Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Pokker (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Pokker #1 Pokker #2 Pokker #3 Pokker #4 Pokker #5 Pokker #6 Pokker #7 Pokker #8 Pokker #9 Pokker #10
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-08-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
siin on pokkeri õpetus algajatele.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Pokkeri reeglid

Kõrge kaart Üks paar Kaks paari Kolmik Rida Mast Maja Nelik Mastirida Kuninglik mastirida Texas Holdem Poker reeglid Holdemit mängitakse standardse 52-kaardise pakiga. Mäng toimub teiste inimeste vastu, diileri ülesanne on kaartide jagamine, panga kontrollimine ja ebaselgete olukordade lahendamine. Kodustes mängudes, kus professionaalne diiler puudub, jagavad mängijad kaarte järjekorras. Kasiinodes kasutatakse diileri tähistamiseks plastikketast (button) , mis liigub kellaosuti suunas mängijalt-mängijale ja näitab ära, millise mängija eest diiler parasjagu kaarte teeb. Blindid (pimedad panused) Mängu alguses asetavad 2 diileri vasakul käel (kasiinos buttonist vasakul) istuvat mängijat panka pimepanused (blindid). Sellega kindlustatakse, et pank ei ole tühi ja on, mille nimel mängida. Nagu öeldakse - iga pokkerikäsi algab võitlusest blindide pärast. Kui blindid puuduksid, oleks teoreetiliselt ainuõige strateegia istuda ja oodata parimat võimalikku kätt (AA, kak

Eesti keel
thumbnail
3
docx

Pokkeri koolitus 1. osa

6.koht See on legendaarne kombinatsioon, sest profesionaalne pokkerimängija Doyle Brunson võitis kaks suurturniiri nende kaartidega. See aga ei tee sellest veel head kätt. Doyle Brunson on üks maailma parimaid mängijaid ja enne kui sa ka pole, ära proovi nende kaaridega võita 7.koht Käsi mida mängitakse, sest sellel on lõbus hüüdnimi: Dolly Parton. Kui sa mängid võidu peale, pole mõtekas mängida käsi, millel on äge nimi. Võid küll lühiajaliselt võita aga pokker on maraton mitte sprint ja pikas perspektiivis on see käsi kahtlemata kaotaja 8.koht & & & Nende kaartidega võidad väga harva. Loobu neist isegi siis kui oled väiksel pimepanusel, kui oled suurel pimepanusel ja ei saa lauakaarte tasuta vaadata, loobu 9.koht & & Pildiga kaart ja madal kaart, erinevast mastist. Üks kõige tavalisemaid vigu, mida alles

thumbnail
2
docx

Pokkeri koolitus 4. osa

Hei, eelmine kord vaatasime milliste kaartidega mitte mängida. Kursuse teises osas vaatame milliste kaartidega siis mängu minna. Põhiline viga mida pokkerimängijad teevad on mängida liiga palju algkäsi. Võid küll nõrga käega saada lauakaartidele pihta, kuid pikemas perspektiivis kaotad sedaviisi talitades kindlasti. Kaartide valikul millega mängida arvesta kolme punkti: 1. Positsiooni millel oled 2. Mängi tugevaid algkäsi 3. Kui mängid siis mängi agresiivselt 1. POSITSIOON On väga oluline teada millisel positsioonil Sa oled, sest sellest sõltub milliseid algkäsi mängida. Mida varasem positsioon seda tugevam peab su käsi olema. Et positsiooni arvestada peame teadma millest alates me seda teeme. Kuna mängus liigub diileri zetoon ja temast järgnevad väike- ja suur pimepanus kellaosuti suunas iga mänguvooruga ühe koha võrra edasi, arvestame positsiooni alates suurest pimepanusest. Selle järgi paneme paika: Positsioonid: 1. Mängija kes tegutseb esimesena ( esime

thumbnail
3
docx

Pokkeri koolitus 2. osa

Hei hei, siin on kursuse kolmas osa ehk kuidas lugeda vastaseid. Hea pokkerimängija võidab ka siis kui tal ei ole parimad kaardid. Selleks on aga vaja osata vastaseid lugeda ehk teada mis kaardid vastasel käes on. Selle oskuse omandamiseks on vaja palju harjutada ning pidevalt mängijaid jälgida. Lisaks on vaja konsentreeruda mängule ka siis kui sa ise aktiivselt antud kätt kaasa ei mängi. Mängides live pokkerit ehk nähes oma vastaseid on lugeda oluliselt lihtsam, sest näed kuidas nad füüsiliselt reageerivad. Interneti pokkeris aga saad kasutada oluliselt vähem andmeid. Enne kui hakkad vastaste lugemist kasutama, pead arendama oskuse kiiresti lugeda lauda tulevaid kaarte. Pead arvestama kõiki võimalikke kombinatsioone. On ülioluline, et teaksid kuidas sinu kaardid vastupeavad kui tuleb lauale järgmine kaart. 1. Lauda tulnud kaartide lugemine: Näiteks kui sinul on ja lauda on tulnud siis on peaaegu kindel et sul on parimad kaardid ( väljaarvatud juhul kui vasta

thumbnail
17
doc

Andmeanalüüs projekt "World Series of Poker"

oma "hole card´idest", kuid neil on ka võimalus mängida ,,boardi´iga" (ehk "play the board"), mis tähendab, et nad kasutavad ainult laual olevat 5- te avatud kaarti oma parima käena. Kui kahel või enamal mängijal on sarnane ,,käsi", siis pank jagatakse nende vahel. Aprill 2008 Andmeanalüüs 1 projekt 5 1.3 Andmestiku tunnuste kirjeldus Tunnus Kirjeldus Rahvus Näitab, kust on võistleja pärit. Oluline kuna näitab, mis piirkondades on pokker kõige populaarsem Võitja käsi Kirjeldab, mis käega turniiri viimane pot võideti. Oluline uurimaks, kui head kätt on vaja, et võita. Kodeeritud tunnus: kus numbrid 2 ­ 14 tähistavad kaarti numbrilist väärtust, kusjuures viimased numbrit(11, 12, 13, 14) tähistavad pildikaarte(poiss, emand, kuningas, äss). Mastide tähistamiseks: poti-s, risti-c, ruutu-d, ärtu-h.

Andmeanalüüs i
thumbnail
3
docx

Pokkeri koolitus 3. osa

Tere, esimest kursuse osa kasutades, oled tõstnud tõenäosust võita sellega, et oled loobunud nõrkade kätega mängimisest. Teist kursuse osa kasutades oled tõstnud tõenäosust võita, mängides õigelt positsioonilt tugevate kaartidega. Seega sa tead mis kaartidega mängida enne kolme ühiskaarti. Tänases peatükis vaatame, kuidas arvestada võidu tõenäosust peale lauakaartide laudatulemist ehk kuidas tõsta võidu tõenäosust arvestades matemaatilist tõenäosust. Matemaatilist tõenäosust saame kasutada pokkeris, sest teame, et kaardipakis on kokku 52 kaarti. Lisaks tead sa enda kahte kaarti. Seega peale lauakaartide nägemist, saad sa juba väljaarvestada oma võidu tõenäosuse. Näiteks. Kui sinul on ning lauakaartideks tulevad: võidad kui lauda tulevatest kahest kaardist on üks veel poti mastist, sest siis on sul kõrgeim võimalik mast. Kuidas arvutada välja kui suur on täpselt tõenäosus saada juurde veel üks poti? Kasutame ülevalolevat näidet, kus ol

thumbnail
2
docx

Seltskonnamängud

*Teki keeramine Vaja läheb: väikest tekki ja kahtekümmet mängijat. Mängijad peaksid teki peal seisma suhteliselt kitsalt; teki suurust ja mängijate arvu saab alati varieerida. Nüüd on mängijate eesmärgikstekk tagurpidi pöörata, ilma tekilt maha astumata või maad puudutamata. *Sõnaseletusmäng *Münditeatevõistlus Mängivad 5-7 liikmelised võistkonnad. Mängijad istuvad kas pingil või tihedalt üksteise kõrval asetatud toolidel. Mängujuht paneb kummagi võistkonna esimese mängija parema käe seljale 5-kopikalise. Märguande peale algab lõbus võistlus. Esimene peab mündi asetama teise käeseljale, see omakorda kolmandale ja nõnda edasi. Keegi ei tohi teist kätt appi võtta, münt liigub ainult käeseljalt käseljale. Kui münt maha kukub, peab selle oma käeseljale tagasi panema mängija, kes mündi maha pillas. Võidab võistkond, kes mündi kiiremini edasi annab. Magic stick · Inimeste arv: 6-15 · Vahendid: Pikk pulk või suusakepp · Kirjeld

Ühiskond
thumbnail
25
doc

Mängud - erinevad mängud

SISUKORD 1. MÄNG. LIIGID. PÕHINÕUDED MÄNGUDE VALIKUL........................... 2 2. MÄNGUJUHT.................................................................................................. 5 3. MÄNGUDE LÄBIVIIMISE METOODIKA ...................................................6 5. HARJUTUSMÄNGUD ....................................................................................8 6. RINGMÄNGUD............................................................................................. 12 7. VÕISTLUSLIKUD MÄNGUD...................................................................... 17 8. INTELLEKTUAALSED MÄNGUD..............................................................20 9. MÕISTATUSED JA VANASÕNAD............................................................. 25 1 1. MÄNG. LIIGID. PÕHINÕUDED MÄNGUDE VALIKUL Mäng on isiksuse üks põhitegevusi, mängi

Vaba aja programm




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun