Positsioneerimine (0)

5 Hindamata
 

Reklaamipsühholoogia
< strong > Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami
efektiivsuse tõstmiseks

Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega:

· Hoiak
· Taju
· Mõjustamine
· Mõtlemine
· Otsustamine
· Mälu
· Tähelepanu
· Emotsioonid jne

Reklaamipsühholoogia ei ole isoleeritud valdkond - ta on seotud
majandusega, juhtimisega, turundusega, rahandusega, logistikaga,
kommunikatsiooniga; samuti semiootikaga, lingvistikaga, esteetikaga,
disainiga, õigusteadusega jne

Reklaamitegevuse peamine fookus tänapäeval on brändiloome.
Bränd - objektiivsed omadused sh toode ning selle füüsikalised omadused,
ka disain , graafilised / visuaalsed standardid ning eeldatav tarbimisväärtus.

Subjektiivsed omadused sh selle imidž ehk kujutlus , maine, hoiak selle
suhtes, avalik arvamus selle kohta, selle koht/positsioon inimese teadvuses. Kokkuvõtvalt - tootele omistatavad isiksuseomadused ning visualisatsioon

Kuni tänaseni on 2 peamist teaduspõhist lähenemist:
Sotsio - kognitiive- toetus sotsiaalpsühholoogiale ja
kommunikatsiooniteooriatele
Psühhoanalüütiline , pertseptuaalne lähenemine S.Freudi, Jungi töödele

Alates 20.saj teisest poolest
97% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Positsioneerimine #1 Positsioneerimine #2 Positsioneerimine #3 Positsioneerimine #4 Positsioneerimine #5 Positsioneerimine #6 Positsioneerimine #7 Positsioneerimine #8 Positsioneerimine #9 Positsioneerimine #10 Positsioneerimine #11 Positsioneerimine #12 Positsioneerimine #13 Positsioneerimine #14 Positsioneerimine #15 Positsioneerimine #16 Positsioneerimine #17 Positsioneerimine #18 Positsioneerimine #19 Positsioneerimine #20 Positsioneerimine #21 Positsioneerimine #22 Positsioneerimine #23 Positsioneerimine #24 Positsioneerimine #25 Positsioneerimine #26 Positsioneerimine #27 Positsioneerimine #28 Positsioneerimine #29 Positsioneerimine #30 Positsioneerimine #31 Positsioneerimine #32
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 32 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2016-01-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
11 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
helinar1 Õppematerjali autor

Lisainfo

Dokumendis esitatud küsimused

  • Kuidas huvi saab veendumuseks ?
  • Mis on reklaam ?
  • Miks öeldakse reklaami kohta, et ta on halb ?
  • Mida reklaam mõjutab ?
  • Mida peetakse täna eetiliseks ?
  • Mis sunnib meid valikuid tegema ?
  • Kuidas määrata mälu, et saavutada vajalik tähelepanu ?
  • Mis on tähelepanu keskmes - Kuidas saada infot tähelepanu keskmesse ?
  • Kuidas seda teadmist disainis rakendada ?
  • Kuidas seda teadmist disainis arvestada ?
  • Kuidas pilk liigub ?
  • Kuidas kujuneb nali ?

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

71
docx
20
docx
106
pdf
15
docx
990
pdf
107
docx
88
doc
240
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto