Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Pakendite ringlus logistilises ahelas (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Tartu kutsehariduskeskus
Ärinduse ja kaubandus osakond
Lii Pedajas
Pakendite ringlus logistilises ahelas
Iseseisevtöö
Juhendaja : Tiina Kraav
Tartu 2013
Pakkimistööl ja pakenditel on suur mõju logistiliste süsteemide produktiivsusele ja logistikakuludele. Pakkimisoperatsioonid koos pakendite maksumusega ja pakkematerjalide likvideerimisega on olulised logistikakulude allikad. Pakkimise ja pakenditega seotud kulud lülitatakse üldjuhul toote omahinda ning seetõttu on need logistika kogukulude hindamisel enamasti vähemärgatavad ja seetõttu ka alatähtsustatud.
Pakkimine mõjutab üldjuhul kõiki logistikatoimingute sooritamisega seotud kulusid . Veo- ja laokulud sõltuvad kõige otsesemalt pakendite mõõtmetest ja paigutuse tihedusest kaubaalusel. Ka käsitsemise kulud veoühikute laadimisel sõltuvad arvestataval määral sellest,

Pakendite ringlus logistilises ahelas #1 Pakendite ringlus logistilises ahelas #2 Pakendite ringlus logistilises ahelas #3 Pakendite ringlus logistilises ahelas #4 Pakendite ringlus logistilises ahelas #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-12-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 54 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Funkybeat1 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
9
rtf

PAKENDID JA PAKENDIRINGLUSE KORRALDAMINE TOITLUSTUSETTEVÕTTES

õhuveokonteinerid. Tüüpilised probleemid pakkimise ja pakenditega Eksisteerib kolme eri liiki probleeme: tehnilised probleemid, pakkimise kuludega seotud probleemid ja pakkimislahendustega seotud probleemid. Tehnilised probleemid on enamasti seotud pakendite kavandamisega uute toodete jaoks. Pakendite ja pakkimisega seotud kulusid võib vähendada järgnevaid meetmeid kasutades:  odavamate pakkematerjalide kasutamine  pakkimiskulude vähendamine  pakendite kaalu vähendamine  pakkematerjalide asendamine  manuaalsete operatsioonide automatiseerimine  standardiseerimine Laole esitavad pakendite alal väljakutseid järgmised teemad:  transpordi, ladustamise ja käsitsemise efektiivsus  informatsiooni haldamine ja juhtimine  töö ergonoomia ja tööliste ohutus  klienditeenindus  kauba vigastused  jäätmete vähendamine  ohtlike ainete pakkimine

Toit ja toitumine
thumbnail
9
doc

Pakendite ringlus logistilises ahelas

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Mariin Õun PAKENDITE RINGLUS LOGISTILISES AHELAS Iseseisev töö Juhendaja Tiina Kraav Tartu 2014 SISSEJUHATUS.....................................................................................................................3 MIS ON PAKEND..................................................................................................................4 LOGISTILISES AHELAD RINGLEVAD PAKENDID........................................................5

Laomajandus
thumbnail
15
docx

Pakkimise ja pakendiga seotud probleemid logistikas

· Toote kaotus, millest uue valmistamisega seotud kulud · Kahjustatud toote asendamisega seotud logistilised kulud · Reklamatsioonidega kaasnevad kulud · Turunduskulud müügilt puuduva toote tõttu · Keskkonnakulud 3. TÜÜPILISED PAKKIMISE JA PAKENDITEGA SEOTUD PROBLEEMID Eksisteerib kolme eri liiki probleeme: tehnilised probleemid, pakkimise kuludega seotud probleemid ja pakkimislahendustega seotud probleemid. Tehnilised probleemid on enamasti seotud pakendite kavandamisega uute toodete jaoks. Pakendite ja pakkimisega seotud kulusid võib vähendada järgnevaid meetmeid kasutades: · odavamate pakkematerjalide kasutamine · pakkimiskulude vähendamine · pakendite kaalu vähendamine · pakendite mõõtmete vähendamine · pakkematerjalide asendamine · manuaalsete operatsioonide automatiseerimine · standardiseerimine 4. PAKENDID JA PAKKIMINE Kaubaaluste käsitsemise efektiivsus sõltub alljärgnevatest teguritest: 1

Logistika alused
thumbnail
14
doc

Laomajanduse komplekseksami küsimused koos vastustega

vahel ning piirkondlikud laod, kus on suur kauba liikumise tihedus) Logistikakontsernide ja ekspedeerimisetevõtete laod- Läbivooluterminalid (enamasti vedajate, ekspedeerijate ja logistikafirmade sorteerimiskeskused) Transiitlaod ( logistikafirmade suured vahelaod, kaup seisab lühiajaliselt) Avalikud laod e nn laohotellid ( logistikafirmade suured laokompleksid kus hoitakse firma transpordiga sisse toodud klientide kaupu) Avalike ja lepinguliste ladude kombinisatsioon ( komplekse logistilise teenindamise ja paindliku klienditeenindusega kaasaegsed laod, kus lisaks ladustamisele osutatakse klientidele mitmesuguseid erinevaid lisateenuseid Konsigantsiooni ehk komisjonilaod- Müüa ladustab temale kuuluvad tooted ostja ruumides ostja vastutusel. Puhverlaod-Tooraine varujate ja tehase vahelised vahelaod mille ülesandeks on tagada katkematu tootmine või tarbimine ebarütmilise varustamise korral kaubakogused suured.

Laomajandus
thumbnail
28
doc

Pakkimine

kahju. Kauba ebapiisava kaitse korra on tavaliselt tagajärjeks kauba kahjustumine. Sellel võivad olla järgmised majanduslikud tagajärjed: · toote kaotus, millest uue valmistamisega seotud kulud · kahjustatud toote asendamisega seotud logistilised kulud · reklamatsioonidega kaasnevad kulud · turunduskulud müügilt puuduva toote tõttu · keskkonnakulud Kahjustatud toote kulud on seda suuremad, mida hiljem kahjustus logistilises ketis aset leiab. 1.1.2. Toote käsitsetavus Siin peetakse silmas materjalivoo käsitsemist lao- ja veotegevuses. Logistika seisukohalt jaotatakse pakendid tootmisest ja tarbijast lähtuvaks. Peamine mure logistilistel operatsioonidel on tööstusliku pakendi disain. Paljudel põhjustel peab just pakendamine olema tähelepanu keskmes, toode ise on teisejärguline. Samas on tähtis ka toote kuvand. Seega peaks toote kuvandi loomisel õige pakend olema kavandatud koos tootega

Logistika
thumbnail
7
docx

Logistiline ahel kui tarne ja väärtusahel

ja kasutuselevõtmise. Traditsioonilisi toiminguid ja tegevusi väärtusahelas ei jälgita ja kontrollita üksnes oma ettevõttes. Väärtusahela konkurentsivõimet mõjutavad tugevalt nii hankijad kui ka kliendid. Väärtusahelas nimetatakse hankijaid sageli ülavooks ja kliente allvooks. Väärtusahela lülide (ettevõtted) nägemused kogu ahelast ja ahela erinevate lülide rollist on tihti suurestierinevad. Tootja näeb sageli ennast olevat logistilise võrgustiku sõlmpunktis, hulgimüüja seevastu on tihti arvamusel, et tema on tootja ja jaemüüja vahel tähtsaim logistiline sõlmpunkt. Jaemüüja omakorda on arvamusel, et tähtsaim lüli on tema, kuna ta puutub kokku lõpptarbijaga ja suudab seetõttu kõige enam mõjutada ühise töö tulemust. Ettevõtte laiendatud väärtusahel moodustub nendest partneritest, kellel on toiminguline suhe üla- ja allvooga, ehk suhe hankijate ja klientidega. Ülavoog kujutab endast

Logistika
thumbnail
15
doc

Logistika konspekt

ja tarbijatootjatarbija vahel. · nõudluse prognoosimine ­ toodete (teenuste) mahu ja sihtgruppide määratlemine ajas ning ruumis. Püüe ette arvata tuleviku tarbeid. · müügijärgne teenindus ­ toodete müügijärgne hooldamine (garantii, varuosad) ja tarbija käitumise monitooring. · korje ­ pakendite utiliseerime (hävitamine) ja toote liikumine vatsuvoolu ehk tarbijalt tootjale tagasi (nn. tagastuslogistika). 2) Tootmine ­ tarbimisväärtusega toodete valmistamine. See võib olla valmis või osatoode, peab vastama standardile, kvaliteedile, tehnilistele tingimustele, keskkonna ja turundusnõuetele ning on tarbmisväärtusega.

Logistika
thumbnail
20
doc

Logistika alused

seotud tegevuste planeerimine, organiseerimine, teostamine, juhtimine, kontroll ja arendamine. Logistikas planeeritakse, juhitakse ja jälgitakse materjalivoogusid ning nendega seotud info-, raha- ja teenuste voogusid. Tarbijat huvitavad üldjuhul ainult erinevad kaubad ­ tooted, mida ta soovib omandada. Seetõttu on materjalivoog tähtsaim voog, mida hallatakse läbi info-, raha- ja teenuste voogude juhtimise. Logistika käsitleb kõiki tegevusi, toiminguid ja protsesse, mis leiavad aset logistilises ahelas. Erinevaid toiminguid on palju ja õigete järelduste tegemise ning tervikliku juhtimise huvides on vaja arvestada nende kõigiga. Voogude juhtimise üheks eesmärgiks on tuua kasu lõpptarbijale, kes asub logistilise ahela lõpus ja soovib tarbida erinevaid tooteid. Lõpptarbija võib saada kasu läbi konkurentsivõistluse saavutatud eeliste ­ madalam hind, kiired ja täpsed tarned, hea kaubavalik jne. See ühine eesmärk ­ tuua kasu lõpptarbijale selliselt, et ta oleks valmis ostma

Laomajandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun