PUUKOOLIDE ANALÜÜS Kati Markus ja Monika Lõuna Vääna puukool. Vääna Puukool rajati 1999.aastal ning algusest peale on nad eelkõige spetsialiseerinud okaspuude kasvatusele. Alguses proovisid nad tegeleda natuke lilleäriga, aga praegu on Vääna puukoolist välja kujunenud Eesti suurim dekoratiivsete okaspuude kasvataja. Logo: Asutati 1999. aastal ning töötas kaksteist aastat aia- ja lilleäri Nurmiko osana. Algusaastatel oli Väänas ka lillekasvatus. Siis hakati keskenduma ainult puude, eriti aga okaspuude kasvatamisele ja müügile. Mullu oktoobrist on Vääna Puukool OÜ puukooli omanik AS Mustamäe Haljastus. Puukooli kasutuses on 12 ha suurune maa-ala. See suuremalt jaolt kõik istikute all. Hooned: piltide pealt võib näha mitmeid kasvuhooneid, ladu ja nö välikontorit. Enamasti toob Vääna Puukool omale taimed Hollandi
Puukoolide analüüs. Vääna puukool. 1. Millal alustas puukool tegevust ja millised olid ja on praegu selle peamised tegevusvaldkonnad? Vääna Puukool rajati 1999 aastal ning algusest peale on nad eelkõige spetsialiseerinud okaspuude kasvatusele. Päris alguses nad proovisid tegeleda kanatuke lilleäriga aga nüüdseks on nendest välja kasvanud Eesti suurim dekoratiivsete okaspuude kasvataja. 2. Milline on puukooli logo? 3. Lühiülevaade puukooli arengust. Asutati 1999. aastal ning töötas kaksteist aastat aia- ja lilleäri Nurmiko osana. Algusaastatel oli Väänas ka lillekasvatus, kuid varsti sellest loobuti. Seejärel keskenduti ainult puude, eriti aga okaspuude kasvatamisele ja müügile. Mullu oktoobrist on Vääna Puukool OÜ puukooli omanik AS Mustamäe Haljastus. Praegu töötab Väänas kuus inimest ning puud sirguvad 12 hektaril. 4. Kui suur on puukooli kastutuses olev pindala ja kuidas see on jaotatud erineva otstarbe alusel? Puukooli kasutuses on 12 ha suurun
..........2 2.5. Erialase väljaõppe korraldamine.........................................................................3 2.6. Kvaliteediküsimuste lahendamine......................................................................3 2.7. Varustamine ja toodangu realiseerimine.............................................................3 3. PRAKTIKANTI TEGEVUS ......................................................................................4 4. PRAKTIKANDI HINNANG HINNANG PRAKTIKA KOHTA...............................5 4.1.Koolipoolne korraldus..........................................................................................5 4.2. Ettevõttepoolne korraldus....................................................................................5 4.3. Hinnang oma teoreetilisele ettevalmistusele........................................................5 4.4. Hinnang praktilistele töödele koolis...............................................................
............................................... 4 1.2 Circke K AS-i visioon .................................................................................................................... 4 1.3 Praktikakoha tööprotsessi kirjeldus ja korraldus ............................................................................. 4 1.4 Praktikandi töölõigu kirjeldus......................................................................................................... 5 2. ÜLEVAADE PRAKTIKA KÄIGUST ........................................................................................ 7 2.1 Hinnang ettevalmistusele................................................................................................................ 7 2.2 Hinnang toimetulekule ................................................................................................................... 8 2.3 Uued teadmised ja oskused........................................................................
Kõik kommentaarid