Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus - sarnased materjalid

klient, ojakonindaja, saun, xxxx, ettekandja, kokk, seminari, puhke, majutus, xxxxx, tubade, koolituskeskus, turismitalu, koristamine, dušš, konverents, laudade, reklaam, saunad, koristadanindusprotsessi, voodid, internet, maaturism, nõusid, koristus, voodipesu, serveerimine, diivan, koridoris, voodit, sihtgrupp, toitlustus, paigutus, tuppa
thumbnail
38
docx

Praktikaaruanne Waide Motell

Igal korral sai asi selgemaks. Ettevõtte üks suurimaid plusse on Green Key omamine, mis näitab, et ettevõtte koostab oma tegevuskava lähtuvalt keskonnast ja selle vajadustest. Ettevõte 1.1. Ettevõtte üldtutvustus Nimi: Waide Motell Aadress: Tartumaa, Rõngu vald, Käo küla Telefon: (+372) 520 4219 , (+372) 730 3606 Omandivorm: OÜ Asutamise aeg: Alustas tegevust 1993. a. majutajana Tegevussuunad: majutus, toitlustus, seminaride korraldus, autokaravanide teenindamine 1.2. Ettevõtte struktuur Waide Motelli töötajate arv sõltub hooajast või parasjagu korraldatavatest üritustest. Suurematel üritustel on tööjõudu 3-4 inimest, kes teenindavad kliente, pluss kokad. Väiksematel 1-2 inimest. Kokku töötab Waides umbes 10-15 inimest. Tööülesanded jaotuvad vastavalt ametile. Administraatorite ülesanne on klientidega suhelda,

Turism
32 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Ettevõtte praktikaaruanne

Info: 372 50 45 745 Omandivorm: OÜ Pintman Grupp Asutamise aeg: Haanjamehe talu sai täielikult valmis aastal 2000. Varem kuulus talu perele, kes vene ajal küüditati Siberisse. Mitmeid aastaid hiljem ostis talu ära OÜ Pintman Grupp, kes ehitas esialgse kõrtsi ümber rehetareks ning ringikujuliselt selle ümber veel teisi, väiksemaid aitasid ning peamaja. Tegevussuunad: Vabaajaveetmis võimalused, majutusteenus, toitlustus teenus (ettetellimisel), sündmusete korraldus, seminari teenused. 1.2 Ettevõtte struktuur Haanjamehe talu töötajate arv sõltub hooajast või parasjagu korraldatavatest üritusest. Talvest kevadeni hoiab talu korras Liina, kes on taluperenaine. Kuna talvest kevadeni pole eriti palju üritusi, ei ole Liinal vaja talus ööpäeva ringselt olla. Ta tuleb tallu paar päeva enne üritust, et kõik valmis seada. Olenevalt ürituse suurusest/rahvastatusest on tal võimalik endale Kubja Hotellist tööjõudu juurde saada

Maaturism
445 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

Algatajaks alati külaline, oma soovi või päringuga. Koguda potensiaalse kliendi kohta võimalikult palju hotellile vajalikku infot ning selgitada välja, kas vajalik toatüüp on soovitud ajavahemikul vaba. Kui see on kontrollitud, siis vastuvõtutöötaja võib tellimuse kas kinnitada või ära öelda.(kui soovitud toatüüp ei ole küsitud kuupäevadel vaba; hotell on täis tellitud; külastaja on musta nimekirja klient.) Täidetakse tellimuse vorm ( nimi, saabumiskuupäev, lahkumiskuupäev, orienteeruv saabumise kellaaeg, ööde arv, toa tüüp, tubade arv, inimeste arv, toa hind, tellimuse tegija nimi, .ettevõtte nimi, aadress, e-post, telefoni nr, maksmisviis, garanteeritud või garanteerimata tellimus, krediitkaardi nr, lisateenused, märkused, erisoovid, ) kliendile öelda tellimuse kinnitus nr . vastuvõtutöötaja kirjutab kuupäeva oma nime ja allkirja. Tellimuse detailne ettelugemine

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

Isiklikuks eesmärgiks püstitasin ma endale selle, et praktika käigus ennast võimalikult palju arendada, õppida ja koguda uusi teadmisi selles valdkonnas. Firma struktuur JUHT Raamatupidaja Vahetusevanem Peakokk (2) 2 Klienditeenindaja d Kokk (4) Abitööline(2) Personali koosseisu lühitutvustus Vilde Kaubandus OÜ-s on töölepingu alusel tööl 14 inimest. Nendest kuni 30-ne aastaseid on 5, 30- 39 aastaseid töötajaid on 3, 40- 49 aastaseid on kõige enam, neid on 6. Ainult üks tööaja on isikutunnistuse järgi rahvuselt ukrainlane, ülejäänud töötajad on kõik Eesti isikutunnistusega inimesed. Kõige rohkem elab töötajaid

ostu-müügi juhtimine
59 allalaadimist
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Turunduse eesmärgiks on õppida tundma tarbijate vajadusi, neid rahuldada ja ühtlasi realiseerida ka ettevõtte enda eesmärgid. Treegeri kohvikus tegeleb turunduse ja selle alaste küsimustega kohviku juhataja Tiia Paosalu. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Personalijuhtimine
554 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

Geograafiline kättesaadavus. 8. Kirjelda majutusruumide tellimisega seotudtegevusi vastuvõtutöötaja poolt Tagatud tellimus ja tagamata tellimus Tagatud tellimus e. garanteeritud tellimus- garanteeritakse hotelli ja külastaja vahel kokkulepitud viisil kas ettemaksu tegemise, krediitkaardi andmete, garantiikirja või vautseri esitamisega. Külastaja garanteerib toa eest maksmise isegi siis, kui ta seda tegelikult ei kasuta, v.a juhul kui klient tühistab toa vastavalt hotelli tingimustele. Garanteerimata tellimus e. tagamata tellimus- on tellimus, mille puhul klient on lihtsalt lubanud, et ta saabub hotelli. Tellimust ei tagata ühegi maksevahendi ega lepinguga. Tavapäraselt hoitakse sel juhul tuba saabumise päeva registreerimisajani. Kui külastaja ei saabu, võib hotell selle toa müüa mõnele teisele inimesele või ka toa tellinud kliendile, kes saabub hiljem. Grupihinnad ja korporatiivsed hinnad

Majutus
72 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

Vastuvõtuletiga seotud tööprotsetuurid- dokumentatsiooni tundimine, telefoni valdamine, oskus töötada rahaga, hotellijuhtimissüsteemide tundmine. Sotsiaalsed oskused-isiklikud omadused, meeskonnatöö oskus. Müügitöö oskus-teadmised toodetest ja teenustest, kuidas millal ja mida kliendile müüa. Tellimusi tehakse- otsetellimused, tellimissüsteemikaudu tehtud tellimused, reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Külalistemaja äriidee

muud üritust tähistada. Meile mahuksid ka väiksemad reisigrupid ära. Külalistemajas töötan ainult mina. Olen omanik, tegelen reklaamimisega näiteks on meil enda kodulehekülg, paneme ka enda majutuse interneti muudele lehekülgedele, kus on näha erinevaid majutuse võimalusi. Avamise puhul paneme ka ajalehte kuulutuse. Töökohustuste hulka kuulub ka klientidega suhtlemine meili ja telefoni teel. Klientide saabumisel tutvustan neile maja ning selgitan välja kas klient soovib ürituste, ekskursioonide või vabaajaveetmis võimaluste kohta informatsiooni. Samuti tuleb teada saada kas klient on huvitatud hommikusöögist või sauna kasutamisest. Hommikusöögiks pakume kliendile erinevaid valikuid. Kui on rohkem kliente toimub buffeet stiilis hommikusöök. Kõik toidud valmistan ise ja koha peal, ei paku poe valmistoite. TOOTED JA TEENUSED Pakume majutust kahekorruselises külalistemajas, mis asub 10 minutilise jalutuskäigu kaugusel Kuressaare kesklinnast.

Ettevõtte majandusõpetus
75 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

Madal hooajal on hinnad 1893 EEK-i ja 15992 EEK-i vahel, kõrghooajal 2410 EEK-15992 EEK. Ettevõtte olulisemad sisseostetavad teenused: . Üks tähtsamaid sisseostetavaid teenuseid on pesupesemine. Seda teenust pakub firma nimega Saarmas. Iga päev viib pesufirma majast musta pesu ning asendavad selle puhtaga. Firma viib ise musta pesu korruste pealt vastavate kärudega, kus on ka pesulehed, et kui palju antud päeval mingit tüüpi pesu pesumajja on läinud ning vastupidi. Põhiteenused: Majutus, toitlustus ja konverents Lisateenused: . Ärikeskus. Asub konverentsikeskuse teisel korrusel ning on avatud kõigile soovijatele. Sissepääseb vaid hotelliteenindajaga, kes ukse spetsiaalse kaardiga avab, sest ärikeskuse kasutamine on tasuline. . Autode parkimisteenus. Teostavad portjeed, autod pargitakse maja küljes olevasse Rävala parkimismajja. Parkimine on klientidele tasuline. . Pesupesemisteenus

Hotellimajandus
183 allalaadimist
thumbnail
10
docx

ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE

Tartu Kutsehariduskeskus Majutus- ja toitlustusosakond Majutusteenindus eriala ETTEVÕTTEPRAKTIKA ARUANNE Juhendaja:Alina Orlova Juhendajad hotellis:Mare Vood,Külli Illing Helis Lihtsa MJ112 2013 Sissejuhatus Minu praktika kohaks oli Radisson Blu Hotel Olümpia. Praktika kohaks valisin Olümpia sellepärast,et saaks juba kogemust suures hotellis töötades. Siis on peale kooli lõpetamist kogemus olemas mõnes suures hotellis.Kontaktid praktikakohaga olid head. Suhtlesime kirjade teel,personalijuhi Airi Neemrega vastati väga kiiresti. Enne praktikale minekut lugesin läbi mõned peatükid vihikust, kuidas koristada vannituba. Minu eesmärgiks oli, et superior klassi tuba saaks koristatud 30 minutiga. Ettevõttest Käisin praktikal Radisson Blu Hotel Olümpias, milleks on m

Ettevõtlus
33 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

Turismitalu plaanime käivitada kõrghooajal ehk juuni alguses 2012. 3 1 ÜLDANDMED 1.1 Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi: Hanso turismitalu Omandivorm: Osaühing Alusdokumendid: Äriregistrisse kandmise kuupäev 13.10.2011 ja reg-nr 987654321 Aadress: Uniküla küla Haaslava vald Tartumaa 62121 Tegevusalad: Majutus ja turismiteenused; toitlustamine, seminaride, kultuuri- ja meelalahutusürituste korraldamine, spordivarustuse laenutus. Telefon: +372 516 6293 E-post: [email protected] Koduleht: www.hansoturismitalu.ee Juhatuse liikmed: Gerda Haugas Osanikud: Carina Helimets, Epp Kägo-Saunasoo, Gerda Haugas, Annika Koit, Pirjo Luik, kus kõik osanikud omavad 20% suurust

Ettevõtlus alused
588 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

Ka teenused ei ole midagi uut. Tõsi, uued tehnoloogilised lahendused pakuvad üha rohkem võimalusi uute kaupade ja teenuste loomiseks, andmete ja info töötlemiseks ning teevad need inimestele kättesaadavamaks kui see varem võimalik oli. Infotehnoloogia areng Uueks tuleb aga pidada seda, et tekkinud on ja üha kasvab vajadus informatsiooni, teadmiste, kaupade ja teenuste kasutamiseks klientidele orienteeritud ja väärtust lisaval viisil. Kuna tänapäeva ühiskonnas on iga inimene klient (vt joonis 1.1), siis võiks eeltoodule lisada ­ inimestele orienteeritud ja väärtust lisaval viisil. Igal tööl on oma eripära ja eesmärgid, kuid kõikidest primaarsem ja üllam on orienteeritus inimestele. Kui tekiks vajadus kaasaja ühiskonnale ühe katusnimetuse panemiseks, mille alla mahuks olulisem, mis seda ühiskonda iseloomustab, siis sobiks selleks ilmselt teenindusühiskond, mis baseerub teenindusmajandusele selle kõige avaramas tähenduses. Võib öelda, et me elame

Klienditeenindus
100 allalaadimist
thumbnail
11
docx

PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS)

mullidega veesilm 12,6m², sügavus 1150 mm ja temperatuur 36°C; kuum veesilm 12,6m², sügavus 950 mm ja temperatuur 42°C; mullidega veesilm 12,5m², sügavus 1150 mm ja temperatuur 32°C. Saunamõnusid on võimalik nautida kahes välisaunas ja neljas sisesaunas: 90°C leilisaun; 70°C aroomisaun; 45°C aurusaun; 70°C kadakasaun, 70 kraadine saun sobib eriti hästi neile, kes ei talu tavapärast kõrget temperatuuri. Hotelli sisseregistreerimine(check-in) alates kell 15:00, tubade vabastamine lahkumispäeval hiljemalt kell 12:00. Tubade hinnas sisaldub hommikusöök buffet-lauas ning spaa-ja saunakeskuse piiramatu kasutamine lahtioleku aegadel, käimiskeppide ja/või minigolfi kasutamise võimalus ning tasuta parkmine kõikidele külastajatele. 4 2.1

Majandus
18 allalaadimist
thumbnail
36
docx

Äriplaan, puhkemaja

probleemi, kuna buss sõidab iga tunni aja tagant. Asukoha puudusteks on toidupoe kaugus. Lähim toidupood asub umbes 6 km kaugusel. Illustratsioon 1 http://www.city24.ee Puhkemaja 1.3. Töötajad Palgakulude kokkuhoidmiseks tuleb esialgu läbi ajada võimalikult väheste inimestega ja kasutada omanike tööjõudu ettevõtte käivitamisel. Esimestel kuudel tuleb klientide vastuvõtt ja majutus organiseerida ettevõtjate endi poolt, jälgida nõudmisi ja vajadusi, mida muuta ning mida pakkuda või ümber teha. Kõige selle juures on ka töökoht, ilma kelleta majutusfirma hakkama ei saa. · Koristaja Koristajalt kõrget haridust ei nõuta. Vajalik on kindlasti kohusetundlikkus, ausus, täpsus ja korrektsus. Vältida tuleks pahedega pahuksis kodanikke, kes halvustaksid firma mainet. Samuti peab koristaja olema vähemalt 18-aastane ning ametialased lisateadmised ja

Äriplaan
81 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Hotellid

ajalehed korruse puhkenurgas. Hotellis on kolm sviiti ning 25 deluxe tuba. 15 tuba on koos privaatse saunaga. Kõikides hotellitubades on internet. Sviidid ja deluxe toad Deluxe tubade ja sviitide elegantne avarus ja mugavus loovad tõelise kodutunde. Tubades on telefon, faks, telefoniliin arvutiühenduse jaoks, tasuta interneti püsiühendus ja WiFi, televiisor (Pay-TV ja kaabeltelevisioon), minibaar, duss, föön, püksipress ja triikraud koos triikimislauaga. Mõnes deluxe toas on ka saun. Lisaks värsked ajalehed korrustel, hommikumantel ja sussid, kohvi- ja teekeetmismasin, seif jne. Hinnad sisaldavad hommikusööki ja sissepääsu ööklubisse Cafe Amigo. Superior Klass Kõigis tubades on telefon, tasuta interneti püsiühendus ja WiFi, seif, TV (Pay-TV ja Kaabel- TV), minibaar, vann või duss, juukseföön, püksipress, triikimisraud ja -laud, suitsudetektorid, magnetkaartlukustusega uksed, sprinklersüsteem.

Turism
89 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Nimetu

2 Hostel Mulk Kuna ettevõte on väike ning hostelis ei pakuta pidevat teenindamist siis on palgatud lisaks ainult üks töötaja ­ koristaja. Raamatupidamise ja külaliste vastuvõtu ning registeerimisega tegelen mina ise. Kõige suuremaks konkurentsiks on Mulgi Kõrts, mille teisel korrusel on majutus. Minu eeliseks on suuremate gruppide korral rohkemate voodikohtade arv ja odavam hind. Konkurentidena võin ka arvestada Abja Gümnaasiumi õpilaskodu, Käbi Puhkemaja, Luuka Puhkemaja ja Mellini Puhkekeskust. 1.2 Asukoht Rajan hosteli Abja-Paluojale,Veskimäe külla, Peetri taluüksusele. Asukoht on kesklinnast küll veidikene väljas, kuid see eest puhkamiseks väga rahulik ja looduslähedane. Hostel asub kohe metsa ääres, kus on võimalusi jalutamiseks ning ujumiseks ka väikene tiik.

122 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Praktika aruanne kokandus erialal

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM32 Epp Nuhkat TREEGERI KOHVIKU OÜ Praktika aruanne Juhendaja: Tiia Paosalu, juhataja Särevere 2012 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................2 1.PRAKTIKA ETTEVÕTTE ISELOOMUSTUS.......................................................3 1.1.Tegevusvaldkond/pakutavad tooted ja teenused..........................................................3 1.2.Ettevõtte juhtimise struktuur........................................................................................5 1.3.Ettevõtte tegevuse analüüs...........................................................................................5

Toiduvalmistamine
73 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

c) Teenindustase: kõrgtaseme teenindus ja hinnaklass Asukoht: Asub Tallinna kesklinnas, vaid lühikese jalutuskäigu kaugusel nii keskaegsest vanalinnast kui parimatest kaubamajadest. Tallinna lennujaam on 3 km ja sadam kõigest 2 km kaugusel. Bussijaam jääb hotellist 1,5 km kaugusele ning Balti jaam on 3 km kaugusel. Rävala puiestee 3, Tallinn. Avatud oleku aeg: Avati 1. veebruaril 2001, nüüdseks kokku 11 aastat Põhiteenused: Majutus, toitlustus ja konverents 1.2 Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel Ärinimi: Astlanda Hotelli Aktsiaselts Omandivorm: Aktsiaselts Majandamise mudel: Emaettevõtte Boultbee Holding AB omab 100% Astlanda Hotelli AS aktsiaid ning 100% kinnisvara haldamisega tegelev ettevõte Boultbee Hotels OÜ aktsiaid. Hotelli opereerimine toimub Rezidor Hotel Group AB kontserni äritegevuse põhimõtete kohaselt

Ettevõtlus
23 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majapidamise alused

Päevakoristus. ,,Turndown service" Kuidas koristada: · Pange valmis vajalik varustus ja töövahendid (pesud, puhastusvahendid- ja ained, tagavarad (vt. ,,Kuidas valmistada ette toateenija korvi ja käru") · Enne numbrisse sisenemist koputage uksele ja oodake vastust. Ärge koputage võtmega, see rikub ust ning on liialt lärmakas. · Kui keegi ei vasta, koputage veelkord, sisenege ja öelge ,,toateenija" või ,,Housekeeping". Kui klient viibib siiski toas, vabandage ja öelge, et tulete hiljem. Minge järgmisesse hotellituppa. · Töötamise ajaks jätke toa uks alati lahti, siis teatakse, et toas on toateenija. · Tõmmake eest kardinad ja avage ruumi õhutamiseks aknad. · Kontrollige, kas külastaja ei ole maha unustanud isiklikke asju. Samuti vaadake üle, kas miski vajab remonti. · Unustatud asjad toimetage vastuvõttu või selleks ette nähtud kohta (vt. memo ,,Unustatud asjad").

Majutus
101 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

ning positsioneeritakse teenindusettevõte turul. Tehniline joonis on teenuse kättetoimetamisprotsessi tehinguid sisaldav tootmise organiseerimise skeem (mida nimetatakse ka tehnoloogiakaardiks). Tehingud võivad olla andmetöötlus, suhtlemine klientuuriga ning osa otsustuspunktidest, millel on tähtis osa vigade vältimisel. Joonisel 1. toodud nähtavuspiir eraldab eesliinis toimuvaid tegevusi tagaliinis toimuvatest. Eesliini tegevustega puutub klient kokku, tagaliinis toimuvaga mitte. Teenuse kättetoimetamise protsessi suure ja väikese kontaktsusega osad võivad asuda teineteisest eraldi, kuid nad on omavahel seotud. Käesolev eristus tõstab esile vajadust pöörata erilist tähelepanu nähtavuspiirist ettepoole jäävale osale, mille põhjal kujuneb kliendi kogemus teeninduse tõhususest. Teeninduskeskkonna paigutus, kujundus, teenistuja suhtlemisoskus ning isegi trükitud materjal — need kõik jätavad teenindamisest teatud mulje

Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
19
odt

TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne

Ka kauba tellimisel tuleb arvestada toimuvate üritustega, seega saab juttu olla ainult koostööst. Kultuurikeskuses toimub väga erinevale klientuurile üritusi, seoses sellega Treegeri kohviku kokad peavad oskama valmistada lihtsatest toitudest kuni peente suupisteteni välja, uute roogade juurutamine on kohustuslik. Kokkadele pakub lausa huvi katsetada ja proovida. Kokk peab olema suuteline pakkuma tooteid kliendile vastavalt nende soovile. Kokk peab vastutama väljastatavate toodete arvele võtmise ja hea ning efektse väljanägemise eest. Tanapäeva kiirelt muutuvas, nii tööandjatele kui ka töötajatele pidevalt uusi ülesandeid püstitavas majanduses omab üha suuremat tähtsust töökeskkond, kus inimesed töötavad. Töötingimustest sõltub mitte ainult töötajate tervis, vaid ka nende töö tulemus., s.h. toodangu või teenuse maht ja kvaliteet. Parandades töötingimusi vähendame töötajate haigestumistest ja

Töö-ja palgakorraldus
370 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

kaasa. Kuid ainult üks nõue oli, mida rikkusid kõik töötajad, oli see, et sisenesid WC-sse tööriietes. Ja suitsupausile ka mindi, nii et pandi ainult jope peale ja tööriided jäeti selga. Maxima Eesti Kassapidajatel olid tumedad püksid, lillakas särk ja hallikat värvi vest seljas. Tolmu ei võetud riiulitelt, kui pandi uus kaup välja. Alkoholi pudelitelt ka ei võeta tolmu ega ka alkoholi riiulilt. Alles siis võetakse pudelitelt, kui klient tuleb kassasse maksma, siis võetakse käega üle pudeli kõri tolmust puhtaks. Letiteenindajate ja saalitöötajate miinusteks oli sanitaarnõuetest mitte kinnipidamine. Riided kergelt mustaks määrdunud. Kui ka kanti botaseid tööajal vahetusjalatsina. Käidi WC-s ja suitsetamas tööriietes. Kui ka räägiti telefoniga töö ajal. 2.2. Varustatus vajalike seadmetega & Müügisaali, lao- ja abiruumide paigutuse skeem

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Vastuvõtutöö

süsteemi funktioonid vaid nendele, mida hotellil tegelikult vaja on. Kliendil on võimalik teha oma valik nimekirjast, mis sisaldab kõiki Opera täislahenduse funktsioone. Limiteeritud funktionaalsus muudab lihtsamaks ka kasutajaliidese, mis koos online abiga lihtsustab ka uute inimeste koolitust. 4. Opera Kiosk – chek-in-i ja check-out-i hotellis teeb hotellikülaline ise, kasutades selleks vastavat terminali. Ennast hotelli sissekirjutades, võib klient ennast identifitseerida tõmmates läbi kaardilugeja oma krediitkaardi, kliendikaardi või sisestada lihtsalt oma tellimuse numbri. Opera siseneb koheselt tellimuste andmebaasi. Kliendid võivad muuta oma toa omaduste eelistusi, muuta makseviisi, muuta tellimuses täiskasvanute ja laste arvu, lugeda teateid, mis neile on jäetud ning saada kätte oma toa uksekaardi. Kirjutades ennast hotellist välja, võivad

Turismimajandus
15 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes suudaks uutes tingimustes, uut suhtumist ning uusi teadmisi ja oskusi vajava elu ning tööga toime tulla. 4

Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Teenindajatel oli lihtne liikuda laudade juures ja hõlpsasti laudu korrastama. Seadmetest oli õpperestoranis: kassaaparaat, kaal ja kaupa transporditi ettenähtud kärudega. Tartu Kaubamaja Müügisaali riiulid olid paigutatud piisavalt laiade vahedega. Peaaegu igas vahes sai liikuda kaubakärudega ja roklaga. Kui ka oli ruumi selle jaoks, et kaubakäru paigutada riiuli vahesse, et klient saaks ostukäruga ka seal vahes liikuda ringi kui tal vaja on. Kui on poes hetkel tipptund e. palju rahvast on poes ,,sagimas" ringi, siis on keerulisem kaubakäruga liikuda teatud riiuli vahesse, et kaup paigaldada omale kohale riiulisse. Lao- ja abiruumid asusid kala- ja liha leti taga kui ka kulinaaria leti taga. Kui ka laoruumidesse saab puuvilja riiulite juurest ning ka piimatoodete taga olev ruum on piimatoodete jaoks mõeldud.

Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

Kohviku tarbijaskond on väga erinev ning seega tuleb teenindada nii sees kui väljaspool ettevõtet. Pakutakse toitlustust ja teenindust väga erinevate sündmuste puhul: pulmad, peied, sünnipäevad, seminarid, konverentsid, kongressid, laagrid, suvepäevad, pidulikud vastuvõtud, firmade üritused. Soovi korral on võimalik reserveerida ka kohviku põhi- ja/või peeglisaali. Toitlustuse ja teeninduse planeerimine kliendi ürituse tarbeks on väga mugav. Klient saab kohviku juhatajaga kokku ning üheskoos arutatakse läbi külaliste arv, ürituse eelarve, kuupäev ning kellaaeg. Seejärel pannakse paika menüü ning võimalikud kliendi erisoovid toitude osas. Kui aga pole võimalik kokku saada, siis on kliendil võimalus saata kohviku juhatajale e-kiri, kus täpsustatakse külaliste arv, ürituse kuupäev ja kellaaeg ning menüü sisu. Juhataja saadab seejärel kliendile

Strateegiline juhtimine
381 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused

Kaubad: materiaalsed, homogeensed, tarbiija ei osale tootmises, saab muutuda omandiks. Teenus: mittematerjaalne, heterogeenne (igale kl-le erinev), kl osaleb tootmises, ei saa muutuda omandiks (emotsioon mälestusest). Nt mittematriaalne: turismi müümine e in-le unistuste müümine. Kl osaleb teenuses ­ iga teenus luuakse koostööd kl-ga - kaasamine,, abistamine! 6. Millest koosneb teenus? Elamus ehk kogemuste tervik, mis koosneb kahest osast: MIDA KLIENT SAAB ja KUIDAS TA SAAB? Mida ­ tehniline kvaliteet (nt maitsev lõunasöök v kotitäis kaupa) Kuidas ­ funktsionaalne kvaliteet (kõik e/v teenindajad hea t. et mainet hoida): - Teenindusprotsessi korraldus, teenindamine - Tunded, mida kl kogeb suhtlemisel ettevõtte ja tema töötajatega (nt sõbralik/mittesõbralik teenindamine, atmosfäär, usaldatavus, kiirus). + ettevõtte imago!!! 7. Mida tähendab definitsioon: Teenus on terviklik külastuselamus?

Turismi -ja hotelli...
217 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Äriplaan „Suvituse Hooldekodu OÜ“

8.SWOT - ANALÜÜS Ettevõtte sisemised tugevused: · Teenuste ja elutingimuste kõrge kvaliteet · Koolitatud ja kvalifitseeritud personal · Võime pakkuda konkurentsivõimelist teenust · Võime teenindada eesti- ja venekeelseid kliente · Kogemustega juhtkond · Juhtidel head suhted vallavalitsuse ja ümbruskonna ettevõtetega · Hea logistiline asukoht · Looduslähedane rahulik keskkond · Töötajate kohapealne majutus Ettevõtte sisemised nõrkused: · Tulude suurendamise piiratud võimalus · Hetkel puuduvad piisavad finantsvahendid kõikide plaanide elluviimiseks · Ettevõtte väike tuntus turul · Tööjõu kaugus · Töötajate hooletusest tulenevad õnnetused · Tulude vähenemisel kasumlikkuse puudumine Ettevõtte välised võimalused: · Kasvav nõudlus eakate arvu suurenemisega Eestis · Tervishoiuasutuste ja õppeasutustega koostöö suurendamine

Äriplaan
1237 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted Mida ootab klient teenindajalt? Suhtlemine Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1

Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

otseselt ettevõtte direktorile ning temale alluvad kogu köögipersonal ning vanemkelner/ettekandja. · vanemkelner/ ettekandja- perenaine vms. 4 -erialane haridus, vähemalt 4-aastane töökogemus kelnerina, allub peakokale, temale alluvad kõik kelnerid ja ettekandjad. Ettevõttel on 21,5 töökohta: · kokk (5 töökohta) -erialane haridus, soovitavalt vähemalt aastane töökogemus, allub peakokale. · köögi abitööline (5 töökohta) -erialane haridus ja töökogemus pole ilmtingimata vajalikud, allub peakokale. · kelner/ettekandja (5 töökohta) -soovitavalt erialane haridus ja eelnev töökogemus, allub vanemkelnerile. · koristaja (0,5 töökohta)

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

kodanikuorganisatsioonides või kirikus, siis on need, kellele antakse toetust, abi, ideesid, informatsiooni, kodanikuorganisatsioonide või kiriku kliendid. Kui inimesed annavad endast selleks, et toetada perekonda, saavad vanematest, lastest või teistest perekonnaliikmetest samuti kliendid. Kliendi mõiste laiem käsitlemine tähendab seda, et klienditeenindus puudutab igat elu aspekti ja klienditeeninduse oskusi vajavad kõik inimesed. Teenuse protsessilisest eripärast tulenevalt tajub klient selle kvaliteeti terviklikult, s.t koos teenindamisega ehk tegevuste ja viisiga, kuidas teenus temani jõuab ning millist väärtust see tema jaoks sisaldab. Kliendid tajuvad kvaliteeti väga erinevalt ning see võib erinevatele klientidele tähendada täiesti erinevaid asju. Keerukaks teeb olukorra seegi, et kliendi taju võivad mõjutada väga subjektiivsed asjaolud. Sageli eksisteerib tegelikkuses püüeldava ja kliendi poolt tajutava kvaliteedi vahel väga suur lõhe.

Sotsiaaltöö
151 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

teeninduskvaliteedi mõõtmise meetodeid Hea klienditeeninduse pädevused: · Terviklik ehk holistline vaateviis; · teenindusmõttekultuur; · teenindushoiak Iga töötaja peab teadma: Milleks on organisatsioon loodud? (visioon, missioon, väärtused, eesmärgid). Milleks on tema töökoht loodud ja kuidas see toetab organisatsiooni eesmärkide saavutamist? Teeninduskultuur saab eksisteerida vaid siis, kui kõigi töötajate poolt ja kõigis tegevustes (mida ja kuidas) on prioriteediks klient, tema soovid, vajadused ja ootused (C. Grönroos alusel). Teeninduskultuur tähendab ühiselt mõistetud ja jagatud väärtusi. Teeninduskultuuri eelduseks on teenindusmõttekultuur (teenindusmõttelaad). Kvaliteetne on teenus, mida peavad kvaliteetseks kliendid Kvaliteet ei tähenda luksust või kõrgklassi (nt luksusrestorani või -hotelli), see on oluline igal pool, igale kliendile, ettevõttele ja töötajale. Kvaliteeti tuleb

Ettevõtluskeskkond
75 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Praktika Aruanne, Baltic Queen Laondus

Laeval on 9 saaliga esinduslik konverentsikeskus, mis mahutab 450 inimest. Ehitusaasta: 2009 Pikkus: 212 m Laius: 29 m Kiirus: 24,5 sõlme Jääklass: 1 A super Tekkide arv: 10 Reisijakohti: 2800 Kajuteid: 927 Kajutikohti: 2500 Liinimeetreid: 1130 Organisatsioonikäitumine (võrdlusanalüüs) I Teema: Ettevõtte struktuur. Töötajatel on võimalus saada ettevõtte poolt pakutavaid soodustusi, näiteks slabi päev mil on võimalik osta kauplustest odava hinnaga kaupa. Lisaks on soodne majutus Tallink hotellides. On ka erinevaid koolitusi mida saab tööline tasuta. Visioon - Tallink Grupi juhatuse esimees Enn Pant ütles tehingut kommenteerides, et Tallink ja Silja moodustavad üheskoos Läänemere suurima laevandusettevõtte, mis on olnud Tallinki visioon. Missioon - Võimaldab enda klientidele kvaliteetseid teenuseid, mille aluseks on vastastikune ausus, mõistmine ja usaldusväärsus. Seda kõike soovist luua positiivne meeleolu.

Baaslogistika
64 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun