Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Prada SWOT analüüs tekst (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Prada SWOT analüüs tekst #1 Prada SWOT analüüs tekst #2 Prada SWOT analüüs tekst #3 Prada SWOT analüüs tekst #4 Prada SWOT analüüs tekst #5 Prada SWOT analüüs tekst #6 Prada SWOT analüüs tekst #7 Prada SWOT analüüs tekst #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Liiiiiiisaa Õppematerjali autor
Prada bränd ja SWOT

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

....................................................................................12 Strateegia väljatöötamine ja täiustamine....................................................................................13 Strateegia eripära väikeettevõtetes.............................................................................................13 Tegevuskeskkonna, haru- ja konkurentsianalüüs...........................................................................13 Makrokeskkonna analüüs...........................................................................................................14 PEST ­ analüüs...........................................................................................................................14 Tegevusharu olukorra analüüs....................................................................................................15 Kriitilised edutegurid.......................................................................................

Juhtimine
thumbnail
29
odt

Kursuse konspekt

3. Passiivne lojaalsus: pole vajadust teha kordusostu 4. Pseudolojaalsus: teeb taasoste, kuid mõtleb brändi vahetamisele 5. Alistumislojaalsus: ei soovi alternatiive võrrelda Turu s ja toote positsioonimine (06.10) Segmentimine on tarbijate rühmitamise meetod. Jagatakse mingite kindlate tunnuste alusel rühmadesse. Segmentide tasemed lk 62 1) Kogu turg, 2) segment 3) nišš 4) rakk 5) klient Segmentimise protsess  Kvaliteetne/kvantitatiivne uuring  Analüüs  Realistlik hindamine  Profileerimine-klastrite nimetamine Segmentimisstrateegiad Diferentseerimata turundus (turg on väike, kaalukad ostjad, toode on elutsükli langusfaasis) Diferentseeritud turundus Kontsentreeritud turundus Positsioonimine- toote koht tarbija teadvuses. ERISTU V SURE Väärtuste positsioonimine Turu tüübid: Äriturg B2B(ärilt ärile) tunnused: ostjaid vähe, ostukogused on suured, ostja-müüja pikaajalised suhted, ostjad on

Turundus
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

o Kes on Teie klient ja tarbija? o Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus? o Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele? o Missuguse kauba/teenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi? o Miks peaks klient ostma just Teilt? 6 6. Äriidee defineerimine ja analüüs (lk ?, Aeriidee_otsimine) · Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda: o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus? · Vajadusel idee otsimise protsessi korrata

Ettevõtte majandusõpetus
thumbnail
27
doc

Nimetu

o Kes on Teie klient ja tarbija? o Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus? o Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele? o Missuguse kauba/teenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi? o Miks peaks klient ostma just Teilt? 6 6. Äriidee defineerimine ja analüüs (lk ?, Aeriidee_otsimine) · Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda: o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus? · Vajadusel idee otsimise protsessi korrata

Kategoriseerimata
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

o Kes on Teie klient ja tarbija? o Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus? o Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele? o Missuguse kauba/teenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi? o Miks peaks klient ostma just Teilt? 6 6. Äriidee defineerimine ja analüüs (lk ?, Aeriidee_otsimine)  Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda: o Miks see on hea idee? o Millisele oletusele see arvamus tugineb? o Kas võite tõestada, et see oletus on õige? o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima? o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus?  Vajadusel idee otsimise protsessi korrata

Ettevõtluse alused
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

RESURSID PARTNERID MINE SUHTED UPID VÕTME- MÜÜGI- TEGEVUSED KANALID VÕTMEKULUD TULUM UDEL 4 7. Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel ­ kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs kontrollib äriidee elujõulisust. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub väga erinevaid metoodikaid. Teostatavuse analüüsiga kontrollitakse, kas äriidee on elujõuline.

Ettevõtlus
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

RESURSID PARTNERID MINE SUHTED UPID VÕTME- MÜÜGI- TEGEVUSED KANALID VÕTMEKULUD TULUM UDEL 4 7. Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel ­ kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs kontrollib äriidee elujõulisust. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub väga erinevaid metoodikaid. Teostatavuse analüüsiga kontrollitakse, kas äriidee on elujõuline.

Ettevõtluse alused
thumbnail
39
doc

Turunduse alused

....................................................................................................................16 2.2 Situatsiooniülesanded...................................................................................................17 3.TURUNDUSE PLANEERIMINE....................................................................................... 19 3.1 Turunduse planeerimisetapp..........................................................................................19 3.2 SWOT analüüs...............................................................................................................19 3.3 Bostoni maatriks............................................................................................................21 3.4 Kasvustrateegiad (Ansoffi maatriks).............................................................................22 3.5 Küsimused....................................................................................................................

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun