Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks (1)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks 12
MAINORI KÕRGKOOL
Rakenduspsühholoogia õppesuund
Personalijuhtimise eriala



PAKENDI TÄHTSUS ETTEVÕTTE TOODETE
EDUKAKS MÜÜGIKS
Referaat



Juhendaja : Aet Kull


Tallinn 2007
SISUKORD
SISSEJUHATUS 3
1. TURUNDUSEST ÜLDISELT 4
2. PAKEND 5
2.1. Pakendamine 5
3. PAKENDI KUJUNEMINE 7
3.1. Omalaadse pakendi kallidus 8
3.2. Etiketi odavus 8
4. INNOVAATILINE PAKEND 9
4.1. Pandipakend 9
KOKKUVÕTE 11
6. KASUTATUD ALLIKMATERJALID 12

SISSEJUHATUS


Tänapäeva tarbimisühiskonnas mängib pakend üha tähtsamat rolli. Inimesed otsutavad esimese mulje järgi ning uus ja innovaatiline pakend on märksõna, milele iga tootja peab rohkem tähelepanu pöörama.
Käesolevas referaadis käsitleme pakendi olemust, arengut ja tulevikku. Anname edasi näiteid ja arvamusi erinevate ettevõtete nägemustest ja ootustest. Arutleme pakendiga seotud probleeme, mis on tingitud nii ettevõtete finantsolukorrast, aga samuti ka tarbijate harjumustest. Pakume välja lahendusi ja edastame mõtteid tuleviku trendidest.
Töö koosneb neljast osast, esimeses osas räägime turundusest, et mõista pakendi müügiga seotud vajadusi. Teises osas keskendume pakendi olemusele ja pakendamise tähtsusele. Kolmandas osas arutame pakendi kujunemise üle, milliseid probleeme see tekitab ja kuidas neid võita. Neljandas osas käsitleme pakendi innovatsiooni , mida see endaga kaasa toob ja millised võivad olla tulevikus tarbijate ootused pakendile.
  • TURUNDUSEST ÜLDISELT


    Selleks, et mõista pakendi tähtsust peame me mõista turunduse olemust.
    Turundus ( marketing ) on mõtteviis või filosoofia, mida rakendatakse ettevõtte juhtimisel ammu enne müügiprotsessi algust (vastupidiselt laialt levinud eksiarvamusele, et turundus ja turustus e. müümine on samad asjad). Turundusprotsess ei lõpe, kui müügiprotsess on läbi, vaid jätkub tagasiside kogumise näol klientidelt ning kogutud info rakendamisega tootearenduses. Seega on turundus üha uuesti korduv ringjalt liikuv protsess, mis koosneb erinevatest osategevustest: turu-uuringutest, tootearendusest, turustuskanalite valikust, hinnapoliitikast, müügiedendamisest, turustamisest ning müügist. Lihtsustatult kujutab turundus endast toodete ja teenuste arendamist vastavalt kliendi vajadustele, soovidele ja ootustele ning nende toodete toimetamist kliendini temale sobival viisil. Turunduse eesmärgiks on teenida ka ettevõttele tulu, kuid seda keskendumise kaudu klientidele. Turunduse lähtekohaks on, et inimesed ei osta tooteid toodete eneste pärast. Toodete näol ostavad nad lahendusi oma probleemidele. Nad ostavad soove, kujutlusi ja illusioone.
    (Luua Kõrgem Metsakool 2005:1).
  • PAKEND


    Pakend on mis tahes materjalist valmistatud toode, mida kasutatakse kauba, toormest kuni valmiskaubani, hoidmiseks, kaitsmiseks, käsitsemiseks, kättetoimetamiseks ja esitlemiseks kogu tsükli vältel tootjast tarbijani . Pakendiks loetakse ka samal eesmärgil kasutatavad ühekorratooted.
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #1 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #2 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #3 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #4 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #5 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #6 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #7 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #8 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #9 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #10 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #11 Pakendi tähtsus ettevõtte toodete edukaks müügiks #12
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2008-11-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 140 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor stern Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Hinnatud hindega 5, õppejõud Aet Kull
    turundus , pakend

    Mõisted


    Kommentaarid (1)

    stern profiilipilt
    stern: slaidid on ka olemas, kui keegi soovib. küsige.
    15:29 24-08-2010


    Sarnased materjalid

    12
    docx
    Pakend turunduses-tänapäeva trendid
    69
    doc
    Turunduse eksam
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    69
    doc
    TURUNDUS
    29
    doc
    Turunduse alused
    46
    docx
    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult
    9
    doc
    Turunduse eksami küsimuste vastused
    24
    docx
    TURUNDUSE KONSPEKT





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun