Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo (2)

4 HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #1 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #2 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #3 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #4 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #5 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #6 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #7 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #8 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #9 Praktika aruanne - praktikast restoranis Amarillo #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-04-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 184 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor flying-angel Õppematerjali autor
See on aruanne minu praktikast restoranis Amarillo, seal on kirjas tegevusest, töökorraldusest, enesekontrollist ettevõttes ning kuidas käituda klientidega, kel on erivajadused.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

 Kasutatakse masinamuusikat. Ööklubid  Neis võidakse kasutada kõiki eelnimetatud ajaviitmise võimalusi.  Põhirõhk on baarijookidel ja suupistetel.  Teenindus on korraldatud baarileti kaudu. Toitude serveerimisel kasutatakse osalist lauas teenindust.  Hinnatase on tavaliselt kõrge. -------------------------------------------------------------------------------------------------- KORDAMISEKS 1. Mis teenuseid pakub hotelli restoran? 2. Mis ettevõtetes on võimalik korraldada bussituristide ette tellimata toitlustust? ÜLESANDED 1. Koostage vastavalt alltoodud näitele võrdlustabel erinevate restoranide 17 äriideedest. Äriidee Kliendid Tooted/teenused Teeninduse Imago Näited korraldus (mulje,

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (2)

tuhaat profiilipilt
mari-liis seer: Sisukas materjal, kuid minule vajalikku oli natukene vähe.
17:28 31-10-2010
Kambek profiilipilt
Liis Kambek: Oli palju abi
16:33 30-12-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun