Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Pesumood 2012-1 (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Pesumood 2012-1 #1 Pesumood 2012-1 #2 Pesumood 2012-1 #3 Pesumood 2012-1 #4 Pesumood 2012-1 #5 Pesumood 2012-1 #6 Pesumood 2012-1 #7 Pesumood 2012-1 #8 Pesumood 2012-1 #9 Pesumood 2012-1 #10 Pesumood 2012-1 #11 Pesumood 2012-1 #12 Pesumood 2012-1 #13 Pesumood 2012-1 #14 Pesumood 2012-1 #15 Pesumood 2012-1 #16 Pesumood 2012-1 #17 Pesumood 2012-1 #18 Pesumood 2012-1 #19 Pesumood 2012-1 #20 Pesumood 2012-1 #21 Pesumood 2012-1 #22
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kadri Triip Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Rahvamajanduse instituut Tiina Niin KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL Magistritöö ärijuhtimise magistri kraadi taotlemiseks (Teenuste disain ja juhtimine) Juhendaja 1: lektor/teadur Diana Eerma Juhendaja 2: lektor Heli Müristaja Tartu 2011 2 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................3 1. Kuurordikontseptsiooni disainimise teoreetilised alused........................................6 1.1. Kuurortide ja spaade ajalooline kujunemine, liigitamine ja arengutrendid. .6 1.2. Turismisihtkoha arenduse ja turunduse põhimõtted......................................13 1.3. Teenuste disainimise alused ja trendid.............................................................21 2. Pärnu ku

Turundus
thumbnail
18
docx

Andmetöötluse vormistamine

[4] 9 Kui vahepealses minimalismilaines disainisid Calvin Klein ja teised pesu ülilihtsaks, siis 1990. 10 aastail ilma teinud pesubrändide Agent Provocateuri, Victoria's Secreti ja Chantal Thomassi käe all 11 hakkas see taas rüüse ja pitse koguma. Riideid paigal hoidvast ja sooja andvast pesust oli sajandi 12 jooksul kujunenud omaette stiilielement ja seksisümbol. [4] 13 4.5 Kanna trendipesu nii 14 * Praegu ilma tegev buduaari- ehk pesumood pole ainult pitsivahtu uppuv nunnumeetri mõjutaja, 15 vaid selles on peidus ka midagi grungelikku ja karmimat. 16 * Kes trendist innustub, peaks vältima liiga magusaid, läbipaistvaid ja ühemõtteliselt seksikaid 17 kooslusi. 18 * Koos tasuks proovida militaarjakki ja läbipaistvat pluusi, tanksaapaid ja kombineekleiti, nahktagi 19 ja rinnahoidjat. 20 * Karmi ja pehme vahelised kontrastid annavad 2010. aasta pesutrendile tänapäevase löögi. [4]

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
36
pptx

VEEBIDISAIN

VEEBIDISAIN Mis on üldse veebidisain? on pisidetailideni läbimõeldud Teie kodulehe välisvaade. See pole ainult ilus vormistus, vaid ka funktsionaalsus. VEEBIDISAINI ESIMENE PÕLVKOND (1991-1994) Veebilehed olid staatilised, kujunduselt lihtsad, sisaldasid pealkirju ja tekstilõike Blogid Turvalisus ja privaatsus olid suureks probleemiks Veebilehtede loomine käis sõna otseses mõttes käsitsi arvutitele arusaadavat HTML koodi kirjutades, veebilehitsejaid oli aga mitmeid erinevaid ning puudusid koodistandardid, mis tagaksid veebilehtede ühtse väljanägemise kõikjal. Microsofti esimene koduleht Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level VEEBIDISAINI TEINE PÕLVKOND Veebilehed hakkasid enam keskenduma sisule ja külastajatele Mitmekülgsemaks mu

Konverentsiteenused
thumbnail
226
doc

Portugali põhjalik referaat

Avinurme Gümnaasium 10.klass Geograafia PORTUGAL Koostaja:Katrin Kõre Juhendaja: Ene Lüüs 2009/2010 1 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................................................3 Üldandmed........................................................................................................................4-5 Riigivorm.........................................................................................................................6-11 Majandus.........................................................................................................................12-14 Tootmisviis........................................................................................................................15 Asend........................................................................

Geograafia
thumbnail
23
pptx

Naiste kergrõivas 2011

Naiste kergrõivas 2011 Kaija Niiler Mari Piho Sobriety. Enlighten. Fable Mustrid loodusest Õhulisus Erksus Dramaatilisus Detailirohkus Luksus Loomingulisus Omapära Jooni 70- ndaist Kainus. Valgustatus. Muinasjutulisus. Värvitooni d Click to edit Master text styles Materjalid Second level Third level Kudumid Fourth level Fifth level Visuaalsed tekstuurid Lausmaterjalid Mängimine kangaga Nahk Siid Denim

Kaasaegsed moesuunad
thumbnail
17
pptx

Naiste pesu 2011

Terje Pärgma Riin Merdikes RR-51 Naiste pesu 2011 Ethnc fusion Etnilised ornamendid Looduslikkus Intensiivsus ja elavad värvid Sensuaalsus ja romantilisus Click to edit Master text styles Second level Western Trail Third level Fourth level Fifth level Savanna Lands Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Tribal crafts Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level

Kaasaegsed moesuunad
thumbnail
53
doc

Uurimistöö: Ilu, rõivastus ja mood läbi aegade.

Retla Kool Uurimistöö: Ilu, rõivastus ja mood läbi aegade. Anni Ruugla 8.klass Juhendaja: õp. Liivi Vassar Retla 2007 Sissejuhatus. Kuidas olla ilus? See on küsimus, mis on vaevanud inimesi aegaade algusest. Alljärgnevas uurimuses püüangi vastust leida sellele küsimusele, mida on teinud inimesed selleks, et olla ilusad. 2 Sisukord. Muinas Egiptus .........................................................................................................................lk 4. Kreeta. .................................................................

Rõiva ajalugu
thumbnail
53
doc

Uurimustöö: ILU, RÕIVASTUS JA MOOD LÄBI AEGADE..

Retla Kool Uurimistöö: Ilu, rõivastus ja mood läbi aegade. Anni Ruugla 8.klass Juhendaja: õp. Liivi Vassar Retla 2007 Sissejuhatus. Kuidas olla ilus? See on küsimus, mis on vaevanud inimesi aegaade algusest. Alljärgnevas uurimuses püüangi vastust leida sellele küsimusele, mida on teinud inimesed selleks, et olla ilusad. 2 Sisukord. Muinas Egiptus .........................................................................................................................lk 4. Kreeta. .................................................................

Kirjandus



Lisainfo

Powerpoint esitlus aasta 2012 pesumoe kohta

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun