada kolvile selleks, et kolb liiguks tühikäigul plussasendisse?
  • Millist jõudu tuleb rakendada kolvile selleks, et kolb hakkaks liikuma?
  • Milline tähtsus on saadud tulemustel?
    Vastused:
  • Kolvid hakkavad silindris liikuma rõhuga 1 Bar.
  • Kolb seiskub. Sest vedru vastusurve on võrdeline antud rõhuga.
  • 1.3 Bar.
  • Jah, sest nad on kokku ühendatud ning nendele suruv rõhk on võrdne.
  • Ei, sest kolb ja vars peavad pidevalt hõõrdejõust tingituid takistusi ületama.
  • Ideaalis kolb hakkab liikuma siis kui tema jõud ületab hõõrdejõu + vedrujõu.
  • Ideaalis kolb hakkab liikuma siis kui tema jõud ületab hõõrdejõu + vedrujõu.
  • Väga suur tähtsus.
    Sele PN3-1
    PN3.H2
    Küsimused:
  • Määrata, milline peab olema jaoti avanemiseks vajalik rõhk avas Z.
  • Miks on tarvis teada selle rõhu suurust?
  • Millest sõltub selle rõhu suurus?
  • Millega võrdub rõhk jaoti väljundavas (A, 2)?
    Vastused:
  • 1.5 Bar.
  • Et teada saada millist rõhku on vaja jaoti jaoks, et klapp avaneks.
  • Regulaatori seadistusest.
  • Magistraali seadistusest.
    Sele PN3-2
  • Vasakule Paremale
    Praktiline töö PN3 #1 Praktiline töö PN3 #2 Praktiline töö PN3 #3 Praktiline töö PN3 #4
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-09-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Light Yagami Õppematerjali autor
    Küsimused:
    1. Millisel rõhul hakkavad kolvid silindris liikuma?
    2. Mis juhtub, kui kolbide liikumisel rõhu suurendamine peatada, miks?
    3. Milline on rõhk silindris, kui kolvid jõuavad plussasendisse?
    4. Kas kolvid silindrites liiguvad sünkroonselt, mis on selle põhjus?
    5. Kas kolbide liikumine on ühtlane (sujuv), mis on selle põhjus?
     Lähtudes katse tulemustest, arvutada:
    6. Millist jõudu tuleb rakendada kolvile selleks, et kolb liiguks tühikäigul plussasendisse?
    7. Millist jõudu tuleb rakendada kolvile selleks, et kolb hakkaks liikuma?
    8. Milline tähtsus on saadud tulemustel?

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    8
    doc

    Praktiline töö PN5

    LELOL Praktiline töö PN5 praktILINE TÖÖ Õppeaines: Hüdro- ja pneumoseadmed Mehaanikateaduskond Õpperühm: MI-31B Juhendaja: lektor Samo Saarts Tallinn 2015 1. Tööülesanne Vastata antud küsimustele. PN5.H1 Küsimused: 1. Kui lüliti S on mõjutatud, seade ei käivitu. Miks? 2. Reguleerida aegrelee abil kolvi seisuaega plussasendis. Hinnata seisuaja reguleerimist täpsuse ja ülevaatlikkuse seisukohalt. Milline on kommentaar? 3

    Hüdro- ja pneumoseadmed
    thumbnail
    16
    doc

    Praktiline töö PN4

    LELOL Praktiline töö PN4 praktILINE TÖÖ Õppeaines: Hüdro- ja pneumoseadmed Mehaanikateaduskond Õpperühm: MI-31B Juhendaja: lektor Samo Saarts Tallinn 2015 1. Tööülesanne Vastata antud küsimustele. PN4.H1.1 Küsimused: 1. Millise kolvi liikumise (+, -) kiiruse reguleerimine toimub? 2. Milline on drosseli lülitusviis sisenemisele, väljumisele? 3. Milline nähtus kaasneb kolvi liikumisele väikestel kiirustel? Miks? 4. Kas kiiruse reguleerimine drosseliga on keerukas

    Hüdro- ja pneumoseadmed
    thumbnail
    6
    doc

    Praktiline töö EP1

    LELOL Praktiline töö eP1 praktILINE TÖÖ Õppeaines: Hüdro- ja pneumoseadmed Mehaanikateaduskond Õpperühm: MI-31B Juhendaja: lektor Samo Saarts Tallinn 2015 1. Tööülesanne. Vastata antud küsimustele. EP1.H1 Küsimused: 1. Milles seisneb loogilise tehte NING sisu? 2. Mis juhtub, kui seadme juhtimisel jääb üks või kaks lülitit mõjutamata? 3. Kirjeldada lülitusnupu põhimõttelist ehitust. 4

    Hüdro- ja pneumoseadmed
    thumbnail
    30
    doc

    Sissejuhatus autotehnikule

    õhuga. Silindris õhk seguneb sinna väheses koguses jäänud jääkgaasidega. Õhu rõhk silindris sisselasketakti lõpul on 0,08 ... 0,09 Mpa, temperatuur 50 ... 80 kraadi. Survetakt ­ surve. Kolb liigub alumisest surnud seisust ülemisse, sisselaskeklapp 5 ja väljalaskeklapp 6 on suletud. Õhu ruumala väheneb, rõhk ja temperatuur aga tõusevad. Survetakti lõpul on õhu rõhk silindris 4 ... 5 MPa, temperatuur aga 600 ... 700 kraadi. Mootori kindla töö tagamiseks peab silindris kokkusurutud õhu temperatuur tunduvalt ületama kütuse isesüttimistemperatuuri. Töötakt ­ gaaside põlemine ja paisumine. Mõlemad klapid on suletud. Kui kolb on jõudnud ülemise surnud seisu lähedale, pritsitakse pihustist 4 kütusepumba 2 poolt tekitatud kõrge rõhu all kütust tugevasti kokkusurutud ja kuumenenud õhku. Peenikesteks piiskadeks pihustunud kütus seguneb õhuga, kuumeneb, aurustub ja süttib. Osa kütust põleb ära enne

    Auto õpetus
    thumbnail
    19
    pdf

    Hüdraulika teoreetilised alused ja Füüsikalised suurused

    kiirusest v: m × v2 Füüsikaline suurus, mis iseloomustab Ek = energia üleminekut ühest liigist teise. 2 Kui jõuga F nihutada keha pikkuse s Võimsus P võrra siis on selleks tehtud tööd W (arvestatakse, et jõud F mõjub keha Suurus, mille mõõduks on ajaühikus liikumise suunas): tehtav töö. Võimsus saadakse kui töö jagada töö sooritamiseks kuluva ajaga W=F×s W P= Töö mõõtühikuks SI-süsteemis on dzaul. t SI-süsteemis on töö ühikuks watt Energia E Kiirus v Kui keha on võimeline sooritama tööd,

    Hüdroõpetus
    thumbnail
    6
    doc

    Praktiline töö EP2

    LELOL Praktiline töö EP2 praktILINE TÖÖ Õppeaines: Hüdro- ja pneumoseadmed Mehaanikateaduskond Õpperühm: MI-31B Juhendaja: lektor Samo Saarts Tallinn 2015 1.Tööülesanne Vastata antud küsimustele. EP2.H1 Küsimused: 1. Mida oleks tarvis muuta, et seade jääks pidevalt töötama kuni peatamiskäsuni? Vastused: 1. Pannes nupplüliti ST asemele fikseeritav lüliti. Sele EP2-1 EP2.H2 Küsimused: 1

    Hüdro- ja pneumoseadmed
    thumbnail
    16
    doc

    Sisepõlemismootor

    veepump, ventilaator, jahutusradiaator ja termostaat. 5 Töötsükkel Surnud seis on kolvi äärmine asend. Plokipoolset surnud seisu nimetatakse ülemiseks, väntvõllipoolset alumiseks. Kolvikäigu all mõeldakse kolvi liikumist ühest surnud seisust teise ja selle teekonna pikkust. Taktiks nimetatakse ühe kolvikäigu jooksul silindris toimuvat protsessi. Taktid on sisselase, surve, töö ja väljalase. Töötsükkel on mootoris korduv protsess ­ kõigi taktide summa. Töösegu sisaldab peale küttesegu veel eelmisest tsüklist silindrisse jäänud põlemissaadusi (jääkgaas). Mahud. Mahtu, mille ulatuses kolb liigub, nimetatakse silindri töömahuks. Mootori töömaht on kõigi silindrite töömahtude summa. Kui kolb asub ülemises surnud seisus, jääb tema kohale põlemiskambri maht. Töömahu ja põlemiskambri mahu summa moodustab üldmahu. Surveaste

    Füüsika
    thumbnail
    6
    doc

    Praktiline töö EP4

    LELOL Praktiline töö EP4 praktILINE TÖÖ Õppeaines: Hüdro- ja pneumoseadmed Mehaanikateaduskond Õpperühm: MI-31B Juhendaja: lektor Samo Saarts Tallinn 2015 1.Tööülesanne Vastata antud küsimustele. EP4.H1 Küsimused: 1. Kas seade töötab vastavalt eelpool püstitatud nõuetele? 2. Milleks on tarvilik NA kontakt K1.2 paralleelselt käivitiga ST? 3. Milline on asendianduri TK ülesanne seadme juhtimisel? 4

    Hüdro- ja pneumoseadmed




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun