Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Praktika aruanne: SAMURAI SUSHI OÜ (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #1 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #2 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #3 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #4 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #5 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #6 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #7 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #8 Praktika aruanne-SAMURAI SUSHI OÜ #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 51 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Elisabeth Hint Õppematerjali autor
Oma praktikat tegin Tallinnas kohvikus nimega “Samurai Sushi”. Olin teinud oma praktikat kohviku administraatorina.
Praktikal olin seal 22/06/15 kuni 01/08/15 ning tegin 172 tundi.
Kuna ennem ei olnud administraatori kohal, enne praktika algust püstitasin endale päris palju eesmärke.
Esiteks ma tahtsin saada aru ettevõtte sisestruktuuri, töökorraldusi; ka tööohutuse- ja hügieeninõuded teha endale selgeks.
Väga oluline minu jaoks on ka sortimendi tundmine: pidin ära õppida menüüd, et teadma, mida kohvik pakub klientidele, osata soovitama ja selgeks teha tarbijale, millise toiduga on tegemist ja mida see sisaldab või ei sisalda. Pidin ka selgeks endale teha kassat ning süsteemi, mis kohvikus on kasutusel, kuna kassaga tööd administraator peab igapäevaselt teha.
Põhilised teenindaja tegevused kaubaga oli vaja ka selgeks endale teha: kus ja kuidas tellida kaupa; kuidas õigesti võtma selle vastu ja vigadeta kontrollida saatelehti; kuidas käib kauba säilitamine ning kuidas seda paigutatakse laoruumis, kuidas valmistama kauba enne müügile panemist.
Ning otseloomulikult üks tähtsamait eesmärgiks oli oma teeninduskvaliteedi astet kõrgemaks muuta – kuna töötan juba mitu aastat teenindusvaldkonnas, siis ei saa öelda, et olen uus inimene selles sfääris, aga arvan, et suhtlemises ja teeninduses (kui ka keeltes) on alati kuhu areneda.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Maxima Eesti OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Eda Sõõru Grupp: Mko212 Tartu 2013 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ülesannete lühikirjeldus Kopli kohvik Esimese kursuse esimese praktika läbisin ma Tartu Kutsehariduskeskuse Õppekohvikus. Ajavahemikul 17.12.2012-01.02.2013. Hommik algas kohvi keetmisega kui ka tee vee keetmisega. Tõime ette piima. Vaatasime ka mahlapakke, kui nt. kaks mahlapakki oli avatud, üks oli pool täis pakk ja teine aga veerand, siis kallasime mahla teise pakki ja viskasime tühja mahlapakki prügikasti ja panime uue asemele. Kui riiulis kohvitasse polnud, siis pidime need ise riiulile panema. Kui toodi

Ainetöö
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus Kopli õpperestoran Teise kursuse esimese praktika läbisin ma Tartu Kutsehariduskeskuse Õpperestoranis. Ajavahemikul 31.08.2009-02.10.2009. Hommik algas kohvi keetmisega kui ka tee vee keetmisega. Tõime ette piima ja keefiri kannud. Vaatasime ka mahlapakke, kui nt. kaks mahlapakki oli avatud, üks oli pool täis pakk

Klienditeenindus
thumbnail
26
docx

Praktika aruanne 3-kursus Veeriku Selver

.................................................................. 9 Kokkuvõte..................................................................................................... 10 Lisad............................................................................................................. 11 Kasutatud kirjandus...................................................................................... 13 Sissejuhatus Sooritasin oma praktika Tartu Veeriku Selveris. Selver AS on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte. 2 Praktikat kokku oli vaja 150 tundi. Praktikal olles sain teadmisi kaubandusettevõtte tegemistest ja tutvusin nende töö korraldustega. Kasuks tulid

Majandus
thumbnail
25
doc

Praktika aruanne müügieriala

.......................................................22 Lisa 1 Põltsamaa Selveri logo....................................................................................23 Lisa 2 Põltsamaa Selveri struktuur C.........................................................................24 Lisa 3 Põltsamaa Selveri esimene korrus...................................................................25 2 Sissejuhatus Läbisin praktika A-Selver AS, minu praktika juhendajaks oli kaupluse endine juhataja . Praktika toimumise koht ja aadress: Tartu mnt. Bussijaamaplats, Põltsamaa . Praktika kestis 400 akadeemilist tundi. Praktika eesmärgiks kinnistada ja rakendada koolis õpituid teadmisi ja oskusi. Ülesanneteks oli arendada praktilisi kutse- ja erialaseid oskusi ning kujundada välja õiged kutse- ja erialased hoiakud ja väärtused. Praktika vältel puutusin kokku mitmete

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
11
doc

Praktika aruanne kokandus erialal

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM32 Epp Nuhkat TREEGERI KOHVIKU OÜ Praktika aruanne Juhendaja: Tiia Paosalu, juhataja Särevere 2012 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................2 1.PRAKTIKA ETTEVÕTTE ISELOOMUSTUS.......................................................3

Toiduvalmistamine
thumbnail
16
docx

Praktika aruanne, Valga Selver

Müüja 3 Eva Pulver AS- A VALGA SELVER Praktikaaruanne Juhendaja Olavi Ennu Valga 2010 Sissejuhatus Igal kursusel peab müüja õpilane valima endale praktika koha. Oma viimast praktikat soovisin ma sooritada Valga Selveris. Selver tundus mulle just õige valikuna, sest ta on suhteliselt uus ja asub piiri ääres ning on populaarne Läti Valka elanike hulgas.Lootsin saada ka keelepraktikat. Võtsin endale eesmärgiks saada uusi töövõtteid, saada palju informatsiooni Selveris müüdavate kaupade kohta, täiendada ja kinnitada koolist saadud teadmisi. Kuna ees seisab kutseeksam, siis

Müügitöö alused
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse ja kaubanduse osakond nimi TOIDUKAUPLUSE PRAKTIKA Praktika aruanne Juhendaja nimi Tartu 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................................................2 2.1Kaupade väljapanek kaupluse erinevates osakondades................................................4 2.2Kauba vastuvõtt...................

Kaubandus
thumbnail
13
odt

KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL

(Praktiline töö) Autor: Riin Arro 12.a Juhendaja: Katrin Kirk-Saarmets Tallinn 2014 SISUKORD 1.SISUKORD 2 2.SISSEJUHATUS 3 3.ETTEVÕTTE ÜLDISELOOMUSTUS 4 4.ETTEVÕTTE STRATEEGILISED EESMÄRGID 6 5.JUHTIMISTEGEVUS 8 6.MINU PRAKTIKA 11 7.KOKKUVÕTE 12 8.KASUTATUD KIRJANDUS 14 9.TÖÖKOHA TÕEND 2 SISSEJUHATUS Otsustasin praktikat sooritada Sportlandis, kuna olen seal varem töötanud ning seekord võtsin eesmärgiks vaadata teenindajate igapäevast tööd teise pilguga. Kui võtta kliendi seisukohast, siis nii suure ettevõtte puhul näevad kliendid ainult klienditeenindaja tööd. Nagu me ka teame,

Klienditeenindus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun